گناه شناسی

سیصد و سیزده فدائی منجی انسانهایی هستند حلال زاده، با تربیتی درست، با ایمانی استوار چون کوه، دارای کسب حلال و گوش،چشم،زبان،شکم و دامن پاک

اسیر شهوت

  • ۱۶۹۲ نمایش

  • شهوت رانی یعنی اینکه اهل نجات نخواهی بود نجات پیدا مگر قلبا و عملا بخوای ترکش کنی..
    امیرالمومنین امام علی علیه السلام:آغازشهوت شادی است و پایانش درماندگی و هلاکت است .
    (غررالحکم ص۳۰۴)
    .
    .
    .
    .
    اولش شادی و اخرش پشیمونی یادمون میره یکی اون بالا داره میبینمون...
    به نظر شما چجور میشه کنترلش کرد؟

    وضو با اب سرد
    کلا اب سرد باعث میشه شهوت کم بشه
    غسل با اب ولرم مایل به خنک هم گزینه خوبیه

    دور کردن زمینه های شهوت از خودمون
    کنترل نگاه های شیطانی

    کنترل نگاه تاثیر زیادی داره چوون با تصور کردن هم زمینه گناه پیش میاد

    تنها نبودن با نامحرم

    خوندن عواقبش و زندگی کسایی ک تن ب شهوت دادن و عاقبتشون.
    با افتخار لینک شدید لطفا منم لینک کنید ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    بسم الله الرحمن الرحیم
    حضرت امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام:
    الذُّنوبُ الدّاءُ، و الدَّواءُ الاستغِفارُ، و الشِّفاءُ أن لا تَعودَ.
    گناهان بیماری‎اند و دارو استغفار است و شفایش به این است که به گناه باز نگردند.
    با توجه به حدیث شریف بیماری جامعه ما و افراد آن گناه است و بدترین بیماری آن است که صاحب آن از وجودش مطلع نباشد یا آنرا بیماری نداند.
    سعی بنده این است که به عنوان یک طلبه علوم دینی به انجام وظیفه در جبهه جهاد جنگ نرم به معرفی مصادیق، ریشه ها و علل بروز گناهان، آثار و عواقب دنیوی و اخروی، معرفی راه های پیشگیری و درمان گناه بپردازم.
    در ضمن محوریت با بحثهای گناهان شایع و مبتلی به است.
    باشد که مرضی رضای پروردگار متعال و باعث خشنودی مولایمان حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف واقع شود.
    موضوعات
    پیوندها

    طراح و مدیر سایت:سید محمد علوی زاده

    کپی برداری از مطالب با ذکر منبع و افزودن لینکش سایت باعث امتنان و مسرت است و بدون آن بلامانع.