گناه شناسی

سیصد و سیزده فدائی منجی انسانهایی هستند حلال زاده، با تربیتی درست، با ایمانی استوار چون کوه، دارای کسب حلال و گوش،چشم،زبان،شکم و دامن پاک

معنی دیوث چیست؟ دیوث کیست؟

  • ۲۶۸۱۵۷ نمایش
  • گاهى غیرت مرد به جائى مى رسد که حتى براى حفظ ناموس خود غیرت خروس را هم ندارد و خوک صفت همسر خود را براى دیگران مى برد که چنین فردى گناهش بیشتر از واسطه هاست . این فرد در روایات به عنوان دَیُوث معرفى شده است !
    در لغتنامه دهخدا آمده است:

    دیوث به مردی گفته می‌شود که همسرش زنای محصنه کند او در این باره غیرت و حسادتی نداشته باشد. دیوث همچنین به معنی کسی که زن خود را برای رابطه جنسی به دیگران دهد. این کلمه در اصل متعلق به زبان سریانی است که از آن طریق به عربی و سایر زبان‌ها وارد شده است.

    در فقه دیاثت به عمل این فرد گفته می‌شود .http://www.wikifeqh.ir/


    رسولُ اللّهِ صلى الله علیه و آله‏ لمّا سُئلَ عنِ الدَّیُّوثِ: الذی تَزنِی امرَأتُهُ و هُو یَعلَمُ بها.
    پیامبر خدا صلى الله علیه و آله‏ در پاسخ به این پرسش که: دیّوث کیست؟ فرمود: مردى که زنش زنا دهد و او خبر داشته باشد.
    میزان الحکمه، ج‏8، ص: 612 ، حدیث: 15682.

    رسولُ اللّهِ صلى الله علیه و آله: إنَّ الجَنَّةَ لَتُوجَدُ ریحُها مِن مَسیرَةِ خَمسِمائةِ عامٍ، و لا یَجِدُها عاقٌّ و لا دَیُّوثٌ. قیلَ: یا رسولَ اللّهِ، و ما الدَّیُّوثُ؟قالَ: الذی تَزنِی امرأتُهُ و هُو یَعلَمُ بها.
    بوى بهشت از فاصله پانصد سال راه به مشام مى‏ رسد، اما فرزند نا خلف و شخص دیّوث آن را استشمام نمى کنند.
    عرض شد: اى پیامبر خدا! دیّوث کیست؟فرمود: مردى که زنش زنا دهد و او از آن مطلع باشد.

    میزان الحکمه، ج‏8، ص: 613، حدیث: 15683.

    الإمامُ الصّادقُ علیه السلام: إذا اغِیرَ الرجُلُ فی أهلِهِ أو بَعضِ مَناکِحِهِ مِن مَملوکِهِ فلم یَغَرْ و لم یُغَیِّرْ، بَعَثَ اللّهُ إلَیهِ طائرا یقالُ لَهُ: القَفَندَرُ حتّى یَسقُطَ على عارِضَةِ بابِهِ، ثُمّ یُمهِلَهُ أربَعینَ یوما ثُمّ یَهتِفَ بهِ: إنّ اللّهَ غَیورٌ یُحِبُّ کُلَّ غَیورٍ ... ثُمّ یَطیرُ عَنهُ فَیَنزِعَ اللّهُ بعدَ ذلکَ مِنهُ رُوحَ الإیمانِ، و تُسَمِّیَهُ المَلائکةُ: الدَّیُّوثَ.
    هرگاه با زنِ یک مرد یا یکى از کنیزان او عملى ننگ‎‏آور صورت گیرد و او به غیرت نیاید و وضع را تغییر ندهد، خداوند پرنده‏اى به نام قَفَنْدَر به سوى آن مرد بفرستد که بر روى چارچوب در خانه او مى‏نشیند و آن گاه چهل روز مهلتش مى‏ دهد. سپس بانگ سر مى‏ دهد: همانا خدا غیرتمند است و هر غیرتمندى را دوست مى‏ دارد ... آن گاه پرواز مى‏ کند و مى‏ رود و از آن به بعد خداوند روح ایمان را از آن مرد بر مى‏ کَنَد و فرشتگان نام دیّوث بر او مى‏ نهند.
    میزان الحکمه، ج‏8، ص: 613، حدیث: 15684.
    توسعه در معنای دیوث
    با توجه به توسعه معنی زنا به زنای اعضا در برخی از روایات، معنی دیوث را هم می توان به موارد بیشتری توسعه داد! همانطور که در برخی از روایات هم همین اتفاق افتاده است:

    پیغمبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمود:

    أیُّما رَجُلٍ رَضِیَ بِتَزَیُّنِ امرَأَتِهِ وتَخرُجُ مِن بابِ دارِها، فَهُو دَیّوثٌ، ولا یَأثَمُ مَن یُسَمّیهِ دَیّوثا. وَالمَرأَةُ إذا خَرَجَت مِن بابِ دارِها مُتَزَیِّنَةً مُتَعَطِّرَةً وَالزَّوجُ بِذاکَ راضٍ، بُنِیَ لِزَوجِها بِکُلِّ قَدَمٍ بَیتٌ فِی النّارِ.

    هر مردی که زنش آرایش کند و از منزل خارج شود دیوث است و هرکس او را دیوث بنامد گناهکار نیست. و هر زنی که‏ زینت کرده و خوشبو از منزل خارج شود وشوهرش بدان امر راضی باشدخدا در مقابل هر قدمی که برمیدارد برای شوهرش خانه‏ای دردوزخ بناخواهد کرد.

    جامع الأخبار(للشعیری)، ص: 158

    ارتباط دیوث با پومپه دیوس «سردار ایرانی»
    همانطور که از اظهارات برخی از مراجعه کنندگان محترم پیداست، شایعه ای وجود دارد به این شرح :
     
    اعراب ﺑﻪ ﻣﺎ ﺁﻣﻮﺧﺘﻦ ﮐﻪ ﺩﯾﻮﺙ ﺑﻪ ﻣﻌﻨﯽ “ﻣﺮﺩ ﺑﯽ ﻏﯿﺮﺕ ” ﺍﺳﺖ ﺍﻣﺎ ﻭاﻗﻌا ﺩﯾﻮﺙ ﯾﻌﻨﯽ ﺑﯽ ﻏﯿﺮﺕ؟؟؟ 
    ﺍﺻﻶ‌ ﻣﯿﺪﻭﻧﯿﺪ ﺩﯾﻮﺙ ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﻭﺍﺭﺩ ﺯﺑﺎﻥ ﭘﺎﺭﺳﯽ ﺷﺪﻩ؟؟؟ 
    ﺍﺻﻶ‌ ﻣﯿﺪﻭﻧﯿﺪ ﺩﯾﻮﺙ ﮐﯽ ﺑﻮﺩﻩ؟؟؟ 
    دیوث ﺍﺯ ﻃﺮﻑ ﻋﺮﺏ ﻫﺎ ﻭﺍﺭﺩ ﻭﺍﮊﮔﺎﻥ ﻟﻐﺖ ﭘﺎﺭﺳﯽ ﺷﺪﻩ ﻭ ﺑﻪ ﻣﺎ ﺁﻣﻮﺧﺘﻦ ﮐﻪ ﺍﺯ آﻥ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻓﺤﺸﯽ ﮐﻪ ﻣﻌﻨﯽ “ﻣﺮﺩ ﺑﯽ ﻏﯿﺮﺕ ” است، ﯾﺎﺩ ﮐﻨﯿﻢ. ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺩیوث ﻧﺎﻡ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻓﺮﻣﺎﻧﺪﻫﺎﻥ ﺑﺎ ﻏﯿﺮﺕ ﺑﺰﺭﮒ ﺳﺎﺳﺎﻧﯽ بوﺩ ﮐﻪ ﺩﺭ جنگ هاﯼ ﭘﯿﺎﭘﯽ ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺍﻋﺮﺍﺏ ﺍﯾﺴﺘﺎﺩﮔﯽ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺑﺎﺭ ﻫﺎ ﺁﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﺷﮑﺴﺖ ﺩﺍﺩ. 
    ﻟﻄﻔﺂ ﺑﻪ ﺍﺷﺘﺮﺍﮎ ﺑﮕﺬﺍﺭید!!!


    برای یافتن واقعیت این داستان کافی است نگاهی به لغت نامه دهخدا بیندازید.

    توطئه ای در کار نبوده است. ناسزای “دیوث” ریشه ای عبری یا سریانی دارد.

    اما “پومپه دیوس” از سرکردگان پارتی در زمان ارد اول پادشاه اشکانی (و نه ساسانی) بوده است که اصلا عمرش کفاف شرکت در جنگ با اعراب را نمی داده است و به احتمال زیاد حتی روح اعرابی که در آن زمان به ایران حمله کردند از وجود او بی خبر بوده است! چه برسد به اینکه چنین انتقامی بخواهند بگیرند.

    مطالب مرتبط:

    دیوث کیست؟ (تیتر جنجالی نشریه یالثارات)

    واقعا متاسفم واسه مردم کشورم که هنوز بعضیاشون به درک بیت معروف «بنی ادم اعضای یک دیگرند/ که در آفرینش ز یک گوهرند» نرسیدن و بین نژاد ها فرق میزارن کرد ، لر ، عرب ، فارس ، اروپایی ، غربی و آسیایی همه با هم برابرند هیچ نژادی بهتر از نژاد دیگه نیست
    سلام
    چند سوال 
    آیا پیامبر با این ادبیات بامردم سخن میگوید ؟

    مگر درقرآن نفرموده :قولو لناس حسنا ؟

    آیازنی که فقط از بوی خوش استفاده کند با  زنی که  فساد اخلاقی دار و  شوهرش میداند میشود  یکسان فرض کرد؟

    در حال حاظر حدود 7 میلیار جمعیت جهان است ، نردیک به 1.5 میلیارد آن را مسلمانان تشکیل میدهند  اگر قبول کنبم که تمام 1.5 میلیارد آن طوری که خواستگاه پیامبر است  و حتی از بوی خوش استفاده نمیکنند
    الباقی این جمعیت5.5 میلیاردی که حجاب را قبول ندارند ،مردان آنان را باید دیوث دانست؟
    اگر بخواهیم دیگران را به اسلام  دعوت کنیم این شیوه ی درستی است ؟
    با ابن روش دیگران راجع به پیامبر اسلام چگونه قثاوت میکنند؟
    آیا این روایت جعلی نیست؟

    قال رسول الله(ص):

    ایاکم باللثارات...هم دیوثون فی آخر الزمان  و الذین تماشاهم الذین هم ناکثون قطعا.

     

    سلام خسته نباشین شما کاملا اشتباه میگین شما میخوایین دینمون یعنی زرتشت نابود کنین میخوایین کوروش کبیر بد نام کنین؟؟؟ چرا تو تقویم 7ابان روز کوروش کبیر نیامده ؟؟؟؟چرا جشن های دیگر تو تقویم ایران نیومده ؟؟؟؟
    سلام علیکم
    روز کوروش از کجا آمده؟؟؟ از اختراعات رضا شاه یا محمد رضای ظالم
    هر سه ظالم و منفور
    آقای محمدحسین که به پدر این آقا که در مورد دیوث گفته فحش میدی    شما که خودت رو انسان با عقلی نشون میدی    اگه با عقل بودی به پدر این و خودش فحش نمیدادی   بلکه بسیار مهربان بهش میگفتی که عزیزم این حرف ها دروغه و بهش پند میدادی
    وای چقدر نظر من قاطی کردم من نمیدونم ایرانین یا غرب شما بهم بگین آدم ای ایرانی یا عربی کوروش یا ...بگین

    همه ایرانی هستند فقط بعضیا نژادپرستند.
    کوروش هم یک پادشاه ایرانی یهودیه یا نوکر و ذخادم یهودی هاست.
    سلام میخواستم بدونم دعوا سره چیه؟ اونها که دیوث رو انسان خوبی میدونن باشه شما دیوث وکمالات دیوث برشما مبارک!اونهاکه زرتشت رو قبول دارند همه قبولش دارند کی نداره؟پیامبر بوده ,مرسل بوده ,کتاب داشته درود بهش ولی پیروان برحقی داره العان امروز بدونن چی گفته؟اعتبار کتابی که زرتشت اورده امروز مورد تایید زرتشتیان هست خدایی؟برای بعضیهام که خود ذوالقرنین باید بیاد یه سد بسازه مزاحم نشن که به هیچ زبونی نمیشه چیزی بهشون فهموند گوششون پره از حرف وماهم نه عرب و نه ایرانی جاهل رو قبول نداریم امروز روز فخر ایران وایرانی این باشه علم تو ثریا بود و اندک ادمهایی که بهش دست پیدا کردن بیشتر از ایران بودن خوده منم از جاهلین جهانم برای خودمم متاسفم و بیشتر برای اونها که نمیدونن چیزی بارشون نیست و برای اونها که میدونن چیزی نمیدونن و چهارتا مطلب از چند جا بهشون رسیده دارن تکرار میکنن و تکرار این مطالب هم دروغه حالا گیرم ذوالقرنین ایرانی از فضل ایشون به ما چی چی رسیده جز دعوا بر سره اینکه ما از عربها باحالتریم اینو کی گفته بهتریم؟ عده ای از ایرانیها بهترن از باقی مردم دنیا که خوش به حالشون ضمنا خواهش میکنم زیاد کلی گویی نکنید فلان و فلان دیوث تشریف دارند حالا بعضیهام با ارایش میرن بیرون شاید بقول شما از جهلشون باشه قضاوت ملت که به ترازوی منو شما نیست بیشک خیلیهاشون پیش خدا از من یکی عزیزتر هستن.اونی هم که مطلب میزاره تا دعوا راه بندازه نفرین خدا و نزدیکترین ادمها به خدا بهش و به پدرانش
    من فقط نظر اول و خوندم .در جواب شخص  "حقیقت " باید بگم مسیح یهودی بوده نه عرب و مربوط به یونان باستان/ اونموقه عربا داشتن همدیگه رو میخوردن.شما اطلاعات اولیه نداری چطوری میایی 20 خط به مردم اطلاعات غلط میدی اخه...
    مسیح علیه السلام عبرانی بوده
    اگه معنی دیوث اینه 
    پس کل ایران دیوثن از جمله شما ک این پستو گذاشتید 
    خوهشا پی خرافه و مزخرفات نرید 
    اگه منطقی باشی زنهای پیغمبرا هم سرمه میکشیدن و ....
    اگه دین اسلامو قبول دارین همتون جهنمی هستیت 
    زنهای پیامبران برای پیامبران سرمه می کشیدن نه برای مردان کوچه و خیابان
    به نام یزدان بخشاینده بخشایشگر
    عجب! همه استدلال‌های بنده توجیه بودند!
    به هر حال منظور و روضه‌خوانی بنده این بود که عطر زدن با عطر زدن برای زنا دادن کمی فرق می‌کنه!
    در بحثی که شما در مورد زنای اعضاء گفتید, بنده مثال زدم و تفسیر به رای کردم حکم اینها فرق می‌کنه و همه‌شون حکم زنای محصنه که با رضایت مرد باشه نیست احتمالا!
    البته ما و امثال ما نه مومن هستیم و نه حق‌گو! شاید پشمک و دیوث و خروس هستیم!
    بعدش شما با این وضع پاسخ دادن, چطور فهمیدید که وضع این به اصطلاح هنرمندان چطور هست؟
    و اساسا معیار شما برای فرد صالح مورد نظر شما و هنرمند واقعی چی چی هست؟
    شماها با این مطالب, جز گروه خودتون (همون مومنین و حق‌گویان بی‌ادعا!) همه رو تکفیر می‌کنید و انتظار هم ندارید که شما رو با داعشی‌ها مقایسه کنم؟ با اینکه من با شما بحث علمی و منطقی کرده‌ام و نگفته‌ام که خدای نکرده شما مثل داعش قاتل هستید.
    خداوند حال همه ما رو اصلاح کنه
    شما با این لحنتان به داعش بیشتر شبیه ترید تا ما
    اگر داعش نبود چه نسبتی به ما می دادید!؟؟
    تفسیق با تکفیر فرق دارد جناب مهدی!
    با چه جراتی جناب عالی احادیث را که ظاهرشان گویا هستند و هیچ شبهه ای در معنای ظاهریشان وجود ندارد به چیز دیگر توجیه و تاویل می کنید ؟
    این غیر از تحریف چه معنایی دارد؟؟
    چرا اطلاعات غلط می دید و رو هوا حرف می زنید
    اولا این سکه تصویر اردشیر بابکان موسس سلسله ساسانیه و دوما پوپه ژولیوس سزار و کراسوس سرداران رومی بودن که سزار و پومپه همزمان  در اروپا فتحوحاتی بدست اوردن و کراسوس پیرو انها از سوریه به سوی ایران تاخت که زمان ارد شاه اشکانی در ۵۳ ق م به دست سپاه ایران به فرماندهی سورنا شکست خورد. وقتی پومپه سردار رومی به شخص ایرانی تبدیل می کنید جای تعجب نیست شخصی ساختگی به اسم دیوثم وارد تاریخ کنید خواهشن بدون سواد تاریخی اظهار نطر نکنید
    از کجا معلوم اطلاعات شما غلط نباشه؟؟!!
    به هر حال حق با شما باشه یا نباشه دارید ما رو تایید می کنید و دیوث یعنی بی غیرت نه سردار ایرانی

    وای بر ما ،ما همه فرزندان ادم و حوا هستیم عرب اروپایی اسیای شرقی ایرانی خاورمیانه فلانی بهمانی اینا همه بهانه است بنی ادم اعضای یکدیگرن اگه شما میگید حضرت محمد مال عربهاست چرا غربیا و بسیاری دیگه از مسیحیا نمیگن عیسی و موسی مال عرباست اون پیامبرها هم عرب بودن پیامبران مال همه انسانهاست حتی زرتشت پیامبر همه از طرف خدا اومدن برای راهنمایی انسان به راه راست وگرنه اونا همشون الان تو بهشت برین خداوندن این ماییم که باید با دستوراتی که اونا از طرف خدا اوردن راه درست رو بریم که ان شالله همه بهتی بشیم حقیقت زیباست حالا میخواد از زبون یه ایرانی باشه یا عرب یا ... اینکه ما قبلا زرتشتی بودیم الان مسلمان به خاطر اینه که ایرانیها همیشه دنبال حقیقت و به روز بودن ایا شما حاضری با مانتو اپل دار و شلوار ساسون دار بیرون بری در حالی که الان لباسهای بهتری مد شده نه دیگه اونا برای زمان خودشون شاخ بودن .البته دین تفاوت داره با این مثال ولی در کل گفتم و از اونجا که تو قران معجزه پیامبر گفته دیگه دینی نمیاد پس این میشه اخرین ورژن پس نه دنبال ورژن های قدیمی باش ونه تقلبی بهترین دین تو کشورت هست بچسب بهش فعلا که من بهتر از اسلام ندیدم
    من دنبال معنی اسم پوفیوز هستم کسی می داند؟

    به معنای پست فطرت و انسان رذل بوده و یک نوع ناسزا و فحش در هنگام دعوا می باشد.
    در زبان عامیانه به کسی گویند که در مراسم نوشیدن باده و شراب و عرقعرق نمیخورد اما مزه عرق خوران را میخورد. (دهخدا)
    به نام یزدان بخشاینده بخشایشگر
    من مطلب زیر رو در پاسخ به مطلب شما در وبلاگم نوشتم

    ببینید, در حدیثی که گفته شده "مردمی که راضی باشد همسرش خود را آرایش کرده و عطر بزند ... به او بگویید دیوث" این در مورد مردی هست که راضی شده که همسرش "آرایش کرده و عطر بزند" تا با مرد دیگری زنا کند.

    این موضوع عام نیست, و فقط برای زنی که با رضایت و آگاهی همسرش آرایش می‌کند تا با مرد دیگری زنا کند گفته شده است

    پس هر مردی که همسرش آرایش کرد و بیرون رفت دیوث نیست


    اما مطلب دیگه‌ای که این دوستمون گفتند, مسئله "زنای اعضای دیگر بدن" هست, یعنی زنا با اعظایی غیر از اعظای جنسی متعارف در آمیزش جنسی بین مرد و زن

    مثل زنای چشم (در این روزگار نگاه کردن به فیلم‌های هرزه‌نگاری) یا زنای لب که همان بوسیدن هست (زنای رایج در فیلم‌های هالیوودی!!!!) و همینطور انواع زنا (رابطه جنسی نامشروع)

    در این مورد هم باید بگویم که "طبعا" زنای چشم با زنای اعضای تناسلی تفاوت دارند

    یعنی حکمشان متفاوت هست.


    لطفا به جای این که مردم رو جهنمی بکنیم, و اعصابشون رو به هم بزنیم, بیاییم بهشون احادیث و آیاتی رو که امیدبخش هستند رو بهشون نشون بدیم و روایت کنیم

    این حرکت یا لثارات و امثال هم, همون اشتباه (عمدی یا غیر عمدی) گروه‌های تروریستی مثل داعش هست

    یعنی اینکه دین و خدا و پیامبر رو خشن و نابخشنده نشون بدهند

    خود پیامبر هم روششون این بود که اول با خوشی و سخنان نیک مردم رو دعوت می‌کرد و وقتی کسی "مومن" می‌شد, احکام رو به او یادآوری می‌کرد


    وقتی مردم نمی‌دونن "حجاب و آرایش کردن" دینیه یا قانونیه (یعنی سیاسیه) چطور انتظار داریم وقتی اونها رو با این احادیث تنبیهی, ارشاد کنیم؟

    انسان نیاز به احترام داره, وقتی حرمتش رو بشکنی و بهش بگی که تو اهل جهنم هستی, خوب طبیعیه که این نتیجه منفی می‌ده

    می‌شه همون نتیجه‌ای که سازندگان گروه‌های تروریستی دنبال اون هستند, یعنی دین اسلام رو دین وحشی و ضداجتماع نشون بدهند

    مفتی‌های مفت‌خور وهابی ملعون همین رویه رو دنبال می‌کنند تا دین پیامبر رحمت و البته خدای یکتا رو خشن و ضدانسانی و غیرمنطقی و احمقانه نشان بدهند, تا بتوانند این دین الهی رو با همراهی برادران یهودی (صهیونیست) از بین ببرند


    ٱدْعُ إِلَىٰ سَبِیلِ رَبِّکَ بِٱلْحِکْمَةِ وَٱلْمَوْعِظَةِ ٱلْحَسَنَةِ ۖ وَجَـٰدِلْهُم بِٱلَّتِى هِىَ أَحْسَنُ ۚ إِنَّ رَبَّکَ هُوَ أَعْلَمُ بِمَن ضَلَّ عَن سَبِیلِهِۦ ۖ وَهُوَ أَعْلَمُ بِٱلْمُهْتَدِینَ [١٦:١٢٥]
    با حکمت و اندرز نیکو به راه پروردگارت دعوت کن و با آنان به [شیوه‌اى‌] که نیکوتر است مجادله نماى. در حقیقت، پروردگار تو به [حال‌] کسى که از راه او منحرف شده داناتر، و او به [حال‌] راه‌یافتگان [نیز ]داناتر است.


    در بحث امر به معروف و نهی از منکر, از "راه راست" منحرف شده‌ایم و توقع هم داریم کسی با سخن و رفتار ما, ارشاد بشود!


    آدرس مطلب در وبلاگ

    هم در اونجا (وبلاگم) و هم در اینجا پاسخ‌گوی دوستان هستم

    با سپاس

    با سلام
    این که شما روایت را توجیه میکنید هیچ وجهی ندارد چون روایت مطلق است و قیدی در آ«  وجود ندارد.
    در ضمن ما هم روایات امیدبخش نقل می کنیم و هم روایاتی که می ترسانند،
    اگر داعش هم نبود شما امثال شماها برچسبهای دیگری را برای مؤمنین و حق گویان می تراشید.
    اینکه شما روش پیامبر را مثال می زنید درست است اما چند سال از انقلاب می گذرد و چقدر اصلاح شده اند این حضرات به اصطلاح هنرمند! که متاسفانه خواسته یا ناخواسته الگوی مردم هم شده اند.
    سه شنبه ۲۶ مرداد ۹۵ , ۱۷:۳۳ فقط حیدر امیر المومنین هست
    پاشید جمع کنین اصلا زشته بخواییم مولا علی رو با کوروش مقایسه کنیم خدایای ما اینقدر مولا مونو دوست داره که کوچک ترین کارش اینه که اسمه مولا علی رو ماه حک شده از فضیلتای مولا بخوایم بگیم لال  میشید هی میگن کوروش کوروش خاک پای غلام امیر المومنیین تو قران به یه کلمه دارید مینازیت کل قران از مولا علی گفته 

    این برای شماست که ایمان به خدای قرآن و خود قرآن دارید
    سلام
    من نمی دونستم معنی دیوث این میشه
    اخه می دونید یکی از دوستام گفته بود
    دیوث اسم پادشاهی زمانهای قدیم
    که با دیونه بازیاش مردم شهرش رو بدبخت کرده
    به همین خاطر بعضیا موقع فحش دادن میگن دیوث.....
    غلطه مگه نه...................
    در ضمن
    خوشحال میشم به وبلاگم سری بزنید
    ممنون بابت مطلب زیبا....
    سلام علیکم
    معنی درست دیوث همینیه که تووبلاگ هست
    موفق باشید
    به نام یزدان بخشاینده بخشایشگر

    هر مردی که زنش آرایش کند و از منزل خارج شود دیوث است و هرکس او را دیوث بنامد گناهکار نیست. و هر زنی که‏ زینت کرده و خوشبو از منزل خارج شود وشوهرش بدان امر راضی باشدخدا در مقابل هر قدمی که برمیدارد برای شوهرش خانه‏ای دردوزخ بناخواهد کرد.


    معنی این حدیث اینه که این آرایش و عطرزنی به دستور و اجازه شوهر برای انجام عمل زنا حرام است نه به طور کلی
    و اینکه با استفاده از عبارت زنای اعضا, در واقع همه مردم زناکار هستند و زناکار هم داخل آتش هست!

    در حالی که هیچ یک از اینها درست نیست و قضیه پیچیده‌تر از کاریکاتوری هست که آورده‌اید.
    خیلی راحت مردم مسلمان و شیعه رو به دوزخ می‌برید و با مردم فاسد دیگر جهان کاری ندارید
    از نظر شما خدا چنین احکامی قرار داده تا اگر کسی با آن مخالفت کند او را به بهشت ببرد و شما کسانی هستید که بی‌گناه و پاک هستید و آماده هر گونه انجام حد و مجازات!
    اصل دین و خداپرستی فراموش شده
    بدترین راه تبلیغ رو انجام می‌دهید

    ما مدعی نیستیم که فقط ما اهل بهشتیم و بقیه اهل دوزخ اما معتقدیم که اکثرا غرق در فسادند از جمله همان مردان بی غیرت و زنان بی حجاب.
     اینکه اکثرا یک اشتباهی را مرتکب می شوند دلیل بر درست بودن آن اشتباه نیست پیغمبر اکرم صلی الله علیه و آله در محیطی ظهور کردند که اکثرا غرق در فساد بودند و با آن فساد مبارزه کردند.

    اصل دین و خداپرستی همان اطاعت از خداست نه اطاعت ار نفس و مد روز و حرف مردم
    مسلمان یعنی تسلیم امر خدا
    این چه اسلامی است که مدعیانش تسلیم امر شیطان اند!؟؟؟
    واقعا ما هرنمندا دیوث نیستیم ؟ !!!!!!!!!!
    http://www.yalasarat.com/vdchqqnzi23nizd.tft2.html
    سلام علیکم
    خوشحال شدیم که یک شخصیت معروف هم از پست ما دیدن کردند.
    آخرش نفهمیدیم شما انتقاد کردید، طعنه زدید یا تایید کردید!؟؟
    جمعه ۱۵ مرداد ۹۵ , ۱۳:۴۸ آرتیمیس! اولین بانویه دریانورد ایرانی!
    سلام.ممنون بابت سایت و نطرات دوستان.
    اولین مطلب ک باید بگم این هست ک  مسیح زرتشت و یهود اهل کتاب خوانده شده اند و پس جزوه برادران دینی حساب میشن لطف کنین یکبار قرآن رو فقط با معنیه فارسی بخونین.لطف کینی پرخاش نکنین ک این از انسانیت و ادعایه اریایی و کوروشی بودن واقعا ب دوره.از طرفی کوروش میگه پندار نیک گفتار نیک کردار نیک  این دقیقا حدیث امام علی ام هست حالا ک اول گفته مهم نیست.اما بعضی از حرفها بین ادیان مشترک هستن.وهرکسی رویه دین و مدهبش تعصب داره گاهی تعصب ب اشتباه هست قبول.اما ممنون میشم بتونیم حداقل ب عنوان ی فارسی زبان کنار هم درست زندگی کنیم وبهم توهین نکنیم.قوبل کنیم ک تو هر نظام و دولتی کموبودی هست.کوروش ک همیشه زنده نبوده ک بخواد حکمفرمایی خوبش همیشگی باشه بعداز مرگش شاید یکی پادشاه میشد ک مملکتو نابودمیکرد!پیامبرم کارایه کمی نکرده بوده.اینوفراموش نکنیم.همه رهبران نمیتونن همه زیر دستاشونو کنترل کنن.مافقط داریم حرف میزنیم  ولی یک لحظه فکر نمیکنیم ماجزوه همین مملکتیم بهتره بجای بحث درمورد2000سال پیش ک کوروش بهتره یا محمد( ص)بیایم خودمون اصلاح کنیم.شماها میگین عرب ملخ خور یا افغان.... شماها شدین ازاون دسته اعراب ک نژادخودتونوبرتر میدونین  کوروش بهتون یاد داد یا پیامبر ک اینطور رفتارکنین؟!مشکل از ادیان نیست مشکل از ماهاست ک ثلیقه ای عمل میکنیم وهرجارو ک دوستداریم پررنگ وهرجا رو دوست نداریم کمرنگش میکنیم.اینقدر این بحث گسترده هست ک جایه حرف زدنش اینجا نیست.فقط لطف کنین خام نشین و چشماتونوبازکنین  و ببینین ک بحث کوروش و پیامبر و اعراب و اینحرفا همش میخواد باعث تفرقه باشه.منک خداراشکر راضی ام همینک راحت میخوابم همینک تو مملکتم جنگ نیست بازم شکر.کله کشورایه همسایه دچار جنگ هستن اونوقت شماها دنبال دیوث میگردین.ک اونم بارها ثابت شده تو همه زبانها یکسری از لعات و کلمات باهم شباهت نوشتاردارند یا خواندن اما معنیه لغات متفاوته اونم درزبان عربی و فارسی ک لعات مشابه دارن و زبان عربی ک ی فتحه و کسره معنیه کله کلمه رو تغییر میده.من ب عنوان ی ایرانی ی اریایی  میخوام ک ب عنوان جنگ و جدال سر موضوعاتی ک راهگشایی نیستن برایه اینده وقتتونو الکی نابودنکنین حداقل فحش ندین این از اونی ک ادعایه اریایی بودن و زرتشت بودن داره یا حتی اونک ادعایه مسلمون بودن داره بعیده!😊
    دیوث یعنی دوباره زنو بچپون تو خونه. یعنی زنده باد مردان جاهل
    سلام
    جایی که حیا نباشد عقل نباشد.مرد عاقل و با غیرت و با حیا و شرف ناموسش را بی بند وبار در معرض دید مردان نامحرم قرار نمی دهد و در جواب منتقدین به این ولنگاری به جای اینکه وضع ناموس خود را اصلاح و عذر خواهی کند از این ولنگاری دفاع کرده و منتقدین را ناسزا می گوید .
    جناب نه چندان محترم واقعا م
    برو واس خودت این اذاجیفو درست کن
    از کدوم قسمتش خوشتون نیومده؟؟؟
    چه خوب

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    کشورو ******* آقاجون
    ولش کنید دیگه
    چه خبره این همه نظر به خاطر کلمه دیوث-گویا برای این افراد جالب هست-کلمه دیوث به خاطر همین معنی که فرمودید فحش شده-البته تو ایران متاسفانه ایرانی ها کلمات فارسی خودشون را تخریب می کنن وکلمات عربی وغربی وهر چی می رسه را وارد می کنن وبعد کلمه را تخریب می کنن-کشور ما را فرهنگ ما وتمدن ما را اعراب به فساد نکشید بلکه این اتفاق از دوره قاجاربه این طرف افتاد چه ما در دوره قاجار این همه لطمه از غربی ها خوردیم مردم ایران مثل تمام دنیا غربزده هستن-و در حال حاضر مظاهر ان را می بینیم همانطوری که تمام دنیا  غربگرائی یعنی انسان را غربی وصنعتی کن تا بوسیله او طبیعت  را نابود کنی-ایرانی ها شیعه غرب گرا هستند-و کاریش هم نمی شه کرد-اقای علوی زاده شما اگر عاقل باشی خودت را از شیعه ها وایرانی ها ی غربزده دور می کنی-تو را به زنجیر که نکشیده اند-انها انسان هایی هستند با نژاد ایرانی و مانند بقیه ملتها غرب گرا هستند.
    بعضی از حضرات به کلمه دیوث غیرت دارن
    دوست نداردن برای مرد بی غیرت استفاده بشه
    متاسفم واقعا . انسانیت به دین نیست البته همه ادیان قابل احترامن.از اون هندی تا اون عرب همه و همه .....ما اگه دروغ نگین دزدی و اختلاس نکنیم فحش ندیم حقوق دیگران احترام بگذاریم حق دیگران را پایمال نکنیم خودش یه دین کامله.
    دین کامل اونییه که خدا فرستاده و ازش راضیه نه هر دین من درآوردی دیگر
    و البته همه چزهایی که گفتید در بهترین شکل در دین خدا هست
    سه شنبه ۸ تیر ۹۵ , ۱۱:۰۰ سید حسین خدادادی
    به هرحال دیوث چه سریانی باشد چه عربی یا فارسی مشکلی را حل نمی کند ، در این زمان هم درزبان فارسی واژگانی داریم که در زبان های دیگر نه تنها مناسب نیست بلکه آنرا نوعی ناسزا  می دانند! شاید نام بعضی از ورزشکاران خارجی را شنیده باشید که در زبان فارسی مناسب نیست و گزارشگران مجبورند با اضافه کردن اصواتی آن را بیان کنند !مانند کیر شش (kir shof ) که به (keir shof) تبدیل کرده اند ! ازحساسیت ها ی بیمورد و دشمن تراشی ها دست برداشتن و با همه به مسالمت بسر بردن شرط عقل و آدمی زادگی ست. ویا در زبان تبری زمانی که می خواهند سگ را ازخود دور کنند واژه ی (seg) را بکار می برند در حالی که در زبان ترکمنی نامناسب و زشت است! ولی تمسخر و ناسزا گفتن به یکدیگر ویا اقوام دیگر فرایندی نامناسب و بدور از انسانیت می باشد ،چه کاربر ایرانی ویا اقوام آن باشد چه آمریکایی و یا از هر قوم و قبیله و نژاد و کشوری باشد. اما نام دیوث ( سردار ایرانی) ، هیچ ربطی به واژه ی دیّوث عربی(بی غیرت) ویا سریانی نداردو بیمورد خود را عذاب ندهید، مثال بالا را بدین دلیل آورده ام. شاد باشید برای شادی دیگران تلاش کنید که شادی را خداوند جلیل و کبیر و توانای دانای بی مثال آفریده و تأثیر آن بر سلامتی و ادامه ی آن بسیار مفید می باشد .  
    پس همه دیوث هستید
    ؟؟؟؟؟؟؟
    واااااای.همه چی این سایت عالیه .نظراتتون عالی بود البته بعضیاش.منم خیلی سوال درمورد زرتشت و ...داشتم ولی با لینکایی که علی فرستاده بود و متن عکسارو خوندم جواب سوالامو پیدا کردم.مرسی از همتون
    مهم نیست قبلا چی بودیم. مهم اینه که الان چی هستیم. تنها انسانیت مهمه حالا توی هردینیم باشیم...نتیجه ی نهایی دین انسانیته
    از اولش هم معلوم بود هیچکدام از حرف های این عربا درست نیست ، همشون زد کشور ایران و زد زن هاست
    هنوز نتونستم بفهمم این چرا باید سر هر چیزی شروع میکنیم به فحش دادن و ناسزا گفتن واسه اینکه تحمل نداریم حرف یا نظر غیر از نظر یا حرف خودمونو بشنویم...
    خداییش چه اهمیتی داره الان چه مسلکی داشتیم یا داریم وقتی کوچکترین ملاکهای اخلاقی و زندگی اجتماعی رو رعایت نمیکنیم. ادب، صداقت، درستکاری و هزار تا چیز دیگه تو همه ادیان سفارش شده... حالا ما متن رو ول کردیم چسبیدیم به حاشیه. چه دردی رو دوا میکنه چه گرهی رو وا میکنه که کوروش ذوالقرنین باشه یا نباشه. دوست من، هموطن من بجای این چیزها سر خواهر مادر و همسرت غیرت داشته باش... سر پاک بودن دل و روح و روانت تعصب داشته باش.
    بد بازی میخوریم اگه سر هر چیزی بهم فحش بدیم و توهین کنیم...
    سلام به همه ی دوستان . هر کسی با هر نژاد،دین،زبان،و هر ملیتی،باید به دیگران احترام بزاره .
    ... به نظر من،هر کسی یه برداشت جداگانه از دین داره که سعی میکنه اون رو به دیگران تحمیل کنه؛ هر کسی باید از هر دینی،کارهای مورد قبولش رو انتخواب کنه تا بتونه یه زندگی سالم و دور از ظلمت رو برای خودش بسازه..
    ممنون از مطالب خوبتون
    واقعا واسه همتون متاسفم
    اسلام زرتشتو به عنوان پیامبر قبول داشته
    مدارکشم موجوده
    شهید مطهری هم بارها گفته ک ذوالقرنین همون کوروشه
    ک اگه برین تو قرآن بخونین دقیقا همون کارایی ک کوروش کرده تو قرآن اومده
    خوش به حال خودم که هیچ دینی را قبول ندارم
    درود به علم
    درود به علم وحقیت
    به سلامتی سه تن رفیق، ناموس،وطن
    با اینکه تصادفی با این صفحه اشنا شدم ولی واقعا مطالب جالب و به درد بخوری نصیبم شد. ممنون بابت جمع اوری مطالب
    ممنون بابت گذاشتن این پست. چه عجب بالاخره یه نفر فهم و شعور غیرنژادپرستانه و عاقلانه و منطقی رو داشت. یه کوروش یاد گرفتن گیر کردن بهش. بابا الان قرن بیست و یکه مردم دنیا دارن چه پیشرفتایی میکنن اون وقت مردم ایران هنوز تو فکر کوروش کوروش کردن و نژادپرستی و نفرت احمقانه از اعرابن. ببخشید معنی یه فحش رو نتونستم پیدا کنم. این فحش رو به یکی از دوستام دادن. ممکنه لطفا معنی "فوساله" (املاش رو نمیدونم) رو بگید. البته اگر بدونید. من هر چی گشتم پیدا نکردم. از معلم ادبیاتمون هم پرسیدیم. گفت خیلی زشته نمیشه بگه. با تشکر فراوان.
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    **** ** *** ***** ***** آمریکا با اون همه حرومزاده که داره مسلمان میشه شماها تازه یادتون افتاده دین زرتشتی هستین خاک تو سرتون با کوروش ****** واقعا همتون دیوثین.
    کمی ادب و نزاکت!!!
    میگویند 99 درصد تاریخ دروغ است و آن یک درصد را هم نباید باور نمود
    اینکه کوروش ذولقرنین بوده یا نبوده دردی را از ما دوا نمیکند
    بهتره بجای اینکه همدیگر را متهم کنیم بیایید ببینیم چه هستیم و نواقص را از بین ببیرسم
    گذشته مرده و به تاریخ پیوسته در زیر تلی از خاک . بگذارید کوروش اسوده بخوابد این ما هستیم که باید بیدار باشیم نه کوروش
    بله برادران ساندیس خوربسیجی عرب پرست علی واحمدبی سواد به چه حقی به دیگران توهین میکنید احمدیادت نرفته مسیحی های دیوانه روان ناپاک عیسی راپسرخدا میدونستن یاعلی ساندیسی توچی که دین اسلام برده داری توش حلاله هه اول پرچم اهورامزداییمونو عوض کردن ای بی شرفهای ساندیس خوبعد به نیاکانمون فوش دادن حالاهم میخوان عربمون کنند دودان فرمانروایی ساندیس خوراداره باهمین کاراشون تموم میشه وبه زودی ساندیس خورها به دست ملت آریایی قتل عام میشوند
    با تایید این نظر فقط خواستم بی ادبی و توحش یکی از مدعیان نژاد برتر را نشان داده باشم
    سلام
    سلام علیکم
    کورش انسان بزرگی بود و افتخار ما ایرانیاس. ولی خداوکیلی مواقع مشکلات و بدبختی ما به کوروش متوسل میشیم یا ائمه اطهار؟ خدایی از فیلم کوروش بیاین بیرون. یه یا علی بگو و یه یا کوروش ببین کدوم یکی به دادت میرسن
    یوزدلده یعنی چه؟
    !!؟؟
    بت اهورا مزدا

    در زمان ما روی تابلو بسیاری از مؤسسات زردشتی نقش اهورا مزدا با همان ریش و عصا ویال و کوپال به عنوان یک آرم ملی به چشم می خورد و این خیلی عجیب است زردشتیان از یک طرف خود را موحد قلمداد می کنند و اهورا مزدا را همان الله مسلمانان که به تعبیر قرآن «لا تدرکه الابصار وهو یدرک الابصار و هو اللطیف الخبیر؛ او را هیچ چشمی درک نمی کند و حال این که او بینندگان را مشاهده می کند و او نامرئی و به همه آگاه است.» (انعام/ 103) معرفی می کند و از طرف دیگر شکل و شمایل برایش می کشند و تاج و ریش و عصا برایش می سازند و او را به صورت یک بت نمایش می دهند.
    به قول استاد شهید مطهری: «حقیقتا مایه شرمساری ایران و ایرانیان است که با این که چهارده قرن است به عالی ترین مفاهیم توحیدی نایل شده اند و نغزترین گفتارها را به نثر و نظم در این زمینه انشا کرده اند، خدای مجسم و شاخ و بالدار برایش بکشند و بعد هم اصرار کنند که این را به عنوان یک آرم ملی بپذیر. اگر این بت پرستی نیست پس بت پرستی در دنیا معنی ندارد.»
    با درود خدمت تمام ایرانیان آزاده:
    بنده اعتقاد دارم با تمامه حسه وطن پرستی وتعصبی که به تاریخ قبل از اسلام دارم٬بهتره فارغ از هر اختلاف نظر٬ونژاد پرستی٬ونفاق درون کشوری اتحاد ملت را در راس قرار بدهیم
    تا آنچه را به امانت از اجدادمون گرفته ایم به امانت به دست فرزندانمون بسپاریم. این۶۴۸٫۱۹۵ ۱٫ کیلومتر مربع مساحت کشورمون میتونه با ابزار همین توطئه های بیگانگان(غرب٬عجم٬عرب و....) همچون گذشته باز هم کمتر وکوچکتر بشود.بر اساس دیده ها وشنیده ها باید عرض کنم این عدم اعتماد هموطنان به یکدیگر وتفرقه به حدی زیاد وبه افراط کشیده شده که حقیر دراین سالهای اخیر در اکثر کشورهای اروپایی وشرق اسیا همواره به پشتیبانی وحمایت مردم سایر کشورها ازهم بارها قبطه خورده وبعظا حسادت هم کرده ام.....اتحاد روسها٬ عربها ٬ترکها٬ایتالین ها حتی کشورهای آفریقایی همچون مراکش مصر و غنا( وحتی کشوری با دومیلیون جمعیت در قلب لندن جامائیکا)وآمریکای جنوبی تبارها٬باعث میشه در این زمینه ما هیچ حرفی برای گفتن نداشته باشیم واحساسه حقارت بکنیم چون اونها سالهاست در عمل ثابت کردن...در حالیکه ایرانیها یا دور میشن از هم یا اگه نزدیک بشن کلاه همو بر میدارن.اینو میگم تا سعی کنیم زیر چتر ایران اگه اسلامیه از نوع ناب محمدیش دلهامون به هم نزدیک کنیم.
    کاش اقتدار وامنیت و اتحاد پوشالی در کشور با مدیریت مطلوب از رویا به واقعیت محض تبدیل بشه.اگر ایران امنه پس چرا برایه کشوری که با ۱۵۰۰ دلار میشه کلشو گشت اینقدر آمار توریست ضعیف وحتی افتضاحه.ارزون ولی کسی نمیاد٬ امنیت هم میگن بالاست.....منظورم اینه که چی بودیم چی شدیم.
    نقشمون اعتبارمون وفرهنگمون از کی کوچیک شد ٬از وقتی مردم ایران به عربستان لشگر کشی کردن که ما اسلام میخوایم....حالا نهادینه شده تو گوشت وپوست مردم رخنه کرده خدا کنه نسخه های خوب همین دین که واقعا جواب میده با مدیریت درست تو مملکت جاری وساری بشه که خود همین یه معجزست.نه ۳۰۰۰۰ میلیارد گم بشه٬نه هرکی هرکی مملکتو بین خودشون تقسیم کنن٬ونه قشر خاصی برایه ۸۰ میلیون دیگه تصمیم بگیرن...همه امور با نظارت نمایندگان منتخب آحاد مردم نه منتصبین قشری کوچک.....
    به امید اون روزگار نه چندان دور....

    سلام علیکم
    گرچه برخی از اظهاراتتان را قبول ندارم و شبهه افکنی بیش نیستند اما نظزتان را تایید کردم چون به لزوم اتحاد و همبستگی بین اقوام ایرانی تحت اسلام ناب محمدی و نه تشیع ادعایی و نه اسلام عمری که باعث ایجاد این همه شبهه شده(تهمت خشونت به اسلام) ایمان دارم.
    با سلام
    از اینکه در راه حق وروشنگری جوانان ایرانی تلاش میکنی سپاسگذارم.
    با احترام دختر عاشق ولایت مجرد
    واقعا که...! کورش رو با هیتلر مقایسه می کنین؟! اصلا میدونین اکثر مفسران کورش رو همون ذوالقرنین میدونن؟
    اکثر؟؟؟!!!!!!!
    میشه چند تا شونو با آدرس تفسیرشون نام ببرید؟؟؟
    سلام اقای مثلا ایرانی و مثلا دانا

    کوروش کسی هست که نامش در کتب مقدس ذکر شده و کسی هست که خدا ازش اینگونه یاد میکنه

    ما اورا مسح کردیم تا خدمت گذار بندگانمان باشد

    اقای عزیز که متاسفانه شدی عالت دست حقیر ترین پادشاهان زمان ایران
    کوروش رو بدنام میکنن چون میدونن شرف ناچیزشون نمیزاره حتی ذره ای بتونن مثل اون باشن

    نام کوروش و به لجن میکشن که با اون مقایسه نشن که مردم بگن چرا کوروش انقدر پادشاه عادلی بود اما پادشاهان بیلیاقت ایران غیر از چپاول ملت خودشون و غیر از استسمار ایرانی و ریختن پول مردم زجر کشیده ایران به جیب دوستان عرب و ادم کششون تو دنیا ندارن متاسفم برای ایرانی جماعت که انقدر وطن فروش شده و مزدور حکومتی حقیر که خودش رو با تمدن ایران داره مقایسه میکنه
    سلام
    نطرتان را فقط برای قضاوت مراجعین محترم تایید کردم  تا با دقت بخوانند و قضاوت کنند.
    با سلام متأسفم از طرز تفکر بعضیها شما حق ندارید به علن توهین گروهی به ائمه اطهار به پبامبر الهی توهین کنید پس شما چه فرقی با اونا دارید این عکسهای که گذاشتید درسته صحت داره و مرتبت با عهد ساسانی هست علی اقا احمد خان اکبر جان برادر شما به چه استنادی به نیاکان توهین میکنید اگر داعش یا مفتی های وهابی کاری کنن درسته اونو پای اسلام گذاشت در واقع اوستا متعلق به جاماسب پیامبر ایرانیست که قران مجوسیان رو اهل کتاب معرفی کرده وزرتشت اصلاحگر اوستا هست که هزار سال بعد از جاماسب مبعوث شده توحید در زرتشتیگری خیلی پر رنگ تر از مسیحیت ویهودیت است لطفا تحقیق کنید البته جاماسب فیلسوف با جاماسب پیامبر تفاوت داره حداقل دیگه قران رو منکر نشید درباره زرتشت و مهدویت خواهشا تحقیق کنید ایرانیان ۳۷۰۰ساله منتظر سوشیانت هستند عزیزان در عهد ساسانی اوستا شدیدا تحریف شده به گفته برخی از مورخین جاماسب همون پیامبرقوم الرأس هست حدیث پیامبر رو فراموش نکنید با این اظهارات شما در خوشبینانه ترین حالت شما رو میشه مثل خوارج مثال زد اونا به ائمه فحش میدن شما هم به پیامبر خدا در ضمن اسم ایران خلیج فارس بزرگترین تمدن باستان رو از کوروش به یادگار داریم اگر شما نا خردان ترجمه منشور کوروش رو بخونید حتما میگید اینم بهترین سند برای کافر بودنش ولی عمرا به حکمت این سخنان پی ببرید که چرا علنن تو منشور به پرستش بت پرداخته اگر شرایط اون زمان رو درک کنید به حقیقت کلام میرسیدمیرسید من بجای شما بودم از شرم سرمو بلند نمیکردم پس ذهنیت خودتون رو به دیگران القا نکنید ما اومدیم که فکر کنیم درکش سخت نیست اگر ارداویراف یا اِمیداَشَوَهیشتان و دیگر موبدان دست به تحریف اوستا زدن به جاماسب و زرتشت ربطی نداره در مورد اسلامیت شما اینو بگم که فقط در حد شعار. هستید شما در حد محب اهل بیت هم نیستید ائمه هیچ وقت به دشمنشونم توهین نکردن اگه شما نیاکان بدکاره و ظالم و حشی دوست دارید به خودتون ربط داره پس لطف کنید توهین نکنید که بهتون توهین کنن راستی پیشبینی های جاماسب فیلسوف داماد زرتشت رو هم سرچ کنید خیلی جالبه مخصوصا در مورد اخر الزمان و سوشیانت (امام زمان)
    حتما ببینید
    آدم وقتی این متن ها رو میخونه میفهمه بعضیا چقدر احمقن
    آخه یکی نیست بگه: بیشئور! تو که فرق هندو رو با زرتشتی نمیدونی، غلط میکنی میای راجع به زرتشت چرت و پرت مینویسی. اون هندو ها بودن که ادرار گاو رو به سر و صورت خودشون میزدن. تازه اگه بخوای اینطوری بگی، من فیلم عربی رو دیدم که ادرار شتر رو میخورد. خوبه اونو به حساب مسلمانا بنویسم؟؟؟؟؟؟ اینطوری که نمیشه حرف زد. مدرک هات هم به درد خودت میخوره. این چرت و پرتا رو یه مشت عرب مسلمان نمای ضد ایرانی ساختن. حالا چهار تا زرتشت نمای بی ادب به تو توهین کردن باید بیای آبروی چند هزار ساله ی خودتو ببری. آخه احمق. اون عکسا راجع به زرتشت اصلا با عقلت جور در میاد؟ مثل تطهیر جسد. آخه وقتی نحوه ی آداب و رسوم زرتشتیا راجع به جسد رو نمیدونی، چرا حرف میزنی. بعضیاش مثل ازدواج با محارم درسته. ولی توجیح عقلی داره بدبخت. همونطور که حضرت محمد مجبور شد چند همسری رو به اعراب حلال کنه. زرتشت هم مجبور شد ازدواج محارم رو حلال کنه. تازه، این نشانه ی فرهنگ ایرانه. چون اونموقع که بقیه ی کشورها ازدواج مادر و پسر یا پدر و دختر هم داشتن. ما فقط ازدواج خواهر و برادر داشتیم. مثل داستان ویس و رامین. همه ی اینا مقتضیات زمانه. زرتشتی های الان که این کارا رو نمیکنن. همونطور که ما چهار تا زن نمیگیریم. اینطور که تو به زرتشت اهانت کردی مطمئن شدم یه عرب یا خارجی هستی. چون اگه ایرانی بودی غیرت و عرق ملیت اجازه نمیداد همچین چرت و پرتایی بگی. تو هر دینی انحراف یا تحریف هست. اگه موبد های زرتشتی مردا رو مجبور میکردن که خواهر هاشون رو به ازدواج اونا در بیارن که تو نباید به حساب زرتشت بنویسی. مگه راعش(رژیم اشغالگر عراق و شام) خودشو مسلمان میدونه، ما قبول میکنیم. پس چرا اون موبدهای خلافکار رو زرتشتی میدونی. بعدشم اینکه من اعتقاد دارم عرق ملی آدم باید اینطور باشه که اگه تاریخ کشورش افتخار آمیزه، اونو گسترش بده و به همه بگه. اگه نه، باید روش سرپوش بزاره تا آتو دست دشمن نده. اگه کوروش و زرتشت خوب بودن(که بودن) اونا رو به همه معرفی کن. اگه نبودن، تو بوق و کرنا نکن. اینطوری آبروی خودت میره. مشکل ما هم با اسلام نیست. هیچ زرتشتی هم با اسلام مشکل نداره. همونطور که با سایر ادیان مشکل نداره. فقط با اون دسته اعرابی که ما رو رافضی(پدرسگ) یا مجوس(آتش پرست) نامیدن مشکل داریم. حرفای تو بیشتر از اینکه انتقاد از تحریفات زرتشتی باشه، کوبیدن تاریخ و فرهنگت بود. که این وسط فقط یه مشت عرب مسمان نما که عقده ی نابودی ایران رو دارن، سود میبرن. بازم میگم. عرب مسلمان نما. نه همه ی اعراب. اعراب مسلمان هم هستن. اونا رو نادیده نگیرین.
    ادب و نزاکت و سواد ماشاءالله فوران می کند!! از ادبیات شما!!


    واقعا برای اون دسته از جاهلانی که خودشونو زیر نقاب مدرن بودن مخفی کردن متاسفم برای اون فتنه انگیزانی هم که کاری جز تفرقه انگیزی ندارن متاسفم.
    این همه بحث برای ثابت کردنه خوبی یا بدیه اسلام یا زرتشت یا مسیحیت؟اونم توو قرن 21؟
    بنظرتون چرا الان سوریه درگیر جنگه؟ چون اولش درگیر همین بحثای مسخره شد،بالاخره دشمناشون موفق شدن بینشون تفرقه بندازن و الانم این حالو روزشونه.
    ما هر دینی که داشته باشیم ایرانی هستیم.باید هوایه همو داشته باشیم.هیچ کس برتر از دیگری نیس مگر در تقوا! واقعا فهمش سخته براتون؟
    یه مثال:
    طبیعیه که با جلو رفتنه زمان علم هم نسبت به دیروز پیشرفت میکنه؛دین هم همینطور،شکی توش نیست که اسلام چون بعد از بقیه ادیان اومده کاملتر هست اما دلیل نمیشه به خودمون اجازه بدیم که به بقیه ادیان توهین کنیم.بقیه ادیان هم از جانبه خدا بوده اما متناسب با مردم همون دوره.ولی بازم نباید به خودمون اجازه بدیم دینی رو خراب کنیم.من خودم با زرتشتی یا مسیحیا برخورد داشتم،والا خیلی محترم بودن.
    چرا آدمارو به خاطر تفاوت هایی که با ما دارن ،نپذیریم ؟
    بیایید یه کم میزانه انعطاف پذیریمونو در مقابل هم ببریم بالا! توو ژاپن دینی وجود نداره یعنی انتخابه دین آزاده،پس ممکنه انواع ادیان یا حتی بی دین ها اونجا زندگی کنن اما فکر کنید مثله شما میخواستن مدام به فکر کل کل باشن اونوقت ممکن بود جزء کشورای پیشرفته دنیا باشن؟

    واقعا فهمه این مسائل سخته براتون؟؟؟؟؟؟؟

    التماس اندکی تفکر برای دوستان
    خاک عالم تو سر همه اونایی که کوروش رو نمیشناسن و هر کثافتی از دهنشون درمیاد میگن.بیشعورای الدنگ زمان کوروش قانون داشتن که اگه زنهای شخصیتای مملکت قرص صورتشون پیدا بود حکمش اعدام بود.بیش از اسلام به حجاب اهمیت میدادن.درمورد کشورگشاییشم لازمه که اون دسته بیسواد بدونن اونزمان اینقد امنیت و رفاه در قلمرو پارس بالا بود که سران قبایل کشورهای همسایه که وضع اجتماعی خوبی نداشتن از ترس پادشاهاشون دزدکی به کشورمون پناه میاوردن تا از کوروش بخوان کاری کنه که کشورشون بیاد بشه یکی از ایالتای سرزمین پارس.
    متاسفم واسه یه مشت بیسواد که درمورد چیزی که نمیدونن اظهار نظرم میکنن.
    ماشالله به با سوادهای با ادب مدافع کوروش!!!
    در ضمن بحث ما چه ربطی به کوروش داره؟؟
    من اصلا بلد نبودم این کلمه رو بخونم چه برسه معنیش کنم
    ماشاالله چقد نظر معلومه همه دنبال چین
    منم موافقم یه نظرم اسلام این دین مهربونی رو عربی ها دارن زشتش می کنن در حالی که فقط چهره کریح خودشونو نشون میدن...
    احمد جان شما مسیحی ها ک از همه بدترید ک
    برادر جان شما ک سه تا خدا دارید ک
    عیسی پسر خداس ک
    بازم بگم
    یادت باشه ک شما تو اسلام کافر کتابی هستید دقت کن ....کافر کتابی...
    منظورم عکس زیر بود
    http://images.persianblog.ir/500688_rcpuBxL1.jpg
    من ثابت میکنم که زرتشتی ها کافرن چون به عکس زیر نگاه کنید
    https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT5NfXeUNol4e9_wk7HPF-kit9bCV4JKrk3cL1oN-Tvpr_sQ0n-
    توی عکس هم میبینید که اهورا مزدا (خدای زرتشتی ها ) به یکی از شاهان حلقه فرمان روایی میده ولی همه انسان ها میدونن که خالق انسان چیزی فرا تر از انسان هست ولی در عکس کاملا نشون میده که اهورا مزدا یه انسان سوار بر اسب هست این سنگ نگاره هم زرتشتی ها دستور به ساختش دادن در ایران هم هست
    پس یعنی زرتشتی ها کافرن

    من فقط بخاطر فحش هایی که به حضرت مسیح میدادن این موضوع رو بیان کردم چون من مسیحی هستم
    علی تو که میگی چقدر از ته دل عبادت میکنیم بد نیست بقیه ادیان هم در نظر بگیری مثلا همین زرتشتی ها توی دینشون هیچ راه عبادتی نیست نمیخوام بگم که زیاد عبادت میکنم یا میفهمم ولی یه نگاه به ادیان دیگه غیر از اسلام هم بندازید بد نیست.
    سلام دوستانی که دین اسلامو با عرب حساب میکنن در اشتباهند.اعراب واقعا ادمای نفهم هستند که برای ما ایرانیا زشته بخوایم در مورد اونا حتی حرف بزنیم.ولی نا گفته نمونه که تو هر قشری هم خوب هست وهم بعد ولی تا بوده اعراب بد بودن.نمونش همینه تو یه شهری مثل کوفه بیشتر از 72 نفر پیدا نمیشه کسیو که میدونن پدرش کیه و حق با اونه یاریش کنن.چرا ما در مورد زرتشت حرف میزنیم بیایین در مورد خودمون حرف بزنیم که تا یه تصادف تو خیابون میکنیم می خوایم شکم همو پاره کنیم.ما ها یاد گرفتیم که فقط شعار بدیم.خدایش چند نفر از این افراد که دارن سنگ اسلامو به سینه میزنن از ته دل نماز میخونن؟ما نباید برای برد خودمون تمیم حریفو تخریب کنیم اگه راست میگیم اینقدر قوی بشیم که همه رو از کورس خارج کنیم.اسلام واقعا خوبه ولی ماها که ادعای مسلمونی می کنیم کلا زدیم این دینو خراب کردیم.نگید دین ربطی به من و تو نداری که هر دینیو باید از پیروانش شناخت.ما همون ادمایی هستیم که ادعای مسلمونی میکنیم ولی اگه قحطی بیاد همو میکشیم.ما از اسلام فقط اسمشو یدک میکشیمو با دیگران رو مسلمون شناسنامه ایمون بحث میکنیم.بهتره جای این بحثای بدون سر و ته خدمونو اصلاح کنیم.
    ایول.
    ممنون که شبهات را سریع جواب می دید که ریشه ندوونن و عمیق نشن.
    سلام ب همه
    من همه ی نظراتونو نخوندم چون خیلی از حرفا قابل تحمل نیستن
    تو رو خدا ک هممون چ زرتشتی چ مسلمون میپرستیم بیاید ب هم احترام بزاریم
    هر کی ب دین و مسلک خودش
    اتحاد اتحاد اتحاد
    فقط برای حفظ ایران زرتشتی عزیزی ک ب کوروشش افتخار میکنه
    برای حفظ ایران تو برادر و خواهر مسلمون من ک میدونم عاشق کشورتی
    واسه ای خاک فقط ما خون ندادیم اقلیت ها هم بودن
    پس همه بخاطر این خاک باارزش بیاید ب هم و ب دین هم احترام بگذاریم
    سلام
    فکر نمیکنم کسانی که به عنوان باستانگرا اینجا کامنت گذاشته اند همگی زرتشتی باشند.
    یا علی
    ببخشید که ناسزا هایی به زرتشتیان دادم ولی این چند وقته بخاطر فحش هاشون به معصومین اعصابم رو خورد کرده بودن
    بخاطر اشتباه یک گروه معدود نباید همه را با یک چوب زد.
    چرا پیامم رو نمیزارید؟؟؟
    ببخشید اکبر آقا
    چندین روز دسترسی به نت نداشتم.
    در جواب ایراندخت باید بگم اولا شما برو مطالعه کن بعد حرف بزن اون عکس های پایین رو درباره زرتشت رو هم الکی برای قشنگی نزاشتن بعد کوروش و زرتشتیان ملعون چه نسبتی با شما دارند که اینطوری ازشون دفاع میکنی. شما نژاد پرستای کثیف خرافاتی و پست رو باید اعدام کرد.
    دوستان عزیز با سلام
    برای رسیدن به ذات احدیت و برای  پاسداری از آرمان شیعه باید به دستورات قرآن و اهل بیت عمل کنیم
    یکی از این دستورات نگفتن ناسزا به دیگران است  در حدیث عنوان بصری از قول امام صادق علیه السلام آمده است که ایشان به عنوان بصری میفرماید در مقابل ناسزا گوینده تو برایش آرزوی مغفرت کن
    ولی ما با این سخنانی که در بالا دیدم نه تنها غیر مسلمان را امر به معروف نکرده ایم بلکه به آنها اجازه دادیم به ذین ما توهین هم بکنند و از اسلام بیزارشان کردیم
    برادران دین اسلام دین راستی درستی و مهربانیست  چیزی که من بالا خواندم و دیدم بعضی از دوستان اگر زورشان میرسید مخاطبانشان را سر میبریدند پس فرق ما با داعش و گروه های تکفیری چیست آنها زورشان میرسد سر میبرند و ما زورمان نمیرسد ناسزا میگوئیم و مسخره میکنیم
    ما شیعه اهل بیت هستیم ولی نه با حرف
    کمی مطالعه در باره سیره اهل بیت به ما میفهماند که راه مقابله با کسانی که دین ما را ندارند تا زمانی به ما حمله نکرده اند تمسخر کردن ایشان و ناسزا گفتن نیست
    با عرض معذرت خواهی از همه دوستان
    وااااااا ، اون عکس های پایین نشونیش درسته من از امروز مسلمان میشم
    اون صفت هایی که مدیر سایت برای دیوث نوشته همشون لایق مرد های زرتشتیه چون طبق اون عکس های پایین اونا زناشون رو برای رابطه جنسی اجاره میدن.
    احمد واقعا لایک 
    کوروش کوروش میکنید چیکار برای ملت خودش کرده بوده فقط میرفته کشور گشایی بی خود میکرده که اسمش به عنوان امپراطور سر زبون ها بیفته و بی خودی بهش بگن کبیر.

    الان مثلا میگن به آبادانی کشور کمک کرد یکی از آبادانی هاش رو بگو.

    فقط الکی میاید ازش تعریف میکنید از کجا میدونید که اون کوروش هر کشوری رو فتح میکرده مردم رو نمیکشته یا ظلم نمیکرده؟؟؟؟
    اصلا از کجا معلوم که دین زرتشت با اینکه کثیف ترین دین بوده خودش تاریخ رو جوری ننوشته که خوب جلوه بده خودشو
    خطاب به ثاربو بگم کی گفته حضرت ابراهیم زرتشتی بوده و جز پیروان زرتشت بوده؟؟؟؟؟
    اولا خود حضرت ابراهیم پیامبر بوده پس پیرو هیچ دینی دیگه ای غیر از دین خودش که دعوت به یکتا پرستی بوده و اسم آن دین حنیف بوده است نبوده
    دوما دین زرتشت اصلا اون موقع بوجود نیومده بوده 
    سوما دین حضرت ابراهیم حنیف بوده
    در پاسخ به اقایون علی و احمد باید بگم،شما غلط میکنین پشت سر زرتشتی ها و کوروش بزرگ حرف میزنین.اصن باید شما ادمای نادون رو که درباره اصالتتون هیچی نمیدونید رو اعدام کنن.یکم برید درباره کوروش کبیر و دین زرتشت مطالعه کنین تا دیدتون باز بشه
    خخخخخخخ کوروش کی بوده که توی قرآن بیارنش؟؟؟حرفا میزنینا خیال باف های خرافاتی به قول علی : (( بیستمین پیامبر بعد از حضرت آدم توی قرآن حرفی ازش زده نشده یعد اسمی از اون کوروش بیاد که هیچ نقشی در اسلام نداشته.

    همین کوروش کوروش میکنید چیکار برای ملت خودش کرده بوده فقط میرفته کشور گشایی بی خود میکرده که اسمش به عنوان امپراطور سر زبون ها بیفته و بی خودی بهش بگن کبیر.

    الان مثلا میگن به آبادانی کشور کمک کرد یکی از آبادانی هاش رو بگو.

    فقط الکی میاید ازش تعریف میکنید از کجا میدونید که اون کوروش هر کشوری رو فتح میکرده مردم رو نمیکشته یا ظلم نمیکرده؟؟؟؟
    شما اونا رو میگید مسلمان؟؟؟ اونا کافر بودن ، شما به کسی مثل یزید که نماز میخوند شراب هم میخورد میگید مسلمان یا به کسی مثل معاویه که با اهل بیت جنگید میگید مسلمان یا کسانی که میگن الله اکبر بعد سر میبرن مثل داعش میگید مسلمان؟؟؟ اون اسمشون رو گذاشتن مسلمان منظور من مسلمان واقعی بود.
    همین چند روز پیش گفتن توی اخبار چند نفر با تفنگ به عزا داران به خاطر اختلافات قومی شلیک کردن که حتما زرتشتی بود چون حتی یه مسلمان در جزیره ای وسط اقیانوس آرام هم باشه میدونه نباید خون ریزی راه بندازه توی محرم الحرام و همونطور هم که من پیگیری کردم این موضوع رو اون چند نفر اعتراف کردن بخاطر زرتشتی بودنشون و اعتقادات مسلمانان رو قبول نداشتن و به قول خودشون که خرافاتی هستن و میگن ما عرب پرستیم این کار کثیف رو کردن.

    حالا دیگه چه انتظاری از این زرتشتیا میشه داشت؟؟
    ایشالا این چند نفر که زرتشتی پست هستن رو در بین دیدگان مردم اعدام کنن تا درس عبرتی برای بقیه و زرتشتی ها نشه.
    داعش هم مثلا مسلمونه!! یزید و ابن زیاد و عمر سعد و شمر هم مسلمان بودند و در ماه محرم خونریزی کردند!!!
    اولا کوروش الان داشتن سه تا خدای شما زرتشتی ها چه ربطی به پیامبر و کوروش اون زمان داره؟؟

    دوما پیامبر اون زمان سواد نداشته که بعد از 1 دقیقه سواد یاد گرفت کاری که کوروش شما در طی 1 سال به زور میتونست بکنه.

    سوما شما که میگید خدای یگانه دارید این خدایی که میگید از زمانی که زرتشت اومد چه معجزه ای کرد برای زرتشتیان؟؟ پس زرتشت پیامبر نیست چون هر پیامبری که اومد حداقل یه معجزه ای کرد ولی زرتشت چی؟؟
    کوروش کجا اسمش توی قرآن اومده moji ؟؟ درباره بیشتر پیامبر ها بجز اصلی ها چیزی نگفته مثل بیستمین پیامبر بعد از حرت آدم چیزی در موردش گفته شده؟؟ بعد در مورد کوروش که فرستاده خدا نبوده بیاد حرف بزنه؟؟
    برخی از مفسرین مدعی اند که منظور از ذوالقرنین در قرآن شاید کوروش باشدکه این دستاویزی شده برای کسانی که با قاطعیت این احتمال ضعیف را از قطعیات می شمارند.
    چرا نظرم رو نمیزارید؟؟؟
    با عرض پوزش مدتی بود که دسترسی به اینترنت نداشتم
    یا سلام خسته نباشید.

    ماه محرم الحرام و شهادت سالار شیهدان حضرت سید الشهدا رو به همه مسلمانان جهان تسلیت عرض میکنم.

    بعضی ها میگن پیامبر هم از اعراب بدشون میومده به این دلیل که فرمودند: ((انا من العرب و لیث العرب منی))
    که خود اون افراد معنی این حدیث رو اینطوری بیان میکنند : (( من عربم و اعراب از من نیستند))
    جواب به این افراد معنی صحیح این حدیث این است که : (( من عربم و شیر عرب از من است))
    معنی کلمه "لیس=نیست ، نه" است و معنی کلمه "لیث=شیر" است که در این حدیث منظور از شیر عرب حضرت علی (علیه السلام) میباشد ، حالا بعی ها میگویند کلمه "اسد=شیر" است که کاملا درست است و کلمه اسد مترادف و هم معنی کلمه لیث هست ، مثلا ما که میگیم : ((من نفر اول شدم)) و کسی دیگه میگوید : ((من نفر نخست شدم))
    در اینجا دو کلمه "نخست" و "اول" از نظر ظاهری فرق میکنند ولی هر دو یک معنی و مفهوم را میدهند


    در جواب آزاده باید بگم 99 درصد آدم ها توی حرف هاشون نشون میدن چجور آدمی هستن مثل شما که اول گفتید مسلمان هستید ولی همه چیز رو تقصیر اسلام انداختید من خودم رفتم اون مدرک ها و سند ها رو که زیر اون عکس ها بود دیدم و کاملا واقعیت داشت پس لطفا سعی نکنید حاشیه سازی کنید و دروغ بگید.
    همونطور که گفتم شما در حرف هاتون کاملا نشون دادید که زرتشتی هستید چون زرتشتی ها اکثرن نژاد پرستن که شما گفتید((به خودم میبالم که عرب نشدم)) ، عرب بودن مگه چشه؟؟ بعضی از اون عرب ها که پست هستن از نوزادی پست نبودن در بزرگسالی یا جوانی به علت نادانی از بین راه های خوب و بد راه پست بود رو انتخاب کردن ، مثل عبدالمالک ریگی که ایرانی بود و راه تروریست شد رو انتخاب کرد ، حالا خوبه همین عربا یا اروپایی ها بگن ما به خودمون میبالیم که ایرانی نشدیم و مثل ایرانی ها که همشون مثل عبد المالک ریگی هستن نشدیم؟؟ پس اشتباهی حرف نزنید.
    آزاده لطفا کامل کامل تحقیق کنید بعد نظر بدید چون شما همش درباره اسلام بدگویی کردید و حتی به عیب های زرتشتیان توجهی نداشتید.
    در حرف هاتون قبول دارم که گفتید نباید تفرقه بندازیم بینمون ولی بیشتر زرتشتی ها که میان به پیامبر و امامان و معصومین فحش میدن بازم میشه تحمل کرد؟؟
    آزاده ، پیامبر و امامان و معصومین برای مسلمانان مثل پدر و مادر هستن خودتون خوشتون میاد شخصی به پدر و مادر شما فحش بده؟؟

    پس کامل موضوع رو بررسی کنید بعد نظر بزارید.

    مدیر سایت مطلب خوبی بود از شما تشکر میکنم.

    یاعلی خدایار و نگهدار شما باشد.
    با سلام و درود
    ممنون
    موفق و پیروز باشید
    سلام ب همه
    من فقط روی صحبتم بااون اقایی که میگه زرتشتیا و ایرانی ها سه تا خدا داشتن
    دراین حد بهت بگم که اون موقعی که حضرت محمد وارد غار حرا شد و از طرف جبرییل ندا اومد که «اقرا» و حضرت فرمودند که من خواندن و نوشتن بلد نیستم یه چیزی طرفای هزارو صد سال بوده  که کوروش بزرگ کتیبه ی حقوق بشررو نوشته بوده.
    دروغ در این حد که اون سند ها دروغه برو معلوم نیست برای چی دروغ میگی تو اگه اهل تحقیق و کتاب خوندن بودی این جا نبودی.

    واقعا که این زرتشتی های کثیف بودن که اول شروع به فحش دادن کردن و الان هم دارن فحش میدن به اسلام بعد شما میای همه چی رو تقصیر اسلام میندازی.
    نیتت از دفاع از یه مشت آدم نجس و پلید و کثیف چیه؟

    نکنه خودت هم زرتشتی هستی با گفتن این دروغ ها و این چرندیات خواستید بگید که آدم اهل تحقیق و خبره هستید در حالی که نیستید و یا خواستید نجس و کثیف بودن زرتشتی ها رو که خودتون هم جز اونا هستی با دروغ انکار و تکذیب کنی.

    شما از زرتشت در این یکی دو ساله چه خبری دارید هر جا یه زرتشتی ببینی معلومه نژاد پرست و نجسه و شهوتیه بعد تو که این حرف ها رو زدی برو یه خورده بین زرتشتی ها بگرد ببین 90 درصد حرف هاشون فحش دادن به اسلامه اصلا چرا جای دور بریم توی همین کامنت ها نگاه کن چه فحش های به ایرانی های مسلمان و اسلام زدن بعد میاید حرف میزنید و چرندیات بار همه میکنید.

    برید تحقیق کنید تحقیق فقط مقاله خوندن از اینترنت نیست خودتون برید در بین زرتشتی ها بگردید و ببینید چه آدم های نجس و شهوتی و کثیف و نژاد پرستی هستن

    اون عکس ها رو که در یه کامنت در پایین هست رو ببینید و اگر فکر میکنید دروغه و فتوشاپه سند و مدرک زیرش هم برید ببینید دروغ هم نگید مثل آزاده.
    با سلام و درود و خسته نباشید به دوستان.گلم. من مسلمانم پیامبرم به ما آموخته به هیچ دینی اهانت نکنیم.اون هایی ک فرق میذارن. تو جاهلیت بمونن. زرتشت دین بوده پیامبر داشتن چرا توهین میکنید؟ چرا به اسم اسلام توهین میکنید به زرتشت؟ یا هر دین دیگه ایی تورو خدا قرآن بخونید. فکر کنید. تحقیق کنید. کوروش کبیر اینقدر شاه خوبی بوده دربارش تو قرآن گفته شد. دوستان من مسلمانم. (مسیح. زرتشت. یهود) و به این دین های محترم احترام میذارم. همه ما ایرانی هستیم با این دعوا ها به هیچ جا نمیرسیم. یاعلی بدرود دوستان 
    درست میگی به دو طرفین توهین نکنیم ولی وقتی اون آدم های کثیف به ما میگن عرب پرست و جاهل و هزار فحش ناموسی میدن واقعا باید ساکت موند عقب موندگی خودشون رو ندیدن که با ادرار گاو خودشون رو می شستند؟ یا زن هاشون رو برای تولید برده اجاره میدادند؟ یا برای پرداخت کفاره دختر یا خواهر باکره مردی که باید کفاره بده باید به قول خودشون روحانی زرتشت ازدواج کنه؟

    من نمیدونم دفاع از یه مشت آدم کثیف و نجس و عقب مونده برای چیه؟
    بعضی از زرتشتی ها میگن وقتی اعراب به ایران اومدن به ما ظلم شده بعد میگن مسلمان ها به اون ها میگفتن نجس ، واقعا نجس نیستید که خودتون رو با ادرار گاو می شورید؟

    همش دین زرتشت دین زرتشت میکنید از چه راهی عبادت میکنید فقط اسمتون رو گذاشتید زرتشتی

    شروع ماه محرم هم به همه مسلمانان تسلیت عرض میکنم و ایشالا زرتشتی ها با دیدن دسته های عزاداری بترکه چشم حسودشون.


    حتما این عکس ها رو ببینید و از واقعیت زرتشت مطلع شید و ببینید چه آدم های نژاد پرست و کثیفی تو ایران بوده و هنوز هست هیچ فتوشاپی هم درکار نیست و آدرس و مدرک زیر هر عکس نوشته شده و میتونید برید اون آدرس ها و مدرک ها رو ببینید.











































    با سلام، نه درود. چون من مسلمانم. درسته که ایرانی ام و افتخار میکنم حتی به خودم میبالم که عرب نشدم اما بیش از این به خودم میبالم که میان همه شریعت های دنیا من پیرو خاتم هستم. اگر ایرانی غیورِ اگر ایرانی باشرفِ اگر ایرانی پهلوانانه زندگی میکنه، الله هم همین رو میخواد منتها انسان را تنها نگذاشته که صرف ایرانی بودن و ذاتش حق طلب باشد بلکه راهنماست. به زندگی خودمون نگاه کنیم واقعا نیاز به راهنما نداریم؟ مجوس در قرآن اومده، در قرآن آیه ای هست که مفسرین تفسیرش رو برمیگردونن به سلمان فارسی بعنوان تعریفی خوب از ملت سلمان. نژادپرستی خوب نیست از نظر اسلام همون طور که همیشه گفته شده دین اسلام جهانی ست تنها دین جهانی تنها دینی تحریف نشده. هدفش گسترش و تبلیغ بوده نگفته منو چه به بقیه نگفته چون پیامبر عرب بوده عرب برترینِ. میبینید که پیامبر بارها از ایرانیان تعریف کرده همون حدیث که میگه علم و مردمانی از سرزمین ثریا و... . اما آیا این دلیل بر غره شدن ماست، نه مسلماً. و آیا دین زرتشت همچنان مثل همون اول پایدار مونده بود وقتی اسلام به ایران راه پیدا کرد، اگر یکتا پرستم لابد چیزی در یکتا پرستی یافتم که در شرک نبوده پس نباید دشمن دینی که یکتاپرست هست باشم اینو هم به مسلمانان میگم هم به پیروان زرتشت واقعی. اگر زرتشتی قوانین دین خودش رو بدونه متوجه اشتباهات قانون ها میشه برای همین میگم زرتشت واقعی. مشکل ما اینه که به دین پدران و مادرانمان به دنیا آمدیم نه به تحقیق و تفحص. باید خدا رو بشناسیم دنبالش بگردیم نه اینکه کاری به کارش نداشته باشیم و قدمی برای شناخت اصول و فروع دینمون برنداریم بعد ادعای دینداری هم بکنیم از دین های دیگر هم پرهیز کنیم.
    اونایی که از الفاظ بد استفاده میکنید یه سند از یه فحش از پیامبر اسلام بیارید. دشمن اسلام ایران پرستان نیستن منِ مسلمانِ بی ملاحظۀ دروغگوی متدین نما هستم.
    اونایی هم که میگن زرتشت، یا نه هر دینی، حتی اسلام، اما اسلام رو متعلق به اعراب میدونن اگر اسلام مال همه نیست و مال اعرابِ به قول بعضی متحجر هست باید بگم به خودمون بیایم عرب متحجر خدا را چه معنی میکنه و من مخالف اسلام... . میخوام بدونم اینکه یک زرتشتی یا یک ایرانی متعصب اصرار بر بکار بردن لفظ درود و امثال اونو داره، یعنی شخص پیامبر زرتشتیان اونقدر دلپسند نبوده؟، حرف زرتشت، عمل زرتشت دلپسند نبوده که حتی یک اروپایی بتواند عاشق او شود؟ ایران پرستی؟! زرتشت ایران پرست بود یا خدا پرست، یکتا پرست؟ ولی من از رفتارها و حرفهای مخالفین مسلمانی فقط میفهمم اسلام قبیحِ چون پیامبر اسلام از میان عرب بوده. پس زرتشت عزیز ست چون ایرانی ست، کوروش رو بالای سرم میذارم چون ایرانی ست، نه چون جوانمرده یعنی این خاک به ما آبرو میده این ما نیستیم که به خاک وطنمون آبرو میدیم؟. منِ مسلمان ایرانی پیرو محمدم، رسول الله، حتی اگر یک ایرانی باشم و ایشون عرب اونقدر متصف به زیبایی های باطنی هستند که دوستشون بدارم تا جایی که حتی از ایرانم بگذرم. ولی نمیگذرم چون طبق خواست خدا من مسول در برابر خاکم هستم. مسول در برابر همه زمینم. ولی اگر بخواهند میگذرم بنظرم زرتشتی هم باید همین طور باشه باید اگر زرتشت خواست ایران رو هم ببخش.
    اونایی که بد حرف میزنن و حرف بد میزنن جای گفتنِ (ببحشیدا) چرندیات و حرفهای درشت، بیان اسلام رو با قانونش تعریف کنن با اخلاقش تعریف کنن. وقتی میگی ای فلانی نجس خب اونم به تو میگه عربی بی سیرت. عاقل باشید چرا اصرار دارید همه با چشم نادانی نگاتون کنن.
    من اون عکسایی رو که بعنوان سند گذاشتید الا یدونه رو بیشتر ندیدم که سندش پایین جملات پای عکس دروغیِ در جلد دوم الاحتجاج شیخ طبرسی در صفحه 346 که آدرس داده اصلا از امام صادق چیزی نگفته اصلا هیچ کدوم اون جملات توی اون صفحه که من خوندم نیست. عربی هم واردم اصلا نبوده. خجالت بکشید. دل منو حرفهای مقرضانه علی آقا بدرد آورد چه به زرتشتی ایرانی رو. به والله که خدا هم از این حرفا ناراضیه. تازه این عکس متعلق به زمان زرتشت بوده یعنی ایرانی ها دوربنم داشتن اون موقع شنیدم عمل مغز اون قدیم ندیما تو برخی کشورها علی الخصوص ایران انجام میشده ولی فیلم برداری و عکاسی ایول داریم ما ایرانی ها بابا.
    من به زرتشت توهین نمیکنم اما منکر تحریف زرتشت نیستم من میگم دین زرتشت جایِ فرامین غیر اصولی نبوده شاید این تفکر من سر رشته اش توی ایرانی بودنم باشه ولی مطمئنم سخنان معصومین درباره ایران و مجوسیان بی تأثیر در تفکر من نبوده و نیست و محترمانه میخوام یه نظر توی دین اسلام بندازین از یه عالم واقعی کمک بگیرید خب اگر اونی رو که ما پیدا کردیم، پیدا کردید فبها اگرم باعث یقین به حرفهای خودتون شد بیاین با دلیل از توی خود قرآن و اسلام به ما مسلمانان هم اثبات کنید.
    و به ما مسلمانان هم بگید چطور در مورد دین زرتشت تحقیق کنیم شاید ما به صحت زرتشت دوره اسلام و یا امروزی پی بردیم.
    هر دو طرفین توهین نکنیم و بی پایه حرف نزنیم، اگر استدلال بی پایه و اساس بکنیم راحت میشه با شرط عقل منهدممون کنن.

    خخخخخ اون میگه من خدای یکتا پرستم و دینم تمدن 2500 ساله رو داره ، اون دینی که میگی زرتشته و سه تا خدا داره خدای یکتا رو از کجای دینت آوردی؟

    تو که فکر میکنی اون عکس ها فتوشاپه زیر هر عکس آدرسش رو به عنوان مدرکش نوشته اولا بخون بعد هر چرندیاتی که دلت میخواد بگو.

    جد من اصلا هم جزء همچین آدم کثیفی نبوده و نسل هام جزء همچین آدم هایی نخواهد بود.

    همه مثل شما جدشون با خواهر یا پدرش که ازدواج نکرده پس حرف بی خود نزن یه سری بشر (حتی آدم هم نه) جمع شدن به نام دین زرتشت خیال بافی میکنن و لاف میزنن بعد به کثیف بودنشون و همچین اجدادی داشتن هم افتخار میکنن.

    متاسفم برای مسلمانان که این ها رو آدم نکردن و به حال بشر بودنشون گذاشتن هرچند تقصیر اون ها نیست اون از روی خریت روی خر بودنشون تعصب دارن.

    حتما اون عکس ها رو که در پایین تره ببینید و از واقعیت زرتشت مطلع شید و ببینید چه آدم های نژاد پرست و کثیفی تو ایران بوده و هنوز هست هیچ فتوشاپی هم درکار نیست و آدرس و مدرک زیر هر عکس نوشته شده و میتونید برید اون آدرس ها و مدرک ها رو ببینید.

    سلام به همه. کسایی که از دین زرتشت نا سزا میگن یه وقتایی جدو ئابادشون زرتشتی بودن دین تون زرتشت بوده   پس کسی که داره میگه با خواهر اشون ازدواج کردن پس به این نتجیه میرسبم شما هم حاصل ازدواج یه خواهر برادرین پس حرف گنده تر از دهنت نزن وقتی با دو تا عکس که یکی مثل شما ترسیم کرده و فتوشاپ کرده و. نوشته کنار هم گذاشته نه تنها دین زرتشت بلکه هیچ دینی  خراب نمیشه اسلام زیباست اگه مسلمانی وجود داشته باشه. حضرت ابراهیم یکی از پیامبر آن زً رتشتی بوده که در موش کردستان ترکیه زاده شده اسم عموش ئاگر بوده به معنی اتش اول بیمه کی بودی بد بحث کن عزیزان  ت
    من ایرانی ،تمدنم:2500 سال پیش باسند و مدرک حاضر

    و همه ادیان محترم ،هر که هر آیینی میتواند بپرستد ،من یکتا پرستم ،
    درود بر یکتا پرستان .
    تو که خودت میگی خالق یکتا حرف نزن چون دین خود شما سه تا خدا داره اون عکس ها رو ببین بعد حرف بزن
    حق شما زرتشتی ها همینه که عقب بمونید و زیر ادرار گاو خودتون رو بشورید و زنتون رو برای تولید برده اجاره بدید یا برای تولید برده اجاره داده بشید.

    توی دین یهود هم زن هاشون رو اجاره نمیدادن که زرتشتی ها میدن پس یعنی از اون ها خیلی کمترن.

    میان میگن تفرقه ایجاد نکنید اون موقع که به اسلام و دین ها توهین میکردید شما کجا بودی اون موقع که میگفتید شمالیا اینطورین اصفهانیا اینطورین قزوینیا اینطورین اهوازیا اینطورین شما کجا بودی فقط میان حرف بی خود میزنن اینا تفرقه نیست بعد افشا کردن یه حقیقت شد تفرقه اندازی جمع کنید بند بساطتون رو

    ایشالا نسل اینجور آدم ها از بین بره.
    درود بر ایرانیان
    امیدوارم خالق یکتا هرچه زودتر نسل شما عرب پرستهای کثیفو از ایران ما پاک کنه
    عه حالا که واقعیت زرتشت برملا شده جدایی نندازیم؟ اون موقع که پاپوش می ساختید برای اسلام و فحش بهمون میدادید شما کجا بودی؟ والا دارید کم میارید حرف بی خود میزنید.
    این آتش و معرکه ایه که خود زرتشتی ها راه انداختن و بهتره با نشون دادن این عکس ها در مورد زرتشت در آتش خودشون بسوزن.
    آقای سرباز میهن شما که کوروش کوروش میکنی باید بگم دوران کوروش خیلی وقته تموم شده (منظورم از دورانش تموم شده یعنی دیگه مثل اون بین زرتشتی ها وجود نداره) و فاتحه آدم هایی مثل کوروش بین زرتشتی ها خونده شده.
    من نمیدونم شما از دفاع از دین به این عقب موندگی و کثیفی چه سودی میبرید.

    این عکس ها رو حتما ببینید از واقعیت زرشت مطلع شید ببنید اینا واقعا دینه دارن.















































    آقای مدیر سایت شما که گفتید زرتشت واقعا پیامبر بوده این عکس رو ببینید.

    http://bavarbaran.ir/media/635740998371808718photo_2015-08-02_18-36-40.jpg

    حالا شما حرف امام صادق و ابوریحان بیرونی که در همون دوران بودن رو با سند و مدرک که زیر عکس نوشته قبول دارید یا حرف یکی دیگه رو
    زرتشت در قرآن :
    جواب در سه محور سامان می‏یابد:
    یکم: به رغم این که درباره دین زرتشت اختلاف وجود دارد که از ادیان الهی است یا نه، در منابع اسلامی تأکید شده است که دین زرتشت یکی از ادیان الهی بوده و زرتشتیان از اهل کتاب هستند.(1) قرآن به اصالت مذهبی زرتشتیان تصریح می‏کند. (2) و پیروان این دین را به عنوان صاحب کتاب به رسمیت می‏شناسد.
    بر همین اساس در فقه اسلامی زرتشتیان در کنار یهودیان و مسیحیان قرار گرفته‏اند. در سیره و سنت پیامبر اسلام و ائمه(ع) نیز رهنمودهایی درباره برخورد با زرتشتیان وجود دارد که بیانگر اهل کتاب بودن آنها است. ابن عباس می‏گوید: پیامبر اسلام دستور داد از زرتشتیان مقیم یمن جزیه بگیرند. زرتشتیان جزیه دادند و بر آیین خود باقی ماندند.(3)
    یکی از فرمود: مجوسیان چون دارای کتاب آسمانی بودند، مانند اهل کتاب جزیه می‏دادند". (4)
    اسلام شناسان و فقیهان نیز از آنان به عنوان اهل کتاب یاد کرده و تصریح نموده‏اند که هم برای آنان دین بوده و هم کتاب داشته‏اند.(5)
    دوم: از برخی متون و منابع دینی استفاده می‏شود که برای زرتشتیان کتاب آسمان نیز بوده است. در روایتی از امام علی(ع) آمده است که برای مجوسیان کتاب وجود دارد.(6)
    مرحوم شیخ طوسی تصریح می‏کند که برای زرتشتیان کتاب آسمانی وجود دارد.(7) مرحوم علامه طباطبایی عقیده دارد: زرتشتیان دارای کتاب آسمانی و پیامبر بوده، بر این اساس دین زرتشت پذیرفته شده است.
    سوم: درخصوص عدم ذکر دین زرتشت در قرآن باید گفت: عدم ذکر برخی اسامی و ادیان در قرآن بدان معنا نیست که پیامبران و ادیان دیگر وجود ندارد.
    در برخی روایات تصریح شده است که تعداد پیامبران 124 هزار بوده(8) و برخی دیگر هشت هزار بیان نموده‏اند. (9)
    بیان اسامی همه پیامبران با اهداف قرآن که بیان مسائل مهم و کلیات معارف است، همسویی ندارد. از سوی دیگر در برخی آیات به برخی از اسامی پیامبران و اسامی کتاب‏های آنان تصریح شده است.(10)
    در برخی آیات به طور کلی از پیامبران سخن به میان آمده است(11) و در برخی دیگر از بعضی پیامبران با اشاره سخن گفته شده است.(12) بیان سرگذشت پیامبران با شیوه‏های مذکور کفایت می‏کند.
    در قرآن آمده است: "و لقد أرسلنا رسلاً من قبلک منهم من لم نقصص؛(13) پیش از تو، رسولانی فرستادیم. سرگذشت گروهی از آنان را برای تو بازگو کردیم و گروهی را برای تو بازگو نکرده‏ایم".
    "از این آیه استفاده می‏شود که نام گروهی از انبیا و رسولان الهی در قرآن مجید نیامده، و عدد آنها بیش از آن است که در قرآن ذکر شده است".(14)
    پی‏نوشت‏ها:
    1. عبدالله مبلغی، تاریخ ادیان و مذاهب در جهان، ص 365 به بعد.
    2. حج (22) آیه 17؛ المیزان، ج 4، ص 358.
    3. مروج الذهب، ج 1، ص 225.
    4. وسائل الشیعه، ج 11، ص 96.
    5. الخلاف، ج 2، ص 199.
    6. وسائل الشیعه، ج 11، ص 98.
    7. المبسوط، ج 4، ص 210.
    8. بحارالانوار، ج 11، ص 30.
    9. تفسیر نور الثقلین، ج 4، ص 537، به نقل از پیام قرآن، ج 7، ص 360.
    10. انعام (6) آیه 83 - 86.
    11. پیام قرآن، ج 7، ص 357.
    12. بقره (2) آیه 247، یوسف (12) آیه 60.
    13. مؤمن (40) آیه 78.
    14. ناصر مکارم شیرازی، پیام قرآن، ج 7، ص 356.
    درودبه همه "ماایرانیاچندهزارساله داریم کنارهم زندگی میکنیم همیشه هم باهم همبستگی داشتیم نزاریداین دسته حرفا بینمون جدایی بندازه همه ایین ها محترم هستن کورش بزرگ باهمه قدرت وتوانایی ک داشت هیچگاه به هیچ دینی توهین نکرد کسی روهم مجبورنکرد.من باهیچ کس برسرایین وباوری که داردنمیجنگم چراکه خدای هرکس به اندازه خرد اوست.(کورش بزرگ)


















    دمت گرم داداش با اون عکس هایی که گذاشتی هم حساب زرتشتی ها رو رسیدی هم نشون دادی زرتشت چجور دینیه و یه سری مردم روی چه دین کثیفی تعصب نشون میدن و با اون آدرس هایی که زیر هر عکس بود نشون دادی واقعی هستن عکس ها و بر اساس مدرک گذاشتی ، من خودم رفتم اون آدرس ها رو دیدم همش درست بود.
    خخخخخ زرتشتی ها هم با دیدن این عکس ها دیگه حرفی جز فحش ناسزا ندارن بزنن هرچند قبلن هم جوابشون فحش و ناسزا بود مشکلات خانوادگی دارن که حتما فحش میدن.
    فقط یه سوال قوم مجوس یا همون مگوس به زبان فارسی ، همون قوم هایی بودن که قبل از زرتشت ملعون بودند؟
    من نمیدونم چرا توی کل دنیا هر پیامبری میومد قبولش نداشتن و میگفتن جادوگره بعد این زرتشت ملعون تا اومد بلا نسبت همه خر شدن و قبول کردنش.
    این زرتشتی ها چقدر بد بختن که تعصب روی چنین دینی رو دارن ، لامصب دین هم نیست کثافت خونست.
    زرتشت واقعا پیغمبر خدا بوده که دینش بعدها تحریف شده.
    پس لطفا به ایشان توهین نکنید. 
    چهارشنبه ۱ مهر ۹۴ , ۱۶:۱۲ شخصی که روزی جزء زرتشتیان بوده
    این آدرس عکس هایی که گفتم











































    حالا خودتون قضاوت کنید که اون حرف ها و ناسزا هام و اون ها درست بوده یا نه.
    جالب بود
    توصیه میکنم ببینید

    سه شنبه ۳۱ شهریور ۹۴ , ۱۶:۳۳ شخصی که روزی جز زرتشتیان بوده
    برای چی اون نظر رو نمیزارید این همه دارن به مسلمانان و مسیحیان فحش میدن و براشون پاپوش میسازن اون عکس ها و اون چیز هایی که در مورد زرتشت هست که نوشتم هم بزارید تا واقعیت ها آشکار بشه که یه سری مردم سردرگم فکر نکنن اون پاپوش های زرتشتیان درباره اسلام و مسیحیت درسته و مردم بفهمن اصل زرتشت چجوریه.
    شما آدرس عکس ها بفرستید
    عکسی بنده ندیدم!!!
    سه شنبه ۳۱ شهریور ۹۴ , ۱۶:۱۶ شخصی که روزی جز زرتشتیان پست و کثافت بوده
    این نظر هم بزارید بعد من دیگه به این مسئله ادامه نمیدم
    این مطلب هم بخونید.
    افراط و تفریط زرتشتیان در برخورد با حیوانات

    به قلم مدیر سایت
    چه منطق عقلی پشتوانه ی این قضیه است که در منابع زرتشتی از یک سو مجازات کشتن و آزار رساندن به بعضی حیوانات، اعدام و چند هزار ضربه شلاق تعیین شده و از سوی دیگر کشتن برخی حیوانات واجب شده و تا از بین بردن نسل آنها پیش رفته اند؟!
    چرا باید مجازات کشتن خارپشت، دو هزار تازیانه باشد؟! (وندیداد، ج ۳، ص ۱۳۳۰، ف ۱۳، ش ۴)
    چرا مجازات کشتن خرگوش اعدام است؟! (وندیداد، ج ۲، ص ۶۹۷، شرح)
    چرا برای دادن استخوان سفت یا خوراک داغ به سگ نگهبان گله یا نگهبان ده، مجازات اعدام در نظر گرفته شده است؟! (وندیداد، ج ۳، ص ۱۴۷۸، ف ۱۵، ش ۳)

    از سوی دیگر
    چرا از بین بردن نسل حیواناتی چون: مار، مورچه، وزغ، موش، ملخ، مگس، زنبور، عنکبوت، کرم، سوسک و درندگان و… سفارش شده است؟! البته نه در حد جلوگیری از آزار رساندن آنها بلکه در بیابان ها راه می افتادند و انواع حیواناتی که کاری با زندگی انسانها نداشتند، از بین می بردند!
    سگ آبی مگر چقدر ارزش دارد و چه خصوصیتی دارد که برای کفاره ی گناه کشتن آن، علاوه بر بیست هزار ضربه شلاق و… کشتن ده ها هزار حیواناتی چون: مورچه ی دانه کش، لاکپشت، وزغ و …در نظر گرفته شده است؟! (وندیداد، ج ۳، ص ۱۴۲۹ ـ ۱۴۳۰ ف ۱۴، ش ۱ ـ ۶)
    از نظر اهمیت برای محیط زیست و مفید بودن برای زندگی انسان چه فرق است بین خارپشت و لاکپشت؟! چرا مجازات کشتن خارپشت دو هزار شلاق است اما کشتن لاک پشت ثواب دارد و گاهی واجب می شود؟!


    آقای مدیریت سایت من دیگه در این مورد در اینجا صحبتی نمیکنم ولی حرف هام واقعیت بود


    سه شنبه ۳۱ شهریور ۹۴ , ۱۵:۳۹ شخصی که روزی جز زرتشتیان پست و کثافت بوده
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    من فرقم با اونا اینه که اونا اول دشمنی رو شروع کردن پس اون ها لیاقت همه فحش های جهان رو دارن

    قبول دارم که همه آدم ها مثل هم نیستن ولی در رابطه با اون زرتشتی های ***** * *** * **** *ین موضوع فرق میکنه و همه اونا مثل همن و همشون *** ** ** * ***** * ***** **** * لیاقتشون اینه که دستم بهشون برسه تیکه پارشون بکنم چون اون ها هیچ فایده ای جز درست کردن جنگ و خون ریزی ندارن و حقشون اینه که همشون مرگ دردناکی داشته باشن

    تمام فحش های دنیا لیاقت زرتشتی های *** * ***** * **** * ** هست.
    در این اواخر یادم نمیاد که در تاریخ موردی باشد که زرتشتیان موجب دشمنی و کینه توزی شده باشند! اما در مورد مسیحیان چرا؟؟
    اگر این بحث بی خود را ادامه دهید اسپم خواهید شد!
    سه شنبه ۳۱ شهریور ۹۴ , ۱۴:۱۲ شخصی که روزی جز زرتشتیان پست و کثافت بوده
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    من دشمن تراشی نمیکنم اون زرتشتی های ک**** * *** * **** *ومدن به دینم فحش دادن و میان ما و خود ****شون دشمنی راه انداختن.

    لطفا حرف هام رو هم ستاره نکنید چون بدگویی نمیکنم واقعیتشون رو دارم میگم

    تمام فحش های دنیا لیاقت زرتشتی های *** * ***** * **** هست
    پس در این صورت شما چه فرقی با آنها دارید!؟؟
    در ضمن اگر یک یا چند تا زرتشتی آمد و فحش داد آیا درست است که این را به همه نسبت بدهی!؟؟
    سه شنبه ۳۱ شهریور ۹۴ , ۱۰:۱۲ شخصی که روزی جز زرتشتیان پست و کثافت بوده
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    برادر من این زرتشتی ها اینقدر فحش دادن به دینم که دیگه اعصاب برای بیشتر مسیحی ها نمونده و اون هایی که اون پایین نوشتم واقعیته و تمام فحش های جهان لیاقت زرتشتی هاست

    تمام فحش های دنیا لیاقت زرتشتی های پست و ***** * **** هست
    رسول الله صلى‏ الله ‏علیه و ‏آله و سلّم:

    لا تَسُبُّوا الناسَ فَتَکتَسِبُوا العَداوةَ بَینَهُم.
    پیامبر خدا صلى‏ الله ‏علیه و ‏آله و سلّم:
    به مردم ناسزا مگویید که با این کار در میان آن‌ها دشمن پیدا مى‏کنید.
    الکافی: ۲ / ۳۶۰ / ۳ منتخب میزان الحکمة: ۲۶۴
    با این وجود نتیجه فحش دادن چیزی جز دشمنی و دشمن تراشی نیست. و شما خواسته یا ناخواسته به دنبال این دشمن تراشی هستید.
    دوشنبه ۳۰ شهریور ۹۴ , ۱۹:۴۴ شخصی که روزی جز زرتشتیان پست و کثافت بوده
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    اولا برادر من اون چیز هایی که اون پایین نوشتم اهانت نیست کاملا واقعیه
    دوما من در مورد دین خودم میدونم نیاز به سایت شما که اسم مسیحیت شناسیه نیست ولی بازم ممنون
    سوما ما مسیحی ها هر چقدر هم بد و پست باشیم مثل اون زرتشتی هایی که ***** * *** * **** هستن نیستیم

    تمام فحش های جهان با هر زبانی با هر نوع فحشی حتی ناموسی بر زرتشتیان باد 
    از یک مسیحی واقعی فحش دادن بعید است!!!!
    ببخشید اول جملم منظورم با شاهین نجفی نبود منظورم با آریا و امثال آریا بود که نوشته:خدا برسه به داد که اعرابا اینقدر طرف دار دارن
    از شاهین نجفی که اون پایین نظر داده معذرت میخوام ایشالا ببخشه
    يكشنبه ۲۹ شهریور ۹۴ , ۱۷:۴۱ شخصی که روزی جز زرتشتیان پست و کثافت بوده
    ممنون از سایت خوبتون

    من با اینکه مسلمان نیستم و مسیحی هستم کاملا مطمئنم دین زرتشت تنفر برانگیز ترین دین در جهان هست و از زرتشت متنفرم چون خودم یه زمانی زرتشتی بودم وقتی فهمیدم باید در دین زرتشت رابطه جنسی با مادر داشت و تاریخچه دین زرتشت رو خوندم ازش متنفر شدم و هرگز به زرتشت بر نمیگردم چون میدونم کثافت ترین و پست ترین آدم ها زرتشتی هستن و خودشون رو بهتر از همه میدونن در حالی که عقب مونده ترینن فکر میکنن بهتر بودن به پوله ، آدمی که پست باشه هرچقدر هم پول داشته باشه پست و کثافته.
    من نمیدونم چرا دین زرتشت رو درست کردن اصلا شاید خواستن شعبه دوم دین شیطان پرستی رو درست کنن یا بیکار الاف بودن که درست کردن و خواستن سرگرم بشن.
    من به عنوان کسی که یه زمانی زرتشتی بوده میگم زرتشت پست ترین دین هست که حتی نمیدونن کسی که این دین رو تاسیس کرده واقعا پیغمبر بوده یا نه.
    این زرتشتی ها هیچی ندارن و خیال بافی میکنن و پز میدن ، یه نفر یه چیزی گفت که در این موضوع بیشتر به زرتشتیان میاد ، ایشون گفت : بز تو را چه به پز
    افراد شهوتی فقط توی دین زرتشت هستن و دین زرتشت قانون گذاشته برای پسرا که باید توی سن 18 سالگی با مادر باید رابطه جنسی داشت و برای دختر ها قانون گذاشتن توی 15 سالگی باید با پدر رابطه جنسی داشت.
    واقعا این دینه؟ اگه دین باشه به درد هیچی نمیخوره
    انشاالله همه زرتشتی ها دینشون رو ترک کنن یا همشون از ریشه نابود شن.
    شما حق اهانت به پیروان هیچ دینی را ندارید.
    در هر دین انحرافی از جمله مسیحیت هم احکام و عقاید مخالف با فطرت و عقل وجود دارد.
    برای مشاهده مطالب بیشتر در مورد مسیحیت به این آدرس مراجعه کنید:
    http://313havvari.blog.ir/
    خدا برسه به داد خودت شاهین نجفی و امثالت.
    این زرتشتی ها گند زدن به همه جا و به همه دین ها فحش میدن بعد بهشون میگی دینتون عقب موندست میگن عقب مونده خودتونید و هزار تا فحش میدن ، همه دنیا میدونن اسلام یکی از برترین دین هاست و بیشتر دنیا اصلا توی عمرشون زرتشت نشنیدن بجز زرتشتی ها ، والا این عقب موندگی نیست که خودشون رو برتر از دین اسلام میدونن ، اینا که میان از اون کوروش و زرتشت دفاع میکنن چقدر بلدن به زبان اون ها حرف بزنن؟
    این زرتشتی ها دارن توی مملکت جمهوری اسلامی زندگی میکنن بعد فحش به اسلام میدن
    خوبه ما هم دهنمون رو باز کنیم و واقعیت های زرتشت رو بگیم مثل روابط جنسی پسر و مادر بین زرتشتی ها و هرکی در زمان ساسانیان دینشون رو قبول نمیکرد میکشتنش و غیره؟
    به خود مسلمان ها فحش بدید ما میگذریم و به درک ولی چرا به اهل بیت و حضرت محمد(ص) فحش میدید فقط خودتون بلد نیستید فحش بدید ما هم بلدیم ولی دینمون اجازه نمیده بی احترامی کنیم ، والا خوبه ما هم به هرچی زرتشتی و تک تک افرادی که در سلسله های قبل از ورود اسلام بودن فحش بدیم
    از هر دستی بدید از اون دست میگیرید.
    این هایی که میان از اون کوروش و داریوش و زرتشت دفاع میکنن از کجا میدونن ژنتیکشون به اون کوروش و داریوش و زرتشت میخوره.
    اصلا از کجا میدونید این کوروش و زرتشت خوبن؟ شاید تاریخ رو باب میل زرتشت نوشته باشن.

    به قول خودتون زرتشتی ها خداپرستن دیگه پس باید این رو قبول داشته باشن که هر اتفاقی حکمتی داره و همه اتفاقات اگه خدا نخواد اتفاق نمیفته پس ورود دین اسلام به ایران بخاطر این بوده چون که دین اسلام برتر از زرتشت بوده یا دلایل دیگه

    ایشالا نسل هرچی آدم پست و پلید برداشته بشه و یا به راه راست هدایت بشن.
    با سلام
    ما فکر می کنیم اینهایی که فحش میدن نه ایران رو دوست دارن نه دین زرتشت رو و نه هر دین دیگری رو چون هیچ دینی اجازه فحش دادن به دیگران رو نمیده. فقط کسایی هستند که وجودشون پر است از کینه احمقانه و پر از تعصب اونهم به عربها در حالی که انسان ایراندوست میتونه به غربیها یا اسرائیلیها هم چنین احساسی داشته باشه.
    خامه ی نویسنده نویسا باد.
    اینگونه همه ی اعراب را به باد ناسزا نگیرید که میان آنها هم پرهیزکاران و خدا شناسانی هستند . رادمرد ایرانی به خود چنین اجازه ای نمی دهد. 

    خدا برسه به داد که اعرابا اینقدر طرف دار دارن
    بابا هرچی میشه میندازین تقصیر غرب غربیا چیکار کنن آخه.اوناام آدمن ولی در مورد دیوث حرف شما و هه ی عزیزانی که کامنت گذاشتن درسته
    غربیها مشکل ندارن
    دولتهای تحت نفوذ فراماسونری، امپریالیسم و صهیونیسم مشکل دارن.
    یا علی
    این هایی هم که میگن اسلام دروغه نظرشون درباره همه دین ها همینه و در اشتباه هستن و میخوان از زیر مسئولیت در بروند اینجور آدم ها همان آدم هایی هستن که وقتی معلم دین میگفت کار هایی که باعث اتلاف وقت و افتادن از کار میشود گناه است ولی آن ها میگفتن حالا نمیشه بگید گناه نیست اون ها فکر میکردند معلم بگه گناه نیست خدا هم میگه گناه نیست
    اینجور آدم ها فقط میخوان از زیر مسئولیتی که دین و خدا به آن ها داده در بروند و به کار های هوس و شهوت و کار های زشت خود رو ادامه بدهند
    این هایی هم که میگن عربا به ایران حمله کردن و دینشون رو به ما تحمیل کردن ، اولا تحمیل نکردن شاید بگن تو از کجا میدونی من میگم توی تاریخ نوشته بعد اون ها هم ممکنه بگن تاریخ رو که آخوند ها نوشتن اگه شما میگید توی اون تاریخ همش الکیه توی همون تاریخ نوشته زرتشتی ها خدا پرست بودن پس این هم دروغه و اونا آتش پرست بودن دوما شماهایی که این حرف رو میزنی اون موقع که اعراب حمله کردن شما کجا بودی سوما شماها که میگید نژاد اعراب با ما ایرانی ها فرق میکنه تو خودت از کجا میدونی ژن و نژادت به اون کوروش یا زرتشتی ها میخوره؟ چهارما اونی که وقتی خطایی از یه مسلمان سر میزنه و میگه کل اسلام همین خطا هست و همه مسلمان ها همینن ، من خودم شخصا چندین زرتشتی دیدم که هر دختری رو میدیدند شهوتی میشدند و بعضی از آنها گفتن با مادرشون رابطه جنسی داشتن حالا کل زرتشتی ها همینطوری هستن؟                ( توضیحم فقط مخصوص زرتشتیان نبود )
    پنجما شماها که میگید عربا اومدن و دین زرتشت و ایران رو بهم زدن خدای یگانه و یکتا رو قبول دارید که هر کاریش حکمتی داره دیگه خب اگه قبول دارید ورود اعراب به ایران هم حکمتی داره شاید دین زرتشت کامل نبوده که دین اسلام اومده به ایران یا دلایل دیگه
    اون هایی که میگن پیامبر زن های زیادی داشته اولا شما فضولی دوما حسادت نکن به پیامبر که چندین زن داشته چون خودت یه زن هم به سختی گیرت میاد سوما بعضی ها میگن زن از سنین پایین داشته خب به شما چه ، چه کسی گفته که زن انسان باید هم سنش یا اختلاف کمی از سنش داشته باشه؟
    ایشالا نسل آدم هایی که خودشون رو برتر از همه یا برتر از یه قوم خاصی میدونن نابود بشه
    ایران از اول عرب نداشته عرب ها که به ایران حمله کردن عرب دار شده پس عرب ها ایرانی نیستند و همشون چه در ایران و چه در دیگر کشورها مفت خور حوس ران و عوضی هستند دین هم ندارند زر زیادی میزنن کافیه حکم مراجعشون رو بخونی بعد میبینی چه زرایی میزنند
    درود بر ایرانیان
    حماقت و جهالت تا چه حد!؟؟
    ایرانی اصیل!!!!! لابد از انواع پشت کوهی!!
    پس صدام راست میگفت و خوزستان رو باید دودستی بدیم به عربها!!
    چند هفته پیش در بیانات یک مرد روحانی شنیدم  که گفتند:
    حضرت امام علی علیه السّلام در طول مدت عمرشان، تنها یک بار فحش دادند آن هم به مرد بی غیرت بود که تکرار کردند: دیوث دیوث دیوث

    انشاءالله *غیرت* که از نشانه های عشق و ادب است، در وجود مردان بدرخشد...
    من نمیدونم بعضی از ایرانی ها که میگن با فرهنگن چرا فحش میدن به عربا ، دلیل واقعیشون چیه؟
    بعضی ها میگن عربا کثیفن ، اولا به ما چه دوما مگه ما بلا نسبت فضول عربا هستیم.
    بعضی ها هم میگن همه عربا پست و بد هستن ، مگه همه عربا مثل همن؟ عبد المالک ریگی ایرانی بود و منافق و آدم کش شد الان کل ایرانی ها مثل اون هستن؟؟ پس اینطوری قضاوت نکنید.
    بعضی ها میگن حال میده که از لحاظ مغزی و روحی و بدبختی و خانوادگی در وضعیت بدی قرار دارن و یه مشت اراذل اوباش هستن.
    بعضی ها هم میگن این عربا دارن یمنی ها رو میکشن و ظلم میکنن بهشون، اولا دولتشون داره یمنی ها رو میکشه دوما ما مردم های عادی رو چه به سیاست سوما هر عربی مگه داره ظلم و ستم میکنه؟؟ مثلا اگه خدا نکرده دولت ایران به کسی ظلم کنه حتی مردم عادی هم دارن به مظلوم ظلم میکنن؟

    طرف ایرانی مثلا با فرهنگ عربه میگه سلام علیکم هزاران فحش ناموسی و خانوادگی بهش میده بعد عربه به یه عرب دیگه میگه کیفک که نوعی احوال پرسیه که معنیش میشه چطوری؟ ایرانی مثلا با فرهنگ به عرب بدبخت میگه بی ذات و بی ناموس و بی خانواده و ... 

    والا من که متوجه نمیشم برای چی فحش میدن و چه کمبودی دارن و ...

    به امید خدا هر چی آدم مثل این هاست هدایت شن یا نابود بشن
    اعراب نیز جاهل بودند و سوسمار و ملخ می خوردند و حالا ورژن جدید عرب وارد بازار شدکه ادرار شتر می خورند. نوش جانتان 
    اسلام برای اعراب آمد تا با پنج وعده نماز فرصتی برای استراحت زنانشان باشد، چراکه بی وقفه سوار بوده و یکه تازی می کردند که در روایات مستند از آنها به اعراب الحشر یا ابوالحشر یاد می کنندمنبع(حشرالدعاوی: 523). هنگامی که اسلام دست و پایشان را بست به قتل و تجاوز به دیگر کشورها روی آوردند. بنابراین خداوند از یاری آنها نا امید شد.
    فرشتگان نیز در این ناکامی گریستند و قطرات اشکشان نوید دوزخ برای اعراب شد( ناکام الفرشته: 23 ص 415) 
    جاهلیت عرب و غیر عرب نداره و هر کسی ممکن است جاهل باشد. مثل کسانی که بر طبل تفرقه و فتنه می کوبند.و همچنین کسانی که به منابع مجهول و غیر معتبر اعتماد می کنند.
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    ********** **** *** **** **** *****
    ایرانی نیستی اگه... (پاسخ شایعه)
    جالبه بعضیها که خودشون هیچ پای بندی به فرهنگ وآداب ایرانی ندارن و غربزده هستند چه دروغهایی رو درست میکنند تا کینه عرب وفارس رو زیاد کنن راستی چه کسانی از عدم اتحاد عرب و عجم ترک و فارس و .. سود میبرند ؟؟جای بسی تامل دارد
    ایرانی نیستی اگه... (پاسخ شایعه)
    این 5 مورد چند وقتی است در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود، بد نیست پاسخها را هم بخوانیم، هرچند در موردپاسخها هم باید تحقیق کرد
    ☑️*1- من ایرانی نیستم چون به جای "درود" می گویم سلام و به جای "بدرود" می گوییم خداحافظ.
    ☑️*2- من ایرانی نیستم چون روز کوروش بزرگ را نمی شناسم (7 آبان) چون این روز فقط در تقویم کشور من ثبت نشده است.
    ☑️3- من ایرانی نیستم چون عرب ها به من آموختند که به جای گفتن "واق واق" سگ بگوییم "پارس" که نام وطنمان است.
    ☑️4 من ایرانی نیستم چون عرب ها به من آموختن دیوث یک صفت زشت است، در حالی که نام یکی از سرداران ایرانی بوده که در حمله اعراب به ایران تعداد زیادی از سربازان عرب را به هلاکت رسانده است.
    ☑️*5- من ایرانی نیستم چون اعراب به من آموختند، بگویم "شاهنامه آخرش خوش است" چون در آخر شاهنامه ایرانیان از اعراب شکست می خورند.
    ☑️6- من ایرانی نیستم چون به جای نشر و کپی این مطلب بی خیال از کنار آن گذر می کنم.


    اکنون پاسخ ها را بخوانید:
    ✔️ 1- در بین فارسی زبانان هنوز هم درود و بدرود رواج دارد. هرچند خداحافظ هم یک ترکیب عربی نیست، چون از دو بخش خدا و حافظ درست شده که اولی فارسی و دومی نیز در این معنی در عربی به کار نمی رود. عرب ها به جای خدا نگهدار یا خداحافظ می گویند: فی امان الله.

    ✔️ 2- روز 7 آبان ماه که مشهور به روز کوروش بزرگ است در هیچ تقویمی چه ملی و چه بین المللی ثبت نشده وفقط در حد یک شایعه است .

    ✔️ 3 - فارس‌ها، به صدا کردن سگ، واق واق هم نمی‌گویند، چرا که «واق» یک کلمه‌ی عربی و از واژگان قرآنی به نام «نگهدارنده» است. بلکه عوعوُ»‌ی سگ می‌گویند. پس معلوم می‌شود که القا کنندگان این شبهه زبان فارسی هم نمی‌دانند و فقط قصد ضد اسلام دارند .
    نکته بعدی اینکه که در زبان عربی اصلاً لفظ «پ» وجود ندارد که عرب ها بخواهند به ما یاد بدهند به جای واق واق بگوییم پارس !

    ✔️4- ناسزای "دیوث" ریشه ای عبری یا سریانی دارد. به معنی مردی که زن خود را عرضه کند.
    اما "پومپه دیوس" از سرکردگان پارتی در زمان ارد اول پادشاه اشکانی (و نه ساسانی) بوده است که اصلا عمرش کفاف شرکت در جنگ با اعراب را نمی داده است، تا این که اعراب بخواهند چنین انتقامی از او بگیرند.

    ✔️ 5- دکتر محمد‌علی اسلامی ندوشن استاد ادبیات فارسی درباره ضرب المثل "شاهنامه آخرش خوش است" معتقد است: این ضرب‌المثل کنایی نیست و اشاره به هسته‌ی اصلی «شاهنامه» یعنی جنگ‌های ایرانیان و تورانیان دارد. او اعتقاد دارد که خوش بودن پایان «شاهنامه» مربوط به حمله‌ی اعراب و شکست ساسانیان نیست، بلکه به پیروزی نهایی پهلوانان ایرانی بر لشکر توران اشاره دارد که البته این پیروزی در قسمت‌های میانی «شاهنامه» و در بخش پهلوانی آن است و به آخر «شاهنامه» که مربوط به بخش تاریخی می‌شود، ربطی ندارد.

    

    واقعا برا یه کسانی که به اعراب فحش میدن متاسفم عرب ها هم خوب و بد دانرند  همه یه اعراب که داعش نیستند خونشما ادمین شما که می گید کلمه یه دیوث را اعراب به ایران آوردن شمااون موقع به دنیا او مده بودید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    این درست نیست که مثل کوروش باشیم اگه نمیتونیم مثل پیامبر و اهل بیت خدا رو تسبیح و حمد بگیم. درستش اینه که یا مثل کوروش باشیم یا مثل پیامبر اکرم و اهل بیت خدا رو تسبیح و حمد بگوییم
    ؟؟؟
    ما یکتا پرست بودیم اعراب فقط بخاطر ثروتمون به حمله کردن همین الان به لطف ماست که لبنان فلسطین یمن عراقی روی نقشه وجود داره دورد خدا برمحمد مصطفی باد . دورد خدا بر ذوالقرنین مردی که تنها پیامبر و نبی خدا نبود چه خوب مثل کوروش کبیر باشیم اگه نمیتونیم مثل پیامبر و اهل بیت خدارو تسبیح و حمد بگوییم.
    حالا خوبه اسمت محمد امینه به عربا فحش میدی آخه چرا متوجه نمیشی عرب ها هم خوب و بد دارن همشون تروریست و داعش نمیشن که، ما ایرانی ها هم خوب و بد داریم مثل اون موقع که خود ایرانی ها جاسوس های تحت سلطه غرب شدن یا همون عبد المالک ریگی، همه انسان ها خوب و بد دارن.
    انشاالله روزی برسه از شر فکر های پست غرب و اسلام هراسی راحت شیم.
    چی اینطوری باشه خیلی بده؟؟؟
    ساده لوحی بعضی افراد؟؟؟
    اگه اینطورباشه خیلی بده
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    انشاءالله هرچه زود تر نسل این عربهای ** ** حرومزاده سوسمار خور از بین بره به امید خدا
    ماشالله به عفت کلام!!!!
    سلام من برای نظر تمام دوستان احترام قائلم خصوصا نظر مدیر سایت اما من فکر میکنم کلمه ی خود به خود برای مفهوم خاصی اختراع نشده این رو هر عقل سلیمی باید بپذیره تو شهر ما چهار راهی هست به نام چهار راه گلاب.  خب شما ممکنه بگین چه اسم زیبایی و احتمالا هم برداشت ذهنی شما این باشه که توش گلاب گیری انجام میشه.  شاید صد سال دیگه هم بگذره کلی تفسیر و حرف زیبا راجب چهار راه گلاب بگن.  اما این چهار راه در بین مردم به این نام مشهور شده گویا قدیم یه زن فتح سه اونجا سکونت داشته.  حالا اگه دهخدا دیگه ی هم هزار سال دیگه بیاد ممکنه گلاب رو با مفهوم دیگه ی تفسیر کنه.  قطعا همچین شخص دلاوری بوده که بخاطر دلاوری هاش نتونستم به خودش حمله کنن اومدن جور دیگه ی بهش ضربه زدن. سرداری با نام دیوس بوده که بخاطر ضربه زدن بهش اومدن زنش رو متهم به به ناموسی کردن و اینم چون اهمیتی نداده و علیه عربها جنگ رو ترک نکرده کم کم تاریخ رو تحلیف کردن.  و این هم بماند که انسانیت ربط به قومیت و تعصب کشیدن نداره هر قومی انسانهای شایسته دارد و درود بر پیامبر اسلام که بزرگ مرد تاریخ چون قومی رو از وحشیگری نجات داد و درود بر کورش کبیر که آمدنش بر کسی پوشیده نیست
    سلام
    بی ربط به هم ربط دادید ولی اهمیتی نداره!
    مهم اینه که انسان جاهل و متعصبی نیستید.
    سلام
    این آدم هایی که میگن عربا بد هستند فکر نمیکنند که در ایران هم عرب ایرانی هست و فکر و عقلشون به اینجا نمی‌رسد که فکر کنند عرب ها هم مثل بقیه خوب و بد دارند ، آخه به قول خودشون شرافت ایرانی کجاش توهین به بقیه هست؟؟ 
    بعضی ها فکر میکنن که ما خوب و بد نداریم یا بی عیب هستیم این افراد کامل در اشتباه هستند و عیب شون برتر دیدن خودشونه ولی فکر نمیکنن که همه انسان ها با هم برابر هستند، 
    و خطاب به اون فردی که گفت همه فتنه ها زیر سر شیعه و سنی هست بگم همه فتنه ها زیر سر غرب و مجلات اسلام هراسی هست و اشخاصی مثل ایشونه که با ساده لوحی تمام این حرف ها رو باور میکنند، 
    مطالب خوبی بود ، به امید روزی که از شر این غرب و مجلات اسلام هراسی و ساده لوح ها خلاص شویم،
    و سلام ، نامه تمام

    با سلام خدمت مدیر سایت محترم

    من بنوبه خودم از زحمات شما جهت روشن شدن تفاوت این دو کلمه متشکرم

    چون این متن رو در تلگرام منتشر کردم و بعد از دیدن سایت شما شخصا از همه اعضای گروه عذرخواهی کردم و توضیحات شما را برایشان گفتم

    البته در زمان حال دولتمردان فرقی نمیکنه عرب و غیر عرب و آمریکائی و اروپایی سعی میکنن به اسم دین مردم رو بدوشن البته این هم بعلت جهل خود مردمه که آدم رو یاد این جمله میاندازه:

    از عمروعاص پرسیدن چه چیزی از شمشیر علی قویتره گفت جهل مردم

    با تشکر

    سلام علیکم
    ممنون از حضور گرمتان در گناه شاسی
    حق با شماست
    مسخره کردین خودتونو؟
    اعراب همشون خونخوارو کثافتو پست فطرتن ، این دیگه به کل دنیا ثابت شده ، اگه رهبرم به من دستور بده پوست هر عربی رو که گیرم بیاد زنده زنده میکنم و در حالیکه داره از درد دور خودش میپیچه با پوستش شنل درست میکنم .
    حالا اگه حرفی داری بزن
    با این وجود شما هم خونخوار و ک... هستید!
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    دهخدا هم یک **** مثل بقیه مفت خورها، دیوس یکی از سرداران بزرگ بود، شما که دم از اسلام میزنی، خودت بهتر میدونی اسلام دروغی بیش نیست، پیامبری که یازده زن از سنین پایین به بالا داشته با توجیه صلح جای پرستش نداره، جمع کنید این جفنگیاتتون رو برین واقع گرا باشبن، یکم با شرافت زندگی کنید، اون سیدمحمد هم که نظر داده، رفیق خیلی چوب عرب به سینه میزنی خانواده محترم رو.بردار ببر اونجا، به امیدروزی که نسل شیعه و اسلام برداشته شه و شرافت ایرانی نمایان بشه، هرچی فتنه در جهان هست زیر سر شیعه و سنی هست.
    شرافت خیالی جناب عالی از ادب و نزاکتتان پیداست!
    متاسفانه یا خوشبختانه بیشتر آنهایی که دم از ایران و ایرانی می زنند ادبیاتشان مانند شماست.
    در جواب اون دوست که گفته بودن حدیثی از پیامبرص هست که میفرمایند من عربم ولی اعراب از من نیستند
    پیامبر اسلام(ص):من عرب هستم و شیر عرب از من است / انا من العرب ولیث العرب منی
    چندی است متاسفانه جریانی در بین ملی گرایان و منحرفین مسلمان نما و یا جاهلین رواج پیدا کرده است
    که شدیدا بر روی عرب ستیزی تاکید میکنند که کاملا خلاف اسلام و قرآن و احادیث نبوی است. و با راهکارهای مختلف مثل جعل حدیث و تدلیس میخواهند برای این موضوع حجت شرعی هم پیدا کنند!
    مثلا یک نمونه ، این حدیث نبوی است که پیامبر اسلام (ص) میفرماید:
    انا من العرب ولیث العرب منی ، یعنی من از عرب هستم و شیر عرب (امام علی(ع) از من است.
    در صورتی که این حدیث توسط منحرفین و دشمنان اسلام اینگونه ترجمه میشود:
    من عرب هستم و عرب از من نیست.
    در صورتی که لیس = نیست است ولی در این حدیث کلمه لیث به کار رفته است که به معنای شیر است.
    ( به طور خلاصه لیس = نیست و لیث = شیر است )
    و حقیقت اسلام این است که هیچ نژاد و قومی بر دیگری برتری ندارد
    مگر به تقوا و قرآن کریم صراحتا به این موضوع اشاره میکند:
    « یا ایها الناس انا خلقناکم من ذکر و انثی و جعلناکم شعوباً و قبائل لتعارفوا ان اکرمکم عندالله اتقیکم » (حجرات/۱۳)
    ای مردم ، ما شما را از مرد و زن آفریدیم و در گروه‏ها و تیره‏های بزرگ و کوچک جای دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ همانا گرامی ترین شما نزد خدا، با تقوی ترین شما است
    و احادیث نبوی بر پایه تفاسیر قرآنی به ما نشان میدهد ما باید عرب و زبان عربی را دوست بداریم ، چون این موضوع به اسلام واقعی و حقیقتی نزدیکتر است و زبان عربی ،زبان قرآن و منابع شرعی و دعاها و مناجات ماست و زبان اهل بهشت است و برترین زبان جهان است و پیامبر و اهل بیت و صحابه ایشان عرب بودند و اسلام برای اولین بار از طریق اعراب به ما رسیده است ، پس یک مسلمان عاقل و با شعور هرگز نژاد پرست و ملی گرا نیست و فقط از اسلام ناب که همان پیروی از قرآن و سنت معصوم است ، پیروی میکند.
    در همین مورد پیامبر اسلام در یک حدیث با سند صحیح اینگونه میفرماید:
    «ابن عباس» از پیامبر گرامى آورده است که فرمود: « احبّ العرب لثلاث: لانّى عربىّ، و القرآن عربّى، و کلام اهل الجنة عربّى »؛
    من ( زبان ‏) عرب را به خاطر سه چیز دوست مى ‏دارم:
    ۱ – نخست بدان دلیل که خود از امّت عرب هستم،
    ۲ – و بدان جهت که کتاب پر شکوه خدا به زبان عربى فرود آمده است.
    ۳ – و دیگر به خاطر اینکه زبان بهشتیان عربى است و در بهشت پر طراوت و زیباى خدا به زبان عربى گفتگو مى‏ شود.
    تفسیر مجمع البیان،ذیل آیه ۱ سوره یوسف.
    ..حالا اینایی ک تعصب دیوث رو میکشن آیا حاضرید اسم بچه هاتونو دیوث بزارید.؟؟؟؟؟؟!!!!
    با عرض سلام ما بچه شیعه ها وقتی نسبت به بزرگامون تعصب و ارادت خاص داریم اسم بچه هامون رو برگرفته از اسم اونا میزاریم ..حالا اینایی ک تعصب دیوث رو میکشن آیا حاضرید اسم بچه هاتونو دیوث بزارید؟؟؟'!!
    موضوع اصن اعراب نیستن.. این بحث ها دقیقا همون اهداف غرب هست.. و هدف اصلی معصومین هستن که با تخریب اعراب به تخریب شخصیت امام معصوم دست پیدا کنند.. وگرنه کسی با اعراب کاری نداره، نه ما و نه غرب.. همونطور که روایت از پیامبر صلی الله علیه و آله داریم که می فرمایند من عربم ولی اعراب از من نیستند..
    با تفکر و تعقل بیشتر میشه به اهداف پشت پرده اینطور متن ها پی برد..
    من اسمم یوسفه یادم میاد کوچیک که یودم تو مسجد میدیدم که  در روز تولد  امام ها مثلا علی هر کس علی بود جایزه میدادن حسن یا اسم حسین  ومهدی  چیزی میدادن من هنوزم هم که33سالم شده از اسمم متنفرم اینجوری اسم عربی رو رواج دادن قلب بچه ها خیلی راحت میشکنه  و اثرش تا سالها میمونه امید وارم درک کنین
    بسم الله الرحمن الرحیم
    با سلام عرض خسته نباشید متن تون خیلی مفید بود این افرادی هم که از اعراب بدشون میاد باید منطقی نگاه کنند وقتی در زمان ساسانیان اعراب به ایران هجوم آوردند ما ایرانی ها بودیم که دین کامل اسلام رو پذیرفتیم اون ها به ما دین اسلام رو تحمیل نکردند. مدیر سایت به کارتون ادامه بدید که خدا با شماست، این افرادی که به اخوند ها فحاشی میکنند از روی حسادت یا کم عقلی یا جهل هست به دل نگیرید آن فحاش ها خود را بالا تر از آخوند ها میدانند و فکر میکنن عاقل ترند. این غرب زدگی هست که ما ها رو از دین اسلام منحرف کرده و عرب زدگی در ما ایرانی ها وجود ندارد. 
    اگه در بازی کلش اف کلنز شخص فحاشی رو نصیحت به راه راست کنی آدم رو به تمسخر میگیرند یا میگن مثل آخوند ها حرف میزنی و بعد فحش های زیادی به آخوند ها میدهند.
    ملت عجیبی داریم
    انشاالله همه در راه راست باشیم یا اگر نیستیم قرار بگیریم، یه صلوات برای ظهور امام دوازدهم حضرت صاحب الزمان بفرستید
    آقای مدیر سایت به راه خود ادامه بدید و از فحاشی فحاش های کم عقل دل گیر نشوید
    خیلی مطلب عالی و تامل برانگیزی بود. با یقین به راه خیرتون ادامه بدید و از سرزنش سرزنش کنندگان نترسید که خدا با شماست.
    درود بر شما
    اقا این چیزا چه واقعی باشه یا نباشه مهم نیس ...من نمیدونم چرا شما ها میخواین اعراب ملعونی که با اجداد ما مثه حیوان رفتار کردن و هیچی از انسانیت نمیدانستند ازشون دفاع میکنید
    من آخر نفهمیدم قصد شما و امثال شما از دفاع کردن یه مشت نجس گجستک سوسمارخور چیه ... به امید خدا یه روزی همه عرب رو میریزیم دور.
    !!!؟؟؟
    چون عقل در تن نباشد جان در عذاب است
    خدا شفا بده انشالله!
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    درود بر آنان که می اندیشند و اندیشیدن را تویج می کنند.
    1- تعصب و تحجر و خشک اندیشی و جزم بودن را کنار گذاریم.
    2- هرگاه مطلبی شنیدیم درباره اش تحقیق کنیم.
    3- سخن درست را از هرکس باید پذیرفت.
    4- توهین نشانه ی بی خردی و بیماری یا بی تربیتی  و بی ادبی فرد است.
    5-می توان به همه ی فرهنگها احترام گذاشت اما فرهنگ خود را پویا تر ساخت و از واژه های دیگر فرهنگها استفاده نکرد.
    6- قرآن و کتابهای اسلامی را باید خواند واندیشید اما باید بتوان کتاب **** ***** را هم که نقد دین است خواند و نیز دو قرن سکوت را! 
    7- اگر اسلام قوی و با استدلال است نباید از مطالعه کتاب (و نه توهین ) ممانعت کرد که می کنند!





    سلام
    1. حق با شماست.
    2.حق با شماست
    3.حق با شماست
    4.حق با شماست
    5.حق با شماست البته این زمانیست که استفاده نکرده ای ولی اگر دو فرهنگ با هم طوری عجین شوند که درصد بالایی از کلمات یک فرهنگ از فرهنگ و زبان دیگری گرفته شود اینکار بسیار هزینه بر و احمقانه به نظر می رسد.
    یک دوست ترکیه ای دارم که می گفت وقتی اشعار گذشتگان کشورم را می خواندم دقیقا متوجه نمی شدم چون به کلماتی می رسیدم بسیار ناماموس و غریب!! اما بعد از اینکه فارسی و کمی عربی را یاد گرفتم فهمیدم که چرا معانی اشعار را نمی فهمیدم چون حکومت لائیک، سکولار و ناسیونالیست ترکیه با تعصب و حماقت تمام، تمام کلمات عربی و فارسی را از لغت ترکها بیرون کرده بود.
    با این وجود پویایی فرهنگ در تعامل با سایر فرهنگهاست.
    6. در این مورد هم حق با شماست ام در صورتی که اول قرآن و کتب دینی خوب خوانده شود و بعد از تخصص سراغ این کتابها رفت.
    7. ممانعت از خواندن سایر کتب به عنوان کتب ضاله در همه ادیان و فرهنگها و مذاهب وجود دارد.
    که البته ممنوعیت خواندن آنها برای افرادی که اهل تحقیق نیستند و در ابتدائیات دین خود هم جاهلند بسیار عاقلانه و دقیق است.
    با سلام
    من به عنوان یک مسلمان شیعه واقعا از این نظرات متاسف شدم.
    ما ایرانی ها چرا نگاه تک سویه و یک طرفه داریم و یک طرفه به قاضی می رویم.
    مدیر سایت به درستی مطالب را انتخاب کرده است و در اختیار ما قرار داده است ،
    این در حالی است که هرکسی که این را می بیند ، لا جرم باید جبهه بگیرد؟
    نه خیر - چرا باید ما ایرانی ها این گونه باشیم؟
    به عقل خود رجوع کنیم
    عقل می گوید که این فحش (دیوث) یک غلط مصطلح است که دربین مردم به خصوص جوانان رایج شده است
    بنده ی خدا مدیر سایت برای آگاه کردن ما چرا باید فحش بخورد؟ (بی سواد)
    ما به جای این که خود را در وهله اول و در وهله ی دوم اطرافیان را اصلاح نماییم به مدیر سایت فحش می دهیم!
    امیدوارم که همه ما برای ظهور آقا امام زمان (عج) دعا کنیم و همه برای ظهور هرچه زود تر آن حضرت قدمی برداریم
    یعنی ابتدا خود را اصلاح نماییم و سپس به اصلاح جامعه بپردازیم. ان شاء الله
    سلام علیکم
    اولا سلام چون کسی بین این کامنتا سلامی نداده ./به جز 3 نفر/
    دوما درسته ما دیوت زیاد داریم یکی سردار رومی / سومری/اشکانی بوده و زیاد ولی این تعبیر شما هم درسته که گفتین ولی من نمیدونم این اقا ایمان ما چرا مطالعه نکرده حرف حقیقتو نمیزنه

    خطاب به اقا ایمان":اقا جون ببین دیوث ایرانی نتونسته دفاع کنه بی ناموسه ؟؟؟؟؟؟؟/// یعنی جد ما اینجوری بوده داداش؟



    بفرما لغت نامه دهخدا رو زیرو زبر کردم ولی این معنیو ازش نگرفتم حاشیه نسازین



    پیروز و موفق باشین در پناه حق ممنون بابت اطلاعاتتون

    سلام علیکم
    موفق و پیروز باشید
    قبل از اینکه این پستو بذارم اسلا خیال نمی کردم اینقدر گل کنه!!!؟؟
    یعنی واقعا چه فرقی داره که سردار ایرانی اسمش دیوث بوده یا نبوده!!؟؟؟ هر چی بوده فعلا ما معنی بی غیرت و بی ناموسو از دیوث اراده می کنیم!!!
    مشکل اینجاست که برخی جریانهای سیاسی در حال پرورش و رشد دادن احساسات ناسیونالیستی و ایرانی گرایی ضد عربی هستند!!!! تا اینکه غیر مستقیم اسلام رو زیر سوال ببرن!
    غافل از اینکه اگر اسلام بد بود اجداد ما (البته اجداد شما چون جد من حضرت سید الشهداء امام حسین علیه السلامه، یعنی سید، سرور، سلطان و آقای هر عرب و غیر عرب) اسلام رو نمی پذیرفتند و شیعه نمی شدند.
    البته وحشیگری برخی اعراب جای خود داره که مثل همین داعشی های خونخوار به اسم اسلام به جان مردم ایران و غیر ایران افتادند و خیلی ها رو به قتل رساندند که البته این هیچ ربطی به اسلام نداره، چون اینها واقعا مسلمان نیستند و نبودند .
    موفق و پیروز باشید
    در پناه حق
    دیدم که مدیر این سایت میگن چرا از رستم استفاده نکردن:))
    سواد در حد لیگ جهانی والیبال
    اخه اخوند بی سواد تو نمیدانی رستم افسانه است ؟:|
    :)))))))))))))
    مملکت دست چ بی سواددهایی افتاده
    من هم تحت تاثیر ادب و سواد بالای شما قرار گرفتم
    لطفا به این لینک سر بزنید
    https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D9%85_%D9%81%D8%B1%D8%AE%D8%B2%D8%A7%D8%AF
    هر آنچه اظهار داشتید درست است
    شوربختانه بی سواد در کشور ما کم نیست
    بله پمپه دیوس سردار اشکانی بوده و هیچ ربطی به دیوث سامی ندارد
    خطاب به آنان که این اظهارات را رد کردند و تاکید دارند بدبختی ما از اعراب است: بروید مطالعه کنید. تاریخ را بخوانید و جهان را بگردید.
    اعراب نامتمدن جنوبی عددی نبودند که بتوانند نا را تحقیر کنند.
    هر آنچه اظهار داشتید درست است
    شوربختانه بی سواد در کشور ما کم نیست
    بله پمپه دیوس سردار اشکانی بوده و هیچ ربطی به دیوث سامی ندارد
    خطاب به آنان که این اظهارات را رد کردند و تاکید دارند بدبختی ما از اعراب است: بروید مطالعه کنید. تاریخ را بخوانید و جهان را بگردید.
    اعراب نامتمدن جنوبی عددی نبودند که بتوانند نا را تحقیر کنند.
    بالفرض هم که دیوس سردار ساسانی بود اما از رستم که دلیرتر نبود
    پس چرا اعراب بجای استفاده از دیوث برای کلمه بی غیرت ناموس فروش از کلمه رستم استفاده نمی کنند!!!
    متاسفم از ساده لوحی مدعیان فرهنگ و تمدن!!!!
    جمعه ۵ تیر ۹۴ , ۱۶:۵۴ Fmoghadam584@gmil.com
    برید برسید به بدبختیتون اینها همه سیاسته
    دعوا سر لحاف ملا نصردین میکنید
    ایران و ایرانی دگه تموم شد
    مشکل ما ایرانیان این هست که هممون
    عرب زده شدیم
    مشکل غرب زدگیه نه عرب زدگی!!!
    چون عربها چیزی ندارند!!
    اگر منظورتان اسلام زدگی است که نوعی کفر است!!!
    هر چ بدبختی داریم از اعرابه
    شما اشتباه میکنید
    هر بدبختی که داریم از خودمان است.
    دست ازاین چرندیات برداریدخارجیها فضاراتسخیرکردندمادنبال چی هستیم
    به روی چشم
    اما همه واقعیات در فضا نیست!!
    چطور اسم خارجی خوبه اسم عربی بده؟ زبان انگلیسی خوبه عربی بده؟ آدم هر چقدر با فرهنگ خودش چه قبل از اسلام چه بعدش آشنا بشه خوبه. ما در ایران عرب هم داریم و در بعضی نقاط عرب زبان داریم. مثل کرد و لر بلوچ و ترک و.... و آذری و فارس. ما ملت چند فرهنگی هستیم. شیعه و سنی م مسیحی و... هم داریم. هر چی که فرهنگ ما رو غنی تر کنه خوبه به نظرم.
    توکه راست میگی یکم محترمانه تر حرف بزن انتقاد پذیر باش
    کجا بی احترامی کردیم!!؟؟؟؟
    این چیز ها به معنی دیوث نیست
    دیوث نام سردار ایرانی بوده که سربازان اعراب را به هلاکت رسانده است
    سردار ایرانی نامش دیوث باشد یا دیوس فرقی نمی کند
    منظور ما از دیوث همان معنی است که بیان کردیم.
    شاید این کلمه مثل شیر باشد
    شیر آب
    شیر خوردنی
    شیر درنده
    اخه بی سواداااااا اون فرمانده یا به قول شما سردار دیوس بااین س نوشته میشه اما این دیوث با این ث خیلی اختلاف داره برید تحقیق بشتری بکنیدالبته قبلش سوادتون رو بیشتر کنید
    از نظر من واقعا ملت ایرانو تبدیل کردین به عرب
    هرچی امپراطوران قبل از اسلام سمت این عربا نرفتن اخر این اعراب کار خودشونو کردن
    شما نگا کنید رو پرچم ایران به عربی نوشتار شده چرا فارسی ننوشتند؟ خب این یعنی عرب شدیم
    اسم تمام ایرانی ها شده عربی اسمای ایرانی دیگه دارن منقرض میشن
    و....
    نظرتون محترمه ولی درست نیست
    چون ملت ایران خودشون انتخاب کردن نه اینکه کسی به زور بهشون تحمیل کنه!
    اوفففففف.خدایا.کلا ایرانی ها عرب شدن
    واااااااااااااااااااااااااا
    شنیدم قراره ایرانو اسم جدید بزارن روش بزارنش الایران چون تقریبا همه عرب شدن رفت
    !!!
    ؟؟؟
    چهارشنبه ۱۲ فروردين ۹۴ , ۲۰:۳۹ سگ امام زمان عج الله تعالی شریف
    دیوث یعنی چه؟؟؟؟؟
    آیا دیوث فحش است؟
    در کتاب معراج السعاده
    روایتی از معصوم نقل کرده است که:
    اگر مردی ناموس خود را بدون پوشش مناسب در منظر دید نامحرمان بیاورد خداوند ملکی را مامور میکند که بالای سر او دایما بگوید : دیوث دیوث دیوث

    رسول خدا فرمود:
    سه گروه داخل آتش هستتد و ملعون
    گروه اول دیوث است
    پرسیدند دیوث کیست؟
    فرمود : مردی که نسبت به عفت و پوشش ناموس خود بی تفاوت است و مردی که اجازه دهد ناموس خود در لباس و حرکات و دیگر امور شبیه مردان شود
    میزان الحکمه جلد 2 ص 102

    امام صادق فرمود: بهشت بر دیوث حرام است
    دیوث کسی است که نسبت به زن و دختر و خواهرش بی تفاوت است
    اصول کافی جلد 5 ص 537

    رسول خدا صلوات الله علیه و آله فرمود:
    هر مردی که زنش خود را آرایش کند و با آن حالت از منزل خارج شود دیوث است و اگر کسی او را دیوث خطاب کند گناهی نکرده است بحار الانوار جلد 3 صفحه 249
    پس این یعنی چه؟نظر در جی میل متشکرم.
    سلام بر برادر و یا خواهر محترم
    نوشته هاتون خوب و مورد تایید اما خدا و امام زمان عج و هیچ امام و پیغمبری به سگ احتیاج ندارند!!! آنها انسان می خواهند نه حیوان.
    ممنون می شویم برای بیان نهایت ارادتتان به الله و معصومین علیهم السلام از الغاب محترمانه تری مثل نوکر یا غلام استفاده کنید که مورد سرزنش و سوء استفاده دشمنان هم واقع نشویم.
    به قول یکی از مخاطبین محترم «خداوند خیلی روی انسانها غیرت داره خیلی انسانها محترم هستن» و نباید الغابی مثل سگ به خودشون اختصاص بدن!
    وَلا تَنابَزُوا بِالألْقابِ  آیه 11  الحجرات
    یکدیگر را با نامهای زشت خطاب نکنید

    یا حق
    سلام دوستان اول توجه داشته باشند که اون فرمانده اسمش دیوس بوده نه دیوث
    دوم هم هیلتر چه ربطی به کوروش داره
    لطفا در ایراد نظر وجواب به نظرها احساسی عمل نکنید و واقعیات رو بیان کنید که باعث یاد گیری باشه
    ممنون
    سلام چرا ما ایرانیا که از نسل کوروش کبیر هستیم در تقویم ما ایرانی ها جایی نداره؟ ؟؟ مگر کوروش کارهای انسان دوستانه ای نکرد پس چرا حرفی از اون نمیزنن؟؟؟؟
    سلام 
    اولا همه ایرانی ها از نسل کوروش نیستند 
    ثانیا افرادی مثل هیتلر هم کارهای انسان دوستانه کرده اند!!
    طبق فرمایش رسول اکرم ص دیوث یعنی کسی که محرمش را به حرام می اندازد و جلوگیری نمیکند. اون دیوس که فرمانده لشکر پارت بوده نه ساسانی .بلکه در جنگ با اعراب هم حضور نداشته .پس کلمه دیوث یک واژه سریانی و عبری است که به معنای بی غیرت را میدهد
    سلام من در فرهنگ لغت دهخدا جستجو کردم همان معنی بی غیرت داشت
    سلام
    ربط دادن معنی دیوث به سردار ایرانی فقط حربه است برای فتنه انگیزی، تفرقه و ایجاد تنفر از اعراب!
    سردار ایرانی دیوس با سین است و دیوث مرد بی غیرت با ث سه نقطه
    سردار ایرانی دیوس زمان اشکانیان بوده وفکر کنم دویست سال قبل از حمله اعراب به ایران زندگی میکرده.
    دیوس ایرانی هیچ ربطی به دیوث بی غیرت ندارت!
    اعراب ﺑﻪ ﻣﺎ ﺁﻣﻮﺧﺘﻦ ﮐﻪ ﺩﯾﻮﺙ ﺑﻪ ﻣﻌﻨﯽ “ﻣﺮﺩ ﺑﯽ ﻏﯿﺮﺕ ” ﺍﺳﺖ ﺍﻣﺎ ﻭاﻗﻌا ﺩﯾﻮﺙ ﯾﻌﻨﯽ ﺑﯽ ﻏﯿﺮﺕ؟؟؟ 
    ﺍﺻﻶ‌ ﻣﯿﺪﻭﻧﯿﺪ ﺩﯾﻮﺙ ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﻭﺍﺭﺩ ﺯﺑﺎﻥ ﭘﺎﺭﺳﯽ ﺷﺪﻩ؟؟؟ 
    ﺍﺻﻶ‌ ﻣﯿﺪﻭﻧﯿﺪ ﺩﯾﻮﺙ ﮐﯽ ﺑﻮﺩﻩ؟؟؟ 
    دیوث ﺍﺯ ﻃﺮﻑ ﻋﺮﺏ ﻫﺎ ﻭﺍﺭﺩ ﻭﺍﮊﮔﺎﻥ ﻟﻐﺖ ﭘﺎﺭﺳﯽ ﺷﺪﻩ ﻭ ﺑﻪ ﻣﺎ ﺁﻣﻮﺧﺘﻦ ﮐﻪ ﺍﺯ آﻥ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻓﺤﺸﯽ ﮐﻪ ﻣﻌﻨﯽ “ﻣﺮﺩ ﺑﯽ ﻏﯿﺮﺕ ” است، ﯾﺎﺩ ﮐﻨﯿﻢ. ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺩیوث ﻧﺎﻡ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻓﺮﻣﺎﻧﺪﻫﺎﻥ ﺑﺎ ﻏﯿﺮﺕ ﺑﺰﺭﮒ ﺳﺎﺳﺎﻧﯽ بوﺩ ﮐﻪ ﺩﺭ جنگ هاﯼ ﭘﯿﺎﭘﯽ ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺍﻋﺮﺍﺏ ﺍﯾﺴﺘﺎﺩﮔﯽ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺑﺎﺭ ﻫﺎ ﺁﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﺷﮑﺴﺖ ﺩﺍﺩ. 
    ﻟﻄﻔﺂ ﺑﻪ ﺍﺷﺘﺮﺍﮎ ﺑﮕﺬﺍﺭید!!!


    برای یافتن واقعیت این داستان کافی است نگاهی به لغت نامه دهخدا بیندازید.

    توطئه ای در کار نبوده است. ناسزای “دیوث” ریشه ای عبری یا سریانی دارد.

    اینا همش دروغه !!
    البته شاید اون فرمونده شجاع که نتونست بالاخره ایران بزرگو نجات بده دیوث بوده!!!؟؟؟
    برادر اینا همش دروغ و توطئه برای تقابل بین ایذان و اسلام است!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    بسم الله الرحمن الرحیم
    حضرت امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام:
    الذُّنوبُ الدّاءُ، و الدَّواءُ الاستغِفارُ، و الشِّفاءُ أن لا تَعودَ.
    گناهان بیماری‎اند و دارو استغفار است و شفایش به این است که به گناه باز نگردند.
    با توجه به حدیث شریف بیماری جامعه ما و افراد آن گناه است و بدترین بیماری آن است که صاحب آن از وجودش مطلع نباشد یا آنرا بیماری نداند.
    سعی بنده این است که به عنوان یک طلبه علوم دینی به انجام وظیفه در جبهه جهاد جنگ نرم به معرفی مصادیق، ریشه ها و علل بروز گناهان، آثار و عواقب دنیوی و اخروی، معرفی راه های پیشگیری و درمان گناه بپردازم.
    در ضمن محوریت با بحثهای گناهان شایع و مبتلی به است.
    باشد که مرضی رضای پروردگار متعال و باعث خشنودی مولایمان حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف واقع شود.
    موضوعات
    پیوندها

    طراح و مدیر سایت:سید محمد علوی زاده

    کپی برداری از مطالب با ذکر منبع و افزودن لینکش سایت باعث امتنان و مسرت است و بدون آن بلامانع.