گناه شناسی

سیصد و سیزده فدائی منجی انسانهایی هستند حلال زاده، با تربیتی درست، با ایمانی استوار چون کوه، دارای کسب حلال و گوش،چشم،زبان،شکم و دامن پاک

دیدار با حضرت صاحب الزمان امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه)

توصیه میکنم حتما ببینید!!

دانلود

مشاهده در آپارات

ماهواره و مغز جوان


مغز جوان مثل یه کارخانه است که آن طرفی‌ها با کلی روان‌شناس خبره چندین سال برنامه ریختند که چی بهش بدن بخوره و احساس بکنه آزاده، اما نمی‌دونه در پشت میله‌های زندان دشمنه.

طرف ماهواره می‌بینه و می‌گه: می‌خوام قدرت تحلیلم بالا بره!
من نمی‌دونم تماشای ماهواره و دیدن صحنه‌های مستهجن که باعث می‌شه سلیقه جنسی جوان تغییر بکنه، این یعنی چه تحلیلی؟!!!
دیدن یه صحنه مستهجن تحلیل نمی‌خواد.
گوسفند هم یه جایی این رو تشخیص می‌ده!
وقتی غریزه آدم رو تحریک می‌شه و نیاز بیدار می‌شه و پاسخ‌گویی براش نیست، نتیجه چی می‌شه؟!
می‌شه همین وضعی که تو جامعه داریم می‌بینیم.
ان شاءالله اگر خدا بخواهد، بیشتر در این باره خواهم نوشت.

منبع: من گوسفند نیستم

زیپ نگاهتـــــو بکش ...

جناب شیخ رجبعلی خیاط ذکر « یا خَیرَحَبیبٍ و مَحبوبٍ صَلِّ عَلی مُحمّدٍ و آلِه» را بعد از دیدن نامحرم موثر و کارساز می دانستند و بارها این ذکر را به اطرافیان توصیه می کردند تا از وسوسه شیطان در امان باشند، می گفتند:

تفکیک جنسیتی و میانگین سنی 12 سال در یک شهرک یهودی نشین آمریکا + تصاویر

 
در 80 کیلومتری شهر نیویورک شهرکی یهودی‌نشین وجود دارد که قانون اساسی آمریکا در آنجا اجرا نشده و برای تمامی ساکنان آن و بازدیدکنندگان رعایت شئونات اخلاقی و رفتاری الزامی می‌باشد.

به گزارش مسیحیت شناسی به نقل از مشرق، کریاس جوئل یک شهر کوچک یهودی‌نشین است که اجرای تفکیک جنسی در کلیه اماکن عمومی آن و نیز رعایت شئونات اخلاقی و رفتاری الزامی است. این شهرک در 80 کیلومتری شمال شهر نیویورک واقع است و شامل قانون اساسی آمریکا نمی‌باشد.

دام غربی برای بانوان ایرانی/دروغ های جنسی به بهانه برابری حقوق زن و مرد!

تفکیک؛ تکریم یا تبعیض؟
با مطرح شدن طرح تکریم بانوان در شهرداری تهران با مستقل کردن فضای کاری آنها شاهد هم‌صدایی اصلاح طلبان (البته شما بخوانید افساد طلبان) و رادیو زمانه به بهانه نقد این طرح بودیم که با بیان دروغ های جنسی همراه شد که آمارهای خودشان نیز آنها را تکذیب می کنند.
به گزارش گناه شناسی به نقل از گروه فرهنگی فرهنگ نیوز، واقعاً معلوم نیست که چرا مجبوریم برای یک اقدام فرهنگی در راستای احیای ارزش های دینی و ملی این‌قدر نیاز به توجیه و دلیل باشد و حال آنکه بسیاری از راهکارهای و پیشنهادهای غربی برای بسیاری از به اصطلاح روشنفکران و باز هم به اصطلاح اصلاح طلبان ما لازم‌الاجراست و نیاز به هیچ تطبیقی ندارد.

حکم "نجاست سگ" از کجا آمده است؟


چرا اسلام، سگ را نجس می‌داند؟برخی افراد در این حکم، شک و شبهه‌ای ندارند و تنها از "فلسفه نجاست سگ" سؤال می‌کنند و می‌خواهند بدانند آیا در اسلام، فقط "حکم نجاست سگ" بیان شده یا علاوه بر این، به فلسفه این حکم نیز اشاره شده است؟
 

به گزارش گناه شناسی به نقل از فرهنگ نیوز ، مسأله نجاست سگ، یکی از مسائل فقهی اسلام است که در جامعه امروزی، اطلاع از چگونگی آن برای بسیاری حائز اهمیت است. عده‌ای از سر کنجکاوی می خواهند بدانند که: چرا اسلام سگ را نجس می‌داند؟ و در کدام آیات یا روایات از متون دینی ما، علت نجاست سگ بیان شده است؟ برخی افراد در این حکم، شک و شبهه‌ای ندارند و تنها از "فلسفه نجاست سگ" سؤال می‌کنند و می‌خواهند بدانند آیا در اسلام، فقط "حکم نجاست سگ" بیان شده یا علاوه بر این، به فلسفه این حکم نیز اشاره شده است؟

ازدواج هاى حرام و جایز از منظر آیت الله بهجت ره

هدف از گذاشتن این پست بیان یک اثر شرعی گناهان منفور زنا و لواط، یعنی حرام شدن ازدواج  است که متاسفانه تا به حال چندین مورد دیده و شنیده ام که شخصی بخاطر گناهی که قبلا انجام داده از ازدواج با زن یا دختری که او را دوست دارد محروم شده یا اینکه بعد از چندین سال زندگی و چندین فرزند فهمیده که ازدواج با زنی که در منزل اوست حرام بوده و باید از او جدا شود!!!

البته چون بقیه احکام مربوطه را هم مفید دیدم همه را از سایت مرکز تنظیم ونشر آثار حضرت آیت الله بهجت ره نقل کردم. (در مورد مسائل مذکور تقریبا همه مراجع عظام متفق القولند و البته اگر برای کسی شک و شبه.ه ای ایجاد شد می تواند با دفتر مرجع خودش تماس بگیرد و بپرسد)

دانلود نرم افزار به سوی نور ٤

بسم الله الرحمن الرحیم

با توکل به خداوند متعال و عنایات حضرت ولی عصر ( عجل الله تعالی فرجه الشریف ) و در خجسته ایام سی وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، نسخه ٤ نرم افزار به سوی نور با افزودن امکانات جدید جهت استفاده مشتاقان و علاقمندان عرضه می گردد.

دانلود نرم افزار به سوی نور 4
ویژگی های کلی نرم افزار :
- متن کامل دوره ٢٢ جلدی صحیفه نور
- صوت سخنان حضرت امام خمینی(ره) در بیش از ٨٠٠ فایل سخنرانی(نسخه DVD)
- متن سخنان مقام معظم رهبری از سال ٦٨ تا ٩١/١١/١٩
- امکان جستجوی ساده و ترکیبی داخل متن
- انتخاب محدوده جستجو بر اساس تاریخ
- قابلیت نصب نرم افزار بر روی انواع ویندوزها
- صفحه بندی بر اساس صفحات کتب ٢٢ جلدی صحیفه نور

امکانات اضافه شده در نسخه ٤:
- امکان بروز رسانی بیانات مقام معظم رهبری از طریق سایت راه امام
- امکان دانلود فایل های صوتی سخنرانی حضرت امام (ره) به صورت خودکار از طریق اینترنت. (برای کاربرانی که به نسخهDVD دسترسی ندارند)

6 راهکار برای تربیت پسران غیرتمند

با کمی تامل در سبک و سیاق تربیت دینی در جامعه، به توجه و تمرکز اکثریت افراد بر تربیت دخترانی با حیا و عفیف پی می بریم اما این گونه توجه ها درباره تربیت پسرانی غیرتمند کمتر به چشم می خورد. آیا این امر نشانگر کم اهمیتی این موضوع است؟
تربیت فرزند

آیا تا کنون به راه کارهای تربیت پسرانی غیرتمند فکر کرده اید؟ اصلا چرا باید به دنبال تربیت پسرانی با این خصیصه باشیم؟ آیا غیرت یک خصلت وجودی است و یا نیازمند آموزش و تلقین است؟

با کمی تامل در سبک و سیاق تربیت دینی در جامعه، به توجه و تمرکز اکثریت افراد بر تربیت دخترانی با حیا و عفیف پی می بریم اما این گونه توجه ها درباره تربیت پسرانی غیرتمند کمتر به چشم می خورد. آیا این امر نشان از کم اهمیتی این موضوع دارد؟

توهین کاریکاتوریستها به میوه پرخاصیت سیب زمینی!!



۱ ۲
بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام:
الذُّنوبُ الدّاءُ، و الدَّواءُ الاستغِفارُ، و الشِّفاءُ أن لا تَعودَ.
گناهان بیماری‎اند و دارو استغفار است و شفایش به این است که به گناه باز نگردند.
با توجه به حدیث شریف بیماری جامعه ما و افراد آن گناه است و بدترین بیماری آن است که صاحب آن از وجودش مطلع نباشد یا آنرا بیماری نداند.
سعی بنده این است که به عنوان یک طلبه علوم دینی به انجام وظیفه در جبهه جهاد جنگ نرم به معرفی مصادیق، ریشه ها و علل بروز گناهان، آثار و عواقب دنیوی و اخروی، معرفی راه های پیشگیری و درمان گناه بپردازم.
در ضمن محوریت با بحثهای گناهان شایع و مبتلی به است.
باشد که مرضی رضای پروردگار متعال و باعث خشنودی مولایمان حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف واقع شود.
موضوعات
پیوندها

طراح و مدیر سایت:سید محمد علوی زاده

کپی برداری از مطالب با ذکر منبع و افزودن لینکش سایت باعث امتنان و مسرت است و بدون آن بلامانع.