گناه شناسی

سیصد و سیزده فدائی منجی انسانهایی هستند حلال زاده، با تربیتی درست، با ایمانی استوار چون کوه، دارای کسب حلال و گوش،چشم،زبان،شکم و دامن پاک

همجنس بازی در ایران + فیلم و عکس

  • ۲۲۵۰۵۰ نمایش

  • انتشار 6/2/93
    بروزرسانی و انتشار مجدد 26/3/95

    وضعیت خوابگاه ها و دانشگاه ها

    در برخی از این خوابگاه‌ها به ویژه خوابگاه‌های دختران بداخلاقی‌هایی نظیر همجنس بازی و برهنه شدن دختران در محوطه خوابگاه به وفور مشاهده شده است تا جائی که متخلفین در برخی طبقات این خوابگاه‌ها محدودیت ورود سایر دانشجویان را اعمال کرده و به دانشجویان دیگر اجازه ورود به این مناطق ممنوعه را نمی دهند. همچنین برخی مسئولین خوابگاه ها و ماموران خدماتی و نظافتی هم جرات ورود به این طبقات را ندارند زیرا با بدترین توهین ها و تهدیدها مواجه می شوند.

    علاوه بر این در برخی از خوابگاه‌ها بویژه خوابگاه‌های دانشگاه‌های تهران ترویج قومیت گرایی، شیطان پرستی و بهائیت به وضوح دیده شده به طوری که در یکی از دانشگاه‌های صنعتی تهران ترویج بی خدایی رواج یافته است!

    اطلاعات بیشتر

    داریم به کجا میرسیم؟

    مسولین فرهنگی مملکت این تذهبون!!! کجا هستید!؟؟؟ خوابید؟؟ بیدارید؟؟ خودتون رو به خواب زده اید؟؟؟

    پولهایی که باید خرج فرهنگ و مذهب مردم بشه کجا هدر می ره؟؟؟

     یک زمانی اسم دانشجو قداست داشت اما جدیدا که اسم دانشجو میاد آدم میترسه!

    مثلا اینها میخواهند آینده ایران را بسازند!!

    قشر باسواد و فرهیخته جامعه اینها خواهند بود!!!!

    مسئولین آینده جمهوری اسلامی اینها خواهند بود!!!!

    این دختر و پسرها قراره در آینده مادران و پدران این جامعه باشند!!

    می خوان بچه تربیت کنن و بچه هاشون وارد جامعه بشوند!!

     

    استفاده از نماد همجنس بازان توسط جوانان ناآگاه

    حکم شرعی و قانونی هم جنس بازی در ایران

    در قانون مجازات اسلامی با دو اصطلاح مواجهیم. یکی عمل لواط (و تفخیذ) و دوم همجنس‌بازی بدون لواط و تفخیذ. عمل لواط و تفخیذ جرم محسوب می‌شود و دارای قوانین جزایی است.

    در قانون مجازات اسلامی، حد لواط برای فاعل در صورت اکراه، عنف یا دارا بودن شرایط احصان، اعدام ولی در غیر این صورت حد فاعل صد ضربه شلاق است. حد مفعول هم در صورت نبود اکراه و اجبار و بالغ‌بودن اعدام است.[1]

     تفخیذ به معنای فروبردن آلت تناسلی در بین ران‌ها و نشیمنگاه نیز مجازات حدی صد ضربه شلاق برای فاعل و مفعول و در صورت سه بار تکرار در مرتبهٔ چهارم مجازات اعدام دارد.[2]

        دربارهٔ اصطلاح دوم هم قانون‌گذار همجنس بازی مرد در غیر از لواط و تفخیذ از قبیل بوسه و لمس‌کردن از روی شهوت هر دو را با مجازات سی‌ویک تا هفتادو‌چهار ضربه شلاق تعزیری محکوم می‌کند. در تبصره همجنس بازی زن را هم مشمول این ماده می‌داند.[3]

    ماده ١٢٩ قانون مجازات اسلامی نیز همجنس‌بازی زنان را جرم محسوب کرده و مجازات آن را ١٠٠ ضربه تازیانه مقرر کرده است.  هرگاه مساحقه (همجنس بازی زنان)  ٣ بار تکرار شود، در مرتبه چهارم «حد» آن اعدام است!!

    (همجنس گرایی به معنی تمایل به جنس موافق جرم نیست و گناه هم ندارد. البته باید با این تمایل مبارزه کرده و آنرا کنترل نمود تا اینکه منجر به گناه و جرم نشود.)

    احادیثی درباره مجازات اخروی همجنس باز

    رسول خدا صلی الله علیه و آله :

    جَامَعَ غُلَاماً جَاءَ یَوْمَ الْقِیَامَةِ جُنُباً لَا یُنَقِّیهِ مَاءُ الدُّنْیَا وَ غَضِبَ اللَّهُ عَلَیْهِ وَ لَعَنَهُ وَ أَعَدَّ لَهُ جَهَنَّمَ وَ سَاءَتْ مَصِیراً إِنَّ الذَّکَرَ یَرْکَبُ الذَّکَرَ فَیَهْتَزُّ الْعَرْشُ لِذَلِکَ الْحَدِیثَ.

    کسى که با نوجوانى، یا جوانى لواط کند، روز قیامت جنب وارد مى‎‏شود، چرا که آب دنیا او را پاک نمى‏کند، خداوند بر او غضب مى‏کند و وى را لعنت مى‏نماید، و دوزخ را براى او آماده مى‏سازد، و دوزخ بد جایگاهى است.چون مردى با مردى لواط کند عرش به علت این کار به لرزه مى‏آید،

    وسائل الشیعة، ج‏20، ص: 329

     

    رسول خدا(صلی الله علیه و آله):

    وَ إِنَّ الرَّجُلَ لَیُؤْتَى فِی حَقَبِهِ فَیَحْبِسُهُ اللَّهُ عَلَى جِسْرِ جَهَنَّمَ حَتَّى یَفْرُغَ اللَّهُ مِنْ حِسَابِ الْخَلَائِقِ ثُمَّ یُؤْمَرُ بِهِ إِلَى جَهَنَّمَ فَیُعَذَّبُ بِطَبَقَاتِهَا طَبَقَةً طَبَقَةً حَتَّى یُرَدَّ إِلَى أَسْفَلِهَا وَ لَا یَخْرُجُ مِنْهَا.

    خداوند مرد مفعول را در زندان جهنم حبس می کند تا از حساب خلایق فارغ شود، آن گاه فرمان می دهد او را در طبقات جهنم یکی پس از دیگری وارد کنند تا به پایین ترین طبقه وارد نشود و هرگز از آن جا بیرون نمی آید.
    وسائل الشیعة، ج‏20، ص: 334

    روایاتی درباره مجازات دنیوی همجنس باز

    حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام:

    حَدُّ اللُّوطِیِّ مِثْلُ حَدِّ الزَّانِی إِنْ‏ کَانَ‏ مُحْصَناً رُجِمَ‏ وَ إِنْ کَانَ عَزَباً جُلِدَ مِائَةً وَ یُجْلَدُ الْحَدَّ مَنْ یَرْمِی بِهِ بَرِیئاً.
    حدّ لواط کننده بسان حدّ زنا کار است؛ اگر محصن باشد (شرایط حلال اطفاء شهوت را داشته باشد) سنگسار می‌شود و اگر عزب باشد صد تازیانه می‌خورد و هر کس به شخصی نسبت لواط بدهد و نتواند ثابت کند، حدّ قذف بر وی جاری می‌شود.

    وسائل الشیعة، ج‏28، ص: 157

    امام رضا علیه السلام:

    َ لَوْ کَانَ یَنْبَغِی لِأَحَدٍ أَنْ یُرْجَمَ مَرَّتَیْنِ لَرُجِمَ اللُّوطِیُّ وَ عَلَیْهِ مِثْلُ حَدِّ الزَّانِی مِنَ الرَّجْمِ وَ الْحَدِّ مُحْصَناً وَ غَیْرَ مُحْصَنٍ‏
    وَ مَنْ لَاطَ بِغُلَامٍ فَعُقُوبَتُهُ أَنْ یُحْرَقَ بِالنَّارِ أَوْ یُهْدَمَ عَلَیْهِ حَائِطٌ أَوْ یُضْرَبَ ضَرْبَةً بِالسَّیْفِ وَ لَا تَحِلُّ لَهُ أُخْتُهُ أَبَداً وَ ابْنَتُهُ وَ یُصْلَبُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ عَلَى شَفِیرِ جَهَنَّمَ الْخَبَر

    اگرسزاوار بود شخصی دو بار رجم وسنگسار گردد، حق همین لواط کنندگان است و اگرکسی لواط کند، عقاب آن این است که او را بسوزانند یا که دیوار برسرش خراب کنند یا یک ضربه شمشیر به او بزنند و در قیامت شخص لواط کننده را بر کناره ی بالای جهنم آویزان می کنند.

    مستدرک الوسائل ج 18 ص 82

    داستانی درباره مجازات دنیوی همجنس باز

    امیر مؤمنان(علیه السلام) در میان گروهی از اصحاب بود که مردی خدمت حضرت رسید و عرض کرد: ای امیر مؤمنان، من به نوجوانی دخول کرده ام، مرا تطهیر کن، امام(علیه السلام) فرمود:

     به خانه ات برو، شاید صفرا بر تو غلبه کرده است(درحالت طبیعی نیستی که این گونه اقرار می کنی.) فردا دو باره خدمت حضرت رسید و عرض کرد: ای امیر مؤمنان به نوجوانی دخول کرده ام، مرا تطهیر کن. امام فرمود: اذهب الی منزلک لعل مرارا هاج بک.
    آن مرد سه بار پس از مرتبه اول، این اقرار خود را تکرار کرد و در مرتبه چهارم حضرت به او فرمود:

     ای مرد، رسول خدا در مورد مثل تو، سه حکم قرار داده، هر کدام را که می خواهی برگزین.
    عرض کرد: یا امیر مؤمنان آن سه چیست؟ فرمود:
    َ ضَرْبَةٌ بِالسَّیْفِ فِی عُنُقِکَ بَالِغَةً مَا بَلَغَتْ أَوْ إِهْدَاءٌ مِنْ جَبَلٍ مَشْدُودَ الْیَدَیْنِ وَ الرِّجْلَیْنِ أَوْ إِحْرَاقٌ بِالنَّار

    وارد کردن ضربه شمشیر به گردنت تا هر کجا برسد، پرت کردن از کوه با دست و پای بسته، سوزاندن با آتش.
    عرض کرد: ای امیر مؤمنان، کدام یک شدیدتر است؟ فرمود:سوزاندن با آتش.
    عرض کرد: ای امیر مؤمنان، من همین سوزاندن با آتش را برگزیدم.
    آن گاه امیر مؤمنان به آن مرد فرمود:

    خُذْ لِذَلِکَ أُهْبَتَکَ‏

     خود را برای این مجازات آماده کن. آن گاه دو رکعت نماز خواند سپس در حال تشهد نشست و گفت: بارالها با گناهی که خود می دانی به سویت آمدم. من از این گناه می ترسم و به جانشین رسول تو و پسر عموی پیامبرت پناه آوردم و از او درخواست کردم مرا تطهیر کند. او مرا میان سه مجازات مخیر کرد. خداوندا، من شدیدترین مجازات رابرگزیدم. بارالها، از تو درخواست می کنم که این مجازات را کفاره گناهانم قرار دهی و در آخرت به آتش دوزخ مرا نسوزانی.
    سپس در حالی که گریه می کرد ایستاد و در گودالی که امیر مؤمنان(علیه السلام) برای او کنده بود در حالی که می دید آتش پیرامونش شعله می کشد وارد شد.
    پس از این سخنان، امیر مؤمنان(علیه السلام) گریه کرد و اصحاب حضرت نیز همگی گریستند آن گاه امیر مؤمنان(علیه السلام) فرمود:

    "قم یا هذا فقد ابکیت ملائکة السماء و ملائکة الارض ، فان الله قد تاب علیک، فقم و لاتعاودن شیئا مما فعلت" :

    ای مرد برخیز که گریه ملائکه ی آسمان و زمین را درآوردی ، خدا توبه ات را پذیرفت پس برخیز و دیگر به این گناه برنگردد .

    وسائل الشیعة، ج‏28، ص: 162

    شرایط اثبات جرم:

    از نظر قانون اسلام و قوانین رسمی جمهوری اسلامی لواطی که به وسیله 4 شاهد عادل (بصورت فرو رفتن میله در سرمه دان) و یا در نتیجه 4 بار اقرار اثبات شود ، مجازات اعدام را برای مرتکب این جنایت زمینه ساز می گردد .

    نکته:

    (قابل توجه کسانی که احکام دین مبین اسلام را ظالمانه می دانند:

    با توجه به این شرط اثبات جرم لواط بسیار مشکل و تقریبا غیر ممکن است:

    کدام انسان عادلی به خود اجازه می دهد که در امور شخصی مردم تجسس کرده و این صحنه ها را ببیند!؟؟

    مگر اینکه طرف بی شرمی و بی نزاکتی را از حد گذرانده باشد که چهار نفر بتوانند عمل وی را ببینند

    در ضمن برای پاک شدن از این گناه شنیع هیچ الزامی برای اقرار نزد حاکم وجود ندارد و انسان با توبه خالص می تواند پاک شود )

    اسقاط حد و مجازات لواط

    کسی که لواط کرده، اگر قبل از گواهی شاهدان، توبه کند، حد ساقط می‌شود و اگر بعد از آن توبه کند، ساقط نمی‌شود و چنان‌چه ثبوت آن به‌واسطه اقرار باشد، سپس توبه کند، امام (علیه‌السلام) و همچنین نایب او حق دارد، او را ببخشد یا حد بر وی جاری کند. (خمینی، سید روح‌ الله، تحریر الوسیلة، ج۲، ص۴۷۰.)

    توصیه میکنم:

    افراد آلوده به هیچ وجه، تحت هیچ شرائطی و پیش هیچ کس اقرار نکنند!!!

    به خاطر حفظ آبروی مردم و عدم اشاعه فحشا هیچ وقت به دنبال معایب و گناهان شخصی دیگران نباشید و حتی در صورت مشاهده اتفاقی آن را فراموش کنید!(شتر دیدی ندیدی) مگر اینکه حق الناس در میان باشد!

     

    اقسام اعدام‌ در لواط با توجه به روایات مختلف

    ۱- کشتن و گردن زدن با شمشیر.

    ۲- بستن دست و پای مجرم و پرت کردن او از جای بلندی مانند کوه و غیر آن.

    ۳- سوزانیدن با آتش.

    ۴- سنگسار کردن.

    ۵- و بنا بر قولی خراب کردن دیواری روی او.

    حاکم در اعدامِ مجرم  اعم از فاعل و مفعول  بین موارد مزبور مخیر است.

    چرا اسلام مخالف همجنس بازی است؟

     اساسا خداوند در قرآن میفرماید: کسانى که براى اقناع غریزه جنسى خود راهی غیر از ازدواج طلب کنند, تجاوزگرند!!![4]

    مرحوم علامه محمدتقی جعفری (ره) درجواب فیلسوف شهیر اروپایی برتراند راسل که پرسیده بود چرا اسلام این قدر به ازدواج بها داده و برایش قانون وضع کرده است، نوشت: «با ازدواج میخواهد انسان به وجود آید، مساله تولد انسان مطرح است.» ارضای غریزه جنسی و تامین نیازهای فیزیولوژیک انسان از آثار مثبت ازدواج است؛  ولی میتوان فلسفه و حقیقت ازدواج از نظر اسلام را در سه امر جست و جو کرد: تکمیل، تسکین و تولید مثل

    پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) فرمود: «بوی بهشت به مشام کسی که مورد هم جنس بازی واقع می شود، نخواهد رسید»(تفسیر نمونه، ج 15، ‌ص 320)

    این رابطه از نظر شرعی کاملا مردود است و هرگز نباید انجام گیرد کما اینکه امام صادق علیه السلام در بیان فلسفه حرمت لواط می فرماید: اگر آمیزش با پسران حلال بود، مردان از زنان بی نیاز می شدند و این موجب قطع نسل بشر می شد و مفاسد زیاد اخلاقی و اجتماعی به بار می آورد.» (وسائل الشیعه، ج4، ص252)

    از نظر پزشکی نیز ثابت شده که رابطه مرد با مرد و همجنس با همجنس یک رابطه پرخطر است. هیچ پزشکی چنین رابطه ای را توصیه نمی کند و مسلما هیچ نظریه مبنی بر سالم بودن و بی ضرر بودن این رابطه ارائه نگردیده،.

     

    عوامل هم‏جنس بازی

    1 - روابط غلط خانوادگی که در نتیجه آن، پسر با پدر و دختر با مادر انطباق نمی‏یابد و الگوی رفتاری مناسب کسب نمی‏کند.

    2 - تجارب غلط هم جنس خواهی در اثر برخورد با دوستان ناباب.

    3 - احساس بی ارزشی و سرخوردگی در تلاش برای ایجاد رابطه مشروع با جنس مخالف.

    4 - محدودیت‏های محیطی (مثلاً محل خواب پسرها از یکدیگر جدا نیست و یا اهل خانواده مجبورند با هم در یک محل و در یک اتاق زندگی کنند).

    5 - ضعف مبانی مذهبی و اعتقادی

     

    آیا مشکل همجنس بازان ژنتیکی هم هست؟؟؟

    متاسفانه دستهای پنهان شیطانی درکارند که با شدت و حدت تمام به نام علم و روشنفکری این عمل منفور را در جامعه گسترش داده و از آن قبح زدائی کنند و برای این کار از ترفند های مختلفی استفاده میکنند!

    1. هم جنس بازان بیمار هستند و آنهم از نوع ژنتیکی!!!

    یعنی همجنس بازی هیچ راه درمان ندارد!!

    یعنی کسی که با جنس موافق رابطه جنسی برقرار کرد نباید سرزنش شود!! چون بدون اختیار این راه را انتخاب کرده است.

    یعنی مجازاتهائی که در دین اسلام و تمام ادیان الهی وضع شده است ظالمانه است!!!( البته این حضرات فقط کلیک کرده اند روی اسلام و به مسیحیت و یهود اشاره ای نمی کنند[5] در حالی که مجازات همجنس بازان در این دو دین بسیار شدیدتر است! انشاءالله بزودی یک پست مستقلی در مورد مجازات همجنس بازان در دین یهود و مسیحیت برایتان خواهم گذاشت ولی فعلا فقط این یک چشمه را داشته باشید بقیش طلبتون!!! )

    این دو تا وسیله خفن از ابزار رایج برای تنبیه یهودیان و مسیحیان زناکار یا همجنس باز بوده!!!!

    برای دیدن توضیحات تکمیلی  و همچنین وسیله های خفن بیشتر اینجا کلیک کنید!!

     
    مخلص کلام: «هم جنس باز بیمار است» یعنی توجیه این عمل کثیف

    2. تغییر کلمات

     بجای کلمات منفور لواط ، لواط کار و ک....  کلمات دیگری را استفاده کرده و آنها را رایج می کنند تا از قبح ذاتی این کار بکاهند !! و برخلاف فطرت انسانی آن عمل زشت را عادی سازی کنند!!!

    برای مثال برای یک همجنس باز گفتن این جمله که «من یک همجنس باز هستم» یا «من یک همجنس گرا هستم» یا «من یک  گی هستم» خیلی آسانتر است از اینکه بگوید «من یک ک... هستم»

    تازه یک وقت مراجعه کردم به دانشنامه صهیونیستی ویکی پدیا، لواط را برگرفته شده از  لوطی[6] دانسته بود و بجای استفاده از لواط کار از کلمه لوطی استفاده کرده بود!!

    3. ترویج و تبلیغ گسترده پوششهای محرک از جمله شلوارهای فاق کوتاه

    انشاءالله بزودی در این وبلاگ یک پست مستقلی در مورد شلوار فاق کوتاه قرار خواهم داد! البته فعلا این یک فیلمو داشته باشید بقیش طلبتون!

    مدت زمان: 3 دقیقه 29 ثانیه 

     

    4. ساخت فیلمها و سریالهای مروج همجنس بازی و پخش آن از طریق شبکه های ماهواره ای و...

    5. پیشنهاد علنی همجنس بازی بجای ازدواج

    6. انتشار بسیار کسترده عکس، فیلم، داستان و رمانهایی محرک با موضوع سکس با جنس موافق در فضای مجازی

    7. فردی جلوه دادن این گناه بزرگ

    در حالی که این گناه گرچه فردی است ولی عوارض اجتماعی بسیار ی دارد از جمله افزایش سن ازدواج و تهدید نسل، تخریب روح و روان افراد جامعه و اینکه فرد آلوده مانند یک ویروس خطرناک و واگیردار افراد جامعه را آلوده می کند!

    9.مخالف آزادی و دموکراسی دانستن برخورد با این معزل بزرگ اجتماعی!

    10.تشویق به عمل زشت و مکروه نزدیکی مقعدی با زنان از طریق تصاویر مبتذل

    اگر سیر کوچکی در تصاویر مبتذل زنان و دختران جوان منتشر شده در فضای مجازی داشته باشید متوجه خواهید شد که مانور عجیب و گسترده ای در این باره داده می شود؛ این تبلیغات گسترده تشویق مردان و تغییر ضائقه آنان به نزدیکی مقعدی با زنان که این منجر به محروم شدن زنان از لذت جنسی و در نهایت دلسردی زنان از رابطه جنسی با همسر و گرایش به فساد و یا همجنس بازی می شود.

    از طرف دیگر با توجه به اینکه امکان نزدیکی مقعدی با جنس موافق هم وجود دارد، مردی که ذائقه اش عوض شد دیگر برایش جنس موافق یا مخالف فرقی ندارد.

    نظر نهایی ما: همجنس باز معتاد است نه بیمار!!

    همجنس باز معتاد است نه بیمار!! معتاد به یک گناه کثیف، عادت به یک معصیت زشت!! البته شاید گفت که همجنس باز بیمار است، مریض است البته نه از نوع ژنیکی بلکه از نوع قلبی و روحی همان مرضی که در قرآن کریم هم آمده « فِی قُلُوبِهِم مَّرَضٌ فَزَادَهُمُ اللّهُ مَرَضاً» «در دلهایشان مرضى است و خدا بر مرضشان افزود  »[7]

     البته ناگفته نماند که علت گرایش به جنس موافق ممکن اختلالات ژنتیکی باشد مانند دوجنسه ها، ولی این گرایش انسان آزاد را وادار و مجبور به همجنس بازی نمی کند.

    راه درمان:

    1. مطالعه و تحقیق در مورد عواقب دنیوی و اخروی این عمل زشت و شنیع

    2. توبه و بازگشت بسوی خدا [8]

    3. هشیار بودن و شناخت موارد فوق الذکر

    4. دوری کردن و فرار از تمام عواملی که انسان را به این عمل منفور تحریک یا تشویق  می نماید!

    برای خواندن مطالب بیشتر در این مورد به پست ذیل و همچنین به ستون موضوعات و عنوان توبه و فرار از گناه رجوع کنید!

    کلیک کنید ::::» چهل توصیه مهم و کاربردی برای کنترل شهوت و ترک گناهان جنسی

     

    بد نیست که دوستان مراجعه کننده به لینک ذیل هم مراجعه کنند؛

    حقایق پنهان در ادعای طبیعی بودن تمایل به جنس موافق در همجنس گرایان

    یا حق

    ما را از نظرات و پیشنهادات سازنده خود بهرهمند فرمائید!

     

    [1] . مادهٔ ۲۳۴ قانون مجازات اسلامی (مصوب ۱۳۹۲): «حد لواط برای فاعل در صورت عنف، اکراه و وجود شرایط احصان، اعدام و در غیر این صورت صد ضربه شلاق است. حد لواط برای مفعول در هر صورت (وجود یا عدم احصان) اعدام است.» تبصره- در صورتی که فاعل غیر مسلمان و مفعول مسلمان باشد حد فاعل اعدام است».

    [2] . ماده ۲۳۶ قانون مجازات اسلامی (مصوب ۱۳۹۲): «در تفخیذ حد فاعل و مفعول صد ضربه شلاق است و از این جهت فرقی میان محصن و غیرمحصن و عنف و غیر عنف نیست. تبصره- در صورتی که فاعل غیر مسلمان و مفعول مسلمان باشد حد فاعل اعدام است».

    [3] . مادهٔ ۲۳۷ قانون مجازات اسلامی (مصوب ۱۳۹۲): «همجنس‌بازیی انسان مذکر در غیر از لواط و تفخیذ از قبیل تقبیل و ملامسه از روی شهوت، موجب سی و یک تا هفتاد و چهار ضربه شلاق تعزیری درجه شش است.» تبصره- حکم این ماده در مورد انسان مؤنث نیز جاری است.

    [4] . (مؤمنون:۷)

    [5] . چون دشمن اسلام هستند و خودشان غالبا یا مسیحی اند و یا یهودی

    [6] . انسانهای با مرام و داش مشتی

    [7] . سوره : البقرة آیه : 10

    [8] . در این وبلاگ مطالب بیشتری در این مورد وجود دارد که از منوی موضوعات می توانید به آنها رجوع کنید!

    حاجی سلام . سوالی چند وقتی است ذهنمو درگیر کرده .
     تکلیف  افراد متاهلی که معتاد به لمس ب.ا.س.ن  مردها  اعم از دوست، همکار و غریبه هستن چیه  ؟ (البته چیز دیگه ای در میان نیست  ها)
    قبلش اجازه بگیرن ؟
    سلام علیکم
    حرام است
    بدتر از لمس زن است و گناهش بزرگتر
    ربطی به اجازه هم ندارد
    سلام 
    اگر 2 تا پسر هنگام مغول از روی شورت برای هم دیگر استمنا کنند بدون دیدن الت هم و فقط با لمس اشکال دارد؟لطفا بزارید و جواب بدید تا نا خواسه به گناه میافتیم ممنون لطفا سریع تر
    سلام علیکم
    بله حتما
    و گناه بزرگیست
    مطلب عالی بود خدا خودش کمکون کنه امین یاربل عالمین
    یه سوال دارم
    اگه دو تا دختر کوچولو توی بچگی از روی نادونی این کارو بکنن
    و کارشون رو بعدا ادامه ندادن و حتی توی بزرگی توبه کردن و الان دخترای واقعا با ایمانی شدن تکلیف چیه تکلیف اون دنیاشون چیه 
    سلام علیکم
    اولا اینکه مکلف نبوده اند و نمی دانستند
    الان هم که توبه کرده اند
    پس ان شاءالله پاک شده اند و هیچ مشکلی نخواهند داشت
    اقا واقعا نمیدونم چی باید بگم! کساییم که طرفداری میکنن میگن دس خودشون نیس؟؟؟ اخه یعنی چی؟ زیاد حرفی نمیزنم! اول از هرچی خودتون و به مثال عشق مقدس ازدواجیتونو در نظر میگیریم !! اول از هرچی یه پسر به دختر علاقمند نمیشه بخاطر دختر بودنش؟ دل دختره بخاطر اینکه اون یارو پسره نمیلرزه!؟ و حتی ازدواجاهم 70% برای رفع نیاز جنسیه نه علاقه و این واقعا درست نیست این همه شهوت !!!! به علاوه که همجنسگرایی گناه کبیره نیست، اگه بخوایم قضیه شهوتو بین گناهای کبیه در نظر بگیریم همین عشق جنس مخالفم هس! پس با عرض معذرت بهتره دهنرو ببندین ! واقعا هیچ درکی ندارین و حرف مفت میزنید نه؟ ^^ و اینکه... شما اصا به این قضیه فک کردین که امکان داره بعد عاشق یه همجنس شدن گرایش پیش بیاد؟؟ یعنی از اول بخاطر جنسیت نباشه؟ همش جنسیت جنسیت! رابطه و... !!! خیلی مسخره و کوتاه فکرین بهرحال:| خدانهگتون نداره:))
    شما مثل اینکه مثل خیلی از مراجعین نفهمیدید لواط یعنی رابطه جنسی بین دو مرد
    آنچیزی که حرام است و گناه کبیره این است.
    حالا عشق و علاقه بین دو همجنس یک مقوله دیگریست که تا مقدمه گناه نباشد ایرادی ندارد و فرقی نمی کند که اسم این گرایش را چه بنامید همجنس گرایی/ عشق یا...
    متاسفم برای افرادی مثل شما
    اولا که همجنسگرا و همجنسباز با همدیگه فرق می کنند و این نباید فراموش بشه.
    دوما من بعضی نظرات و جوابهای شما رو خوندم و شما رو جز افراد جاهل نمی تونم ببینم.
    هیچ کس به شما اجازه نداده که درباره ی اونها حتی فکر کنید!
    اگه همجنسگرا نیستید و انقدر شعور ندارید(با عرض پوزش،واثعا قصد توهین ندارم)که اونها رو درک کنید پس فکر بقیه رو هم با این مقاله های مزخرف بیمار نکنید.
    من دوستی دارم که همجنسگراست.
    وقتی به حرفهاش گوش می دادم می فهمیدم چقدر سختشه،به همون خدایی که می پرستید اینها خودشون هم درعذابن.
    ولی نه به خاطر نوع خلقتشون.
    به خاطر دید افرادی مثل شما.
    وقتی این مطالب رو می خونن احساس گناه شدیدی بهشون دست می ده.
    نمی دونم با این چیزها چی گیرتون میاد.
    وقتی علم ثابت می کنه این حسیه که افراد با اون به دنیا میان شما چرا حرفای بیخود می زنید؟
    خیلی چیزهای دیگه هست که می خوام بنویسم ولی می دونم فایده ای نداره.
    این ها از کودکی توی ذهن شما فرو شده و کاریش نمی شه کرد.
    اینم فقط حرف من نیست.
    من لینک این صفحه رو برای تعداد زیادی از افرادی که می دونم فکر بازی دارن فرستادم.
    خب شایدم من اشتباه می کردم.
    ولی اکثر اونها موافق من بودن.
    متاسفم براتون.
    و دلم می سوزه برای تمام اون دختر و پسر های بیچاره ای که با خوندن این مطلب احساس گناه از گرایشی که دست خودشون نیست وجودشون رو می خوره.
    التماس تفکر
    فرقی نمیکنه که شمادر مورد ما چه فکر می کنید؟؟؟
    چرا از زناکارها و متجاوزین حمایت نمی کنید؟؟ چون اونها هم اگر مقالات مشابه مار و بخونن دچار عذاب وجدان و ترس میشن!
    بنده هم متاسفم از درجه هوشی اونهایی که بعد از ده ها بار تذکر هنوز نفهمیدند خداوند متعال بخاطر گرایش غیر اختیاری تا زمانی که به گناه منجر نشه کسی رو عذاب نمیکنه
    خدا قبول کنه ان شاء اله .
    استاد چرا آخرین سؤالم رو پخش نکردید؟
    سلام
    بنده استاد نیستم
    سفر کربلا هستم فرصت و تمرکز برای جواب ندارم
    ان شاءالله به موقع
    هدف از لواط بین دو پسر چیست؟ و چرا لواط را انجام می دهند؟

    لطفا بهم پاسخ بدهید
    ارضاء شهوت
    سلام حاج آقا 
    من بیست سالمه و دانشجو ام. و معمولا با دوستام لب می گیرم و همدیگرو بوس می کنیم. معمولا شب ها نیز داخل خوابگاه در یک بستر می خوابیم. ولی هیچکدوممون تا حالا با همدیگر لواط نکردیمه و از این گناه بدمون میاد و تمام این کار هایی که انجام مدیم فقط از روی عشق و دوستی بوده و اصلا در فکر لواط نیستیم.
    فقط می خواستم بدونم این کار ما گناه است

    با تشکر
    سلام علیکم
    بله گناه داره
    با راه های دیگر هم مبسه ابرار محبت کرد.
    خوابیدن در یک بستر هم گناه است
    معمولا این دو کاری که نوشتید مقدمه گناهان بزرگترند.
    فرمودید که :
    در ضمن کسی نگفته لواط کننده یا همجنس باز روانی است بلکه گفته می شود قلبش بیمار است از نظر معنوی بیمار است و هر کسی که بیمار است باید خودش را درمان کند یا کاری کند که بیماری(گرایش به رابطه جنسی با همجنس و حتی هرنوع انحراف) به وی آسیب نزند(او را وادار به گناه نکند).
    اگر هم کسی احیانا یک در چندین هزار دو جنسه است و گرایش به قول شما طبیعی به همجنس دارد نیز گرایشش او را اجباربه گناه نمی کند بلکه انتخاب گناه تحت اختیار اوست.

    خلاصه ی فرمایش شما : همجنس گرا بیمار روانی و یا جسمی نیست و درصدی از همجنس گرایان ، ژنتیکی همجنس گرا هستند و درصدی هم بنا به دلایلی به انتخاب خود به صورت مقطعی یا دائمی ، طرز زندگی همجنس گرایانه یا دوجنسگرایانه برمی گزینند. ازدواج با همجنس چه برای آنهایی که ژنتیکی همجنس گرا هستند و چه برای آنهایی که بنا به دلایلی بعداً در جامعه همجنس گرا شده اند اخلاقاً صحیح نیست . ازدواج مانند هوا ، غذا و آب نیازهای اساسی انسان نیستند و انسان بدون ازدواج هم می تواند به زندگی خود ادامه دهد . پس باید همجنس گرایان حتی آنهایی که ژنتیکی همجنس گرا هستند ، یا خطرات قبل و بعد تغییر جنسیت جسمی را به جان بخرند ، یا خطرات قبل و بعد تغییر گرایش جنسی را به جان بخرند و یا تنها زندگی کنند.
     
    سؤال : ازدواج 2 همجنس گرای ژنتیکی با هم چرا غیراخلاقی ست ؟ عملی در صورتی غیر اخلاقی ست که ضرری برای کسی داشته باشد . مگر ازدواج 2 همجنس گرای ژنتیکی چه ضرری برای چه کسی دارد؟

    احکام اسلام برای تعبد است و هر انسان معتقد و بنده واقعی خدا گوش به فرمان اوست.
    هر چیزی که حرام شده حرام است و ممنوع و هر چیزی که واجب شده لازم الاجرا.
    و اما اینکه با وقاحت می گویید برای کسی ضرر ندارد یک مادر بچه مرده هم به حرف شما خنده اش می گیرد.
    غیر از خطراتی که برای جمعیت جامعه وجود دارد هم جنس بازان در معرض انواع بیماری های روحی و روانی و جسمی هستند که کافی است فقط سرچ کنید تا ببینید.
    فرق شتر نجاست خوار با انسان همجنس گرای ژنتیکی در این است که شتر به خاطر کمبود غذا ، مجبور به این نوع تغذیه می شود و برای سلامتی آن و شاید انسانهایی که گوشت و شیر آن را می خورند ضرر دارد و شتر نجاست خوار هر زمانی که به یونجه ی تازه دسترسی داشته باشد مطمئناً یونجه ی تازه را انتخاب خواهد کرد. البته خداوند بعضی حیوانات را طوری خلق کرده که فرایند تغذیه ی آنها 2 بار تکرار می شود یعنی یک بار غذای تازه می خورند و بعد از خروج از بدن ، دوباره برای دریافت مواد غذایی ای که در مرحله ی اول امکان جذب آنها وجود ندارد ، آن را تغذیه می کنند. مانند نشخوار کنندگان ( از دهان مانند گاو )  و جوندگان (از مقعد مانند خرگوش )
    ولی بغل کردن همدیگر دو انسان همجنسگرای ژنتیکی ، اولاً از این جهت نیست که به جنس مخالف دسترسی ندارد و ثانیاً ضرری برای کسی ندارد.
    اتفاقا شتر نجاست خوار که به نجاست عادت کرده در صورت وجود نجاست هرگز لب به علوفه تازه نمی زنند دقیقا مثل کسانی که به این گناه منفور عادت کرده اند.
    در ضمن همجنس بازی ضرر دارد هم برای خودشان و هم برای جامعه
    بله لواط ( کاری که اکثریت مردان شهر لوط مرتکب می شد یعنی تجاوز به زور به افراد زیر سن رشد  ) دست خود طرف است . ولی آیا دست خود طرف است که با جنس مخالف تحریک نمی شود و در عوض برای همجنس خود می میرد؟
    شما قضیه حیوان نجاست خوار را شنیده اید؟؟؟
    کسی که با این قباحت می میرد مانند آن حیوان نجاست خوار شده است که بخاطر عادت به نجاست خوردن از غذای پاکیزه خوشش نمی آید.
    ای بابا.
    حاجی شما گفتی : زناکارها ، ژنتیکی زناکارند و تمایل دارند قبل از عقد ازدواج ، رابطه ی جنسی برقرار کنند. پس ظالمانه است کسی را که ژنتیکش کاری انجام می دهد ، مجازات کرد.

    بنده هم گفتم : زناکارها ژنتیکی زناکار نیستند و دست خود طرف است که این تمایل خود به طرف مقابل را بعد از خواندن عقد بروز دهد.

    زناکارها مگر چه ضرری به کسی می زنند؟
    زناکارها چه مجرد چه متأهل به همسران و فرزندان خود خیانت می کنند.
    هم زناکار هم لواط کننده و همجنس باز تحت اختیار خودشان گناه می کنند.
    هر دو هم به خودشان و هم به جامعه ظلم می کنند.
    پرسیدید که : افراد مجرد زناکار چرا مجازات می شوند؟

    جواب : رابطه ی جنسی افراد مجرد ، مثل این می ماند که کارگر و کارفرما قبل از عقد قرارداد کار ، شروع به کار کنند. اگر یکی از آنها خسارتی ببیند ، طرف دیگر ممکن است از زیر بار مسئولیت این خسارت در برود.
    یعنی دختر و پسر اگر از روی هوس و نه به نیت تشکیل خانواده ، رابطه ی جنسی داشته باشند ، ممکن است باعث تولد انسانی شوند . و حق انسان متولد شده ، این نیست که پدر و مادری داشته باشد که عاشق هم نیستند .

    خوب اگر یکی از آن دو متأهل و دیگری مجرد بود چه توجیهی دارید؟؟
    این نظر یک فرد غیر متعهد و بی دین و امانیست است
    از نظر اسلام رابطه جنسی بدون عقد شرعی زناست چه طرفین مجرد باشند چه متأهل.
    فرمودید که :
    با این استدلالتان، مجازات زناکار هم ناعادلانه است چون ژنتیکی زناکارها به جنس مخالف علاقه دارند.
    جواب :
    زناکار به دلیل گرایش جنسی اش مجازات نمی شود . به این دلیل مجازات می شود که عقدی را که با شهروندی دیگر بسته بود ( همسر خود ) می شکند و به خانواده خیانت می کند و ای بسا  ناراحتی های شدید روحی را در صورت برملا شدن آن به همسرش تحمیل خواهد کرد. صفات منفی مانند خیانت به خانواده ، ژنتیکی نیستند . به عبارت دیگر خداوند متعال ، صفات منفی در بندگانش خلق نکرده است.


    پس مجازات دختر و پسر زناکار چه علتی دارد؟؟
    لابد شاهکار آنها را زنا نمی دانید!؟
    این را بدانید که خداوند احدی را بخاطر گرایش به گناه مجازات نمی کند بلکه در صورت انجام گناه مجازات می نماید.
    پرسیدید : اینکه مردم شهر لوط اکثراً به صورت گروهی و اکثراً به کودکان تجاوز می کردند از کجا نتیجه گیری می شود؟
    جواب : از خود داستان شما . وقتی مردان نوجوان فرشته به خانه ی حضرت لوط آمدند ، چند نفر با هم به خانه ی ایشان آمدند و  خواستند مردان نوجوان فرشته را تور کنند . این نشان می دهد که عمل رابطه ی جنسی بین آنها به صورت پنهانی نبوده و مردم ابایی از آشکار کردن رابطه ی جنسی خود نداشته اند. و وقتی بی بند و باری رواج پیدا کند کودکان همیشه اولین طعمه هایی هستند که در کمین هستند و این یک چیز مبرهن است. همچنین خود شما گفتید که لوط (ع ) به مردان فرشته گفت مردم این شهر با آدم کاری می کنند که خون ازش جاری می شود. خب این یعنی تجاوز دیگه.
    با استدلالهای زیادی می شود نتیجه گرفت که شهر لوط ، شهر تجاوز جنسی آن هم اکثراً به کودکان بوده.
    مثلاً در اینکه همجنس بازی رواج داشته شکی نیست. خب مفعول شدن در رابطه ی جنسی همجنس گرایانه برای همه آسان نیست. پس تجاوز جنسی زیاد اتفاق می افتاده. در روابط جنسی چه همجنس گرایانه و چه غیر همجنس گرایانه ، افراد نوجوان بیشتر از همه خواهان دارند. پس در شهری که بی بند و باری رایج است ، افراد زیر سن رشد در معرض تجاوز هستند.

    این نتیجه گیری شما و محصول تصورات و تخیلات شماست و با آنچه که درباره علت مجازات این قوم در تفاسیر و روایات آمده فرق دارد.


    هم جنس بازها انگل جامعه هستند و فقط باید نابود بشن.

    همه ی مشکلات ما فقط با ظهور امام زمان(عج) حل میشه.خواهشا هر روز از ته قلبتون واسه ظهورش دعا کنین.

    اللهم عجل لولیک الفرج

    چرا  همانطور که قبلاً هم لیست داده بودم ، علمای دین بسیاری ( اسلام ، مسیحیت و یهودیت )  هستند که مثل بنده فکر می کنند. یعنی معتقدند خداوند تنها به این دلیل قوم لوط را مجازات کرد که اکثراً به صورت گروهی و اکثراً به کودکان تجاوز جنسی به زور می کردند و این در حالی بود که متأهل بودند. وگرنه خیلی ظالمانه است اگر خدا کسی را با ژنتیک همجنسگرایی خلق کند و دوباره به خاطر ازدواج با همجنسش مجازات سختی دهد.
    ماشاءالله در زمره علما هم که هستید
    البته به نظر ما عالم نمایان همجنس باز
    در بین علمای شیعه حتی یک نفر هم وجود ندارد که چنین نظری داشته باشد
    اون اکثرا را از کجا درآورده اید جناب انگلیس نشین!؟؟
    با این استدلال خنده دارتان، مجازات زناکار هم ناعادلانه است چون ژنتیکی زناکارها به جنس مخالف علاقه دارند.
    سلام

    من بیست سالمه و اهل تهرانم. تا حالا با دوستام زیاد همجنس بازی یا لواط کردم و همیشه با هم دو طرفه بودیم در ضمن گناه خودارضایی هم انجام میدم. شما فرمودید که این کار گناه بزرگی است و اصلا دین آن را قبول ندارد. فقط از شما می خواستم بپرسم که من در این سنم که شهوتم زیاد است چطور خودمو کنترل کنم؟

    لطفا راه های پیشنهادیتون رو برام بگید
    سلام علیکم
    در وبلاگ کلمه کنترل شهوت را سرچ کنید
    نه خیر بنده فریاد وا انسانا سر نمی دهم . شما با یکی دیگه اشتباه گرفته اید. بنده هم موافق تعدد زوجات هستم . همچنین بنده از مطالعه ی اسلام نتیجه می گیرم که در اسلام ، همجنس گرایی و انجام رابطه ی جنسی با همجنس حلال است. ولی لواط ( یعنی کاری که قوم لوط انجام می داد ) در اسلام حرام است.  و اما کار قوم لوط چه بود ؟ آنها اکثراً به صورت گروهی و اکثراً به کودکان تجاوز جنسی به زور می کردند و این در حالی بود که با زنانی که ازدواج کرده بودند کمتر رابطه ی جنسی برقرار می کردند.
    این نتیجه گیری شماست نه علمای دین و مفسرین
    نتیجه گیری شما هم به درد خودتان هم نمی خورد
    پس زحمت نتیجه گیری هم به خودتان ندهید
    بله بنده اسلام را قبول دارم ولی شما مثل اینکه قبول ندارید و میگویید اسلام اجازه نمی دهد مردان تنوع طلب زنان مختلف بگیرند.
    شما اگر قبول داشتید ازهمجنس بازی دفاع نمی کردید
    ما هیچ منعی در اجرای احکام اسلام از قبیل تعدد زوجات و ازدواج موقت نمی بینیم ولی امثال شما که طرفدار همجنس بازی هستید در صورت مشاهده یک مورد از تعدد زوجات یا ازدواج موقت فریاد وا انسانا و ... سر می دهید
    فرمودید که : مردان ذاتا تنوع طلب و گرایش به رابطه جنسی با زنان متعدد دارند! پس شما هم باید حق بدهید هر مرد هر غلطی که دلش می خواهد بکند؟؟!!!

    جواب : داشتن ذات تنوع طلب در اسلام غلط نیست. برای همین قرآن کریم فرموده : زنان را چهارتا چهارتا به عقد خودتان در آورید اگر واقعاً توانش را دارید.
    عجب اسلام را هم قبول دارید.
    همین اسلام همجنس بازی را ممنوع کرده
    براش حد قرار داده
    پس کاریست حیوانی و البته حیف کلمه حیوانی که حیوان هم این غلط را نمی کند.
    سلام ، من عاشق یه پسر به اسم علی شدم ، 5 ساله که وابسته اش شدم ، از این وضعیت خسته ام ولی هرکاری میکنم ، بازم نمیتونم از فکرش خلاص بشم ، به هر حال نیاز به کمک دارم ، 
    سلام علیکم
    جسم و فکرتان را با شدت تمام به کارهای مفید مثل کار و مطالعه و ورزش مشغول کنید.
    با سلام و تحیات ،
    فرمودید که : البته ناگفته نماند که علت گرایش به جنس موافق ممکن است اختلالات ژنتیکی باشد مانند دوجنسه ها.
    خب پس اقرار فرمودید که گرایش به همجنس می تواند ژنتیکی باشد.

    اگر گرایش به همجنس ژنتیکی هم می تواند باشد پس چرا آنها را سرزنش می کنید؟ مثل این می ماند که به یک شیر بگوییم شما چرا مثل یک گوسفند علف نمی خوری؟
    سلام
    مردان ذاتا تنوع طلب و گرایش به رابطه جنسی با زنان متعدد دارند! پس شما هم باید حق بدهید هر مرد هر غلطی که دلش می خواهد بکند؟؟!!!
    من همجنسگرا هستم ولی احساس گناه ندارم چطور کنترل کنم من هی دکی از حس گناه ناراحتی یا هیچ حس دیگری ندارم فقط کشش جنسی زیادی به جنس موافق دارم جوابم چیست من نه حس گناه دارم نه حس ترس از قیامت پس چطور کنترل کنم مهندس
    این که احساس گناه نداری بخاطر اینه که شیطان کاملا بر شما مسلط شده.
    اینکه از قیامت نمی ترسی بخاطر ضعف و یا عدم وجود ایمان در شماست.
    بنده هم علاقه شدیدی به جنس مخالف دارم پس هر غلطی که دلم می خواد باید برم و انجام بدهم؟؟!!!
    به مال و ثروت هم علاقه فراوانی دارم پس از هر راهی آنرا بدست بیاورم؟؟؟!!!
    سلام وقتتون بخیر 
    واقعا متن خوبی بود من تحقیق این ترمم رو بنابر مشکلی جامعه و اطرافم همین موضوع همجنسگرایی انتخاب کردم...
    یه جا خوندم که فقط 5 درصد افرا

    د جامعه همجنسگرایی هستند ولی چون همین 5 درصد نمیتونن همدیگرو پیدا کنن نیازشان را با بقیه رفع میکنند که موجب فساد و افزایش آمار میشه و بقیه هم همجنسگرا میکنند...متاسفانه...

    باتوجه به نظرها مشخص که این مسئله متاسفانه داره تو ایران اسلامی گسترش پیدا می کنه البته غالبا مشکل همجنسگرایی است که حالت حاد تر آن وتکرر واصرار بران منجر به عمل شنیع همجنس بازی می شود..
    به نظرم چند راهکار ارائه می کنم امیدوارم موثر باشد:
    1-دوری از زندگی در مکان هایی که تماما ویااغلب مجموعه افراد آن از یک جنس هستند.
    2-فکر کردم وتوجه خیال بیشتر به ازدواج وشیرینی های چند بعدی آن تا به همجنس بازی وشیرینی لحظه ای آن!
    3-مشخص نمودن جایگاه هر فرد در زندگی!(اشتباه ما ایرانیان است که فکر می کنیم به هر شخصی که از سر راه می رسد بگوییم داداش!)
    4-ودر آخر توجه به این امر که جنس مخالف نیازهای بیشتری از انسان را تامین می کند تا جنس موافق!یاحق
    سلام حاج آقا
    من در تهران زندگی می کنم. می خواستم از شما بپرسم چرا در همین شهر تهران همجنس بازی و لواط زیاد شده؟ چرا انقدر مردم در گناه به سر می برند؟
    من خودم بیست سالمه و داخل خوابگاه دانشگاهمون بیشتر دوستام شب ها با همدیگه لواط می کنند. همه ی دوستام همجنس باز شدن. من خودم تا حالا چندین بار دیدمشون. واقعا حاج آقا چرا اینقدر لواط در بین جوانان ما زیاد شده؟
    با تشکر
    سلام علیکم
    دلایل متعددی داره
    تبلیغات فساد و فحشاء در دنیای مجازی و ماهواره
    جامعه خراب وبی بند وبار از لحاظ حجاب و عفت و حیاء
    مشکلات اقتصادی حقیقی و ساختگی
    فرهنگ غلط در مورد ازدواج
    دوری از خدا و ضعف ایمان و...
    می توانند از علل شیوع این گناه باشد
    من  نظری ندارم واقعا
    از خندون خیلی از کامنتا فقط خندیدم
    چی درسته و چی غلطو هر آدم عاقلی میتونه تشخیص بده نیازی به بحث نیس
    یکم تعصبارو کنار بزاریمو منطقی فکر کنیم به نتیجه میرسیم :)
      درود بر عزیزانم  
    مطالبی که شما زحمت کشیدید خوب بود ولی مردم ما نباید تمام این موارد را به دشمن خارجی نسبت داد این کار باعث درست شدن کشور نمیشه . 
    اگر دوستانی که از ده 60 شمسی باشند یادشونه اوضاع مدارس خیلی افتضاح بود از اون زمان شروع شده بود الان هم که با نداشتن فرهنگ مناسب برای استفاده از وسائل ارتباط جمعی کار را بدتر کرده است.
    دین مبین اسلام مثلا مجازات زنا را اعدام یا... گذاشته خوب ولی باید چهار نفر عادل دیده باشند یا طرف خودش چهار بار اعتراف کند خوب از این موضوع میفهمیم بدنبال مجازات اسلام نیست به دنبال اینکه این قبیل اتفاق ها صورت نپذیرد که به نظرم الان در دوره ای هستیم که حکومت باید به وظایف خودش تن دهد و وضعیت فرهنگی و صد البته ارجعیت اقتصادی مردم را سروسامان بدهد تا کشور نظمی پیدا کند .
    فقر و بیکاری و جهالت با هم برادرند 
    ممنونم ازاینکه مطلبم را مطالعه می فرمایئد 
    خدایای هزاران کهکشان و ستاره و خالق جهان هستی تنها حساسیتش روی رفتار جنسی و خوردن و آشامیدن انسان هاست...خنده داره..یکم فکر کنید و از کسی تقلید نکنید.ببینید واقعا با عقل جور در میاد.خدا با خوردن یک میوه انسان رو از بهشت بندازه بیرون...خب معلومه ی جای کار لنگ میزنه..اگه خدا نمیخواست ما از دنیا لذت ببریم چرا ما رو خلق کرد...نتیجه کلی اینه ک : هر چیزی در دنیا برای لذت بردنه.مرد از زن و زن از مرد و مرد از مرد و زن از زن و شراب و ... خلاصه به نظر من اینا رو خداوند برای ما فرستاده تا لذت ببریم و ما هم باید سپاسگذار خداوند بزرگ باشیم ک هچین نعمت هایی به ما عطا فرموده. 
    یعنی 124 هزار پیغمبر همه دروغ گفتند و شما راست میگید و درست فکر میکنید!!!؟؟؟؟
    اون عقل نیست وسوسه شیطانه
    دنیا جای لذت بردن نیست بلکه جای کار و کاشتنه و جای لذت و آرمش فقط در بهشت و در جوار حق است.
    سپاسگذاری خداوند مگر به غیر از اطاعت اوست؟؟!!!
    سلام می خواستم بدونم اگر دوتا دختر عاشق هم باشن و سکسشون عاشقانه باشه باز هم گناهه؟
    ربطی نداره به عشق
    سلام
    من یه دوستی دارم وقتی بهش میگم مثلا این بچه های فلسطینو میکشن اوباما وآمریکا پشتشه بلاخره دوستم میگه توایران هم همجنس بازارومیکشن ینی فک میکنه کشتن بچه هابااعدام همجنس بازابراره 
    من چطوری قانعش کنم که ایناباهم برابرنیس 
    چطوربفهمونمش 
    این دوستم باباش24ساعته جلوماهواره میشینه و کلی چیزای الکیروتوخونشون تکرار میکنه وقتی میخوام یه چیزی بگم بهش همچنین جوابایی میده که نمیتونم دیگه چیزی بگم یادفاع کنم 
    میخوام /بعدکنکور ینی 10ماه بعدمطالعه کنم حسابی بعد این دوستموقانع کنم 
    منابعی که مثلا راجب فلسفه قانون گذاری ایران باشه یایه منبعی که بتونم باخوندنش جلودوستم کاملا منطقی ازامام خمینی وخامنه ای دفاع کنم حتی میخوام نظرشوعوض کنم اگه بتونم /روبهم معرفی کنید
    راستی شما بهتره اون شخصی که ازروسیه بودوامثالشوجای آدم نذارید اوناروشستشوی مغزی دادن ودیگه هیچی نمیفهن 

    سلام علیکم
    اولا شما مجبور نیستید با چنین آدمی دوست بشید،
    اگر نمی تونید اصلاحش کنید یا سعی کردید و نتونستید و ناامید شدید حتما ارتباطتان را با وی قطع کنید.
    اساس قانون گذاری در ایران دین اسلام است و اگر کسی به اسلام و سعادت آفرین بودن دستوراتش ایمان داشته باشد مثل این بنده خدا فکر نمی کند.
    کاری کنید که ایمانش قوی شود.
    یکی یکی مثالهایی در مورد آموزه های اسلام بحث کن که به نفع بودن آن در دنیا بدون ایمان داشتن و با علوم تجربی ثابت شده است.
    موفق باشید یا علی
    سلام
    ای بابا اوضاع خیلی خراب بوده واقعا، من به تمام حرفای جنابعالی اعتقاد دارم اصلا خیلی بد بخته اون مسلمونی که قران نخونده. خدا تو قران همه چی رو مشخص کرده چرا جدل. ؟!!
    خب عزیزان قرانو بخونید. شما که برای همه چی وقت دارید زیادم طول نمیکشه بشینید و ترجمه شو بخونید. تکلیف روشنه اونجا. البته اگر مسلمانید و قران را کتاب میدونید. الان یه ادمی بیاد بگه عده نباشه مسخرس که داره قرانو زیر پا میزاره.
    سلام
    اگر قرآنو قبول داشتند و می خوندند که این مشکلات بوجود نمی اومد
    شنیدم که ازدواج با خواهر لواط حرامه.. این حرف درسته؟؟


    بله
    ازدواج با خواهر کسی که باهاش لواط شده
    بیشتر به نظر میرسد یه میوه فروش سر بازار این مطلب را نگارش نموده است!

    یعنی خیلی درب و داغون هستی دوست من!

    با خلط موضوعات و مفاهیم و درست و غلط و خلط بی ربط و بی سر و ته مسایل با یکدیگر ، اش ترشی پخته ای که ته گرفته و مزه لبو فاسد میدهد! هههههه! :))))

    آخه دوست من...
    تو که بلد نیستی مجبوری؟!

    شما مسواک رو بزن و بعدش هم جیش و بوس ولالا!
    این چیزها رو هم بسپر به افرادی که عقل و سواد مطلوب در این زمینه دارند و اینقدر چرندیات و خزعبلات به خورد مردم نمیدهند... و  با انتقال نادرست و ناقص اطلاعات ، آنهم با جفنگ ترین حالت موجود، موجب گبجی و سستی فکری عوام نشو....
    تپ خودت هنوز با ابجدیات و مقدمات مباحث آشنا نیستی... بعد آمدی و نهی از منکر و انر به معروف میکنی و با این فهم ناقص و نصف و نیمه ات به افاضه میپردازی؟!

    این ملت هم که هر چه بیشتر به کامنت هایشان مینگرم، بیشتر به این اصل دردناک میرسم:
    که یعنی با همین شما جلبک ها شدیم هفتاد-هشتاد میلیون هااااا!

    خیلی از مرحله پرت هستید.....
    آخه مگه منگولیسم و بیسوادی و مشنگ بودن... تا این حد؟!!!!!

    وای‌ی‌ی‌ی
    خدایااااا
    خودت ظهور کن!!

    والسلام علی من اتبع الهدی و اجتنب من الهوی!
    عجب نقد جالب و بی سر تهی بود کاملا استفاده کردیم!!!!
    من از کارهام پشیمون شدم .خدامنو ببخشه برام دعا کنید.
    سلام، اکثر نظرا رو خوندم... رفتم تو فکر به این فک می کنم که روز بروز داریم بیشتر دین گریز میشیم!!!! واقعاً ما چن سال پیش اینطوری بودیم؟ چرا اسم این همه تغییر و روشن فکری میزاریم؟! بخداااااااااااااااااا ی سری چیزا روشن فکری نی... فقط داریم فک می کنیم که تو راه عقل و منطق و اراده شخصی پیش می ریم... منطقتو کی شکل می ده؟! اطلاعات محیط اطرافت عقل لازمش اطلاعاته... فک نکنید ب تکامل رسیدیم؟ کسیو نقد نمی کنم اطلاعاتم کمه ولی فقط یه چیزو می دونم که این عمل خلاف طبیعته... خیلی ناراحتم نه واسه کسایی که این کارو می کنن. چون من جاشون نیستم چون درد و غمو و اتفاقات زندگیشونو من نچشیدمو تو شرایطشون نبودم که بتونم و اجازه قضاوت داشته باشم.. من از خودم میگم، چن سال پیش چجوری بودمو الان چی هستم؟ اون موقع چجوری با یاد خدا اروم میشدم و الان باید یه کوه مشکل سر رام قرار بگیره تا بش پناه ببرم.. قبلاً چجوری ازش دفاع می کردم و الان میگم چی؟! دوستان من ی دختر امروزی به شدت اهل تیپ و اینا هستم البته چارچوب دارم که فک می کنم هممون داریم و لازمه زندگیه چون اگه چارچوب نباشه اخلاقیات نست... قضاوت هم نمی کنم نه قصد دارم نه میتونم(فک کنم امام جعفر صادقه که میگه هر کس، شخصی دیگرو سرزنش کنه حتماً به همون اتفاق دچار میشه) پ اینم هس که باید در نظر گرفت... ولی فقط ناراحتم از این که داریم به کجا می ریم! دوستان خواهش میکنم قضاوت نکنیم حتی اگر بد باشه ... فقط نظرمونو بگیم البته ببخشید که اینو میگم... ما نمی تونیم و نیستیم جای خدا که تعیین مجازات یا بخشش کنیم...
    و همجنسگرایی دزدی و مال مردم خوری نیست که با نماز روزه حل بشود 
    یه همجنسگرا وقتی دچار انحراف است که در حالی که دیدش به زنان مثل یک زن است برود و با یک زن ازدواج کند کاری که شما میخواهید . کافیست به ازدواج کردن خودتان اگر مردید با یک مرد و اگر زنید با یک زن فکر کنید تا شاید بفهمید که کاری که شما میکنید چقدر انسان دوستانه است!
    سرک کشیدن در زندگی خصوصی دیگران به دلیل اعتقادات شخصی جنابان عالی عملی غیر قایل توجیه است البته کشتن فراتر از سرک کشیدن است!!!
    همجنسگرایی که به زنها علاقه ای ندارد یا یک مشکل روانیست یا جزو ویژگیهاست که بین این دو نظر اختلاف وجود دارد و اما گردن زدن سوزاندن یا سنگسار کردن و پرت کردن از روی بلندی هم مشکل روانیست هم وحشیگری همجنسگرایی که به جنس مخالف خود هیچ علاقه ای ندارد گناهی نکرده مثل این میماند که من جنابعالی را مجبور به ازدواج با یک مرد کنم حس خود را شرح دهید...
    یک مشکل روانی و بلکه جنون دیگری هم وجود دارد و آن این است که کسی خودش را از خدا داناتر و آگاهتر بداند
    پس بوسیدن فقط از روی عشق گناه ندارد؟
    اگر از روی شهوت نباشد و احتمال گناه وجود نداشته باشد نه
    میبخشید وقتتون رو میگیرم
    عشق با شهوت فرق داره؟
    یقینا
    عشق یعنی دوست داشتن  و محبت شدید

    سلام خدمت شما
    ممنون از مطالب مفیدتون 
    من یه سوال برام پیش امد ممنون میشم جواب بدید . اگر دو تا دختر با هم دوست باشند و به معنایی عاشق هم باشند ولی رابطه جنسی بینشان نباشد فقط بعضی اوقات هم دیگر را ببوسند اشکالی دارد؟ من دوستم با یک دختر در این وضعیت هستند میخوام اطلاعات بگیرم و راهنمایی کنم . 
    لطفا بگویید این علاقه تا چه جایی گناه ندارد . مثلا در حد کنار هم خوابید و ....

    ممنون از وبلاگ خوبتون .
    سلام علیکم
    اگر بوس از روی شهوت جنسی باشد بله مشکل دارد وگرنه نه
    سلام 
    من سارا هستم دیشب پیغام دادم 
    من هنوز دوسش دارم ولی خدامو بیشتر :)
    توبه کردم
    از کارام توبه کردم
    توبه واقعی :)..
    من میتونم برگردم؟
    بخشیده میشم؟:) یا هنوز باید تقاص کارامو بدم؟:)
    سلام علیکم
    همینکه پشیمونید یعنی توبه و یعنی پذیرش توبه
    سعی کنید به طرف گناه دیگه برنگردید
    یا علی
    سلام 
    من یه دختر 16 ساله هستم . یک سال پیش یه دخترو که هم سن خودم بود خیلی دوست داشتم اونم دوستم داشت رابطمون واقعا عاشقانه بود . در حده بوسه از لب و کمی بیش تر جلو رفتیم این اواخر بدون هیچ اتفاقی هی بحثمون میشد من هم چند ماه پیش فهمیدم که این حسمون گناهه کلی هم گریه کردم و ناراحت شدم که چرا اینجوریم ولی نمیتونم ولش کنم .. واقعا دوستش دارم :) دوست داشتنش دست خودم نیست.. نمیتونم فراموشش کنم .. چی کار کنم؟ خیلی ممنون میشم راهنمایی کنید 

    سلام علیکم
    ممنون از اعتمادتون به گناه شناسی
    حستون و دوست داشتنتون گناه نیست، کارهایی که اشاره کردید گناهند.
    فرمودید که : من بعد همه پیامهایتان مثل آن سیاهه هایی که در دفاع از همجنسگرایی فرستادید اسپم خواهد شد

    سؤال : چرا؟ چون هیچ ایرادی نمی تونید به این دفاعیات بگیرید؟
    چون کلا ایراد است
    بعضی از ایرادها قابل جواب نیستند
    سلام
    همه این حرفایی که شما زدی درست...بخدا یه لحظه دستم از اینکه بیای اونطوری که حس کردم جواب پیاممو بدی و مثل خیلی های دیگه خوردم کنی از تایپ کردن ایستاد،ولی خب،یه این بار رو هم مثل خیلی دفعه های قبلی غرورمو زیر پام می ذارم و می نویسم،هر کار دوست داشتی بکن عزیز...این پستی که گذاشتی رو قبول دارم و وجدانم بهم اجازه نمیده که بیام الکی مخالفت کنم و بهانه تراشی کنم و بحث و استدلال و از این حرفا چون ته دل و فطرتم حرفاتو تایید می کنه! فقط خواستم چیزی رو بگم که شاید خیلی مربوط به این موضوع نباشه ولی از جهتی یه ربط مهم داره:
    می دونم وقتی که خیلی ها مقابل حرفایی که زدی دیوار می کشن هم ناراحت میشی هم خوشحال! ناراحت از اینکه "خدایا چرا بنده هات اینقدر به جهل خود تعصب دارن!" و خوشحال از اینکه "خدا رو شکر دشمن هایی دارم که با دشمنیشون منو از درستی راهی که توش هستم مطمئن کنن!"
    خب می دونی که %100 کسایی که میان با این چیزایی که گفتی مخالفت می کنن نیت اولیه شون جنگ با خدا و پیغمبر نیست و بیشتر ناآگاهن ولی...
    می دونی چرا تعداد کسایی که زیر بار نمیرن خیلی زیادن؟
    «« عقده  »»
    عقده ای شدیم...یعنی عقده ای کردنمون...همونایی که خودشون برجی از عقده بودن...و این یک حقیقت تلخ که کسی که عقده ای میشه عقده ای هم می کنه،یعنی در کمال تاسف ما نسل بعد رو...و هیچ کس هم حاظر نیست مسئولیتش رو قبول کنه چون کسی که تصمیم می گیره بد باشه دیگه دلش نمی سوزه و اصلا کار بدِ خودش رو خوب می دونه و ناراحت شدن به خاطرش برای اون شخص بی معنیه!!!
    همه اینا رو گفتم تا به اینجا رسیدم...من اهل قم هستم(البته شاید خیلی هم مهم نباشه)...تو خونواده و محیطی بزرگ شدم که معنویت از برجسته ترین موضوعاته...مجلس امام حسین(ع)...شهادت های مختلف...مناسبت های مختلف...موعظه ها و منبر های گوناگون...شب های قدر باشکوه...ماه رمضان های معنوی و صمیمی...زائرین دل شکسته ی جمکران و حرم حضرت معصومه(س)...نقل حدیث و مناقب ائمه و بخصوص حضرت علی(ع) (که خودم همیشه آرزو داشتم بدون کوچک ترین ترس و شرمندگی و عذاب وجدانی بگم شیعش هستم) و دعا برای امام زمان(عج)؛همه و همه با جلال تمام وجود داره،ولی وقتی که زندگی روزمره شروع میشه ورق برمی گرده! و خلاصه ترین چیزی که می تونم بگم اینه که "دهنت سرویسه!"جوری رفتار می بینی که راجع به تمام اونا شک می کنی!پدرم از توکل میگه!وقتی به مسائل مهم توی زندگی برخورد می کنه اون توکلی رو که با صلابت ازش حرف میزنه توی چشماش نمی بینم(یعنی تا حدی ادعا کرد)،مادرم (که تاج سرم البته) وقتی که توی درسام ناامید میشم از امید میگه!خودش بخش بزرگی از زندگیش رو ناامید بود...دوستام که همه اوتن،همه تو فاز ماده،بیای خوب باشی جلوشون،میشی وسیلشون برای اهدافشون...مردم اعصاب ندارن می فهمی؟! یا حرف،اینیه که اونا میگن یا دعوا مورد نیاز و البته طبیعیه...ای کسی که نمی دونم حالا روحانی هستی بسیجی هستی یا هر چی! هیچکدوم از اینایی که گفتم حس خوبی به آدم نمیده هااا میفهمی که!!! برای همینه که کم پیدا میشن بخوان خوب باشن،کم پیدا میشن بخوان به حرفای خوب عمل کنن،کم پیدا میشن بخوان به حرفای اون یه ذره که خوبن گوش بدن،کم پیدا میشن که خدا رو با عمل بخوان،و درنهایت کم پیدا میشن که حرفای تو رو بخوان...
    چند مدتیه که تا یه روحانی یا کسی با خوی و منش مشابه میاد اصلا حرف بزنه حتی از در و دیوار هم که باشه من ناخودآگاه تو خودم حالت دفاعی میگیرم...آخه چرا باید اینجوری باشه؟!تا یکی میاد نصیحت کنه یا حدیث روایت بخونه بی حوصله و عصبانی میشم!یعنی واقعا همه اینا تقصیر خودم بوده!خهه من که تا اونجایی که یادم میاد از بچگی فقط به حرف بزرگ تر ها گوش کردم و بچه خوبی بودم!من اصلا حرکت خاصی از سمت خودم نداشتم!همیشه سعی کردم به حرف بابا مامان و معلم های همچون پدران دلسوزم (مثلا خیر سرشون) گوش بدم!هیچ وقت قبول نکردم که همش تقصیر من بوده...برای همین نسبت به همه امثال شما بدبین شدم...
    ...
    برای همین...
    ...
    «« عقده ای شدم »»

    میگم حرفم ربطی به خود موضوع پستت نداشت،ولی هر کی چند تا از نظرات رو بخونه ربطش رو می فهمه.خخخ البته شاید به این کار هم نیازی نباشه.

    با این وجود شما کاملا درست می گویید! عقل کوچیکم می تونه تشخیص بده که همجنس بازی به هیچ وجه قابل تایید و منطقی نیست و مایه ی نابودیست.

    هه امیدوارم جا داشته باشی اینهمه که نوشتم رو بخونی!بازم میگم هر کار که دوست داشتی بکن...

         پایان

    زمانی که خداوند یا قانون آفرینش در خصوصیات واقعی انسانها لذت بردن از جنس مخالف رو به کار برده پس چرا جنس موافق

    لذت بردن انسانها از هر چیزی دلیل بر درست بود آن کار نیست چرا که بعضی ها از ایجاد اثار و نشانهای سوختگی و خراشیدن بدن لذت میبرند یا کشتن انسانهای دیگر .

    همجنس بازی یا همجنسگرایی خلاف قوانین  انسانی ( اکو سیستم) است و جز تحقیر و ضعیف شدن  در مقابل جنس موافق برای  چند لحضه لذت و از دست دادن هویت مردانگی و زنانگی  مانع  رشد و تکامل  بشری هیچ فایده ای ندارد .

    استاد ولی من هنوز سؤالهام تموم نشده . خب چرا جواب نمی دید تا اشتباههام رو اصلاح کنم مگه هدف شما از ایجاد این صفحه ، هدایت مردم به راه راست نیست؟
    کسی که خواب است بیدار می شود اما شما نه
    اولاً هیچ روحانی ای تا به حال فتوا مبنی بر حلال بودن رابطه ی جنسی گروهی ( چند مرد با یک زن و به قول شما گله ای ) چه در جهاد و غیره نداده اگر داده شما بفرمایید چه کسی بوده و متن فتوای ایشان را بیاورید تا ما هم از این فتوا بهره مند بشویم.
    هدف شما فقط همان بهره بردن است و بس
    دیگر بحثی با شما ندارم
    فرصت مطالعه اراجیفتان را ندارم
    من بعد همه پیامهایتان مثل آن سیاهه هایی که در دفاع از همجنسگرایی فرستادید اسپم خواهد شد
    اولاً هیچ رابطه ی جنسی گروهی ( گله ای به قول شما ) ، کسی در جهاد نکاح اجازه نداده. اگر داده بفرمایید متن فتوای طرف با اسمش رو بنویسید تا ما هم از این فتوا در زمان جنگ استفاده کنیم و خودمون رو از لذت گروهی محروم نکنیم.

    آیا اگر زن مجرد مسلمان به جبهه برود و از مرد مسلمان در حال جنگ خواستگاری کند و مرد مسلمان قبول کند ، ازدواج صورت نگرفته است؟ و رابطه ی جنسی آنها زنا حساب می شود؟
    اگر نه ، بفرمایید چگونه ازدواجی ( دائم یا موقت یا هر نوع ازدواجی که مورد قبول شخص شما ست )  باید انجام دهیم  تا خارج از اصول دین اسلام نباشد؟
    ببخشید بنده بحث رو تمام شده میدونم.
    لطفا ادامه ندید
    اگر به جبهه بروند و شرایط ازدواج از جهت عده و اجازه والد و... مهیا باشه هیچ مشکلی وجود نداره
    اما محرم شدن با یک الله اکبر و تقدیم کردن همسر به مجاهدان و سکس گله ای با یک نفر عبارت اخری فاحشه گری است.

    ضد و نقیض حرف می زنید استاد:
    فرمودید که : فتوای جهاد نکاح با تمام فتواهای صادر شده از طرف علمای اسلامی از اول اسلام تا الآن( 1395/4/11 ) مغایر است.
    سؤال 1: مگر شما این فتوای صادر شده ( فتوای جهاد نکاح ) که چند سال پیش صادر شده است را جزء فتواهای صادر شده از اول اسلام تا الآن حساب نکردید؟
    سؤال 2 : مگر قرار بود هر فتوایی صادر می شود دقیقاً عین فتواهای علمای قبلی باشد؟ خب دنیا دارد پیشرفت می کند و مقتضیات زمان ، فتواهای جدید و متفاوتی را می طلبد.
    سؤال 3 : حالا کجای فتوای جهاد نکاح ، با فتواهای صادره از علمای قبل تر متفاوت است؟ در اینکه زنان مستحب است با همسران خود به جبهه بروند؟ در اینکه زنان مجرد به مردان مسلمان در حال جنگ پیشنهاد ازدواج بدهند؟ دراینکه مهریه طلب نکنند؟ در اینکه احیاناً بعد از طلاق از همسر اول و ازدواج با همسر دوم عده نگه ندارند؟ در اینکه مستحب است زنان متأهل از همسر خود که در حال جهاد نیست طلاق گرفته و به جبهه برود و با مردان مسلمان جهادگر ازدواج کند؟
    در اصول احکام، از قبیل تعداد رکعات نماز، اعمال اصلی حج، زمان نماز و روزه و حج و حرام بودن رشوه و ربا و ... هیچ گاه تغییری حاصل نمی شود. غالبا در امور جزئی ای که به این اصول هیچ گاه خدشه وارد نمی کنند تغییر حکم حاصل می شود
    پس
    در مورد مسائل قطعی اسلام هیچ عالم مسلمانی در هیچ زمان و مکانی حق ندارد فتوای مخالف و متناقض صادر کند مثل حرمت زنا و لواط و شراب البته حق ندارد با اینکه صادر نمی شود فرق دارد امروزه پولهای سعودی و صهیونیستی منجر به صدور هر فتوایی می شود.
    پس فتواهای شاذ جهاد نکاح فقط به درد خودشان می خورد و به درد بهانه گیران بی دین مدعی مثل شما
    زن به جبهه برود ایرادی ندارد اما زنا ایراد دارد، مخالفت با این حکم که محرمیت فقط با عقد نکاح باید صورت بگیرد و عده نگه داشته شود ایراد دارد
    خوب بجای این غلطها به همان دستور اسلام یعنی متعه یا صیغه چرا عمل نمی کنند.
    معلوم است شیطان کارش را خوب بلد است
     فرمودید که : مجمع روحانیون نه و گروهی سلفی سنی بنام "تنظیم اتحاد امت پاکستان"
    جواب : بنده نمی دونم شما سلفی به چی می گید ولی انجمن "تنظیم اتحاد امت پاکستان"  بزرگترین مجمع روحانیون کشور پاکستان است که در مرکز پرجمعیت ترین ایالت جمهوری اسلامی پاکستان یعنی ایالت 100 میلیونی پنجاب( بیشتر از جمعیت ایران ) ، شهر لاهور 15 میلیونی ( بیشتر از جمعیت  استان تهران ) قرار دارد و 100 ها روحانی مسلمان پاکستانی از  مذاهب اسلامی مختلف ( شیعه و سنی ) و شهر ها و ایالتهای مختلف در این انجمن عضو دائم و غیر دائم هستند.
    اگر انجمن یا مجمع " تنظیم اتحاد امت پاکستان " بزرگترین مجمع روحانیون جمهوری اسلامی پاکستان نیست ، پس بزرگترین گروه علمای پاکستان را شما معرفی کنید تا از ایشان استفتا کنیم.


    ببخشید
    ظاهرا ما با شما به تفاهیم نمی رسیم
    شما سنی هستید و جهاد نکاحی و ... پس برید از همانها بپرسید و به همانها عمل کنید.
    آی پی شما هم که کشور روسیه را نشان می دهد، خوب برید از علمای مسلمان همجنس باز روسیه استفتاء کنید.
    قضیه شما مثل کسی است که به دنبال مرجع تقلیدی می گردند که فتوایش به مذاقشان خوش تر است نه به دنبال حقیقت.

    فرمودید که : سفر کردن آدمو مجتهد نمیکنه باید بشینی ده ها سال درس بخونی
    علوم ادبیات عربی،حدیث، تفسیر، رجال، درایه و... هنوز شاید بتونی مجتهد بشی

    سؤال : خب این برای آدمهای با استعداد متوسط هستش . آدمهای با استعداد بالا چی؟ علاوه بر 12 سال مدرسه و 4 سال دانشگاه ، چقدر مطالعه می خواهد تا شاید مجتهد بشود؟
    مستعد ها زودتر می توانند مجتهد شوند
    البته هر مجتهدی هم صلاحیت تقلید را ندارد
    ثانیاً من ایرادی در جهاد نکاح نمی بینم.
    جهاد نکاح : اگر مردان مسلمان در جنگ باشند ، بر زنان آنان مستحب است در نزدیکترین مکان امن جبهه حضور یابند تا مردان از لحاظ عاطفی و روحی نیز تأمین شوند و همچنین بر زنان و دختران مجرد مستحب است به مردان مسلمان در حال جنگ پیشنهاد ازدواج داده و بدون مهریه یا با مهریه ی سبک به عقد مردان درآیند. همچنین بعضی علما فتوا داده اند زنان مسلمان بعد از طلاق در زمان جهاد ، برای ازدواج با مرد مسلمان دیگری لازم نیست عده نگه دارند.
    شما بی زحمت ایرادات وارد رو مطرح بفرمایید تا ما هم متوجه بشویم
    ایراد وارده این است که کاملا با آموزه های دینی برگرفته شده از قران و حدیث و فتاوای همه علمای شیعه و سنی از ابتدای اسلام تا حالا مغایر است.
    دقیقا مثل آن ملاهای شیطان صفت سنی که فتوا به جواز همجنس بازی می دهند.
    البته ایراد دیگری در آن نمی بینم.
    اولاً بنده چون مسلط به زبانهای انگلیسی ، عربی ، ترکی و  آذری هستم ، به کشورهای زیادی سفر کرده م ، مطالعات دینی و غیر دینی زیادی دارم از فرد خاصی تقلید نمی کنم ( چه دینی و چه غیر دینی ). یعنی اگه جسارت خدمت شما نباشه خودم رو مجتهد می دونم یعنی همانطور که می دانید یک مسلمان یا باید مجتهد باشد یا از یک مجتهد تقلید کند.
    سفر کردن آدمو مجتهد نمیکنهباید بشینی ده ها سال درس بخونی
    علوم ادبیات عربی،حدیث، تفسیر، رجال، درایهو... هنوز شاید بتونی مجتهد بشی

    مجمع روحانیون پاکستان به ازدواج افراد تراجنسی ( ترانس سکشوآل ) ، بدون تغییر جنسیت ، فتوا داد.
    مجمع روحانیون نه و گروهی سلفی سنی بنام "تنظیم اتحاد امت پاکستان"
    اینها فتوای جهاد نکاح هم دارند
    نکند از اینها تقلید می کنید!؟؟

    بسم الرب الحقیقه

    با سلام و صلوات بر محمد مصطفی و خاندان پاک و یاران حقیقی اش
    و اما بعد،
    ابتدا از صراحت لهجه ام عذرخواهی میکنم،
    ولیکن مطلب تان بسیار ناپخته ، آبکی و عوامانه بود و گفتارتان بیشتر به خطبه شباهت داشت!
    یعنی بیشتر شبیه (اعلامیه‌ها سیاسی-جناحی ِ (اعدام باید گردد)و(مرگ بر...) بود تا بررسی یک مساله اجتماعی-روانشناختی!
    بنظر میرسد که بیشتر قصد خط و نشان کشیدن و ارعاب داشتید تا حل یک مشکل!
    خب یک کلام میفرمپدید که اگر حرف گوش نکنید ((پدرتون رو... پوستتون رو..  ای بی...!)
    چه نیازی بمقدمه چینی؟
    ×
    توجه فرمایید که اینگونه برخوردها، نه راهکار مناسبی بوجود می آورد و نه ثمری دارد.
    بهتر بود بجای بالقول کردن یکسری مکررات نخ نما و از رده خارج که هیچ جایگاه منطقی و علمی ندارند بدنبال روش های صحیح و اصولی و پاینده باشید وگرنه با این قبیل به در و دیوار زدن ها نه مشکلی حل میشود و نه احدی برای نظرتان تره خرد مینماید! (با عرض احترام)

    این صحبتهای دور همی و سیاست زده ی باطعم توهم توطئه، فقط موجب کاسته شدن ارزش کلام و عقیده خودتان میگردد.

    گفتمانه هایی اینچنینی نه تنها دردی را دوا نمی‌کند، بلکه موجب میگردد اهل فن و مطلعان و علمای مبحث، هنگام برخورد با چنین مطالبی، به عدم آگاهی و بی اطلاعی ِ عمیق ِ شما حضرات، که هنوز موضوع را ابداً فهم و هضم نکرده اید و با این وجود در جایگاه کارشناسی و آنالیز وارائه راهکار هم قرار گرفته اید، پوزخندی تلخ زده و البته افسوس بخورند که چگونه افرادی که هنوز الف را از با تشخیص نمیدهند(صرفاً فی هذا البحث) و با ابجدیات مساله آشنا نیستند به خود اجازه ورود به هر مبحث تخصصی را داده و معی میگردند! :|
    خود هم جنسگرایان هم بعنوان افرادی که در متن قضیه قرار داشته و خود سوژه اصلی بحث اند نیز با مطالعه مطالبتان فقط به این نتیجه میرسند که شما من حیث المجموع توی باغ نیستید! ‌و بطور کلی حتی درکی ابتدایی از موضوع ندارید(به این معنی که نمیدانید درد کجاست و درمان کجا!)

    و این یعنی کوشش تان نه تنها ارزش و اعتبار و وجه مثبتی ندارد بلکه چه بسی مملو باشد از  تاثیرات و بازخوردهای منفی مخرب!

    در کل بایستی عرض کنم که بهترست یا وارد چنین میادین حساس و تخصصی ونشوید و همان جامعه کبیره و صغیره تان را خوانده و نذری تان را میل فرموده و فراگیری احکام غسل رضایت دهید... یا اینکه درصورت علاقه به حل مشکلات و معضلات(بفرض قبول پیش فرض مطابقت مورد با مفهوم معضل) از کارشناسان متبحر و متخصص (آنهم تایید شده از مراکز مربوطه... نه حاملان جواز نقل حدیث از فلان آقا!) استفاده نمایید.

    (...که هر کسی بهر کاری ساختند)
    -چیزی که عیان است اینکه شما بوضوح بدرد اینکار نمیخورید-

    باز هم از صراحت لهجه ام پوزش میطلبم.

    والسلام علی من اتبع الهدی


    (با سپاس پیشاپیش از وجود تحمل و عدالت، جهت تایید ِ درج نظ حقیر)
    سلام علیکم
    از شدت عصبانیتی که در بعضی حضرات احساس می کنم ایجاد کرده ام فهمیده ام که کارم و راهم درست است.

    این عبارات قلمبه سلمبه هم به گروه خونی امثال شما (مدافعین فساد و فحشاء)  نمی آید.  ==» (بسم الرب الحقیقه) (والسلام علی من اتبع الهدی) و..
    معاویه و یزید هم چنین خطابه هایی داشتند.

    واللعن علی من اتبع الضلال بعد ان لا یمکن هدایته
    منگتمایلات پدوفیلی دارم . البته به کسی آسیبی نرساندم و نخواهم رساند، خودم میدونم که این یک مشکل روانشناختی و پرورشی هست و سعی در بهبود خودم دارم و تا حالا موفق هم بودم و بهتر هم خواهم شد، در مورد همجنس گرایی هم اعتقاد دارم که اختلال روانی و از تجربیات دوران کودکی و بلوغ ناشی میشه. راحت ترین کار این هست که در مسیر هوسها قدم برداریم. اما راه سخت تر شناخت خودمون و پیدا کردن دلیل گرایشاتمون هست
    موفق باشید.
    به نام خدا
    سلام. من بعد از خواندن نوشته های دیگران خواستم این را بگم که همجنس گرا و همجنس باز چگونه میشود که این طوری میشن تنها و فقط به این دلیل که شرایط محیط اطرافشون که در آن زندگی میکنن اینگونه است اونم از سن کودکی تا جوانی که شخصیت و هویتشون شکل میگیره و کامل میشه و بر طبق آمار و نتایج بدست آمده در تحقیقات بین المللی و جهانی آنهایی همجنس گرا و همجنس باز میشوند که محیط اطرافشان این عمل را به آنها ترویج میکند خواستم بدونین .
    سلام مجدد در مورد نظر قبلی که دادم البته نباید اضافه کنم که این گفته های من در مورد افرادی هستش که این جوری با این مشکل به دنیا میان نه افرادی که مشکل جنسی ندارن وتمایل به این کار دارند اون یه بحث جداگانه داره که بیشتر بر می گرده به عادت کردن به این کار واین کار گناه هستش اگر کسی در اینجا هستش که به اینکار عادت کرده باید سعی کنه این عادتو کنار بزاره وتوبه کنه حتی اگر چند بار توبه کردو شکست بازم سعی کنه که برگرده باور کنید خداهم کمکش میکنه این جوری نیست که سعی کنه و خدا کمکش نکنه خداوند بخشندست حتی برای بزرگترین گناهان
    خدا توبه کنندگان رو دوست داره باور کنید همیشه راه بازگشت هستش همیشه
    یاحق
    سلام به همه البته به نظر من هر شخص آزاده هر جوری که بخواد زندگی کنه ولی نباید عقاید وروش زندگیش به گونه ای باشه که در معرض دید عموم قرار بگیره چون اونوقت دیگه نظر شخصی اون یا آزادی عملش نیست دیگه داره عمل خودشو در معرض عموم میزاره واین خلاف عقاید جامعه ما هستش وگر نه خیلی شاید تو زندگیشون کارایی بکنن که خلاف دین یا حتی عقل و شعور خودمون باشه ولی وقتی در دید دیگران قرار نگیره میشه خیلی راحت توبه کرد ودیگه اون اعمالو انجام نداد علم ثابت کرده که انسانهایی با این شرایط وجود دارند وبه دنیا می آیند واین تقصیر خودشون نیست اما بازم میگم که نباید تبلیغ برای دیگران باشند
    در آخر باید بگم که اینها رو مسخره نکنید باور کنید خیلیهاشون بر خلاف میل خودشون اینجوری به دنیا اومدن
    حواستون باشه که درس عبرتمون باشند نه آزمون آخرتمون که بایک نظر اشتباه ومسخره کردنشون .... خدا نکنه سر کسی بیاد آمین
    سلام به نظر بنده تنها راه علاج همجنس گرایی رجوع به عقل می باشد که ایا با وجود خالقی بی همتا که برای هر علتی معلولی دارد. ایا می شود برای تخلیه شهوت راه حلی نداشته باشد؟حتما دارد وان راه ازدواج است. خیلی ممنون بابت مقالتون استفاده کردیم
    به نظر من همجنسگرایی بک بیماری هستش که در زمان بلوغ انسان پیدا می کنه و خود شخص بیشتر از هر کس دیگری زجر میکشه خوب چرا بین این همه آدم مثلاً من باید همجنس گرا باشم.و این یا بر اساس عدل خداوند است و یا حکمت خدا. بنابراین خداوندی که این چنین شخصی را آفریده هیچ وقت به خاطر این موضوع او را بازخواست نمیکنه. اما متاسفانه از اونجایی که هنوز در ایران این موضوع جا نیفتاده باید دوستان رعایت کرده و هنجارها شکسته نشود. من احساس می کنم. دینی کامل هست که نیاز همه انسان ها رو جواب بده.البته بعضی ها هم به دلیل تربیت بد خانوادگی و یا مسائل دیگر علی رغم اینکه همجنسگرا نیستند به این سمت کشیده شده و همجنس بازی می کنند.
    نظر متینی داشتید الا این قسمت==» (چرا بین این همه آدم مثلاً من باید همجنس گرا باشم.و این یا بر اساس عدل خداوند است و یا حکمت خدا.)
    خداوند انسان را مختار آفریده و همجنس باز با اختیار خودش این عمل زشت را انتخاب کرده، چه گرایش فطری و ذاتی داشته باشد (مثل دوجنسه ها) و چه گرایش غریزی (غالب همجنس بازها که از روی هوسرانی این عمل کثیف را انتخاب می کنند)
    سلام
    من تاحالا همجنسبازی نکردم.خدا خیرتون بده که مردم رو هدایت میکنید.واقعا آفرین!خیلی کارتون درسته
    سلام علیکم موفق باشید ان شاءالله
    با این که سنم که شاید خیلی هاتون منو بچه حساب کنین ولی این حس فقط برای ادامه نسل انسان به وجود آمده مثل حیوانات تا حالا. دیدید دو تا حیوان نر با ماده با هم جفت گیری کنن یا هر حیوان خودشو تخلیه کنه ؟نه انسان ها باید مثل هر موجود دیگه فقط از رای که براش هست خودشو خلاص کنه یعنی ازدواج که اگر به هر شکل دیگه ای باشه از حیوان ها پست تره عقل 12 ساله من تا اینجا بیشتر قد نمیده
    این ندای فطرت شماست که درست هم هست
    چشم من کلا باهاش رابطه ای ندارم ولی تو کلاس زبان یکی هست دوست دارم باهاش دوست بشم خونشون نزدیک خونمون هست قبلا تو محله دیدمش مثلا بیاد خونمون بریم پارک و مثل دوتا داداش باشیم چون من داداش ندارم و مامان بابام هردو شاغل هستند اینم اشکال داره ؟😶 در حد دو تا داداش نه کارهای بد
    اشکالی نداره
    سلام دوستم یه هم جنس باز هست من 12 سالمه و همش از تلگرام عکس های شخصی خودشو میفرسته همش میگه تو خشگلی دوست دارم ب..ک...ن...م....ت مدرسه تموم شد ولی میگفت بریم تو دسشویی منم فقط میگفتم خفه شو صد بار بلاکش کردم ولی باز پیام میده کمکم کنید
    سلام
    اون دوستت نیست بلکه دشمنته
    رابطتونو کاملا باهاش قطع کنید.
    در صورت نیاز با بزرگترتون در میان بگذارید تا تنبیه بشه.
    سلام لطفا به این سوال من پاسخ بدهید
    من یک همجنسگرا هستم و سوالم اینه که اگه لواط گناه شمرده میشود پس چرا خدا لواط را آفرید و اگر آفرید چرا راه حلشو بیان نکرده
    سلام علیکم
    خدا اختیار انجام دادن و انجام ندادن گناه را به انسان داده و این اختصاص به لواط نداره.

    سلام. بالویی فامیلی ات نیست؟
    سلام
    !!؟؟؟
    من از همچنس بازی متنفرم کسی که این عمل کثیق را انجام میده از خوک جوزامی کثیف تره من با وجود زیبای زیاد و پیشنهاد از طرف پسران زیبا تا حالا این عمل کثیف رو انحام ندادم این عمل گرایش نیس عادت هست
    سلام و درود بر شما
    این ندای فطرت پاک شماست
    باسلام به جهادگران راه الهی صاحبان این وبلاگ زیبا واموزنده ودینی.خدا پشت وپناهتان باشد وهر چه از خداوند قادر می طلبید به شما دوست داران راه حقیقت اعطا کند.یبسیار خرسند ومشعوف گشتم که هنوز کسانی هستند که ندای لبیک یا حسین را سر دهند ودر مقابل جهل ونادانی وبه اصطلاح مدرنیته غربی قد علم کنند ونقشه های شوم دشمنان اسلام را نقشه بر اب کنند و راه راست را به اذن الهی به جوانان عزیز این مرزوبوم نشان دهند.دست حق یارایتان باد. یاعلی
    سلام علیکم و رحمةالله
    حاجی چرا همه نظرارو ثبت نمیکنی, برا هرکی جواب ب ظاهر منطقی()که اینطورم نیس) داری جوابشو ثبت میکنی, نظر کسی مث منو نادیده میگیری
    اکثر قریب به اتفاق نظرا رو ثبت میکنم
    الا اونایی که طولانین (که سرفرصت می خونم و ثبت میکنم) و اونایی که اراجیف و فحش و بد و بیران
    برادر پارسا.ع!!
    کجای این پست شما را به مذاق شما خوش نیامده و شما را به درد آورده؟؟؟
    برادر طلبه!
    حالا خیلی راه داری و ناآشنایی ات نسبت به مسایل مختلف اطهر منالشمس میباشد..
    البته طبق قانون اول جلوگیری ، الان بعد از خواندن چهار تا کتاب و دو دوره درس حوزه ،پیش خودت توهم اعلم العلما سیزده اید که متاسفانه طبق روال حوزه، دوز این توهم ، روز به روز بالاتر میرو!!

    خواستم عرض کنم که برادر عزیز..‌ خب وقتی نسبت به مسائلی از این دست اینقدر کماطلاعی و ناآگاه... مگه مجبورید........؟!
    اصلا مگه به زور یقه تان را گرفته اند که درباره هر مبخثی، نخود آش شوی ؟!!!

    تو رو خدا بی خیاللللللللل اخوی ی ی ی ی!!


    /لال ازدنیا نرویم... صلواااااات!!/

    والسلام علی من اتبع الهدی
    سلام
    چه نقد جالبی!!؟؟؟
    سلام همجنسکرایی نه هوس و نه انحراف جنسی و نه گناه که همجنسگرایان انسان های منحرفی نیستن. از خود شما که ادعا به پاکی و درستی میکنید پاک تر و درستکارترن پس این مزخرفاتو تموم کنید.
    سلام
    احمقانه ترین ادعا
    سلام من 3 سالی هست که بلوغ شده ام از همان اول بلوغ به جنس مخالف گرایش داشتم اما چند وقتی هست هس میکنم به هم جنس خودم گرایش جنسی دارم از مضراتشم خبر دارم ولی همجنس بازی نکردم و میدونم که فقط شهوته ولی از فکرم بیرون نمیره کمکم کنید تا تو این راه نیفتم
    سلام علیکم
    مطالب ترک گناه و شهوت را در وبلاگ دنبال کنید
    من یه همجنسخواهم .... استدلال اوردن برای شما اشتباه ست چرا که قرار نیست شما چیزی را خلاف انچه ک در باورتون هست قبول کنید , پس بیخود وقت خودم و شمارو نمیگیرم.... توی کامنت ها ب اسم اقای دکتر شمشیری بر خودم که واقعا مرد فهیم و دکتری کار بلده,فقط این رو میگم از خدای خودم بخاطر شرایط روحی و این ناکامی جنسی واقعا دلگیرم, برای من ک درمانی موثر نبود و نزدیک شدن ب خدا هم کاری برام نکرد, نمیگذرم از امسال شما و خدایی که باور دارم همیشه هست ... تصمیمم اینه تا اون جایی ک میتونم خودمو از رابطه با همجنسم چ عاطفی چ جنسی دور کنم ب معنای واقعی خودمو حبس خونه کردم بهترین روزای جوونیم داره از بین میره اما ناراحتم ک چرا منع میشم از رابطه با همجنسم چرا تو تنگنا خودارضایی هم برام گناهه چرا وقتی بخوام ب زندگیم خاتمه بدم اونم گناهه, شاید خدا مارو افریده ک با مجازات ما راه بهشت برا شما باز بشه ,نه؟؟ یا عبرت شما و نسل قدیستون شیم یا ام موجب خنده و فرح شما, هرچی ک هست نمیگذرم از این روزای تحقیر و تهمت و خشم و نفرین ,عشقمو تموم زندگیمو بخاطر طرز فکر شما از دست دادم ک همجنسم بود دیگه فرقی نمیکنه کی مردم مارو میپذیرن یا اصلا میپذیرن , خیلی بده ادم ارزوش مردن باشه و بدتر اینه ک یسری مث شما باعث شید افراد همجنسخواه ارزوی مرگ کنن, همجنسگبازا ک بحثشون جداس,
    تف تف به رو همجنسگراها راه کارش فقط ازدواجه وقتی کسی مرد بودنش رو از دست میده واسشون متاسفم
    اولاً بنده از لحاظ وقت مشکلی ندارم ( چون اوقات بیکاری زیادی دارم ) شما هم اگه وقت ندارید یا دوست ندارید جواب بدید یا کم آوردید مشکلی نیست ، می تونید تو نظرات بذارید تا دیگران ایراد اشکالهاش رو بگند
    ثانیاً این مجتهدهایی که اسم بردم نه وهابی اند نه عربستانی و نه در عربستان درس خوندند ( چون می دونستم تا اسم عربستان می آد همه قلقلکشون می گیره و الکی بهانه می آرن وگرنه مجتهد ساکن عربستان زیادی است که ازدواج بین همجنس رو حرام نمی دونه )
    ثالثاً شما اسم این نفراتی که گفتم سرچ کن خبرهاشونو از سایت های معتبر دنبال کن بعد ببین سندداره یا بی سنده.
    رابعاً پس حداقل قسمتی از حرفت نادرست از آب در اومد : اینکه گفتی تمام ادیان و ملیتهای بشری از همجنس گرایی متنفرند . چون همونطور که گفتم تقریباً تمام مردم دنیا این موضوع رو قبول کرده اند ( ایران از خیلی هاشون جلوتر این مشکل رو درک و راه حل براش داده ) و از ادیان هم به غیر از مذهب شیعه از همه مثال آوردم. از شیعه هم مثال می آرم به شرطی که قول بدی حرفتو پس بگیری و اصلاح کنی
    مزخرفات شما را کلا اسپم کردم
    هیچ لزومی هم در تایید آنها نمی بینم.
    هنوز فرق بین مجتهد و مفتی های وهابی را شما نمی دانید و می خواهید از طریق اسلام ثابت کنید!!؟؟

    خیلی خب تعریف ویکی فقه از مجتهد :
    کسی که برای استنباط احکام شرعی از منابع فقه اسلامی ( یعنی قرآن، سنت، عقل و اجماع ) تلاش می کند.
    اینجا نه کلمه ی شیعه آورده و نه گفته باید تدریس کنه و نه گفته سالها باید این کار طول بکشه .
    پس طبق تعریف ویکی فقه آقایان :
    لودویک محمدظاهر امام جماعت مسجدی در پاریس ، دعی عبدالله امام جماعت مسجدی در واشنگتن ، فاروق خاکی امام جماعت مسجدی در تورنتو ، محسن هندریکس امام جماعت مساجد بسیاری در آفریقای جنوبی که همگی جواز خواندن عقد اسلامی هم در کشور خودشون رو دارند همگی مجتهد هستند و هر 4 نفر برای رسیدن به امامت جماعت در این کشورها (که تعداد مساجد بسیار کمتری دارند و مثل ایران نیست که هزاران مسجد در سراسر کشور هست) در حوزه های علمیه درس خوانده ، کتابهای بیشماری نوشته و جهد و تلاش برای فهمیدن مفاهیم اسلامی کرده و از طرف جامعه ی مسلمان آن کشورها به مقام بزرگ امام جماعتی آن کشور نائل شده اند.
    اینکه نگفته نگفته شیعه چون شیعه بودن از مبادی وبسایت ویکی شیعه است.
    و سنت و عقل اجماع مورد قبول شیعه با اهل سنت فرق دارد.
    در ضمن وقت ما را نگیرید و بی خود با مثال از عالمان وهابی زدن وقت خودتان و ما را نگیرید.
    خب پس شیعه را هم تعریف کنید.
    مجتهد را تعریف کنید لطفاً


    مجتهد اصطلاحیست نوعا شیعی و مربوط به کسیست که پس از سالها تلاش، تحصیل، تدریس و ممارست بتواند احکم شرع را از منابع معتبر استخراج کند نه هر ننه قمری که برخلاف آیات و احادیث متواتر و مسلم فتوا بلغور (مثل جهاد نکاح و...) می کنند.
    تعریف جامع تر از ویکی فقه: http://www.wikifeqh.ir/%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%87%D8%A7%D8%AF
     از ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%85%D8%AC%D8%AA%D9%87%D8%AF
    فاروق خاکی ، متولد تانزانیا ، ساکن کانادا ، امام جماعت مسجدی در تورنتو
    بنده هم می توانم هزاران نام بی سند و بی نشان برای شما ردیف کنم
    اینها علاوه بر اینکه شیعه و مجتهد نیستند، هیچ سندی هم برای ادعایتان ارائه نکرده اید.
    لودویک محمدظاهر ، متولد الجزایر ساکن فرانسه ، امام جماعت مسجدی در پاریس
    محسن هندریکس ، امام جماعت مساجد آفریقای جنوبی
    از مجتهدین مسلمان که عقد همجنس گرایان را می خواند : امام جماعت مسجد نور الاصلاح در واشنگتن ایالات متحده جناب آقای دعی عبداله
    اگر امام جماعت همجنس باز سنی فلان مسجد مجتهد است پس بنده شخصا معاذا بالله پیغمبر هستم!!!
    خیلی خندیدم
    کاش امکان قرار دادن شکلک وجود داشت!
    معنی فاسد رو اشتباه نوشته بودم . اصلاح می کنم :
    فرمودید که : همجنس گراها و دوجنسگراها فاسد و مفسد هستند و آنها فساد در جامعه و نسل بشر ایجاد می کنند.
    سؤال : فساد یعنی نابودی و خراب شدن ، فاسد یعنی نابود و خراب شده و مفسد یعنی نابود و خراب کننده. گرایش جنسی یک شخص به همجنس و یا هر دو جنس چگونه باعث نابودی و خراب شدن جامعه و نسل بشر می شود؟


    برادر محترم گرایش مخرب نیست عمل مخرب است
    حسد داشتن گناه نیست حسد ورزیدن گناه است

    فرمودید که : کسی که خلاف اصل و قانون حرف میزنه باید دلیل بیاره.

    جوابیه : من از شما دلیل نخواستم که حاجی. بنده سؤال پرسیدم از محضرتون. یه بار دیگه دقت بفرمایین :
    سؤال : آیا دلیل یا مدرکی مبنی بر ضرر داشتن و غیر سالم بودن رابطه ی جنسی با همجنس ارائه شده است؟

    فرمودید که : واضحات و بدیهیات دلیل نمی خواهد.
    جوابیه : یعنی خطرات ناشی از رابطه ی جنسی با همجنس اینقدر برای شما اظهر من الشمس هست که آفتاب آمد دلیل آفتاب؟؟؟!!!!
    خب باشه حالا شما ما رو در حد خودتون نبینید دیگه . ما سوادمون نمی رسه. برای ما قشنگ باید تشریح کنید موضوع رو.
    در جواب سؤال فرمودید که : همه حیوانات و انسانها بقای نسلشان بر ازدواج استوار است
    سؤال : چه ربطی به سؤال داشت ؟ سؤال این نیست که اگر هیچ موجود زنده ای با جنس مخالفش رابطه ی جنسی برقرار نکند چه می شود؟ سؤال این است : خطرات رابطه ی جنسی با همجنس چیست؟

    در جواب سؤال فرمودید که : همه ادیان و اقوام بشر از عمل همجنس گرایی بیزارند.
    ولی عقد ازدواج مسلمانان ، مسیحیان و یهودیان با همجنس خودشون هم خونده میشه. و بسیاری از مجتهدین اسلام ، کشیشهای مسیحی و خاخام های یهودی این کار رو حرام نمی دونند.
    در مورد اقوام بشر هم : از بین بیش از 230 کشور مستقل و غیر مستقل دنیا ، در بیش از 60 کشور ( اکثراً کشورهای پیشرفته ) ازدواج همجنس گرایان صورت می گیره و علاوه بر این 60 کشور در بیش از 100 کشور ، رابطه ی جنسی بین همجنس گراها آزاده و در بیش از 50 کشور دنیا ( اکثراً مستعمره ی انگلیس ) با اینکه در قانون رابطه ی جنسی با همجنس ، جرم انگاشته شده ولی به دلیل مخالفت کشورهای سازمان ملل ، اجرا نمی شه و مسئولینشون قولهایی مبنی بر اصلاح قانون داده اند. فقط حدود 10 کشور هستند که همجنس گرایی رو هنوز هم جرم می دونند و مجازات آن را اجرا می کنند. در ایران هم که بیشترین تغییر جنسیت نسبت به جمعیتش انجام میشه ، میشه فهمید که گرایش به همجنس اصلاً در بین اکثریت مردم دنیا بد و ننگین نیست. حداقل خود همجنس گراها که این رو بد و ننگین نمی دونند و سالانه هزاران راهپیمایی افتخار با کمک پلیس انجام می دهند و صدها دیپلمات ، وزیر ، نخست وزیر، کاندید ریاست جمهوری و نماینده ی مجلس همجنس گرا ( حتی در کشورهای مسلمان و محافظه کاری مثل ترکیه ) آشکارا همجنس گرا هستند.











    (ولی عقد ازدواج مسلمانان ، مسیحیان و یهودیان با همجنس خودشون هم خونده میشه. و بسیاری از مجتهدین اسلام ، کشیشهای مسیحی و خاخام های یهودی این کار رو حرام نمی دونند.)
    این خبر خیلی جالب بود خواهشا فقط چندتا مجتهد نام ببرید!!!!
     همین ( به دلیل مخالفت کشورهای سازمان ملل) در غلط بودن پندار شما کافیست.
    به قول اسلام و یهود و مسیحیت بعد از  هزاران سال برای اولین بار قوم لوط این غلط را مرتکب شدند!!
    حال اگر درست بود چرا به فکر انسانهای قبلی نرسیده بود.
     
    در ضمن پیشرفته بودن کشورها را به رخ نکشید! صنعت شاید پیشرفت کرده باشد اما به قول خودشان انسانیت مرده است.
    فرمودید که :هیچ نظریه ای مبنی بر سالم بودن و بی ضرر بودن رابطه ی جنسی با همجنس ارائه نگردیده است.
    سؤال : آیا دلیل یا مدرکی مبنی بر ضرر داشتن و غیر سالم بودن رابطه ی جنسی با همجنس ارائه شده است؟


    کسی که خلاف اصل و قانون حرف میرنه باید دلیل بیاره.
    در ضمن واضحات و بدیهیات دلیل نمی خواهد
    همینکه همه حیوانات و انسانها بقای نسلشان بر ازدواج استوار است و همه ادیان و اقوام بششر از این عملل ننگین بیزارند و طرفداران این عمل ننگین هیچ جا احساس آرامش نمی کنند نشاندهنده نفرت جنس انسان از این عمل ننگین است.
    فرمودید که : همجنس گراها و دوجنسگراها فاسد هستند.
    سؤال : فساد یعنی نابودی و فاسد یعنی نابودکننده. گرایش جنسی یک شخص به همجنس و یا هر دو جنس چگونه و نابودی چه چیزی را به وجود می آورد؟




    ببخشید بنده فرصت خوندن مقاله ندارم بزام میفرستید
    همجنس باز یا لواط کار فاسد و مفسد است (مسیر بحث را عوض نکنید چون هر شخصی برای دفع شهوتش ممکن است حتی گرایش به حیوانات هم داشته باشد)
    فساد در جامعه و نسل بشر ایجاد می کنند.
    فرمودید که : تازه یک وقت مراجعه کردم به دانشنامه صهیونیستی ویکی پدیا، لواط را همریشه با لوطی[6] دانسته بود و بجای استفاده از لواط کار از کلمه لوطی استفاده کرده بود!!

    به نظر من هم کلمات لواط و لوطی هم ریشه و از ریشۀ لوط ( حضرت لوط ) هستش. اگر لوطی از ریشۀ لوط نیست پس از ریشۀ چیه به نظر شما؟


    سلام اصلاح کردم

    بعضی ها می گویند اگر ازدواج بین همجنس ها آزاد شود ، همه با همجنس خودشون ازدواج می کنند و نسل بشر منقرض می شود.

    جوابیه : اولاً فعلاً نسل بشر به خاطر انفجار جمعیت در خطره تا کمی جمعیت. و همین جمعیتی هم که دنیا داره با کیفیت قابل قبولی زندگی نمی کنه و به غذا ، بهداشت و امکانات اولیه دسترسی نداره.

    ثانیاً چرا با آزاد شدن ازدواج بین همجنس ها قراره افراد دگرجنس گرا هم با همجنس خودشان ازدواج کنند؟ اتفاقاً ازدواج بین همجنس گراها باعث می شود در جامعه هیچ یتیمی بی خانواده نماند و در درون خانواده رشد کند.

    ثالثاً آزادی ازدواج بین همجنس گرایان که اقلیت کوچکی از هر جامعه ای را تشکیل می دهند ، باعث خواهد شد همجنس گرایان ،از روی پنهان کاری به ازدواج با جنس مخالف کشیده نشده و خود و همسر خود را گول نزده و آنها را بدبخت نکنند.
    اولا: انفجار جمعیت یک دروغ کهنه و بزرگیه مثل همین طبیعی و مادرزادی بودن هم جنس گرائی!! و اگر انفجار جمعیت بزرگ بود اسرائیل و بسیاری از کشورهای غربی برای افزایش تولد فرزندان جایزه تعیین نمی کردند! اگر درست بود به مردان خارجی که با دختران غربی(روس) ازدواج می کردند اقامت نمی داددند!
    دوما: شما جمع شدن دو تا فاسد تو یک جا رو خانواده میگید!!؟؟؟ جل الخالق
    سوما: آشکار سازی این عمل ننگین موجب کشیده شدن افراد بیشتر به این باند کوچک خواهد بود. همانطور که دزدی ممنوع است و دزدان در اقلیتند با جرائم اینچنینی هم با شدت باید برخورد کرد.
    تف بر روی سیاهتون،ننگ های اجتماع، مثل سگ نجس وکثیفین،آخه انگل مث سگ میترسی کسی بدونه از کونی بودنت،اونوقت میایی عربده میکشی که من کونیم وکارم خوبه توشبکه مجاز، آشغال روانی به خودت هم رحم نمیکنی ،توجمع واجتماع همیشه سرخورده وگریزانی ،تو خانوادت هم ننگی ومایه آبروریزی، من دارای دودختر معصوم هستم درشهر دور ازخانواده ،چرا که شوهرم یکی از این ملعون هاست ، همه اش از نگاه مردم میترسم خودم ودخترام فراری از اجتماعیم، با وجودثروت زیادی که شوهر ملعونم داره ولی منو بچه هام از دیدمردم بی اعتباریم بی اعتبار بی اعتبار،تف تف براون صورت حیوانیتون مایع های ننگ خانواده، خدا شاهد بوی تعفن شون هم میاد ،راستی ازخودتون ترسوتر شرمسارتر پشیمون تر هم کسی پیدا نمیشه فقط به رو نمیارین که چقدر خواروذلیلین۰۰۰حالا هی خودت رو بزن به زمین وزمان که نه اینجور نیست۰۰خاک توسرتون ۰۰ اصحاب شیطان وعده ما روز قیامت که خیلی هم بهش اعتقاد داری ۰این ادعای شرک داشتنتون نقابی که برا خام کردن ضمیرتون بکار میبرین وگرنه همه تون حتی خود شیطان هم به عذاب خداوند اعتقاد دارین برین گم شین۰
    اعدام.چیزی زدی حاجی.همجنس بازی گناه بزرگیه ولی انگار تو خیلی توهم زدی
    یکم واسه خودتون ارزش غایل باشید همجنس بازی میکنید مرد باشید این رسم مرد بودنه؟
    از عذاب وجدان همیشگی بعد از ترک این عمل چگونه می توان رها شد.
    به وسیله توبه واقعی
    رفتن به طرف خدا
    بعد از آن با انجام و عادت دادن خود به اعمال خیر
    سلام
    خیلی ممنون از سایت خوبتون،منم پسرم و 24 سالمه ،من یادمه 5سال پیش با ماهان دوست صمیمیم که میشه گفت الان شده کسی که بدون اون نمیتونم زندگی کنم ،اشنا شدم،اون موقع من سال اخر دبیرستان بودم و اونم سال دومی بود،به هم نزدیک شدیم بعدشم باهم دوست شدیم،به قدری به هم نزدیک شدیم که بعضی شبا توی بغلم میخوابید ولی هیچ تمایل جنسی نسبت به هم نداشتیم یا وقتی راه میرفتیم کنار هم دستاشو تو دستام میگرفتم خیلی بهش وابسته شدم ، سال پیش که پیش روانپزشک رفتم گفت که من به همجنس خودم علاقه دارم که باید این عاداتمو ترک کنم وگرنه به خودم و خانوادم ضربه ی شدیدی میزنم،اونم بهم گفته بود وقتش هم رسیده که ازدواج کنم .اوایل همین سال بود که منو با یکی از فامیلای مامانم بردن سره سفره ی عقد مراسم داشت خوب پیش میرفت ولی من متاسفانه مراسمو به هم ریختم و از اونجا زدم بیرون ف،قط به خاطر ماهان،من نمیدونم که اونو دوست دارم یا نه ،من طوری نیستم که از جنس مخالفم بدم بیاد ،من از همجنس خودم خوشم میاد اونم نه هر پسری ،فقط کسی که الان دوسش دارم،من بازم میگم تمایل جنسی بهش ندارم چون اصلا هوسم واسم مهم نیست ،من نمیدونم اسممو چی میذارن ؟! حکم من چیه ؟کاری که من میکنمم گناهه؟
    سلام علیکم
    دوست داشتن که عیب و گناهی ندارد خیلی ها به هم علاقه شدید دارند و حتی عاشق هم هستند اگر اینطور باشد همه آنها همجنس گرا و گناه کار هستند.
    شما باید ازدواج می کردید و ازدواج شما هم هیچ منافاتی با علاقتان به دوستتان ندارد.
    سلام من و دوسته هم اتاقیم خیلی باهم صمیمی هستیم و هم دیگروه دوست داریم نه از روی هوس روزی که قرار شد باییم خونه شبش تو بغل هم خوابیدیم چون دلمون واسه هم تنگ میشد اما بدون هیج غرض جنسی فقط به خاطر علاقه و دوست داشتن حتی یه لحظع هم از لحاظ جنسی حسی نداشتیم حالا که این چیزا رو دیدم ترسیدم یعنی اینم همجنس بازی محسوب میشه
    سلام خیر
    بهتره این کارو  نکنید.
    اولا که بعیده که اینقدر به هم توهین کنید حاج آقا من خودم طلبه هستم ارشاد و نهی از منکر شرایطی داره یه کم با لحن آروم و ملایم بعد از اون اطلاعات شما راجع به قانع کردن این افراد کافی نیست باید بیشتر بشه بعد از اون خداوند چیزی به اسم اراده به انسان داده و عقل همه ما اراده داریم گناه را انتخاب کنیم یا ثواب را اگر کسی دوست داره ترک کنه و افتخار میکنه ترک نکنه اما اگر ذره ای به وجود خداوند و رضایت و عدم رضایت او که آفریننده انسان است و صاحب او اعتقاد داشته باشد ترک میکند و مطمینا همه قبح و زشتی اینکار رو ته دلشونم قبول دارن اینجا اومدیم چاره پیدا کنیم نه عده ای به بعضی دیگه توهین کنند میشه محترمانه ترم صحبت کرد با استدلالی قوی اما اونی که هیچ جوره قبول نکنه خوشش بیاد یا بدش بیاد فحش بده به بقیه یا نه خودشم خوب میدونه این گناهه چه بپسنده چه نه شیطان سوار او شده و افسار او را بدست گرفته و این از چهار چوبهایی است که خداوند گفته نزدیک نشوید حالا خود دانی دوست من رقم زدن جهنم و بهشت دست خود ماست نه دیگری امام علی میفرمایند اگر مردم میدانستند در قبرها چه خبر است حتی یک گناه هم نمیکردند شما هم فقط توهین نکنید چشماتونو نبندید و هرچی رو به زبون بیارید هم با حاج آقا ام هم با هم جنس بازها بله ایشون وظیفشونه انذار کنند ولی کمی با استدلالات محکم و لحن آروم و لین کسی هم نمیگه ما خوبیم یا بد ولی مسلمان اونه که از گناه دیگران ناراحت بشه معنیشم خوبی ما نیست بلکه دلسوزیه چون حداقل به این گناه دچار نیستیم خدا رو شکر ولی همه ما یک گناه رو تو زندگیمون کردیم اما قیامت که پرده ها بالا بره و اعمال مثل یه فیلم ضبط شده از جلو چشمانمون رد بشه اونوقت میفهمیم چه ظلمها که به روح و جسم و خدامون نکردیم ببخشید طولانی شد ممنون.حالا انتخاب با خودته اگه نه که جوابگو خودتی اگر آره و با تغییر موافقی پس شروع کن و بهشتتو خودت بساز.
    من مردی 27 ساله با چهره ی کاملا مردانه و هیکلی و سیبلیو هستم ولی همجنسگرا هستم حس لذت و ترس با هم ترکیب شده ولی من از دوران کودکی تمایلم به مردان بود و هست البتع به زنها هم هست ولی بیشتر به مردان شبیه خودم . به خدا هم اعتقاد دارم و عقیده دارم اون بیشتر باما عیاقه تا با شماهایی که ادای مذهب و دین دارین دادا . لازمه جای اونم تصمیم نگرین حاضرم تو کار خیر باهات شرط ببندم که حتی کارهای خیرمم از تو بیشتره ..
    پس بهتون خوش بگذره!!
    سلام>من یه دختر 15 ساله ام و من تمایلی به پسرا ندارمولی به دخترا هم حسی ندارم
    من چی ام؟
    یه موجود فضایی؟
    این نظرارو هم خوندم گیج شدم
    هم جنس بازی گناهه؟
    من خودم داستان های زیادی درباره اونا میخونم
    و بازم هیچ حس خاصی ندارم
    میدونم بعضی ها فقط به خاطر تمایلات جنسی به سمت هم جنس میرن ولی بضی ها هم واقعا بدون هیچ قصدی به سمتشون میرن
    من چندتا داستان معرفی میکنم اگه تونستید برید سر بزنید



    شما اینارو به این اسم سرچ کنین تا بیاد

    بعد لطفا بهم بگین نظرتونو
    لطفا درخواست ندید اون سایتو فیلتر کنن
    من تموم زندگیم به اون داستانا بسته اس
    سلام
    شما نرمال هستید و البته لازم نیست هر چیزی رو بخونید.
    حاجی هیچی نمی خوام بگم فقط خجالت بکش که عکس این بنده های خدا رو پخش کزدی

    این عمل زشت ترین و منفور ترین عمل در روی زمینه
    اصلا توجیهی در رابطه با این عمل ننگین وجود نداره
    با یک انسان معمولی نه مومن در مورد این عمل صحبت کن تو چهرش می بینی چقدر مشمئز میشه
    با یک انسان خلاف کار همین کار تکرارکن باز چهرشو نگاه کن همینو میبینی
    خدای بزرگ که برای تمام حیوانات و گیاهان و اجسام مذکر و مونث قرار داده چطور برای بعضی از انسانها همسری از جنس خودشان قرار داده
    حال از این بدتر هیولاهای هستند که به با بچه های کوچک این عمل را انجام داده اند
    با توجه به نظرهای بالا خیلی از افراد که در گیر این عمل شده اند در کودکی 7 ، 8 سالگی زمانی که هیچ تصوری نسبت به شهوت نداشته اند یک دفعه گی وارد دنیای بزرگسالی شده اند
    و بعد نیز این عمل را مشابهان یا با هم سالان تکرار کرده اند
    در ضمن بعد از ترک این عمل زمانی که به گذشته خود فکر میکنی وبه همسر انگار به بشریت خیانت کرده ای و اگر وجدن داشته باشی میفهمی که زنده سوزندان این فرد هم اصلا حکم بزرکی برای آین انگل نیست
    با توجه به آیات قران خداوند مستقیما در رابطه توبه افرادی که گناهانی همچون قتل شرک و زنا و محاربه داشته اند سخن گفته است
    ولی انگار خدا هم از اینکه در مورد توبه این افراد حرفی بزند خجالت کشیده است
    سلام عیلک و خسته نباشد
    من چند تا سوال دارم میخوام کمکم کنید تا از این کارها دور شم
    من پسر 20 ساله م موقعی که 7.8 سالم بود پسر عموم بهم تجاوز کرده بهم از پشت لاپا کرده تا 12 ساله م ادامه داشت و بعد اون توش با زور کرده من اون موقع بچه بودم هیچی نمیفهمیدم و با زور و تهدید میکرد که بهیشکی نگم منم ترسیدم تا الان ب هیشکی نگفتم و دارم داغون میشم و همیشه نفرت دارم از پسر عموم که چرا اینکارو بهم کرد خیلی پشیمونم
    بعد ی دوبار عادت کرده شدم نمیتونم ترک کنم دوس دارم ترک کنم و منجر ب گناه نشم خیلی از این کارها میترسم
    من همجنس باز نیسم و نمیخوام بشم چون میدونم اخرش بن بست هس و ادمو ب گناه و فساد میکشه
    حالا بهم راهنمایی کنید چ کنم من میخوام از این کار زشت نجات پیدا کنم تا اینجا ابروم رفته دیگه نمیخوام بدتر شه خواهش میکنم و من ی ادم خدا شناسم ب دین و قران پیامبر و امام خیلی اعتقاد دارم و میدونم تو راهی هستم که برگشتی ندارم من نماز میخوندم قران میخوندم و روزه میگرفتم ولی ولی 2.3 سالی هس از اعصاب یکم ضعیف شدم و میبینم منجر ب گناه میشم دیگه نمیتونم نماز و قران بخونم .6 ساله افسرده گی و استرس و اضطراب دارم احساس تنهای میکنم دست ب کار های زشت میزنم میرم پیش پسرای گی باهاش رابطه برقرار میکنم ولی الان دیگه خستم هم مریضی افسرده م و هم مریضی ک دادنم 5 بار خودمو خودکشی کردم ولی نمردم نجات دادن من ادم درک کنم ادم عاقل و حق شناسم 2 سال پیش از حوضه علمیه قبول شدم اما شرایطی نداشتم برم بخونم
    لطفا بهم جواب بدید و خواهش میکنم کمکم کنید و راهنمایی کنید میخوام از این کار زشت ابرو بر رها شم و با همجنس گرایی مبارزه کنم ک دین اسلام و از بین میبره و خودشونو ب راه بن بست میرسونه و ابرو میبره نسل بشرو قطع میکنه
    سلام علیکم
    شما زودتر ازدواج کنید.
    نمازتون رو هم به هیچ وجه ترک نکنید.
    دوستی و همنشینی و ارتباط با این افراد رو کاملا ترک کنید
    اگر شد یک مدت مهاجرت کنید به شهری دیگه.
    من خیلی در این مورد تحقیق کردم و به جوابی نرسیدم.حاج آقایی که دوست داری به مردم کمک کنی.هیچ کسی از دل کسی خبر نداره و فقط خدا از دلها خبر داره.اگه درمان این راه امکان پذیر نیست من چند تا راه دارم.یا اینکه به زور ازدواج کنم نسلی تولید کنم که بدونم بالاخاره مادر و فرزندش از هم جدا میشن و اون خانم هم شکست بخوره تو زندگیش؟یا اینکه خودمو بکشم تا دینم رو ازدست ندم و برم بهشت ؟. یا اینکه توی خیابون راه میرم چشم هامو ببندم و هیچ مردی رو نبینم که به گناه بیفتم؟اخه شما که از دل کسی خبر نداری چرا نمیگی من در این مورد چیزی نمیدونم تا ما هم دین زده نشیم.البته میدونم مطرح کردن این قبیل سوالات تو فضای مجازی صحیح نیست و ممکنه هر کس برداشت غلط بکنه و ممکنه اشتباه رخ بده.ولی حالا اگه خودتون جای یکی از اینا بودی چه میکردی؟
    سلام و درود
    بنده بارها ذکر کرده ام بنده روانشناس یا پزشک نیستم قصد هم ندارم پایم را تو کفش اونها بگذارم اما این را میدانم که میل به جنس موافق هر چه باشد(بیماری ژنتیکی و مادر زادی به قول شما یا مرض قلبی یا هوس بازی به قول بنده) قابل کنترل است و یعنی انسان می تواند با وجود این میل از آلوده شدن به گناه خود را حفظ کند.
    با سلام
    پسری بیستو پنج ساله هستم. از چهار پنج سالگی خاطرمه که لباس دخترونه میپوشیدم ؛آرایش میکردم،با دخترا بازی میکردم -طوری که خودمو دختر میدونستم و تا الانم این حس ادامه دارم ولی این اواخر بدلیل ترس ارگز تمسخر و آبرو این.کار را نمیکنم ولی پتانسیل این کار و علاقه آن هنوز باقیست و حتی در تنهایی با لباسهای پسرانه ام ،لباسهایی شبه دخترانه درست میکنم و با این کار احساس رضایت میکنم در عین حال آدمی هستم که خیلی به دین علاقه دارم و نماز و روزه را بجا میاورم (ولی چند سال بخاطر همین مشکلم ترکش کردم ولی بحمدالله دوباره شروع کردم)و از طرفی نمیتوانم منابع علمی و فضیات و نظریات و قانونهای را هم تماما انکارکنم،الان واقعه دچار سردرگمی شدم مشکل من ژنتیکی یا فیزیکیست -یا اکتسابی و تحت شرایط محیطی در صورتی که چهار پنج سالگی چه اکتسابی باعث تغییری به این عظمت میشود؟
    با تشکر از شما امیدوارم راهنمایی شما بتونه زندگیمو بهتر کنه
    سلام علیکم
    مشکل شما هر چه که هست شما را نمی تواند مجبور به گناه و فساد کند.
    ممنون از مطالبتون کاش می تونستید در ارتباط با چگونگی مبتلا شدن به (همجنس گرایی ) در جامعه ایران و عوامل به وجود آمدن از کودکی در افراد هم تحقیقی داشته باشید . شاید راهکارهای منطقی تری برای درمان آن ارائه میدادید.
    شما به عامل اصلی آن که گریبان گیر جامعه هست نبود فرهنگ ازدواج و امکان ازدواج در جامعه اسلامی و شیعی اصلا اشاره ای نکردید . عوامل محیطی مهمترین عامل برای گرایش جوانان به این امر ناپسند است .
    اولا من یک دگر جنسگرا ام و خیلی از این گرایش راضی ام
    لازمه این که خدا برای انسان حکم صادر کنه اینه که خدا مالک بشر باشه که بهیچوجه اینطور نیست و دلیل من برای این حرف اینه که بشر اختیار کامل بر روی خود داره پس مالک خودش هم هست
    و کاملا انتقاد دارم به مذهبی هایی که شجاعت در دست گرفتن سرنوشت خود رو ندارند
    خوب معلومه عاقبت دگر همجنس گرایی و گناه بیش از حد کفر گوییه!
    با سلام من یک دانش اموز 15 ساله هستم از وقتی که یادمه 3 ساله که همجنس گرا هستم هر وقت که این عمل زشتو انجام میدم یه حس پشیمونی بهم دست میده خیلی ناراحت میشم بعضی اوقات واقعا ناامید میشم! من اصولا به دوستام هیچ حسی ندارم ولی وقتی عکس های ... تو اینترنت میبینم انگار افکار منفی بهم هجوم میاره و این عملو انجام میدم البته الان دارم سعی میکنم که ازش دور بشم اگه میشه کمک کنید! من خیلی واسه روحانیا(از جمله شما) احترام قاعلم و همه ی حرفاتونو میپذیرم چون همشون درسته! اینم میدونم که خدا همیشه پناهنده ی توبه کنندگانه من دلم نمیخواد که جز گناهگاران تو روز قیامت محسوب بشم اگه میشه کمکم کنید واقعا ازتون متشکرم تو هر سایتی میرفتم میگفت فطری هست ولی سخنای اسلام واقعا حقه!من هر روز نماز میخونم که از این عمل زشت دور بشم ولی بعضی اوقات که درحال درسخوندنم یکدفعه شیطان بهم این وعده رو میده و ... ولی این دفعه واقعا میخوام توبه کنم! اگه میشه منو راهنمایی کنید که موفق بشم!ممنون از شما و سایت خوبتون!
    سلام علیکم
    هنوز فطرتتون اونقدر تغییر نکرده که مثل بقیه همه چیزو انکار کنید!
    الحمدلله
    انشاءالله خدا دستتان را میگیرد و اهل هدایت خواهید بود
    اقای حاج اقا چرا راستشو به مردم نمیگی حرمت لواط و مساحقه یه حکم صد درصد تعبدی هست . اگه تمام اطبا بگن هم جنس گرایی خوبه بازم طبق حکم تعبدی حرومه اگه هم بگن بده که دیگه توی بوق و کرنا میکنی.
    مثل همین خود ارضایی که اینقدر شایعه هست دربارش اونم همش میگید فلان دانشمند غربی گفته کور میشی عقیم میشی افسردگی میگیری و...
    حالا اگه همین هم جنس گرایی توی اسلام مجاز بود میگشتین دنبال دانشمندی که نظر شما رو تایید کنه، میشد بهترین عمل دنیا ثواب دنیا و اخرت نصیبش میشد!!!! اینقدر اسمون ریسمون به هم نباف بگو حکم خدا هست ضرر معنوی و اخروی داره ولو تمام دانشمندا هم بگن خیلی برایه طول عمرو سلامتی خوبه بالفرض،، بازم حرومه حرومه حرومه
    سلام و درود بر شما
    وآللاه ما هم همینو میگیم اما کسی که عبد خدا نیست تعبد حالیش نیست!
    دنبال دلیل علمی و عقلی می گرده(البته خود عبد نبودن بزرگترین بیعقلی و جهل است)
    سلام وخیلی ممنون به خاطر مقالتون.من همه نظراتو خوندم آخه چرا جوونای ما اینطوری شدن؟چه بیماری؟ چه گرایشی؟برادر من خواهر من گناهه میدونی گناه بیشترازاین؟خدایا قربونت برم که انقد صبوری .زمین مملو از فساد شده .آخه یعنی چی شمایی که میای مینوسی خیلی هم خوبه وازنظر روانشناسی اینجوریه اونجوری آخه برادر من گناه کردی و زشت تررررررررررررین عمل دنیا بعد میای حالا دفاعم میکنی .دیگه واقعا ازحدگذروندین آدمایی مثل شما که چشم ودلشون کور شده عین قوم لوطن باز اونا گناهشونو قبول داشتن ولی شماها میاین کلاه علمی رومساله میزارین تفاوت ما با اون زمان قوم لوط اینکه علم زیاد شده.والابدترازاون شده زمانه ی ما .حاج آقا باورمیکنین من الآن که 20سالمه و باید دراوج جوونی و خوش حالی باشم وقتی وضعیت جامعمو میبینم وقتی فکرمیکنم که شاید همسر آینده ی من همون آقا یی باشه که 2ماه قبل بایه دختردیگه بود یا شاید همجنس باز بود حالم به هم میخوره .نمیخوام زنده باشم یه جوری شده نمیتونم به کسی اعتما دکنم.دل اماممون به ماها خوشه به جوونا خوشه ماهم اومدیم به جای ازدواج و ادامه ی نسل وفرزندان صالح ترویج هم جنس بازی میکنیم ؟آره .یعنی اون لذت های کثیف و به داشتن یه خونه آروم باهمسرمون و بچه های خوب و آرامش در کنار همسرمون ترجیح میدیم؟یا خدااااااااااااااا خودت کمک کن .
    سلام
    حق با شماست.
    موفق و پیروز باشید.
    از نظر علمی ثابت شده که یک انحراف نیست بلکه یک گرایشه
    هر چی هست اختیاریه!
    با وجود کمال احترامی که برای روحانیون گرامی قائل هستم،اما باید بگم که این متن غیر علمی و دیدگاه غیر مستندی بود مبنی بر اینکه همجنس باز یک بیمار نیست،شما از کجا میدانید؟مگر تخصص دارید که اظهار نظر می فرمایید؟
    نظر دادن در حوزه ای که تخصص ندارید باعث خدشه دار کردن دین و حوزه است.پیشنهاد می کنم با یک دکتر روان پزشک و یا روان شناس مذهبی مشورت کنید و تجدید نظر بفرمایید.
    یک روان شناس مذهبی..
    با سلام و درود
    ما نگفتیم بیماری نیست بلکه می گوییم همجنس بازی یا همان عمل منفور لواط اختیاری است، و بالفرض که بیماری باشد مجوز همجنس بازی نیست.
    ولی حضرات اصرار دارند که غیر ارادی است.
    به قول برخی از دوستان باید بین همجنسگرایی و همجنسبازی تفکیک قائل شد.
    خیلی از همجنس گراها همجنس باز نیستند و خیلی از همجنس بازها همجنس گرا نیستند.
    يكشنبه ۸ آذر ۹۴ , ۱۱:۴۲ دکتر روانشناس
    سلام.اولا گفتید من از یک سایت تفریحی برات مدرک اوردم سند اوردم تا فکر نکنی از خودم ساختم و مطمئن باش هزار سند هم برات بیارم بازم انکار می کنی چون تعصب چشم و گوشتو بسته و نمی ذاره حق رو ببینی خودتم می دانی که با یه سرچ کوچیک هزار تا از اون مطلب رو برات صفحه می یاره بالا ثانیا امام حسین راهش درست بود که با شهادتش
    انتفاضه شیعه را تا الان زنده نگه داشته ولی اون دوره ابن زیاد مردم کوفه رو ترسانده بود و به دروغ گفته بود لشگر یزید در راه کوفه است. چون امام حسین به همراه شعار عمل هم داشت
    ولی شما چی همش شعار می دید و عمل نمی کنید شما همش شعار می دید ربا جنگ با خداست ولی چرا جلوی بانکهای ربا خوار رو نمی گیرید که همین سیستم بانکداری عامل همه این کشتارهاست این سیستم ادامه راه راکفلر هاست یا کشور چین عامل نابودی اقتصاد ایران می شه اگه این روال ادامه داشته باشه و با واردات جنسهای چینی بازار راکد می شه .این امنیت هم به خاطر انتفاضه زنده شیعه و مهدویت گرایی داریم چون در روایات امده ایران کشور مهدی است .
    بعدشم گفتید حرام خدا رو حلال کردن کی اینو گفته در قران گفته امّا آنها که در حال گرسنگى، دستشان به غذاى دیگرى نرسد، و متمایل به گناه نباشند، (مانعى ندارد که از گوشتهاى ممنوع بخورند) خداوند، آمرزنده و مهربان است.» خدا گفته اگر دستشان به غذا نرسد و متمایل به گناه نباشند پس لطفا ایات قران رو تفسیر به رای نکنید .شما می گید این چه ربطی به استمنای تجویزی داره اولا نیاز جنسی یک غذای روحیه و غذا فقط به خوردنیها مربوط نمی شه مثلا علم و دانایی -ورزش-بهداشت هم غذا محسوب می شوند برای سلامتی و در کل هر عملی که باعث تکامل انسان گردد غذا محسوب می شود نماز و روزه و زکات هم غذا محسوب می شوند منظور ایه فوق هر غذایی است که باعث تکامل انسان می گردد
    چون ما غذا می خوریم که سالم باشیم و زندگی کنیم و به اهدافمان برسیم .دانش غذای عقل است و نماز غذای روح .
    ثانیا چرا در قران ایه ای در مورد استمنای تجویزی نیامده در مورد تمام گناهان امده ولی استمنا خیر .در روایات هم امده که پیامبر فرمودند اگر کسی که استمنا می کند را بشناسم با او هم غذا نخواهم شد ولی هیچ از مجازات او سخن نگفته چون این عمل نزد پیامبر نسبت به ازدواج نازیبنده بود .اگر به این ایه که اگر کسی غیر از ازدواج راهی را برگزیند تجاوزگر است دال بر حرام بودن استمنا می دانید اولا منظور قران در این ایه تمام انچه که گناه است و در قران ذکر گردیده می باشد یعنی اگر کسی غیر از ازدواج راه های زنا-لواط-مساحقه را برود و نیاز جنسی اش را ارضا کند تجاوز گر است .اما این را باید خاطر نشان کرد که حتی استمنا و رابطه زناشویی هم در صورت افراط می تواند اسیب زننده باشد پس باید اعتدال ورزید پس علت هم غذا نشدن پیامبر با فرد استمنا گر تشویق او به ازدواج است .چون ازدواج راه بقای نسل است.
    پس نزد خدا ازدواج پسندیده است .بعدشم شما فکر سفسطه بافی را از ذهنتان خارج کنید چون مطالعه قران و احادیث کار همیشگی من است پس با منطق از موضعتان دفاع کنید .این توهم هم از ذهن خود خارج کنید که تنها راه نیاز جنسی کنترل ان است پس اگر این چنین است چرا توصیه شده زود ازدواج کنید .اتفاقا مقابله با غرایز خدادادی انسان باعث امراض روحی و روانی می گردد .یک معتاد اگر به موقع تزریق نکند چه حالی می شود چون مواد دخانیات
    وجود او را تسخیر کرده و حال کسی که در اوج غرایز قرار دارد این چنین است این را بدان انسان بر بدن خود حاکمیت ندارد بلکه این هورمونها هستند که بر بدن انسان حاکمیت دارند و وظیفه انسان معتدل کردن این هورمونهاست
    شما راهکار دادید برای جلوگیری از فشار جنسی به تصاویر تحریک کننده نگاه نکنند در صورتی که شما کلید را به او داده اید ولی کلید خراب است و در را باز نمی کند اصل تاثیر پذیری می گوید بر روی مسائل بنیادی تا زمانی که جامعه بر ان نظر مشترک نداشته باشند تبلیغ نشود چون باعث شکست می شود . بنا بر این اصل شما هنوز نتوانسته اید حجاب را در جامعه رواج دهید چون قلب مردم را بدست نیاورده اید و بر روی کنترل غرایز جنسی که یک مسئله بنیادی
    است دارید راهکار غلط ارائه می دهید که این راهکار می تواند به جامعه اسیب رسانده و باعث بحران هویت در جامعه و دین گریزی در جامعه گردد.شما می گوید ای جوان هر وقت غریزه جنسی بر تو شدت گرفت باید کنترل کنی و یکی از رهکارها نگاه نکردن به نامحرم است بعد این جوان با ورود به جامعه کلی نامحرم با پوشش نا مناسب می بیند و یک تضاد در او رخ می دهد بین فشار جنسی و گناه ناشی از ارضای جنسی که این فشار باعث بیماری روحی و روانی او می گردد اگر حق پذیر باشی این واقعیت را نادیده نمی گیری و بخاطر اشتباه خود از جامعه پوزش می طلبی .یا حق

    سلام

    از نظر علمی مطالب باید مستند باشه!

    اگر تعصب بنده به دین و دستورات دین چشم و گوشم را کور کرده این را یک افتخار میدانم و غیر قابل مقایسه با شما که تعصب به فرضیه های غلطی که خود غربیها غلط بودنشان را ثابت کرده اند و همچنین شایعات و اراجیف شیطانی متناسب با میل و هوستان.

    امام حسین علیه السلام راهشان درست بود و ما هم خودمان را پیرو ایشان می دانیم و په پیروی از ایشانم قیام کرده ایم! بر علیه افرادی چون شما که با ادعاهای دروغین سعی در حلال نمودن حرام خدا و قبح زدایی از محرمات را دارید.

    امام حسین علیه السلام فرمودند:

    «...انی لم اخرج اشرا و لا بطرا ولا ظالما و لا مفسدا و انما خرجت لطلب الاصلاح فی امة جدی، ارید ان آمر بالمعروف و انهی عن المنکر;  همانا من برای ایجاد آشفتگی و خودنمایی و نابسامانی و ستمگری خروج نکرده ام، بلکه همانا من برای طلب اصلاح امت جدم قیام کرده ام و اراده کرده ام اینکه امر به معروف و نهی از منکر کنم.»

    بنده هم قصدی جز این ندارم.

    اما  پیروان یزید حمله ور شده و متهم به تعصب و تفکر داعشی می کنند همانطور که امام علیه السلام را خارجی و طغیانگر می نامیدند.

    منظرتان از شما کیست؟؟

    بنده یک طلبه ای هستم مستقل که وابسته به هیچ نهاد و ارگانی نیستم. در جای خودش از ربا و سیستم بانکی هم انتقاد میکنم و پست می گذارم

    به هر چه هم که می گویم سعی می کنم عمل کنم  ولی شما آسمان به ریسمان می بافید و جالب اینجاست که حرف باطل خود را با کلمات زیبای حق مثل مهدویت و شیعه و انتفاضه زینت می دهید.

    به فرموده امیرالمومنین علیه السلام : «ا گر حق خالص در میان بود، اختلاف به چشم نمی‏خورد و اگر باطل محض در میان بود، بر هیچ خردمندی پوشیده نمی‏ماند؛ لیکن مشتی از حق و مشتی از باطل برگرفته شده و با هم آمیخته گردیده و اینجاست که شیطان به دوست‌داران خود چیره می‏گردد و ...»

    دقیقا مثل کاری که شما انجام می دهید!!

    شما دلیلتان از تفسر به رایتان چیست که می گویید: نیاز جنسی غذای روح!!!! است؟

    اولا نیاز جنسی نیاز جسم است نه روح

    ثانیا شما اگر راست می گویید یک آدرس حتی از یک مفسر سنی و یا سلفی بیاورید که چنین تفسیری در این آیه کرده باشد!

    جالب است این همه مقاله در مضرات استمناء حالا شده موجب تکامل!؟؟؟

    شما یک حدیث از پیغمبر را نقل می کنید و به دروغ ادعا می کنید که چیز دیگری نفرموده واز مجازاتش سخنی نگفته است.

    البته همین یک کلام که من هرگز با وی هم غذا نخواهم شد! برای منفوریت و قبح آن کفایت می کند . برای دیدن احادیث بیشتر و روشن شدن حقیقت به این آدرس    مراجعه کنید.

    (البته بعیید می دانم شما به دنبال حقیقت باشید)

    در قرآن فقط برای گناه خوردن مردار (اکل میته) مجوز صادر شده آنهم برای اضطرار نه هر گناهی. لطفا به کتاب خدا دروغ نبندید.

    اصل تاثیر پذیری دیگر چه اصلیست؟؟؟؟

    لابد آنهم در قرآن آمده است؟؟ شما که روانشناس بودید!

    اینکه مردم حجاب ندارند ناشی از جهل آنها به فواید حجاب و مضرات و عواقب بی حجابی است (که متاسفانه در این زمینه روشنگری نشده یا کمتر شده و صرفا نصیحت بوده و بنده با این قصد وارد گود شده ام) و همچنین پیروی از هوا و هوس است.(که باز هم بنده با روشنگری از عواقب پیروی از هوا و هوس سعی در هدایت آنها به سوی پیروی از خدا و احکام خدا دارم)

    لطفا در مورد احکام شریعت، آیات شریف قرآن و احادیث بیشترمطالعه کنید!

    و نظرات اینچنینی خود را اینجا تکرار نکنید.

    یا علی

    شنبه ۷ آذر ۹۴ , ۱۱:۲۰ دکتر روانشناس
    سلام.شما درس دین خوانده اید که در جامعه اثر گذار باشید پس وظیفه شما هراس و امید با اوردن دلیل منطقی و عقلی
    و علمی است چون امروزه سطح اگاهی مردم بالا رفته و در دوران جاهلیت نیستیم که فقط به ترساندن و امیدوار کردن دلخوش هستید .شما با این کارتان فکر می کنید دارید به دین خدمت می کنید در صورتی که خنجر را بر علیه دین از رو بسته اید .پس دلیل اینکه امروزه تنها راه گریز از این بحران را تمدن نوین اسلامی بر پایه وحدت حوزه و دانشگاه می دانند چیست غیر این است که اندیشه های سنتی نتوانسته پاسخگوی نسل امروزی باشد .برای مثال شما می گوییید ماهواره بد است
    خوب در نسل امروزی اگر این حرفتان تاثیر گذار می بود الان کل ایران ماهواره ازاد نمی بود ولی هست پس شما بجای هراس از ماهواره که یک وسیله شیطانیست با دلایل علمی و عقلی از موضعتان دفاع کنید .یا شما دائما می گویید ربا جنگ با خداست ولی اگر حرفتان کارساز بود چرا امروزه بانکها دارند ربا می خورند چرا بجای این حرفا نمی یاین بگین ربا عامل فروپاشی نظام شوروی شد و چین به خاطر هراس از اینکه به سرنوشت شوروی دچار نشود با مفاسد اقتصادی مبارزه می کند پس بجای گفتن ظاهر ایات به عمق ایات بروید که علت گناه بودن چیست . شما می گید ما وظیفمون انجام می دید ولی در حقیقت هیچ کاری تا حالا انجام ندادید و اگر دادید نتیجه عکس داده . گشت ارشاد تا حالا چکار کرده
    پس با زور نمی توان دین و ایمان خرید باید قلبها را بدست اورید.فاجعه اون روزیه که به خاطر فشارهای حقوق بشری از قوانین دینی دست برداریم و راه شکست خوره غرب رو پیش بگیریم چرا که امروزه دیگر حتی مدرنیته هم جوابگوی بشریت نیست و امروزه از پست مدرن صحبت می شود. این فاجعه است که شما حرفی رو به اسم دین بزنید یعد از اوردن دلایل عقلی و علمی ناتوان باشید و بعد بگویید حتما حکمتی دارد که ما نمی دانیم اینگونه تفکر دو نتیجه منفی دارد یا تفکر داعشی و یا تعصب ورزی و سرانجام این دو نتیجه نابودیست . شما به چه حقی بر علیه علم قیام می کنید
    و در جواب یکی از دوستان که سوال کرده من رفتم دکتر و ان دکتر گفته یا ازدواج کن و یا استمنا و در جواب می گویید ان پزشک یک دروغگوست و او را نهی از منکر کنید شما بر چه مبنای عقلی اصلا علمی نه این حرف را می زنید با این دور باطل توسعه نیافتگی که مانع ازدواج جوانان شده شما ازدواج را اجباری می دانید و می گویید از فقر نترسید چون خدا تضمین کرده که شما را بی نیاز می کند در صورتی که اگر واقعا فقیه باشی می دانی که ایات قران را باید با دیگر ایات سنجید و در قران در ایه ای دیگر امده که قوم موسی به او گفتند تو و خدایت بروید بجنگید و ما همینجا منتظر می مانیم پس اگر قرار باشد خدا با ازدواج یکی را از فقر نجات دهد پس چرا ما داریم برای محقق شدن ظهور تلاش می کنیم.
    پس اگر اینطور باشد خدا خودش ظهور را محقق می کند و به تلاش ما کاری ندارد . این چه منطقی است که شما دارید .
    اگر ایه اکمال را خوانده باشی خداوند خودش گفته اگر دردی بر شما عارض شد اگر درمان ان درد در حرامی است بر شما هیچ گناهی نیست به نظرت فشار جنسی یک درد نیست و جز ارضا هیچ راهی ندارد پس این راهکارهای بی منطق چیه که می گی به تصاویر تحریک کننده نگاه نکن در صورتی که در جامعه کلی از این تصاویر است .شما خودت رو جای اون جوان بذار که از ازدواج ناتوان هست به خاطر دلایل اقتصادی و... شما همین راهکارها را انجام می دی .یا حق


    با سلام

    گفتید که بنده فقط می ترسانم!! این نشانه آن است که شما در از وبلاگ بنده فقط قسمتهای خاصی را دیده اید.

    عالم واقعی کسی است که هم بترساند و هم امید بدهد همانطور که قرآن و اهل بیت علیهم السلام چنین کرده اند و ما هم سعی کرده ایم هم بترسانیم  و هم امید بدهیم.

    قبول داریم مردم بی توجه به هشدارها ماهواره نگاه می کنند و ربا خواری  و... در جامعه شیوع دارد. و این را هم قبول دارم که انتقاداتی بر امثال بنده وارد است اما عدم توجه و استقبال مردم دلیل نمی شود که حرام خدا را حلال و حلال خدا را حرام کنیم.

    اگر بی توجهی مردم دلیل بر اشتباه بودن راه امثال بنده باشد پس امام حسین علیه السلام هم معاذابالله اشتباه می کرد که نتوانستند بیشتر از 72 نفر را جذب کند.  

    قبول داریم که با زور نمی توان دین و ایمان خرید! اما با حرام خدا را حلال کردن و حلال خدا را حرام حلال کردن هم دیگر دینی نمی ماند که ایمان به آن وجود داشته باشد.

    اتفاقا فکر میکنم فهم مردم از دین و عواقب و آثار گناه، و فواید دینداری کم است که از دین گریزانند و دقیقا بنده در همین مورد فعالیت می کنم.

    اگر بشریت راهش درست بود مدرنیته به پست مدرنیته نمی انجامید!مطمئن باشید که عاقبت همه به سوی اسلام بر می گردند نه آن اسلامی که شما فکرش را می کنید.

    اسلام با تغییر رویه بشریت عوض نمی شود! شما دنبال اسلام مدرن یا پست مدرن هستید در حالی که اسلام اسلام است و حلال محمد حلال الی یوم القیامه و حرام محمد حرام الی یوم القیامه.

    بنده حرفی به اسم دین زده ام ودلیل دینی هم آورده ام ولی شما ادعای علمی یا عقلی کرده اید و دلیل نیاورده اید، شما که روانشناس!!!!!! هستید چطور برای ادعای خودتان به یک سایت غیر معتبر تفریحی تبلیغی رفرنس می دهید.

    برعلیه کدام علم قیام کرده ام؟؟؟ همان علمی که هر روز عوض می شود؟؟؟  هر روز علمی دیگر آنم را نقض میکند!؟؟؟

    شما از کدام دور باطل خبر می دهید؟؟؟ ما که نفهمیدیم کجاش دوره که باطل باشه؟؟

    همه قیاسهای شما در مورد آیات قرآن مغالطه و مع الفارق است.

    اظهارات شما نشان میدهد که شما هیچ انس و رابطه ای با قرآن ، احادیث و متون دینی ندارید.

    مشکل ازدواج هیچ وجه شباهتی با ظهور و انتظار و قضیه حضرت موسی علیه السلام ندارد.

    آیه اکمال :

     

        « حُرِّمَتْ عَلَیْکُمُ الْمَیْتَةُ وَ الدَّمُ وَ لَحْمُ الْخِنْزیرِ وَ ما أُهِلَّ لِغَیْرِ اللَّهِ بِهِ وَ الْمُنْخَنِقَةُ وَ الْمَوْقُوذَةُ وَ الْمُتَرَدِّیَةُ وَ النَّطیحَةُ وَ ما أَکَلَ السَّبُعُ إِلاَّ ما ذَکَّیْتُمْ وَ ما ذُبِحَ عَلَى النُّصُبِ وَ أَنْ تَسْتَقْسِمُوا بِالْأَزْلامِ ذلِکُمْ فِسْقٌ قلی الْیَوْمَ یَئِسَ الَّذینَ کَفَرُوا مِنْ دینِکُمْ فَلا تَخْشَوْهُمْ وَ اخْشَوْنِ الْیَوْمَ أَکْمَلْتُ لَکُمْ دینَکُمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیْکُمْ نِعْمَتی وَ رَضیتُ لَکُمُ الْإِسْلامَ دیناً ج فَمَنِ اضْطُرَّ فی مَخْمَصَةٍ غَیْرَ مُتَجانِفٍ لِإِثْمٍ فَإِنَّ اللَّهَ غَفُورٌ رَحیمٌ [5–3]»

     

    ترجمه فارسی آیه :

     

        «گوشت مردار، و خون، و گوشت خوک، و حیواناتى که به غیر نام خدا ذبح شوند، و حیوانات خفه شده، و به زجر کشته شده، و آنها که بر اثر پرت‌شدن از بلندى بمیرند، و آنها که به ضرب شاخ حیوان دیگرى مرده باشند، و باقیمانده صید حیوان درنده- مگر آنکه (بموقع به آن حیوان برسید، و) آن را سرببرید- و حیواناتى که روى بتها (یا در برابر آنها) ذبح مىشوند، (همه) بر شما حرام شده است و (همچنین) قسمت کردن گوشت حیوان به وسیله چوبه‌هاى تیر مخصوص بخت آزمایى تمام این اعمال، فسق و گناه است - امروز، کافران از (زوال) آیین شما، مأیوس شدند بنا بر این، از آنها نترسید! و از (مخالفت) من بترسید! امروز، دین شما را کامل کردم و نعمت خود را بر شما تمام نمودم و اسلام را به عنوان آیین (جاودان) شما پذیرفتم- امّا آنها که در حال گرسنگى، دستشان به غذاى دیگرى نرسد، و متمایل به گناه نباشند، (مانعى ندارد که از گوشتهاى ممنوع بخورند) خداوند، آمرزنده و مهربان است.»

    لطفا بگید از کجای آیه پیدا کردید که در صورت تحریک نیروی جنسی استمناء کنید!!

    چه ربطی هست بین خوردن گوشت ممنوع و استمناء؟؟؟

     

    در سوره مبارکه النور آیه ۳۲ آمده:
    وَأَنکِحُوا الأَیامىٰ مِنکُم وَالصّالِحینَ مِن عِبادِکُم وَإِمائِکُم ۚ إِن یَکونوا فُقَراءَ یُغنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضلِهِ ۗ وَاللَّهُ واسِعٌ عَلیمٌ
    ترجمه:
    مردان و زنان بی‌همسر خود را همسر دهید، همچنین غلامان و کنیزان صالح و درستکارتان را؛ اگر فقیر و تنگدست باشند، خداوند از فضل خود آنان را بی‌نیاز می‌سازد؛ خداوند گشایش‌دهنده و آگاه است!

     

    فرموده است که «اگر فقیر و تنگدست باشند، خداوند از فضل خود آنان را بی‌نیاز می‌سازد!» چرا نفرموده اگر فقیر بودند و مشکل اقتصادی داشتند بروند و استمناء کنند!

    مراقب اظهاراتتان باشید از خدا بترسید و توبه کنید.

    به نظر بنده فشار جنسی! یک نیاز است نه درد! تنها راه حلش هم ارضاء نیست بلکه به کنترل  در آوردن آن است، ارضاء از راه صحیح است، اگر اینطور نباشد پس چه فرقی است بین انسان و حیوان؟؟؟

    کدوم منطق میگه خودت روتحریک کن بعد از راه حرام ارضاء شو!؟؟؟ این واقعا نابخردانه است!

    در ضمن اجتهاد کار فقهاست نه روانپزشکان و امثال بنده پس پا تو کفش دیگران نکنید و به عنوان یک مسلمان مطالعات دینیتونو بیشتر کنید.

    یا علی

    اللهم اهدنا الی صراط المستقیم

    جمعه ۶ آذر ۹۴ , ۲۱:۱۳ دکتر روانشناس
    سلام .اولا مجزا بودن ادرسهای ای پی بخاطر شرکتهای خدمات دهنده اینترنت است که ای پی ها را بصورت رندم انتخاب می کنند و دائما ان را عوض می کنند ثانیا شما با اینکه درس حوزه خوانده اید ولی خیلی راحت اخلاقیات را زیر پا گذاشته و به دیگران توهین می کنید پس این نشان می دهد که از اسلام فقط ظاهر ان را دریافت کرده ای و هیچ از اسلام ناب نمی دانی.حتی اگر ان افراد اشتباه کرده باشند شما حق توهین به انها را ندارید حالا ما از کجا بدانیم شما واقعا یک روحانی واقعی هستید و این سایت را برای اهداف دیگری راه اندازی نکرده ای.از نشانه های ظهور این است که عده ای ادعای دین داری می کنند ولی فقط در حد زبان نه عمل و خود نیز به ان پایبند نیستند .شما خیلی راحت در کامنتهایتان از واژه های ضد اخلاقی استفاده می کنید .مطمئن باش هزار مدرک معتبر با دلایل علمی هم بیاوریم باز هم انکار می کنی .
    پیامبر (ص)فرمودند به خدای کافران توهین نکنید زیرا انان نیز به خدای شما توهین می کنند شما خیلی راحت این سخن ارزشمند پیامبر را زیر پا گذاشته اید .پس بدان با این رویه ای که پیش گرفتی سرانجامش عذاب الهی است .تو اگر ادعات می شه که دین داری و فقط کارت مردم هراسیه برو درمورد فسادهای اجتماعی و راه های نابودی و جلوگیری از ان مثل ربا و رشوه و اعتیاد مطلب بزار از کلام بزرگان اسلام چون مردم امروز به دنبال دلیل عقلی و علمی اند نه ترساندن از گناه. یا حق
    سلام
    بنده از همه انواع گناهن مطلب می گذارم.
    بنده توهین به کسی نکردم.
    بنده ادعای دین داری هم ندارم.
    اما وظیفه خودم می دانم که هم بترسانم و هم امیدوار کنم.
    و البته هیچ منعی هم نمی بینم در مورد اینکه با کسانی که در پی تجویز اعمال منافی عفت به عنوان درمان!!! هستند تند برخورد کنم.
    انجام گناه یک مقوله است
    ترویج یا به قول شما تجویز گناه مقوله ای دیگر و البته بسیار بدتر و بزرگتر.
    کسی که گناه کرده خیلی راحت تر از کسی که مردم را به گناه تشویق کرده و با ادعاهای کذایی و به عنوان درمان و ... قبح زدایی کرده بخشیده می شود.
    یا علی
    جمعه ۶ آذر ۹۴ , ۱۱:۴۴ دکتر روانشناس
    سلام
    اولا یک زن به نمایندگی یگ گروه معتبر و پژوهشگران ژنتیکی
    دوما ادعا کرده به نمایندگی از دانشگاه هاروارد
    سوما دلیل علمی اورده شما کافی یک سرچ کنید
    رابعا همه دانشمندان ژنتیک غرب تایید کرده اند حتی در ایران برید بپرسید
    خامسا از کجا معلوم ادعای شما مبنی بر عمل تغییر جنسیت این افراد راست باشد و این افراد یعنی اکثریت 95 درصد را درمان می کند و شما بر چه مبنایی این حرف را می زنید
    اگر علوم را انکار می کنید بدانید دارید خود را فریب می دهید و حق را نادیده گرفته اید. مردم امروزه به دنبال دلیل اند نه نصیحتی که دلیل علمی و عقلی ندارد و بر مبنای روایات گفته شده .پس علت پویا بودن فقه چیست غیر این است که باید پاسخگوی سوالات امروزی باشد .پس لطفا متعصبانه قضاوت نکنید .اگر وضع به همین روال پیش رود مطمئن باشید در چند سال اینده شاهد رژه همجنس بازان با پرچمهای رنگین کمان در ایران خواهیم بود .تنها راه پیشگیری از این فاجعه وحدت حوزه و دانشگاه و قضاوت بر معیار حق است نه قضاوت بر معیار تعصب .
    شما بر چه مبنایی استمنای تجویزی را رد می کنید که وظیفه یک روانپزشک است و هم اکنون برای درمان زود انزالی حتی در ایران توسط پزشک تجویز می شود .اگر با این شیوه درمانی مخالفید یعنی مخالفت با جامعه پزشکی
    ایه اکمال در قران چه می گوید و امام حسن(ع) بر مبنای همین ایه با طاغوت یعنی معاویه صلح کرد.اسلام کامل ترین کتاب اسمانی است اگر با تدبر خوانده شود نه مانند وهابیت با تعصب چرا که اصلا وهابیت به فقه پویا اعتقادی ندارد. یا حق.
    سلام
    بحث ما تو 5 درصد بود که شما احساس خطر میکردید نه 95 درصد.
    شما آدرس دادید رفتیم تو یک سایتی غیر معتبر که از دلایل محکم هم چیزی وجود نداشت!!!.
    سرچ کنیم ادعاهای واهی دیگه ای هم پیدا میشه، باید قبول کنیم؟؟؟
    علوم را انکار نمیکنیم بشرطی که قطعی باشند و منافاتی با احکام دین نداشته باشند نه اینکه هر ننه قمری ادعایی بکنه و ما هم اسمشو بذاریم علم و چشم و گوش بسته بپذیریم.
    پویا بودن فقه به این معنا نیست که مسلمات دین و حلال و حرام قطعی تغییر پیدا بکنه.
    پویا بودن یعنی اینکه برای هر مساله جدیدی جوابی دارد یا می تواند جواب بدهد.
    لواط و همجنس بازی حرام بوده و تا ابد حرام خواهد بود و به فرموده امام صادق علیه السلام خداوند درمان هیچ دردی را در چیز حرام قرار نداده است.
    این گونه تجویز ها نشانه دور بودن افراد از دین و احکام دین است.
    ماهم ادعایمان قضاوت بر معیار حق است و نه تعصب که البته ظاهرا شما تعصبتان بر ادعاهای بی دلیل و واهی است و بنده بر احکام شریعت.
    قیاس صلح امام حسن(ع) با معاویه با تجویز استمناء و شراب و همجنس بازی و... توسط پزشکان (که از قدیم رایج بوده) قیاس مع الفارق است.
    “میان ماه من تا ماه گردون + تفاوت از زمین تا آسمان است”
    در ضمن این قیاسها و حکم ها کار فقهاست نه پزشکان.
    در ضمن شمایی که ادعا می کنید روانپزشک هستید ما از کجا باور کنیم!!؟؟
    نه اسم !!! و نه ایمیل!! هر بار هم با یک آی پی مجزا!؟؟؟

    نظر اون خانم چقدر احمقانه:
    ... ظرف پنج میلیون سال آینده (!!!!!! چه پیش بینی دقیق و حساب شده!!) با نابودی کامل این کروموزوم، هیچ موجود مردی بر روی کره زمین باقی نماند.(نمی دونم بخندم یا گریه کنم!؟؟؟  خوب اگر مردی نباشد و نسلش منقرض شود و در دنیا فقط زن بماند!!! یکی نیست که بگه پروفسور! اگر مرد و اسپرمی نباشد این زنها از کجا بوجود آمده اند!؟ لابد از لای سنگ )
    پنجشنبه ۵ آذر ۹۴ , ۲۱:۰۰ دکتر روانشناس
    http://www.niksalehi.com/news/archives/110373.php این سایت در مود انقراض نسل مذکر در اینده -سایت اصلی فیلتر شده است . ایم منبعی است که خواسته بودید .یا حق
    سلام
    آنجا آمده:

    یک پروفسور زن انگلیسی ادعا کرد: "ژن مردان به تدریج در حال تحلیل رفتن و نابودی است و از این رو نسل مردان ممکن است طی چند میلیون سال آینده به طور کامل منقرض شود." به گزارش عصر ایران...

    اولا یک نفر

    دوما ادعا کرده

    سوما دلیل علمی نیاورده

    رابعا کسی تایید نکرده

    خامسا از کجا معلوم چنین ادعایی راست باشد.

    موفق و پیروز باشید.

    از اینکه وقت می گذارید برای ما ممنونم.

    یا علی



    پنجشنبه ۵ آذر ۹۴ , ۱۱:۵۳ دکتر روانشناس
    سلام .گفتید چطور نابارور کردن یک نسل سالم را می کشد اما هم جنس بازی یک نسل سالم را نمی کشد!!
    باید گفت منظور اقلیت 5 درصد است که مجبور کردنشان باعث نابودی نسل اینده خواهد شد بخاطر انتقال ژنتیکی یک خبر بسیار متاسف بار باید بگم که در تحقیقات انجام شده در دنشگاه هاروارد در 200 سال اینده به شرط اینکه مانع این معضل یعنی همجنس بازی نشویم نسل مرد به طور کامل منقرض می شود و نسل مونث بر جهان غالب می گردد و ازدواجهای لزبین(یعنی مساحقه)در دنیا انجام می گیرد و تنها راه بقای بشر را اسپرم گذاری می دانند و جهشهای ژنتیکی نشان خواهد داد در 200 سال اینده جنینها مونث تکامل یافته و هیچ فرزند پسری متولد نخواهد شد و این بخاطر انتقال ژنتیکی همجنس بازان (اکثریت 95 درصد) خواهد بود .علت از بین رفتن نسل مذکر به علت احساسات زنانه ای است که به خود تحمیل می کنند و این احساسات با احساسات واقعی انها هم خوانی نداشته و باعث اختلالات هورمونی و تداوم ان تاثیرات
    ژنتیکی می باشد که تداوم ان باعث نابودی ژن مسئول مذکر گشتن می شود اما علت اینکه چرا همجنس بازان زن به این عارضه نسلی یعنی نابودی ژن مسئول مونث گشتن نخواهند شد به این خاطر است که همجنس بازان زن در روابط خود احساسات مردانه را بر خود تحمیل نکرده و احساسات زنانه انها پایا خواهد ماند و بدین طریق دچار اختلالات هورمونی نخواهند شد این وضعیت را به وضوح می توان در سکسهاس گروهی یک مذکر- چند مونث دید.هم اکنون در امرریکا و غرب برخلاف تصورات عامه فقط به اقلیت 5 درصد اجازه ازدواج بین خودشان را داده و اکثریت 95 درصد حق ازدواج نداشته و باید از روابط کوتاه مدت تحت عنوان وصلت مدنی استفاه کنند . متاسفانه وصلت مدنی می تواند باعث انتقال بیماری های مقاربتی گشته و ژن های بیماری را در نسلهای اینده منتقل کند (مثلا سرطان که بخاطر عفونتهای ویروسی و سرانجام منجر به جهش سلولی گشته و این ژن مسئول سرطان به نسلهای بعد نیز منتقل می شود )
    پس تنها راه کار ترویج و تبلیغ ازدواج می باشد و برای تغییر گرایش های همجنس خواهانه در گروهای دوجنسگرا یعنی اکثریت 95 درصد باید از استمنای تجویزی استفاده کرد چرا که نه اختگی این افراد و نه تغییر جنسیت در این افراد کاملا اشتباه بوده و نسل اینده را با خطر جدی مواجه می کند
    اما فرمودید موانع ازدواج را برای این افراد یعنی اکثریت 95 درصد بر طرف کنیم باید گفت به خاطر میل شدید این افراد به دوجنس گرایی یعنی ارضا شدن در رابطه با یک جنس و گرایش شدید در رابطه با جنس دیگر ازدواج هم نمی تواند مانع
    گرایشهای همجنس خواهانه این اکثریت 95 درصد گردد . در حقیقت این افراد بعد از رابطه با همسر خود و ارضا شدن از ان در رابطه بعدی میل به جنس موافق داشته و به سمت همجنس بازی کشیده خواهند شد . یا حق
    سلام از این پیشبینی های مزخرف دانشمندان بسیار شنیده ایم
    لایه اذن
    انفجار جمعیت
    ازدیاد جمعیت همجنگرایا (5درصدی ها) ووووو
    اگر اینطور که شما ادعا می کنید درست است پس بعد از ده ها هزار سال باید همه جمعیت دنیا همجنس باز می شدند.
    اولا برای ادعایتان مبنی بر (در تحقیقات انجام شده در دنشگاه هاروارد در 200 ) مدرک بیاورید .
    ثانیا اینها همه برای تئوریزه کردن مقاصد شیطانی خودشان است شما باور نکنید.
    لطفا دیگر بحثی از تجویز و ... در این پست به میان نیاورید.

    سلام دوست عزیز .فرمودید نابارور کردن این افراد (اقلیت 5 درصد) باید بگم اصلا به این کار نیازی نیست چون فطرتا این اقلیت تمایلی به جنس مخالف نداشته و به همین دلیل خطر انتقال ژنتیکی به نسلهای بعد وجود ندارد این خطر وقتی وجود دارد که این افراد را وادار به ازدواج با جنس مخالف کرد اما اگر منظورتان ناباروری این افراد و بعد مجبور کردن این افراد به گرایش داشتن به جنس مخالف این باعث کشتن یک نسل سالم می گردد چرا که اگر مثلا یک همجنس باز مذکر نابارور گردد و بعد با یک جنس مونث از لحاظ ژنتیکی سالم ازدواج کند اینجا حق نسل از جنس مونث گرفته می شود و باز هم نسل اینده
    را به خطر می اندازد این افراد را باید به عنوان جنسیت سوم پذیرفت و فقط اجازه ازدواج را بین خودشان داد .ازدواج به خاطر پیشگری از بیماریهای مقاربتی باید در جامعه تبلیغ گردد. از خصوصیات فیزیکی هم جنس بازان مذکر داشتن ظاهر زنانه و خصلتهای زنانه می باشد و از ویژگیهایی که یک مرد دوست دارد بیزارند و برای همجنس بازان مونث برعکس.متاسفانه امروزه خیلی از افراد که خود را همجنس باز می دانند توجیهی است برای تنوع طلبی و لذت جویی و در حقیقت این افراد اصلا همجنس باز نیستند .یک راهکار برای تغییر گرایش در اکثریت 95 درصد استمنای تجویزی است.
    اما علت گرایشهای جنسی دوجنس گرایانه در بعضی افراد با وجود اینکه از نظر ژنتیکی مشکلی ندارند میل شدید این افراد به تنوع طلبی است و این شدت میل در این افراد ریشه ژنتیکی دارد اگر این میل کنترل نشود منجر به بیماری های سادیسم و مازوخیست می شود و فاجعه ای که هم اکنون در کشورهای غربی می بینیم که(با عرض پوزش فرد ادرار خواری و مدفوع خواری می کند)
    و شیوع بیماریهای مقاربتی. تنها راه مبارزه با این گرایشها استمنای تجویزی است .در غیر اینصورت هم از ناحیه سخت افزاری و هم از ناحیه نرم افزاری باعث صدمه ای جبران نا پذیر به جامعه می شود .
    متاسفانه کار دارد به جایی می رسد که این اکثریت 95 درصد دارند قانون را دور می زنند و با ادامه این روال منجر به حذف قانون ممنوعیت همجنس بازی و عادی سازی این عمل در جامعه می شود واقعیت این است حتی با زور نیز نمی توان
    مانع این روابط شد و تنها راه ان استمنای تجویزی و تبلیغ ان برای این افراد است .اگر می گویید استمنا یک گناه کبیره است این یک مساله فقهی است و من از دیدگاه پزشکی این را مطرح می کنم باید واقعیات را دید متاسفانه فقر و بیکاری و موانع برای ازدواج جوانان و جوانان سرشار از غریزه جنسی راهی جز این یعنی استمنای تجویزی نمی گذارد .
    یا حق.
    سلام
    این چه نظریه آقای دکتر استمنای تجویزی ، همجنس بازی تجویزی، تو کامنت بعدی هم لابد زنای تجویزی!!!
    چطور نابارور کردن یک نسل سالم را می کشد اما هم جنس بازی یک نسل سالم را نمی کشد!!
    اگر این ها واقعا زن یا مرد نیستند تغییر جنسیت تنها راه شرعی این معزل خواهد بود.
    در ضمن چاره چاه چاهی دیگر نیست که استمنا را تجویز می کنید.
    چاره کار صرف هزینه است، اینکه به جوانها کمک شود با وام ازدواج و کار فرهنگی برای تسریع ازدواج و زندگی ساده و به دور از تشریفات و ریخت و پاش و اسراف.
    يكشنبه ۱ آذر ۹۴ , ۱۹:۴۵ دکتر روانشناس
    ممنون دوست عزیز .شما فرمودید اجازه ازدواج به این افراد (اقلیت 5 درصد )مفسده بیشتری دارد این سخن شما درست است ولی باید محدودیتها را در نظر گرفت .هنوز دانش پزشکی در درمان این افراد هیچ راهی نداده و یک خبر واقعا تاسف بار
    این است که بسیاری از افراد که درخواست تغییر جنسیت داده اند به اشتباه و به خواطر عدم اگاهی این درخواست را کرده اند در حقیقت این افراد دوجنسگرا بودند و می توانستند خودشان به اختیار گرایششان را انتخاب کنند . بین به خطر افتادن نسل یک ملت در اینده و مفسده ای در حال در ان جامعه (مانند اسراییل به خاطر هراس از نابودی قوم یهود مجوز ازدواج این اقلیت را صادر کرد) موضوعی بسیار پر اهمیت است که باید اندیشمندان بخاطر ان راهکاری ارائه دهند چرا که اگر مانع ازدواج این افراد شد و این افراد به ناچار با جنس مخالفشان ازدواج کنند به یقین نسلهای بعد نیز همجنس باز ژنتیکی می شوند و باعث نابودی یک ملت می شود اما اگر مانع این افراد به خاطر مفسده اجتماعی شود این خطر یعنی نابودی نسل اینده
    بطور پنهانی جامعه را تهدید می کند پس با بکارگیری زور این وضع بدتر می شود (فشارهای حقوق بشری و اعتراضات عمومی ) و به این طریق جامعه مجبور به پذیرش ازدواجهای که بطور طبیعی هم نباید اتفاق بیافتد (اکثریت 95 درصد)
    می شود و این فاجعه است پس با تغییر جنسیت نمی توان این معضل را درمان کرد چون علت عمقی است و به ژنتیک افراد مربوط می شود .در عمل تغییر جنسیت فقط اعضایی اضافه یا کم می شود و این یعنی عدم تطابق ژنتیکی با جنسیت اجباری مانند الن تورینگ و سرانجام بیمار شدن این افراد که سرانجام تورینگ به علت بیماری افسردگی خودکشی کرد پس عمل تغییر جنسیت یعنی کشتن این افراد .
    اما عمل تغییر جنسیت برای افراد دوجنسه تجویز می شود البته با دانش کنونی پزشکی این عمل هم نباید اتفاق بیافتد ولی از سر اجبار باید این عمل را انجام داد مانند سرطان که فرد با عمل جراحی فقط چند ماه بیشتر می تواند زندگی کند
    امید وارم دانش پزشکی سرانجام برای درمان این اقلیت 5 درصد راهکار ارائه دهد . قوم لوط دوجنس گرا بودند و می توانستند گرایششان را انتخاب کنند ولی این اقلیت 5 درصد دوجنسه روانی هستند نه جسمی و اصولا به این افراد جنسیت سوم گفته می شود.یا حق
    با سلام و درود و تشکر از اینکه وقت گذاشتید
    برای حل مشکل این گروه 5درصد راه حلهای بهتری از جمله نابارور کردن اینها هم هست.
    به هر حال تخصص بنده فقط در مورد جنبه دینی و معصیت این عمل منفور است.
    یا علی
    گناهش چیه من انجام دادم توبه کردم ولی نمی تونم تحمل کنم به یک نفر ... شدم اون خودش می خواد حالا باید چکار کنم
    گناه کبیره است
    من هموسکشوال هستم... وشما هموفوبیا
    هم جنس بازی به دلایل مختلفی اتفاق می افته و ژنتیک یک علت ان است اما همه همجنس بازان مشکل زنتیکی ندارند
    پس همجنس بازان فطری یا ژنتیکی باید با گروه دیگر یعنی دوجنس گرا باید تفکیک گردد به دلایل ناتوانی در درمان بیماریهای زنتیکی که هم اکنون قادر به درمان این اختلالات نیستند و اگر با علم ناقص پزشکی امروزه بخواهند تحت درمان قرار گیرند بی نتیجه است مانند تورینگ که به خاطر همجنس بازی تحت درمان قرار گرفت ولی بخاطر بدتر شدن یعنی درمان او باعث تشدید مشکل او شد و سرانجام به خاطر بیماری افسردگی خودکشی کرد همانطور که بیماری مثل اسکیزوفرنی علت ژنتیکی دارد و فرد باید تا اخر عمر با این مشکل سر کند همجنس بازان ژنتیکی نیز اینگونه اند اما 95 درصد علت همجنس بازی فقط لذت جویی است و به خاطر دوجنسگرا بودن فرد است پس فرد می تواند گرایش جنسی خود را انتخاب کند در کل اگر فرد هیچ احساسی نسبت به جنس مخالف ندارد و به جنس موافق تمایل شدیدی دارد این نوع همجنس گرایی از نوع ژنتیکی است و تا زمانی که دانش پزشکی برای درمان این اختلال رشد پیدا نکند درمان این افراد هیچ فایده ای ندارد پس باید روی 95 درصد که در دنیا با تبلیغات و اموزش برای تغییر گرایششان کار شود نه این اقلیت 5 درصد در حقیقت این اقلیت 5 درصد دوجنسه اند اما از نوع روانی نه جسمی باید با همجنس بازی مبارزه شود و مجازات اعدام موقعی وضع گردد که فرد در عموم دست به این عمل بزند و باعث تبلیغ این عمل گردد
    به این اقلیت پنج درصد باید بعد از اثبات شدن نوع ژنتیکی بودن این گرایششان باید جواز ازدواج با نوع خودشان داد چون ازدواج این افراد با جنس مخالف خطر انتقال ژنتیکی در نسلهای بعد را دارد و این یعنی نسلی همجنس باز در اینده و نابودی یک ملت. اسراییل فقط به این گروه جواز ازدواج داده به خاطر هراس از نابودی قوم یهود
    سلام و تشکر از اظهار نظرتان
    واقعا قابل تامل است و مورد تایید
    به جز پاراگراف آخر که اجازه ازدواج با همجنس به این گروه مفاسد بسیار بیشتری از مفسده ای که شما ذکر کردید دارد.
    از جمله اینکه آن 95 در صد هم ادعا می کنند که جزء این 5 در صد هستند.
    به نظر بنده اگر واقعا چنین افرادی وجود دارند درمانشان تغییر جنسیت است نه اجازه ازدواج با جنس موافق.
    به هر حال ممنون از شما
    من همجنسگرا هستم
    امیدوارم به راه راست هدایت شوید
    ادم بعضی چیزارو میشنوه یا میبینه از خودشم بدش میاد از خدا میخوام به حق این ایام محرم هم که شده عاقبت هممون رو به خیر کنه که این کارا جز وسوسه شیطان و راهکار ادمای شیطان صفت نمیتونه باشه و به جای فکر و تاسف چاره اندیشی باید کرد که گریبانگیر کم کم همه جوونا حتی نوجوونا من دیدم داره میشه یعنی چی حالا سوای اون کسایی که این رفتارا بر اثر بیماری هایی که براشون هست بروز میکنه حالا اونایی که مبرا از این بیماری ها هستند چرا این رفتارارو دارند با خودتون فکر نمیکنید انسان که سن ازدواجش میرسه ازدواج میکنه با جنس مخالفش کامله و کم کم بر پیشرفت هاش روز به روز افزوده میشه و به موفقیت میرسه این که بر کسی حقیقتش پوشیده نیست و جنس موافق نمیتونه جز یه فکر غلط یه احساس زودگذر برای ادامه زندگی باشه که اصلا اخرش مثلا میخواد چی بشه اخرش جز ندامت چیزی بیش نیست پس این کارو با خودت نکن از من نصیحت کو گوش شنوا .
    با سلم
    خداوند انسان را خلق گرد و او را اشرف مخلوقات نام نهاد و به انسان از صفات بهایم و سباع و فرشتگان داد تا به وسیله دو صفت اول روزگار را بگذراند و بوسیله سومی خدا را عبادت کند اگر انسانی هر چه گیرش آمد بخورد و ه‍ر طوری که دلش خواست زندگی کند و به محض دیدن مسائل جنسی همچون خروس نتواند جلوی خودش را بگیرد چه تفاوتی با حیوان دارد پس چگونه به این نام اشرف مخلوقات به خود میبالیم
    بسم الله الرحمن الرحیم
    از همه دعوت میکنم، شده یک بار هم خودشان را به مطب امام حسین (ع) برسانند.
    البته باید بگم دانشگاه عاشورا
    اینکه آرمان های امام حسین ع چی بوده و دشمنانش چکاره بودند؟
    ....و اینکه عاشورا هنوز با اشک های امام زمان ما در جریانه...
    شده یک بار هم در صحرای کربلا برویم و چراغهای تمدن خیالی و تبلیغات اسلام آمریکایی را خاموش کنیم...
    و آخر دعواهم ان الحمدلله
    دیگه تنها راهش شده ظهور امام زمان!! ……این جماعت از خدا بی خبر کارشون از اعتیاد و بیماری گذشته !به هیچ سراطی مستقیم نمیشن !!..تنها راهش یا اینه مثه قوم لوط ( که اوناهم همجنسباز بودن)  خدا یه بلای آسمونی رو سرشون نازل کنه و همشونو از دم ریشه کن کنه, یا ظهور اقا امام زمانه!!!!… یا حق :)
    همجنسگراها یا ترنس هستن یا مشکل روحی روانی دارن عزیزم ترنسها که امام اجازه عمل جراحی تغییر جنسیتشونو داد با اونا کاری نداریم اونا مشکل هورمونی دارن مغز یک پسر ترنس مغز ١ زن کامله و اما میمونه مشکل دارها که اونا بیمارن بنظرم فقط مرگ مداواشون میکنه
    مداوای آنان توبه و بازگشت به سوی حقیقت است نه مرگ.
    البته مرگ مجازاتی است برای آنهایی که به دست قانون افتاده اند و برای درس عبرت سایرین.
    باسلام,منم به همجنس خودم علاقه دارم حتی جنسی24سال دارم ولی واقعأگاهأازخودم بدم میادکه ایا دست خودمه یا غریزیه واقعا موندم چیکارکنم همیشه به پسرا نگاه میکنم و اینو میدونم عملأ  کار من برعکس رونده طبیعیشه و کاملأ اشتباه هستش همجنسگرایی شایدخوب نباشه اما بیشتر بده اش بخاطر افرادیه که خودشون همجنسگرا میدونن واونا یک عده منحرف پیش نیستن ,میخام درست راهنماییم کنید,نه تو یک جمله,باتشکر
    با سلام و تشکر از حضور گرم و حسن اعتمادتون
    اینکه شما کار خودتان را اشتباه می دانید خودش بسیار مهم و نصف بیشتر راه حل مشکلتان است.
    علاقه به هم جنس (در اکثر موارد) همان علاقه به ارضاء غریزه جنسی است که به قول خودتان نوعی انحراف در غریزه طبیعی انسان است که کنترل آن در اختیار انسان است
     و ممکن است در برخی بصورت خود ارضائی، در برخی ارتباط جنسی با جنس مخالف(زنا) و حتی نزدیکی با حیوانات تبلور پیدا کند.
    موفق و پیروز باشید
    جمعه ۲۴ مهر ۹۴ , ۰۷:۰۵ همجنسگرای عاشق
    من همجنسگرا هستم . بودم و خواهم بود . از گرایش جنسیم بسیار راضی هستم و بسیار لذت میبرم . توی زندگیم از نظر جنسی و عاطفی و شغلی و روحی و مالی هم تامین هستم و هیچ کمبودی هم ندارم .

    حالا شما بگو همجنسگرایی چه آسیبی به من رسونده؟

    شما هم برو مطالعه کن . همجنسگرایی توی قریب به اتفاق کشورهای پیشرفته مثل تمام اروپا و آمریکا و استرالیا و بسیاری کشورهای صنعتی و متمدن دیگه بیماری به حساب نمیاد و یکی از شاخه های گرایشات جنسی هست. علم روز دنیا همجنسگرایی را بیماری نمیداند. شما میگی بیماریه؟ مرحبااااا
    خدا که با امثال شما را به حال خودتان رها کرده
    شیطان هم باهاتون کاری نداره چون از خودشید و بلکه پست تر.
    ما نمیگیم بیماریه! بلکه میگیم گناهه و بدتر از بیماریه.
    سلام علیکم و رحمة الله. همجنسگرایی جزء فطرت انسانهاست. خداوند تبارک و تعالی انسان را طوری خلق نموده که میل به اوج لذتها دارد. در مورد همجنسبازی ایده محکمی ندارم ولی در مورد زنا طبق تحقیقاتی که کرده ام، زنا تعریفش تعریف علمی و دقیقش این است که مرد و زنی که هردو یا یکی از طرفین به مرحله ایمان واقعی نائل نشده باشند، باهم رابطه جنسی داشته باشند.(سوای از رابطه ازدواج). معنی حرفم این می شود که از لحاظ مغزشناسی اگر یک زن مومنه (با ایمان واقعی) و یک مرد مومن واقعی ( که برای تمیز مومن واقعی و غیر واقعی هم معیار دقیقی دارم)، با هم ارتباط برقرار کنند، هیچ اتفاق ناگواری لاقل از لحاظ معنویت و بعد ذهنی (تمرکز و آرامش) و عاطفی رخ نخواهد داد. (تنها چیزی که مطمئن نیستم بعد جسمی است ولی قطعاً از آن لحاظ هم مشکلی نخواهد بود).
    حاضرم در این رابطه با هر فردی که مدعی دین شناسی است مناظره کنم. چیزی که در دنیا هست بیهوده به وجود نیامده، اگر کفار و طرفدارن و دوستداران آنها دنبال سکس ضربدری اند، این یک نعمتی است که اولی ترین افراد به آنها مومن ها هستند.
    مومن ها در خواب و کفار غرق در خودشیفتگی.
    ممکن است این مطالب را انکار یا تحقیر کنید. خوب بکنید. مطمئنم بهشت دنیوی وجود دارد و برقرار خواهد شد. ولو کره المشرکین و کافرین و..
    برای فهم بهتر مطلب بهتر است مراحل ایجاد ارتباط ها را مد نظر و دقت قرار بدهیم. یک - دیدار. دو- همکلامی. سه- مصافحه و هماغوشی و... چهار- رابطه جنسی
    همانطور که می دانید دیدار روی مومن عبادت محسوب می گردد. علت این امر انرژی است که از مومن ساطع می شود. به همان طریق حتی دیدن روی کافر تاثیرات خطرناکی بر ذهن و مغز انسان (البته مومن) می گذارد. (این تاثیرات که گفتم تازه مربوط به رقیق ترین نوع و مرحله ایجاد ارتباط اجتماعی بین دو فرد است، پس وای به حالتی که رابطه در مراحل بالاتری انجام شود!)
    مخلص کلام!
    از ما گفتن.
    علت حرام بودن زنا و لواط (این توجیهاتی که برای متقاعد کردن عوام هم به سختی به درد می خورد کافی نیست) علت حرام بودن این رابطه ها، انرژی پلیدی است که از هر غیرمومنی (با معیار ایمان واقعی) تولید می شود.
    در آخر الزمان، ظهور که خود قیامت کوچک دنیوی است، مومنان واقعی و از مدعیان مذهبی و خار و خس ها مانند شب و روز جدا خواهند شد. مومنها تمام خوشی هایی که عوام شیطان دوست، تمام تلاش خود را برای برقراری فرهنگ شیطانی و نایل شدن به آن خوشی ها کردند و موفق نشدند(هنوز). را به ارث خواهند برد.
    یکی از علامت های نفاق ترسیدن از غیر خداست.
    این که ملاحظه مردم نفهم و سطحی نگر (بخصوص در دین) را کردن. لی لی به لالای مردم گذاشتن« که اوا نترسید دین اسلام ظالم نیست و مبادا یه موقع خدایی نکرده خیال کنین دین چیز اخیه و ...»
    مردم طبق آیه قرآن اکثریت چهارپا، نفهم، کافر، طبق قول شریف اباعبدالله دین لقلقه ای بر روی زبان آنهاست.
    اینقدر گول این کامنت ها و غیره را نخورید. اینها دروغگویند.
    من کار روی زمین مانده ارباب هستی را به انواع این مردم اثبات کردم ( از بی سوادترین ها تا همان هایی که با معیارهای دقیق مومن واقعی می شناسمشان)، قبول کردند و کوفی صفت بودن شان را نشان دادند.
    چرا دروغ می گوییم؟
    هر کسی که همنجسگرا نباشد بیمار است.
    مگر می شود یکی آدم باشد و لذت طلب نباشد؟
    امیدوارم جرات تایید این مطلب، را داشته باشید...
    التماس دعا.
    سلام علیکم و رحمةالله
    بارها گفته ایم آنچیزی که حرام است عمل شنیع لواط و ادخال است نه چیز دیگر.
    ادعاهای شما متاسفانه پر است از مغالطه و ادعای ناحق و باطل آمیخته با حقیقت (به عبارت دیگر مزخرف= مسی که باغ لایه ای از طلا پوشانده شده است)
    گفتید:«گر یک زن مومنه (با ایمان واقعی) و یک مرد مومن واقعی ( که برای تمیز مومن واقعی و غیر واقعی هم معیار دقیقی دارم)، با هم ارتباط برقرار کنند!» که اگر منظورتان از راه حرام است که این عمل غیر ممکن است. چون مومنان واقعی وقتی که روح ایمان در وجودشان باشد هرگز زنا نمی کنند.
    شما فقط ادعای دین شناسی می کنید اما در واقع چیزی از دین نمی فهمید!! یا اینکه هدفتان شبه پراکنی و شیطنت است.
    چطور ممکن است عملی را دین گناه معرفی کند و در روح و روان انسان اثر سوء نداشته باشد!؟؟؟
    و شما چقدر غرق در خودشیفتگی و منیت هستید که ادعا می کنید «هیچ اتفاق ناگواری لاقل از لحاظ معنویت و بعد ذهنی (تمرکز و آرامش) و عاطفی رخ نخواهد داد» جالبتر اینکه نظر شما مستلزم این است که هیچ فرقی بین زنا و عمل زناشویی نباشد.
    در عین حالی که با اطمینان از عدم تاثیر معنوی این عمل خبر میدهید در مورد اثر جسمی آن تشکیک می کنید و در موردش تردید دارید«
    (تنها چیزی که مطمئن نیستم بعد جسمی است»!!!
    در حالی که سزاوارتر این است که در بعد معنوی یا عاطفی و روانی آن تردید می کردید. چون اساسا روح و روان کمتر قابل آزمایش است.
    آفرین به شما که کاری را که انبیاء و ائمه علیهم السلام نتوانستند به اتمام برسانند شما به تنهایی انجام دادید==» «من کار روی زمین مانده ارباب هستی را به انواع این مردم اثبات کردم ( از بی سوادترین ها تا همان هایی که با معیارهای دقیق مومن واقعی می شناسمشان)، قبول کردند و کوفی صفت بودن شان را نشان دادند.»!!!!
    پس با وجود این ایده احمقانه شما اگر کسی با مومن رابطه جنسی برقرار کرد حرام نیست!!!!
    من پسرم من اینکارا همجنسبازى از پسرا بدم میاد اصلا هیچ حسى بهشون ندارم و من دوست صمیمى دارم باهم حرف میزنیم و میریم بیرون میریم میگردیم ولى من خودم چیزى که فکر میکنم میگفتم اگه دختر بودم عاشق دخترا میشدم با دخترا همجنس باز میشدم چرا اینطورى هستم؟
    نمی دانیم چرا اینطور است!!
    لابد از شدت علاقه به جنس مخالف اینطور هستید!
    سلام. اینجا بعضی ها فرق همجنسگرا و همجنس باز رو نمیدونند بعد نظر میدند این آفرینش خداوند است که چگونه بودن ما را رقم میزند. نه به زور میشه کسی رو همجنسگرا کرد نه مجبور به ترک  عادت....
    با سلام در قسمت
    9.تشویق به عمل زشت و مکروه

    سطر پنجم

    کلمه (ذائقه) با املای غلط تایپ شده
    پیشنهاد می کنم حرف "ظ" با ضدای /د/
    و حروف "ث"و "ذ" هر کدام به ترتیب با صداهای /چ/ و /ج/ خوانده شوند
    بنا بر این:
    ت|ط   د|ظ    س|ص   ز|ض   أ|ع     ه|ح     غ|ق    چ|ث     ج|ذ

    سلام
    ممنون و تشکر از آقا یا خانم
    مینا
    راوی
    تائب
    و دبیر
    اصلاح شد
    خلاصه دوستم که مجرده بیشتر ازمن داره از یه سری حرفا ناراحت واذیت میشه
    اینارو گفتم که درک کنید عاطفه ودوستی عمیق بین دو دختر رو وتمایز قایل بشید بین محبت ودوستی با تمایل جنسی همجنسگرایی واین حرفا!!
    اینجوری پیش بره محبت وعاطفه.و... میره توقصه ها!!
    حالا من که شوهر دارم ولی اونا که مجردن واقعا سخته براشون این انگ ها
    ببخشید پر حرفی کردم دلم پربود

    سلام
    ظاهرا در بیشتر منابع فارسی منظور از همجنسگرایی همان گرایش جنسی است نه گرایش عاطفی
    پس ناراحتی ندارد.
    در مورد حرف مردم  اصلا اهمیت ندید چون آنها در هر صورت دنبال بهانه ای هستند که در مورد دیگران حرف بزنند البته شما می توانید با تغییر تاکتیک در زندگی دیدشان را عوض کرده و بهانه ها را از آنها بگیرید.
    ممنون از حضورتان در گناه شناسی
    یا حق

    سلام انشا وفن بیان خوبی ندارم امیدوارم بتونم منطورم برسونم
    زنی بیست وشش ساله هستم که  یه دختر یه ساله دارم
    دوستی دارم که از دوران مدرسه خیلی صمیمی هستیم وهم رو دوست داره بطوری که حاضریم برا هم جون بدیم اما بخدا هیچ تمایل جنسی به هم نداریم ومن باشوهرم هیچ مشکلی ندارم وبا او به ارامش جنسی میرسم!!!! 
    ودوستم برای من کوه عاطفه وارامش روح است!! اما متاسفانه نمیدونم چرا جدیدا نگاها یجوری شده که انگار صمیمیت ودوست داشتن رو به چشم...
    کاری به موضوع همجنسگراها ودرست وغلطش ندارم فقط اومدم اینجا بگم بابا بخدا دخترا خیلی عاطفی تر از اونچه که فکر میکنید هستند مگه حتما باید تمایل جنسی وجود داشته باشه که دونفر دست هم بگیرن به هم علاقه داشته باشن؟! ینی من نمیتونم دوست دوران مدرسمو که برام عزیزه توبغل بگیرم وبراش ابراز دلتنگی کنم؟!! ادم بچیرایی میشنوه که دلش میشکنه این موضوع بیشتر دوستم رو که مجرده عوض کرده!! بین ما هیچوقت هیچی نبوده جز دوستی وصمیمیت حتی حسی جنسی هم نداشتیم چ برسه به.. توروخدا هرکی رو دیدید باکسی مهربونه و.. بهش هزارتا انگ نزنید!!
    دخترا فرا،تر از اونچه..  حساس وعاطفی ومهربونن بحث تمایل جنسی جدای این حرفاس
    سه شنبه ۲۰ مرداد ۹۴ , ۰۵:۳۷ نه غرض دارم نه مرض
    سلام و درود به همه شما 
    من تا اینجا همه پست ها رو دونه به دونه خوندم ، گاهی شاد می شدم از اینکه هنوز بعضیا مثل این حاج آقای فرهیخته از اسلام و احکامش دفاع می کنند و  از خداوند برای اینان بهترین خیرات دنیا و عقبا رو خواستارم  ...
    اما بعضیام  واقعا ی حرفای عجیب و غریبی میزنن !
    اما من بیشتر برای کسانی متأسفم که ادعای مسلمونی دارن و بعد زبونم لال دم از تمایل به همجنسگرایی و در نهایت دفاع از این عمل غیر انسانی... میکنن
    مسلمون تو دیگه چرا؟؟؟
     اصلا کی گفته ما مجاز به انجام هرچیز غریزی هستیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    مگه دور از جون دوستان ما حیوووونیم که هر کاری رو که بتونیم و دوس داشته باشیم انجام بدیم بعد بگیم این یه چیزه طبیعی و فطریه ؟؟؟
    بله شهوت فطریه اما بخدا قوه ی عقل ، اندیشه ، حیا ، عفت ، پاک بودن و پاک زیستن هم فطریه آدمه!!!!!!!!!!
    چرا کسی نمیگه عمل به دستورات عقل و وجدان غریزی هستش؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    علاوه بر اینکه انسان به عقل و وجدان ... مجهز شده باز خدا لطف کرده و پیامبرانش رو فرستاده تا اتمام حجت کنه
    و با این حال دائم در ضمیر بنده هاش نجوا می کنه و اونا رو به سمت خودش دعوت می کنه!!!

    اما چند کلمه با دوستانی که میخوان از این گرایشات جنسی ناپسند نجات پیدا کنن اول باید متوجه زشتی این عمل بشن تا انگیزه پیداکنن !!!!!!!!!!!!!!
    بعد باید تصمیم جدی بگیرن که یه زندگی پاک و سالم و آبرو مندانه و آزاد از خواسته های نفرت انگیز نفس رو برا خودشون دست و پا کنن و تصمیم بگیرن حتی فکر اینجور برنامه ها رو هم نکن به هیچ و جه!
    چون مطمئنا این تمایلات و این افکار مثل خوره و مثل یه غده سرطانی عمل میکنه و هیچ وقت ارضاء نمیشه تا انسان رو کامل نابود کنه و با هر پاسخ مثبتی که از آدم دریافت میکنه بیشتر و بیشتر در وجود آدم رخنه میکنه و درمانش سختر و سختر میشه!!!
    پس اگر هم به هر نحوی این جور افکار به ذهنش خطور کرد به هیچ وجه إدامش نده و سریعا رشته افکارش و به هر وسیله که شده پاره کنه!!
    مثلا اگه دراز کشیده پاشه وایسه ، اگر ایستاده راه بره، با یه سری تکنیکای ساده!
     خلاصه برای نجات از این گرایشات باید تمام فعالیتهایی که باعث تشدید این تمایلات میشه رو متوقف کرد
    درسته سخته اما هیچی نشد نداره!
    محیط زندگیشو عوض کنه حتی اگه شده بره یه شهر دیگه یا مثلا  دوستا، رفیقا و حتی سیم کارتشو عوض و.....
    مطمئنا اگه کسی واقعا تصمیم بگیره که خودشو از شر این احساسات که متأسفانه خیلی از ماها دچارش هستیم نجات بده؛ خودش خوب میتونه تشخیص بده چه کار باید بکنه!
    و نکته ی مهم اینه که اگر آدم تصمیمی بگیره و بعد خلاف تصمیمش عمل کنه به تدریج کلا ارادشو از دست میده!!!!
    پس "آدم" نباید به هیچ وجه از تصمیم درست کوتاه بیاد!!!!
    اما نکته ای که از همه مهمتره و باعث نجات آدم میشه رابطه داشتن با خداست! سخترین کارها و گذر از مشکلترین مراحل زندگی با کمی رابطه با خدا آسون میشه .
    اگر خدا رو حتی برای ی لحظه بزاریم کنار  احساس بی هویتی میکنیم و تمام استدلات و دلایلی که تا الان باعث کنترل ما می شد همه به یک بارگی فرو میریزن ! 
    اینجاست که هرکاری از دستمووووووون برمیاد!!!!!!!!ا!!!
    و تقریبا برای همه ما اتفاق افتاده !!
    اما یه مطلب دیگه:
    اسلام اگر یه جایی حکم به شلاق یا اعدام یا مجازاتهای دیگه میکنه روی هیچ و پوچ حکم نکرده!!!
    همش رو حساب و دقیقه!!!
    تا به حال شنیدید برای یک شخص دیوانه، اسلام حکم اعدام بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اسلام در مورد فرد عاقل و نیمه عاقل و دیوانه یه جور حکم نیمده!!!
    بعضیا میگن ما مسلمونیم اما خیلی از این احکام رو چون آخوندا در اوردن قبول نداریم! که واقعا بهونه مزخرفیه!!
    به چه دلیل؟؟؟
    دلیلی ندارن!!ا
    راستش امروزا انقد تریبون زیاد شده و حرف برا  گفتن هست که دیگه وقت نمیشه به سند و مدرکش پرداخت!!!!
    میگیم خوب اسلامی که شما می گید چیه؟؟؟
    دست آخر میگن هیجی فقط کافیه دلت پاک باشه همین!
    که واقعا هم خودشون دنبال پاک بود نیستن!!!!  
    اما احکام اسلام کاملا مشخصه می تونید به قرآن و روایات و کتب علمای "واقعی" رجوع کنید
     توجه داشته باشید اسلام نه ربطی به جمهوری ایران داره نه عراق نه سعودی !
    کسی نباید کارای بعضی از سران ایران یا سعودی و... رو به پای اسلام بزاره البته اگر اهل درک و شعور باشه!!!.
    اما با همه ی این حرفا نه شمر با اجبار جهنمی شد نه حر به زور اهل بهشت شد
     مطمئنا شمر هم برا خودش توجیهات و نظرات خاصی داشته!!!!
    وامروزه مد شده به نظرات همه بایس احترام گذاشت
    ناگفته نماند که خودم از همه روسیاه ترم و هیچوقت ادعا نمیکنم که از کسی بهترم
    اینو جدی میگم اما لااقل سعی خودموووووووو میکنم که خوب بشم
    شما هم سعی خودتونوووووو بکنید
    موفق باشید.

    به قول دکتر الهی قمشه ای آیه شریفه " سلام من قول رب الرحیم " همان هدیه دادن حوا به آدم است ,, همان دو فرشته ای ک تبدیل ب جنس مونث شدند ،، و برای تکمیل و تسکین و تکثیر بشریت...
    بله ، لواط عمل ناپسندی هست ، چون دخول داره از ی جایی صورت میگیره ک مقعد نام داره و وظیفش و کارش چیز دیگه هست ،،، خروجیه آقا جان ،، شما توی هیچ جای دنیا نمیتونی از گیت خروجی وارد بشی چه فرودگاه چه فروشگاه چ ...مگر جایی ک بی صاحب باشه
    ولی با این مشکلات جامعه و نداشتن امنیت شغلی جوانان و مشکاات ازدواج لواط توجیه پیدا میکنه ،،، مساله مهم اینه که لواط این عمل شنیع نبابد توجیه بشه ،، اون کسی هم ک لذت جنسی لواط رو تجربه میکنه ک لذت آمیزش با همسر رو درک نکرده پس دیگه ازدواج رو بیخیال میشه
    به هر حال به نظر بنده کم کاری مطلقا از مسئولین صدر حکومت هست،،، خدا و پیغمبری چند تا کارخونه پالایشگاه پتروشیمی فولاد و ذوب آهن یا هر کوفت دیگه ساختید ک ی جوون امنیت شغلی داشته باشه؟
    توی رسانه تون دائم موضوع فیلم ازدواج نافرجام دو تا بچه پولدار ... غیر از اینه ،،، خب جوونا ی غولی بنام ازدواج ساختند دیگه ،،،، کنکور غول بود ، ک بحمدالله الان نیست ، سربازی غول بود ک بحمد الله سربازی ها هم شده بچه بازی ولی هنوز سربازی غوله ،،، ازدواجم ک گل سر سبد غول ها ، تازه غول شدند...
    مطلقا فرهنگسازی غلط از طریق رسانه و شرایط اقتصادی عامل ترس از ازدواج و پناه بردن ب همجنس گرایی و توجیه گناه هست ،،، منتظر نظرات شما از طریق ایمیل هستم
    هو المحبوب
    سلام و درود بر شما
    تا حدود زیادی با نظرتون موافقیم
    موفق و پیروز باشید
    خیلی هم همجنس گرایی خوبه
    از یه انسان خوب بعیده که فکر کنه این عمل کثیف خوب باشه!!؟؟
    ایا هم جنس بازها میتوانند با دختر ازدواج کنند.. واسه خودم متاسفم که عشق اولم یه هم جنسباز بودش و خودم خبر نداشتم بعدا بهم گفتند خیلی دوسش دارم لطفا کمکم کنید چیکار کنم فراموشش کنم یا نه 
    با سلام
    ممنون از حضور گرمتان در گناه شناسی
    آسان ترین روش برای فراموش کردن کسی که دوستش دارید
    همیشه این نکته را به یاد داشته باشید که هر چند فراموش کردن خیلی سخت است اما شما لایق بهترین ها هستید! این را همواره به خاطر داشته باشید.
    به این لینک هم می توانید رجوع کنید
    http://www.parsine.com/fa/news/166889

    سلام نمیدونم بهتون جی بگم اخه برادرمن مگه نگفتم یخورده مطالعه داشته باشید چندتا مقاله علمی دراین رابطه خوندیدبه چندنفرمتخصص مراجعه کردید که الکی نظر ندید واقعا براتون متاسفم وبرای کساییی که درکنارتون شمارو فالو میکنندتوروخدارسانه اموزشی دکترشمشیری وسوا ل جواب هاشون روببنید به والله کیف میکنید چفدر زیبا وبدون کینه وغرضورزی جواب دادن اگه میخای به کسی کمک کنی اول  به خودت کمک کن یه خورده با ملاطفت بادیگران  رفتارکن .که اگردرشت خوی سنگ دل بودی از اطرافت پراکنده میشدند
    سلام
    ببخشید شرمنده اشتباه کردم!!!!
    برادر مومن بنده فقط با حکم شرعیش کار دارم و اینکه این یک گناه بزرگ و مرضیه مثل بقیه گناهان!!!!
    کاری هم به توجیه و تئوریزه کردن آن ندارم!
    به سایت دکتر شمشیری هم رفته ام. ایشان کار خودشان را می کنند و ما هم کار خودمان را.
    ایشان معالجه می کنند و بنده تفهیم بیماری!!
     مقاله های به اصطلاح علمی (که خیلی هاشون به راحتی گناهان بزرگی مثل شراب خواری و استمناء و... تجویز می کنند!!!) هم درباره اش خوانده ام.
    یه سوال هم در مورد سیصد و سیزده فدائی منجی دارم ازتون 
    لحظه ای درنگ: 
    یعنی ایران ما 313 روحانی حلال زاده، با تربیتی درست، با ایمانی استوار چون کوه، دارای کسب حلال و گوش،چشم،زبان،شکم و دامن پاک نداره.شرط میبندم قم دیگه داره....نداره
    پس مهدی که جایی برای تو نیست

    هر حلال زاده ای لیاقت قرار گرفتن در زمره 313 نفر رو نداره
    همینطور هر انسانی هم لیاقت بنده خدا بودن رو نداره
    چون بعضی ها اسما بنده خدا هستن اما رسما بنده شیطان
    برای من خیلی جالبه چندین ساله پزشکان متخصص و روانشناسان روی مساله همجنس گرایی کار کرده اند و هنوز به این نتیجه نرسیده اند که این یک انحرافه جنسیه.بعدن یه روحانی که تازه ریشش در اومده از خودش فتوا صادر میکنه. 
    از اون جالب تر اینه که خود روحانیون میگن برای هر کار باید رجوع کرد به متخصصش.پس برای گرفتن احکام دین هم باید مراجعه کرد به مراجع و مقلد شد. دوستان عزیز حالا منم دارم به شما میگم که برای رسیدن به جواب سوالاتون به متخصص این قضیه مراجعه کنید نه کس دیگه. اگرچه اینکه خیلی از احکام مراجع هم در کلیت عالیه ولی وقتی وارد جزئیات میشی خودشونم بلدنیستن. مثلا شک ندارم هنوز طریقه صحیح بول کردن را خیلی از روحانی ها هم نمیدونن.یکی دو تا از مراجع که با پزشکا در ارتباطن فتواشون فرق میکنه.میتونید مراجعه کنید و ببینید.
    آقای محترم شما هنوز فرق همجنسگرایی و همجنس بازی را نمیدونید بعد اومدی فتوا میدی؟
    بله قوم لوط مصداق بارز همجنس بازی بودن و خدا مجازاتشون کرد.چون هم با زنان ارتباط داشتن و هم با مردان.یعنی تمایل اونها به همدیگه بیشتر شهوترانی بود تا علاقه.اینا علنن نشون داده بودن.
    اما قضیه همجنس گرایی فرق میکنه. باید با یکیشون بشینی مفصل حرف بزنی تا ببینی حرف حسابش چیه. بعدم اونا هم مثل همه یه آدم عادی هستند.چرا فکر میکنید اونا بیمارن؟
    خلاصه اینکه حکم کلی ندید.هیچوقت. 
    مملکت اسلامی باید همش اسلامی باشه.به یه جاش گیر ندید یه جای دیگش را ول کنید.والا ما که هر کی را دیدیم تا حالا زور زده رفته بالا بعد تهش یه پول قلمبه خورده و رفته پی کارش.
    ما هم مشکلمان با همجنس بازی یا عمل شنیع لواط و راه های منجر به این این عمل زشت است نه دوست داشتن جنس موافق یا دوستی با جنس موافق.
    اصلا این موضوع خلط مبحث است و هیچ ربطی ندارد بی خود هم سفسطه نکنید.
    این ای دی ومشخصات کامل ادریس رو بدین کمتر از یه هفته پیداش میکینیم و طومارش میپیچیم.یاحق
    سلام ممنون از مطالبتون اجرکم عند.... یک مطلبی رو می خواستم بگم واونم این که اگه جوونا اقا وخانم دختر وپسر 
    1-سر و وضع وقیافه ی ظاهریشون
    2-نوع وسبک صحبت کردنشون(با اشوه حرف زدن)
    3-عطر وادکلن و....
    رو طوری استفاده نکنند ودر معرض دیگران قرار ندهدند ان شا.. این مشکل حل می شود.
    سلام
    ممنون تذکر بجاتون
    حاجی خدا خودش منو همجنسگرا افریده تو کی باشی که بخوای بگی بده

    پس اگر اینطوره خدا یزید رو یزید آفریده و شمر رو شمر!!!؟
    خداوند همه رو مختار و آزاد آفرید!! به سوی خوبی ها و به سوی بدیها!
    حالا شما انتخاب کردید که همجنس باز باشید چرا گناهتونو به خدا می دید!!؟؟؟
    خیلی ممنون ..حق با شماست .. نجاتم دادید با جوابتون
    من دو نفر دختر رو تو خوابگاه دیدم که لب میدادنو این جور چیزا ... آیا من اشتباه متوجه شدم یا چی؟؟؟ کمکم کنید ..یکی از اینا گفته میرم دادگاه و از من شکایت میکنه ؟؟ من خیلی میترسم یعنی قراره چی بشه ؟؟؟مگه نوشتن یه نامه که یکیو به راه راست دعوت کنه گناهه؟؟جرم داره؟؟کمک... خیلی داغونم سوای اینکه امتحانامو هم بخار این جریانات خراب کردم .. من ادعایی ندارم فقط یه آیه قرانو براش نوشتم اونم خودم نه دوستم نوشتو بهشون داد .
    سلام
    شکایت میکنه که چی بشه!!؟؟
    شما از چی میترسید؟؟؟!!!
    این که ترس نداره!!
    این که یک چیزی دیدید  که جرم نیست!!
    امر به معروف کردید که این خیلی هم خوبه.
    آنها می خواهند شما را بترسانند، هرگز آبروی خودشان را نمی برند.
    آنها باید بترسند نه شما.
    لطفا نظرات ادریس را پخش نکنید به نظر من یهودی یا بهایی هست. 
    بعید نیست!!!
    انشالله هر کی فکر می کنه همجنسگرایی بیماری یا بوالهوسی
    انشالله
    انشالله
    انشالله بچه اش همجنسگرا بشه و یه روز بیاد جلوش زار بزنه و بگه بخدا دست خودم نیست.
    انشالله هرکی که اشتباه میکنه رو به حق این ماه مبارک رمضان خدا دستشو بگیره !
    خدا کنه فقط عاقبتمون مث قوم لوط نشه
    کسایی که این مشکل رو دارن وقادر به حلش نیستن با یک دکتر رفتن و اجرای تموم دستورات دکتر مشکلشون حل می شه یه خواهش داشتم از همه لطفا چشم وهم چشمی رو کنار بزارین مشکل ازدواج خودش حل می شه این قد غیبت نکنید شریک غیبت نشید نه تنها مشکل ازدواج که خیلی مشکلات حل می شه
    بعضی وقت ها فکر می کنم دیگه هیچ راهی برای اصلاح جامعه و جلوگیری از بی دینی نیست
    جز اومدن مهدی (عج)
    خودم قبلا با آدم های مختلف بحث می کردم ولی جدیدا ها چنین کاری نمی کنم چون فکر می کنم هم بی فایدست هم تعدادشون زیاده ، الان فقط سعی می کنم مواظب خودم باشم که راه رو اشتباه نرم و خودم رو اصلاح کنم .
    خیلی وقت ها به خودم می گم چرا باید تو چنین زمانی به دنیا می اومدم ولی خوب حسرت خوردن فایده ای نداره فقط یه یک حدیث از پیامبر در مورد آخرالزمان می گم :رسول خدا فرمود: زمانی بر مردم می آید که ماندن بر دین حق مانند نگه داشتن گلوله آتش در دست است» .
    و همینطور این حدیث زیبا
    رسول خدا(ص) فرمودند: «… در آن وقت قلب مومن درونش آب می شود، مثل آب شدن نمک در آب. زیرا منکرات را می بیند و قدرت جلوگیری و تغییر آن را ندارد. مومن در میان آنها با ترس و لرز راه می رود، که اگر حرف بزند، او را می خورند و اگر ساکت شود، دق مرگ می شود.(۸)
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    **** ****** ***** ******* ** ****** ***** ** *** ***** **** ** ** ** ****** * *** ***** ***** *** *** **** ** *** ** *** **** **** ** ** ***** *** *** ****** * ** **** ********** *** ******* ***** **** ** *** ***** ** ***** ***** ** **** **** ** **** **** ** ** **** **** * **** *** ** ** ****** *** ****** **** **** ** ***** ** * ****** ** * ***** ******* ** ***** ** **** **** ***** *** *** **** **** **** ***** ***** ***** ** ** * *** * *** ******* *** ******** ** ***** *** ***** ** *** *** ****** ** ******* ** ******* ***** **** **** *** **** *** ** ** **** *** *** **** **** ** **** * ** **** * *** ***** **** *** ** ***** *** **** ***** ****** ****** *** ****** ** *** *** **** **** * ****** ** ******* *** ****** ** ***** ***** ** ******* ********** ** **** *** ** ***** ** ****** **** **** ** *** **** ** ***** *** ***** ** ***** **** *** ** ** *** ***** **** *** ** *** **** ****** ** **** * *** ***** ** *** ***** *** **** *** ** ** **** * ** *** ** **** *** ** **** **** ** ** ******* ** ****** ** *** ******* **** **** ***** ** *** *** *** **** ** ** ******* ** **** *** ** *** ******* ** *** ***** *****
    ** ***** ** * ***** ** ** *** ***** **** **** ** **** ****** ***** ** ***** **** *** ** *** ** *** ** ***** ** ** ** ** **** ***** ** ***** ** ** **** **** ***** *** ** **** ** **** ** *** **** ***** ** ***** ** **** ***** ** *** * ** ** **** **** **** *** ****** ** ***** ** *** ** ** *** **** ****** ** ******* *** ***** ***** **** ** *** **** ** *** ** ** ** ***** *** ** *** ** ***** **** ********** ***** **** ** ** ***** ***** ***** ** *** ** *** ***** ***** *** ***** ***** **** **** *** *** **** ***** ***** ** **** ******* *** * ***** ***** ** ** ***** *** ***** **** ******** **** ** ***** ******* ***** ***** ** ***** ***** **** **** ******* **** ***** **** **** ***** *** *** ** ** ** **** ** ***
    استفاده از 8 آی پی مختلف از چند کشور!!!! برای شایعه پراکنی، دروغگویی و شبهه افکنی با نام ادریس!!!!! بدون درج ایمیل!!!!

    5.115.240.254
    5.112.246.240
    213.52.130.214
    213.168.248.119
    5.117.2.179
    5.114.202.71
    5.112.172.121
    128.199.70.241
    یک وقت همجنس باز
    یک وقت مذهبی
    یک وقت فوق لیسانس!!! بیکار
    یک وقت غلطهای املایی بسیار ابتدایی در حد دبستان ===» شعن!!! بجای شأن
    براتون متاسفم
    از این به بعد اسپم خواهید شد!!!
    هنوز در حدی نیستید که بتوانید با شبهات ابتدایی یک دین بزرگ و دستورات متعالی آنرا به چالش بکشید! یا بخواهید ما رو سر کار بگذارید.
    برای همتون متاسفم
    برید خدا روزیتونو جای دیگه حواله بده!!
    اقا من چیکار کنم پشیمونم پشیمون راه چاره ای هست؟اگه هست من باید چیکار کنم
    فک نمیکردم انقد زیاد باشن .
    پسردایی من توو شمال یجای ازاد .کاملا شرایط اینو داره که با دخترا رابطه داشته باشه و داره .اما تا حالا چندین بار با دوستاش ارتباط جنسی داشته . وقتی یه پسر که ظریفه میبینه علنا نشون میده که کیف میکنه اما نمیدونه که همجنس گراست .
    بنظرم میشه کنترلش کرد . چون باهاش ارتباط نزدیک دارم و حالتاش و میبینم وکه یجور راحتیه .انگار با همجنسش راحت تره .بروز احساسش و حرکات موقع انجام اون کار . بخاطر اینه که سمتشون کشیده میشه . بنظر من میتونه با ی روانشناس مشکلش و حل کنه . بقیه هم میتونن اگه بخوان . کاش همه شون ی همراه خوب داشته باشن
    با سلام
    اینکه میتونه روانشناس کمک کنه شکی نیست و البته روانشناسان به بسیاری از افرادی که مشکل مجرمانه شبیه به این گناه بزرگ یا دیگر مشکلات رو دارن میتونن کمک کنن که این دلیل نمیشه همشون مشکل روانی دارن.
    لواط یک نوع بولهوسی و هوسرانیه مثل سایر انحرافات جنسی!
    جای تاسفه که خیلی از روانشناسا دارن مهر تایید بر گرایشهای جنسی غیر طبیعی میزنن و اون رو طبیعی اتلاق میکنن! با کمی فکر در مورد خلقت هستی میشه به صورت غریزی هم این رو درک کرد که گرایش جنسی به همجنس یک مساله غیر طبیعی و یک اختلال هستش و میتونه ناشی از القای ذهن بیمار باشه. و هرچقدر بیشتر روی این گرایش کار بشه قاعدتا قویتر میشه. من فکر میکنم باید ذهن فرد درمان بشه. این گرایش در واقع یک القای منفی و منحرف بر ذهنه که از ناحیه شیطانه. شاید حرفم برای خیلیها مسخره و غیر قابل قبول باشه ولی منظورم از شیطان موجودات ماورا الطبیعه از جمله اجنه و ارواح نا آگاه هستش که میتونن به ذهن خیلی چیزها رو القا کنن. هر چقدر ذهن قوی تر باشه با توکل به خدا بهتر میتونه جلوی این القائات رو بگیره ولی اگه وا بده القایات قدرت میگیرن به فرد مسلط میشن
    سلام
    حق با شماست
    البته فکر میکنم این عمل زشت نوعی بولهوسیه که بنام همجنس گرایی و همجنس بازی و دگر کلمات تئوریزه شده تا در جوامع رسمیت پیدا بکنه.
    يكشنبه ۲۷ ارديبهشت ۹۴ , ۰۱:۲۳ طرفدار ازادی جنسی
    با این صحبت ها میخواین چی رو ثابت کنید......آیا میخواین یک قشر از جامعه را( همجنسگرایان) مانند زنان نادیده و حذف فیزیکی کنید.....
    اتفاقا همه ادیان الهی و غیر الهی با این مسله مشکل ندارند.....
     قصد ما ارشاد و حل مشکل یک عده بولهوسیا هوسران است که بجای ارضا هوس خود از راه طبیعی به بیراهه رفته اند.
    با سلام
    باز هم تفسیر به رای. متن قرآن صریح و واضح هست و اون تنبه و ارشاد نصبت به قوم لوط هست. با همه شرایط و ضوابط قوم لوط. دست من و شما نیست که تامییم بدیم. قرآن هر کلامش دقیق و سنجیده است. پیش نوشتن صلات وبه زکات نشاندهنده اولویت نماز به زکات تلقی می شود. حال چطور قوم لوط که حتمی از بیان داستانش با ریز جزئیات هدفی بوده به این راحتی به همه تامییم میدیم. مثلا جایی در آیاتی که خود شما آوردید میگویید چرا از مردان به جای زنان خود بهره می گیرید. همین نشان میده مردان زنداری بودن که بحثش اصلا با گی یا همجنسگرایی انطباق نداره. به این همین الان هم میگن انحراف جنسی. منم مخالفت دارم باهاش. کلمات سنجیده و دقیق هستن چون راهکار زندگی ما هستن.هیچ کلامی بی دلیل بیان نشده. هر آیه ای هم شان نزولی داره. میتونست بگه چرای بجای زنان قومتون از مردان قوم بهره میگیرید آنوقت حرف شما درست بود منم قبول میکردم. اما نوشته بجای زنهاتون دقیقا مشخص میکرده مردهای زنداری بودن.
    قصص قرآن با ریزترین جزییات بیان شده تا ما تفسیر به رای نکنیم. موضوع به این مهمه فقط با ید داستان و روایت.
    عمل لواط از تعبیر قرآن یعنی رفتار قوم لوط به صراحت میگه. رفتار و هم که با ریز جزئیات تصویر میکنه دیگه جایی برای تفسیر نیست. حالا ما این رفتار رو به مرور به عمل دیگری نسبت دادیم مشکل ماست.
    در مورد تولید مثل هم کجا گفته هدف ازدواج تولید مثل است؟! هدف ازدواج تسکین هست. تولید مثل وسیله است نه هدف!!! مگر پیامبر اسلام ازدواج میکرد تولید مثل کند؟؟؟ یک فرزند داشت از
    همین داشت عزیزان.
    سلام علیکم
    قرآنی که معجزه ای برای همه زمانها و مکانهاست چه فایده ای داره به قومی که نابود شده اند نصیحت و ارشاد کنه!!!!!
    شما از کجا فهمیدید که مربوط به مردان زندار است!!! مگر مردان بی زن نمی توانند بعد از ازدواج از زنان بهره بگیرند!؟؟؟ کجای آیه نوشته زنهاتون!!؟ مطلق زنان اومده چه زنهای خودتون و چه زنهای قوم!
    اتفاقا تولید مثل هدف است و مابقی وسیله ای برای رسیدن به هدف و در عین حال عواید دیگری از جمله تسکین نصیب فرد ازدواج کرده می شود.
    در ضمن شما با چه تخصص و مدرکی ادعا میکنید که ما یا مفسرین قرآن که حکم به حرمت لواط داده اند تفسیر به رای میکنند!!!؟؟؟ آنهم مفسرین همه فرق اسلامی با وجود اختلافات فراوان !!!!
    با سلام خدمت ارسس و دیگران
    دوست عزیزم اولا از جانب خدا حرف نزن گلم خدا زبون خودشو داره اونم مشخصه. در اسلام قرآن و در سایر ادیان آسمانی و سامی هم کتب مقدس هر دینی.
    مخصوصا در اسلام که خدا رو شکر خدا مستقیم با بشر صحبت کرده البته به اعتقاد اکثر مسلمانان. حدیث هست که امام رضا می فرماید از پدر م علی نقل است که هر حدیثی از ما نقل شد که با کناب الله در تضاد بود به دیوار کوبیده شود ( نقل به مضمون کردم البته کلام رو عینا یادم نیست) .
    پس منبع اصلی قرآن هست. شما جز قوم لوط در قرآن یه جای دیگه پیدا کردی درمورد ارتباط جنس موافق حرف زده باشه من کلا میرم میمیرم :)
    قوم لوط هم شرایطی داشته که در جهان مدرن هم پذیرفته نیست.
    اول اکراه و اجبار ؛ همانطور که از داستان بر میاد همه میرن دم در خانه حضرت لوط و میگن این مهمان ها رو بیار برآی ما
    دوم ارتباط جنسی گروهی: نمیگه فلانی می خواهد با مهمان تو ارتباط جنس بگذارد. یه دسته آدم ریختن دمه در میگن وردار بیار مهمونی اینم نشان داستان تجاوز اونم گروهی
    سوم؛ داستان تبدیل شدن دو فرشته به دو جوان زیبا که از روی صرف و نحو عربی نشانده دو جوان نا بالغ هست اینم مصداق تجاوز به زیر هجده سال تازه‌تر بعضی کشورها با زیر هجده سال اصلا مجاز نیست عمل جنسی انجام داد.
    حالا عزیز من کجایی این داستان گفت عشق بین دو مرد یا زن گناه هست. فدایی تو بشم. آماده مورد زنا صحبت شده یعنی کلا رابطه جنسی حرام است. خوب مریض که نبوده می گفت لواط لواط لواط تازه این کلمه هم خود ساخته و از روی اسم قوم لوط گرفته شده اما زنا در قرآن هست احکام فقهی لواط هم از روی زنا گرفته شده یا به عبارتی تامییم داده شده. ل
    با سلام
    لطفا حقایق را وارونه نکنید
    عمل لواط در قرآن واحادیث بطور مطلق مورد سرزنش قرار گرفته
    چه بصورت تجاوز یا با رضایت
    چه گروهی و چه فردی
    چه با کمسال و چه با افراد مسن
    اتفاقا اینکه در قرآن لواط فقط در مورد قوم لوط آمده خودش بیانگر عمق زشتی و شنیع بودن این عمله و اینکه قبل از قوم لوط هیچ جایی سابقه نداشته!!!

    لواط در قرآن

    لواط یکی از زشت ترین گناهانی است که خداوند متعال در قرآن به زشتی این عمل اشاره می کند:

    لتَأْتُونَ الْفاحِشَهَ ما سَبَقَکُمْ بِها مِنْ أَحَدٍ مِنَ الْعالَمِین.[۱]

    إِنَّکُمْ لَتَأْتُونَ الرِّجالَ شَهْوَهً مِنْ دُونِ النِّساء بَلْ أَنْتُمْ قَوْمٌ مُسْرِفُونَ.[۲]

    آیه اول اشاره دارد به این که این گناه علاوه بر این که خود یک عمل زشت و فوق العاده ننگین است قبل از شما در هیچ قوم و ملتى سابقه نداشته است، و این زشتى آن را چند برابر مى ‏کند؛ زیرا پایه غلط و سنت شوم و وسیله‏ اى براى گناه دیگران در آینده نزدیک و دور خواهد بود

    آیه دوم اشاره به این دارد که چه انحرافى از این بدتر که وسیله تولید نسل را که آمیزش زن و مرد است و خداوند آن را به طور غریزى در هر انسانى قرار داده، رها کنند، و سراغ” جنس موافق” بروند کارى که اصولا بر خلاف فطرت و ساختمان طبیعى جسم و روح انسان است و نتیجه‏ اش عقیم ماندن هدف آمیزش جنسى است، و به تعبیر دیگر، تنها اثرش یک اشباع کاذب جنسى و از بین بردن هدف اصلى یعنى ادامه نسل بشر مى ‏باشد، و در پایان آیه به عنوان تأکید مى‏گوید: شما جمعیت اسراف ‏کارید” یعنى از حدود الاهى قدم بیرون گذارده و در انحراف و تجاوز از مرز فطرت سرگردان شده اید.[۳]

    علاوه بر این دو آیه آیات دیگری در مذمّت لواط در قرآن آمده است:

    در قرآن از قول حضرت لوط به قومش آمده است  آیا در میان جهانیان شما به سراغ جنس مرد می‌روید و همسرانی را که خدا برای شما آفریده است رها می‌کنید؟!‌ شما قوم تجاوزگری هستید.»[۴]



    [۱]. عنکبوت، ۲۸٫« لوط را بسوى قومش فرستادیم، به آنها گفت: شما مرتکب عمل لواط مى‏شوید که پیش از شما احدى از جهانیان چنان نکرده است.»

    [۲]. نمل، ۵۵٫ « آیا شما از روى میل مقاربت، به طرف مردان مى‏آئید نه زنان، بلکه شما قومى نادان هستید.»

    [۳]. مکارم شیرازى، ناصر، تفسیر نمونه، ج‏۶، ص ۲۴۴، ناشر، دار الکتب الإسلامیه، چاپ اول، تهران، ۱۳۷۴ ش.

    [۴]. شعراء،‌ ۱۶۵٫ «أتأتون الذکران من العالمین.»


    واقعا وایه اونایی که میگن همجنسگرام متاسفم...نمیدونم خدا دیگه چطوری باید بهتون ببهمونه که کار اشتباهیه؟دیگه خودش نمیتونست بیاد بهتون بگه...خدا میگه 4 گروه هیچ وقت از عذاب آتش جهنم بیرون نمیان.زنا کاران و لواط گران...تکذیب کننده ی ایات من...کسانی که مال یتیم را میخورند...کسانی که به من و پیامبران نسبت دروغین میبندند.یکم معنی قرآن رو بخونین.ما ادعای فرهنگ 2500ساله داریم.به جز زمان صفویان دیگه ما همچین رفتارهایی رو نداشتیم...مخصوصا زمان هخامنشیان که مجزات سختی داشته...واقعا متاسفم براتون که انقدر عادی میگین همجنسگرام....من با آقای دکتر مصطفوی یکی از برترین استادان علم ژنتیک ایران صحبت کردم وگفت هرکی بهت گفت همجنسگرام دروغ محضه.چون اصلا وجود نداره و کاملا محیطیه...گاو خیلی همجنسگرایی میکنه در صورتی که ماده نباشه.خودش نشونه از محیطی بودنه...نمیدونم خدا براچی عقل رو بهمون داده برا اینکه فک کنیم.چرا در کنار جنس ماده جنس نر رو قرار داد؟یکم به خودتون بیاین ببینین کجا بودین.کجا هستین و کجا دارین میرین میرین.من مذهبی نیستم.ولی مسلمونم.
    سلام
    با سلام و درود بی کران به همه شما عزیزان
    چقدر لذت بخش است که شرایطی در اینجا حاکم که همه حرف دلشون رو میزنن و کسی سانسور نمیشه.
    این از استدلال قوی صاحبان این سایت نشات میگیره هرچند من با اون مخالف یا موافق باشم. البته قوت استدلال همیشه به منزله درستی استدلال نیست.
    دوستان عزیز کسانی که در پیامهایی که میدن ناسزا و بی ادبی میکنن خواهشا در رفتار شون تجدید نظر کنند. این که دیگه دست خودمان است.
    در مورد همجنسگرایی هم که خوشبختانه از سوی حاج آقا به رسمیت شناخته شده و با همجنسبازی فرق داره که در اون هم شکی نیست البته خوشبختانه.
    حالا بحث سر ارضایی شهوت هست. من خودم همجنسگرا. هستم نظراتم در بخش های قبلی دادم. من هم با ارضایی شهوانی یا همجنسبازی مخالفم. به نظرم اینجا کسی نمیگه همجنس خودتون رو دوست نداشته باشی یا بهش حس نداشته باشی. البته اگر اشتباه نکنم. خوب این خیلی خوبه. پیشرفت قابل توجهی در برخورد دینداران با این مسله است.
    سکس و شهوت در بیست و چهار ساعت شبانه روز چند ثانیه از وقت شما رو میگیره. اما عاطفه و احساس بیست و چهار ساعت شبانه روز رو. بیایید بیشتر وقتمون رو بذاریم رو بهتر کردن و پاک تر کردن این لحظات. بیایید راه های بهتر زندگی رو تجربه کنیم. همه حرفها رو و اقوال رو بشنوید. اینها هم آدم هستن دراکولا که نشستند به خاطر یه حد اقل آدم مغرض نباید کل دین رو نشانه رفت که. من هم نظرات مخالف دارم با این اقایون اما اینها در همین سایت شون فضایی متفاوتی با جامعه امروز ما باوجود آوردن. این نشان ممیده فکر اصلاحی دارن.
    شما تو جای دیگه تو این کشور میتونیین اینجوری صحبت کنید و حرفهاتون زده بشه.
    من مسیحی شدم اما در اسلام هم مطالعات زیادی داشتم. اسلام دین بیان کردن. دین گفتگو هست. سیره نبوی پیامبر اسلام و ائمه هم همین بوده. این بحث ها هم بحث امروز و دیروز نیست از بدو پیدایش بشر همراهش بوده. مثلا حضرت علی در باب ارث برای همجنسگرایی البته نه با این نام و به این گستردکی نظرات فقهی دارن.
    مورد میخره کردن پیامبر اسلام در نظر بگیر. در زمان پیامبر اسلام فردی هر روز سر پیامبر اشغال میریخت فکر میکنم مسیحیعبود یا شاید یهودی دقیق یادم نیست.. یه روز حضرت رد شد دید از اشغال خبری نیست. فرمود چه پیش آمده که گفتند اون طرف بیمار شده. حضرت رفت به عیادت اون آدم. و اونها دیدن این رفتار مسلمان شد حالا قضیه شارلی رو با این مقایسه کنید. طرف رفت کلی آدم بی گناه کشت که چی؟!
    در مورد همجنسگرایی هم همینطور هست همیشه صاحبان دین از دین تند تر میرن. دین میگه کلاه بیار اینا میرن سر میارن.
    بیایید حرفه‌ای همرو بشنویم همینطور که به اینها میگیم حرف ما درسته و بشنوید. اینها هم حق دارن. شاید اینها درست میگن. ما که آدمهایی منجمد و مرغ یه پا داره نیستیم. دوستان من تا همین امروز فکر میکردم این سایت کلا با همجنسگرایی مخالفه. الان این بخش که خوندم نظرم برگشت.
    اینها با ارضایی شهوانی با جنس موافق مخالف هستند. اون رو که منم که یه همجنسگرا هستم مخالفم.
    کسی اینجا هست با تجاوز گروهی موافق باشه. زن و مردش فرق داره اخه. فرق ما آینه که میگیم مجرم هم حق غذا داره اینا میگن نه نداره یا بالعکس البته.
    در کل دوستان این سایت مثل یه جامعه دمکرات هست که ارکان دمکراسی رو داره. بیایید خخرابش نکنیم. بیایید از این آزادی بزای اصلاح استفاده کنین و گنییم.
    در پناه خداوندی که دو گوش و یک زبان آفرید تا یکی بگویی و دو بشنوی. تا بهتر تصمیم بگیری
    با سلام
    این وبسایت شخصی بوده و به هیچ ارگان رسمی یا غیر رسمی وابسته نیست.
    بنده سعی میکنم نظرات اسلام رو بیان کنم یا برداشت خودم از احکام و احادیث.
    از نظر اسلام علاقه گرایش به جرم، تا منجر به جرم نشود، جرم و گناه نیست! البته بر هر مسلمانی لازم است که با گرایشات و علایق درونی مشوق به گناه مبارزه کند.
    اما در مورد کلمه همجنسبازی یا همجنس گرایی برخی مراجعین محترم اصرار دارن که این دو با هم متفاوت است و ظاهر این دو کلمه هم همین مطلب رو میرسونه اما مطالبی رو که بعنوان قانون رسمی جمهوری اسلامی ایران از منابع رسمی کپی کردم کلمه همجنس گرایی اومده بود که منظور قانونگذار از این کلمه عمل شنیع لواط یا همان همجنس بازی است که البته کلمات رو عوض کردم تا دوستان دیگه اعتراض نکنند.
    مطلب بعدی اینکه منابع انگلیسی هم فرقی بین دو کلمه همجنسبازی و همجنس گرایی قائل نیستند و مثلا اگر هر کدام را در گوگل ترجمه کنید کلمه Homosexuality می آید و البته آنچیزی که جرم و گناه است و در صورت اثبات در دادگاه اسلامی حکمش اعدام است کلمه Sodomy یا همان عمل شنیع لواط است.
    هیج کس هم از طرف اسلام ادعا نکرده و نمی کند که مجرم  حق غذا ندارد.
    سیاست ما این است همه نظرات قابل انتشار ولو با چند روز تاخیر، بدون سانسور و همراه نقد منتشر شوند مگر نظراتی که حتی انسان خجالت میکشد آنها را بخواند!!!!
    همجنسبازی با همجنسگرایی فرق داره.
    همجنسبازها از روی شهوت و فقط برای ارضا جنسی به سمت جنس موافق میان
    همجنسگرا ها کسانی هستن که هیچ میل جنسی روی شریکشون ندارن و فقط علاقه عشق و عاطفه ست که بینشون وجود داره
    من خودم همجنسگرا هستم اما مخالف همجنسبازیم.
    اون کسایی که شما میگید بیمار یا معتادند، همجنسبازند و واقعا کثیف که به چیزی جز رابطه جنسی فکر نمیکنن.
    کاش روزی برسه که مردم فرق این دو موضوع رو درک کنند و بدونن این همجنسبازیه که همجنسگرایی رو خراب کرده و شماها هم خشک و تر رو باهم میسوزونید. خیلی وختا میگم خوش به حالتون که میتونید راحت با خانوم یا آقایی که عاشقش هستید ازدواج کنید تشکیل خانواده بدید و تو محیط و شرایطی که هیچ کس مخالف باهاتون نیست زندگی راحتی داشته باشید.
    تنها خواسته ای که داریم آرامشه و یه زندگی بدون دردسر با کسیه که دوستش داریم.
    بهتون پیشنهاد میکنم تا وقتی توی شرایط ماها قرار نگرفتید قضاوت نکنید، ما رو مثل حیوون نبینید، فوش ندید، تحقیر نکنید. شما انسانی ما هم انسان هستیم فقط با گرایشی متفاوت
    نمیدونم کی این وضع درست میشه تا اینقد جوون مثل من روزی هزار بار آرزوی مرگ نکنند.
    خواهش میکنم اینقدر بی احترامی نکنید...
    با سلام
    در مورد اینکه همجنسبازی با همجنسگرایی فرق داره حق با شماست و ما هم بی احترامی به کسی نکردیم.
    انسان قوی می تواند گرایشها و تمایلات خود را مدیریت و کنترل کند.
    پس بسم الله
    من از کوچیکی علاقه داشتم به همجنس خودم و....
    ولی آدم با شناخت دنیا و حقیقت وجودیش ، با مطالعه عمیق ، با عوض کردن محیط زندگیش ، نحوه زندگیش و... میتونه از این کار بیاد بیرون ، نشد نداره. یه اراده بزرگ میخواد.
    اصولا همجنس بازها و ایضا همجنس گراها توجیه گرای خوبی هستن(من خودم تا ته ته این کارو رفتم پس نگید تو نمیفهمی و ازین چیزا).... حاضرم با هر کسی بحث کنم.(فقط به ظاهر زن و مرد نگاه کنی میفهمی یکی اون یکیرو تکمیل میکنه)
    خواهش میکنم ایمیل بندرو در اختیار افراد برای بحث بگذارید.
    heavenlyman0000@yahoo.com
    من همجنسبازم میفهمی؟هههههههمجنسباااااااااازززززز دوس دارم همجنسباز باشم شمایی که در مورده همجنسبازی اظهار نظر میکنید برید خودتون رو جمع کنید به خدا قسم که شما کثیف ترین.
    خوش بحالتون!!!
    من هم جنس بازم مشکلی هه؟حاجی شما اول برو مشکل جامعه ای رو درست کن که دختر پسر رو همه جا از هم جدا میکنن همه جا! اونوقت بگو چرا هم جنس بازی زیاد شده.
    ما با گناه و کار حرام مخالفیم چه با همجنس باشه و چه با غیر همجنس!


    من خیلی دوست دارم همجنس بازی رو ترک کنم خیلی هم تلاش کردم ولی نتونستم من پسر بیست و هفت ساله هستم و عاشق مردای سن بالا مرد سن بالا میبینم نمیتونم خودمو کنترل کنم در ضمن هیچ حسی به دختر ندارم دخترو میبینم انگار خواهرمه هیچ حسی بهش ندارم.
    من که میدونم شما یا هیچ کس دیگه ای نمیتونه اینو درستش بکنه پس امیدوارم خدا منو شفا بده همین........
    سلام
    همینکه برخلاف خیلیها قبول دارید مشکل دارید نصف مشکل حله!
    سعی کنید انشاالله با تلاش و توکل به خدا و توسل به اهل بیت علیهم السلام مشکلتون حل میشه!
    نمازتون رو ترک نکنید و اگر تا یک مدت مثلا چهل روز نمازتان را سرموقع و با توجه بخوانید و هنگام و بعد از نماز از خدا بخواهید یقینا دستتان را خواهد گرفت.
     یا علی
    من خیلی دوست دارم همجنس بازی رو ترک کنم خیلی هم تلاش کردم ولی نتونستم من پسر بیست و هفت ساله هستم و عاشق مردای سن بالا مرد سن بالا میبینم نمیتونم خودمو کنترل کنم در ضمن هیچ حسی به دختر ندارم دخترو میبینم انگار خواهرمه هیچ حسی بهش ندارم.
    من که میدونم شما یا هیچ کس دیگه ای نمیتونه اینو درستش بکنه پس امیدوارم خدا منو شفا بده همین........
    همینکه مشکل خودتونو قبول دارید نصف ره رو رفته اید!
    انشاالله هر چه سریعتر از این مشکل بزرگ نجات پیدا کنید.
    اییییییش...چه کثیییف...عووووق
    ببینید برادرا ما خیلی از اسلام دور شدیم و رسیدگی در کار نیست
    سلام به همگی
    افرادی که با این آب و تاب عاشق همجنس بازین فقط به این یه نکته توجه کنن آیا دوست دارین هر حیوونی از راه میرسه بچه تو یا خواهر برادرتو ببره و حال کنه. واقعا مشکلی ندارین؟ بچه ای که عزیزترین سرمایه زندگیت هست بدی دوستات ببرن و بیارن . پس با دید بازتر به قضیه نگاه کنید
    به کسانی که لاطی بوده اند توصیه به توبه نکنید.توبه زمانی پذیرفته میشود که حق ملوط هم داده شود.
    و اگر قرار بود با ازدواج "مشکل (؟؟) " همجنس گرایی حل بشه هیچ مرد یا زن خانواده داری نمیرفت سمت این کار!
    ازدواج فقط سرپوشیه واسه این کشش طبیعی که توی وجود این افراده و کسایی که واقعا همجنس گرا هستن ولی بخاطر فشار محیط یا احساس گناه میرن با جنس مخالف ازدواج میکنن صد در صد توی زندگیشون شکست میخورن و حتی اگه خودشونو مجبور به تحمل بکنن همیشه حس پوچی و عذاب براشون میمونه
    واقعا امیدوارم مردم هر چه زودتر بفهمن باید همدیگه رو همونجور که هستن بپذیرن و سعی نکنن هر چی رو که خوششون نمیاد گناه و بیماری نشون بدن!
    فقط فرضا فکر کنین جایی زندگی می کنین که اونجا روابط با جنس مخالف ممنوع باشه... چه حسی بهتون دست میداد؟؟ الان وضع همجنس گراه متاسفانه همینطوره... بخاطر فکر محدود خیلیا!
    همجنس گرایی نه جرمه نه گناه و نه هم بیماری. تمایلیه که توی وجود بعضیا هست. واسه کسی که به جنس مخالف علاقه داره و توی جامعه ای که اکثریت با همجنس گراها مخالفن زندگی میکنه خیلی راحته بیاد اینجوری جبهه بگیره و به همجنس گراها توهین کنه!
    من هم خیلی با خودم در این مورد کلنجار میرم. میدونمم گناه داره و میدونمم تنها راهش ازدواجه. خیلی هم دوست دارم ازدواج کنم. اما بخدا شرایطش نیست نیست نیست... میگین چکار کنم؟؟
    توبه کنید از خدا هم بخواهید انشالله کمکتون میکنه!
    سلام من از همون بچگی که چیزی از لذت جنسی نمیدونستم از پسرا خوشم میومد حتی تا دوران دانشگاه هم نمیدونستم که همجنسگرا هستم و بعد از دوره دانشگاه فهمیدم ....خب من فقط و فقط به پسر ها گرایش جنسی و عاطفی دارم به نظر شما چطور ممکنه این مشکل من با ازدواج حل بشه . اتفاقا برعکس من فک میکنم اگه ازدواج کنم دوباره چشمم دنبال پسر ها خواهد بود و حتی ممکنه ازدواج من با مشکل هم روبرو بشه . خودمم از این مشکل خیلی ناراحتم وهیچ راهی هم ندارم و هیچ کس هم به فکر ماها نیست جز تهمت و مسخره کردن...... در ضمن من پسر تقریبا مذهبی هستم و نماز و روزه هم میگیرم ولی خب این یه گرایشه ......
    سلام
    البته گرایش قابل کنترل و مدیریت!
    باید قبول کرد علاقه به این کار تابعی از استعداد ژنی غذا و محیط و البته جامعه هس دوم اینکه باید علمای دین کمک کنند یک نفر را به جامعه برگردانن نه حذف کنن سوم اینکه امروزه که نسل رو ب انقراض نیست و همه با زنهاشون جلوگیری می کنن با کاندوم ک بچه دار نشن بنابراین همجنس بازی با میل و رغبت هر دو نمی تونه مجازات سنگین داشته باشه احکام باید ب روز بشه اگرنه مردم از ان فاصله می گیرند.
    ما قصد حذف این افراد را نداریم بلکه مقصودمان ارشاد و برگرداندن به طبیعت اولیه و فطری آنهاست.
    در ضمن احکام بروز هستند برای همه زمانها و همه مکانها و مشکل این است که اجرا نمی شوند!!!
    و البته منظور از اجرای احکام در موضوع مورد بحث دستگیری و مجازات همجنسبازان و همجنسگرایان نیست. بلکه روح اسلام با تجسس در امور خصوصی افراد مخالف است اما اگر یک امر خصوصی از حیطه فردی بگذرد و اجتماعی شود وضعیت فرق میکند.

    سلام
    این مسله لواط و پدوفیل و همجنس گرایی در ایران بخصوص در منطقه ما یک معضل واقعا بزرگی شده و خدا وکیلی روزانه شاهد تجاوز به یک پسر یا ارتباط جنسی و .. هستیم و هم چنین با دیدن این همه پست در این سایت و سایت ها و فروم دیگر نیز نتیجه باز این هست که مشکل حاد هست
    اط لحاظ علت و معلولی کاری ندارم معلول این مشکل بیماری - اغده - ژنتیکی و روانی و یا هر چیزی دیگر هشت
    خلاصه ش بکنیم این شکل وجود داره و باید چاره ای اندیشید
    کاری که ایجادکنندگان سایت های مذهبی و مسولین یا نهادهای انتظامی یا هر کس دیگری میکنه
    این هست که بیان فقط یه کلام بگن دو تا ایه میزارن و چند تا حدیث و هی میگن که این کار گناه هست و جرمش هم اعدام هست
    مثل همون جریان ماهواره ها که گفتن حرام هست و هر کی داشته باشه می زنن و می بزن و جریمه و اخر سر هم دادن دست سپاه برای فرهنگ سازی
    عزیزان و دوستان :
    اونهایی که مخالف این قضیه هسن و یا اونهایی که موافق
    فرقی نمیکنه و باید بحث ها و کارهایی که میکنیم طوری باشه که مشکل رو حل کنه
    بیایید راه حل بدید
    نه اینکه یکی بگه به فلان دلیل خوبه و یکی بگ به فلان دلیل بده
    مثلا چند تا راه حل من میگم
    1- ازداوج جونان رو میسرتر کنید
    والا الان من خودم 27 سالمه هنوز به لحاظ مالی نتونستم ازدواج کنم
    تو طرفای الان میانگین شده بالای 30 سال
    2- برای جوانان اشتغال زایی کنید
    الات همه جا فقط پارتی شهید - جانباز و ایثارگر و .. شده
    والا نکیند این کارها رو
    بعد میگین چرا اوضاع اینطوری هست
    4- فرهنگ سازی کنید
    و یه جوری فرهنگ بشه که ارتباط میان دختر و پسرا مد بشه و نگین حرامه و...
    والا من خودم 27 سال دارم هنوز دریغ از این ارتباط مستقیم با دخترا
    حتیت با تلفن هم نمیتونم با یک دختر حرف بزنم
    نگین شخوی میکنه
    به خدا این موراد هست که میگم و باید روش کار بشه
    4- بهترین زمان برای کار روی این موارد از دوران دبیرستان هست که مشکل ازونجا شروع میشه
    و برای این افراد بیشتر باید وقت گذاشت
    5- رو این موارد در مساجد و روزه خوانی ها بیشتر وقت گذاشته باشه
    والا من خودم تا حالا هر چی نوحه خوانی رفتم
    نمیدونم چی میگن
    ادم فقط میگه چون نوحه هست بزار گریه کنم : D
    ولی نوحه و سخنرانی ملا ها باید حاوی مطالب مفید باشه که خواننده فیض ببره
    والا چیز خاصی من ندید م بگم
    دوستان هم نظرات و راه حل بدن
    و نگن که این کار خوب هست یا بد
    چون فرقی نمیکنه
    کاری هست که انجام شده و باید راه حل بدید تا یا جلوش رو بگیریم و یا از اینی که هست بدتر نشه
    نکته اخر : عذرخواهی میکم که در بعضی جاها حرفهای بدی راجب پارتی و ازداوج و... زدم
    والا حرف دلم بود و برداشت خاصی نکیند
    ارادتمند همه
    به قول دوستمون امین

    وقتی درمورد چیزی اطلاع علمی ندارید بانظرات خودتون دیگران رو ناراحت وسر درگم نکنید
    سلام و درود بر شما
    به روی چشم

    اما از این علمهایی که مد نظر شماست تا به حالا بشریت خیلی ضربه دیده!! که یکیش همین همجنس بازیه 
    و همچنین فمنیسم که انشاالله سر فرصت در مورد آن هم بحث خواهیم کرد.
    این ترویج هم جنس بازی در کشور ها نیرنگ یهودی ها برای کاهش نسل مسلمان ها و مسیحیان است
    با سلام من حدود سه چها ماهی میشه وابسته یه پسر شدم خیلی دوستش دارم خدا شاهده از نظر شهوتی نیست .. حس بسیار عجیبی بهم میده زندگیم شده اون پسر ..ایا این عمل گناه محسوب میشه ؟ ایا جرم داره؟؟؟؟
    محبت که گناه نداره خیلی هم پسندیده است حتی تمایل جنسی هم تا به گناه ختم نشه گناهی نداره و شخص باید افکار و رفتارش رو کنترل کنه تا به گناه ختم نشه!
    سلام.یہ نکتہ ای رو خواستم بگم... احساسات عاشقانہ و شدید بہ جنس موافق چیز نرمالی نیست و در ادامہ میتونہ بہ احساس جنسی و عمل جنسی ختم بشہ البتہ نہ در ھمہ موارد.... بنابراین نمیشہ گفت اشکال ندارہ میشہ گفت گناہ ندارہ.....
    سلام 
    حق با شماست 
    و منظور ما هم همین بود.
    حالم به هم میخوره از این ادمایمزخرف که انسانیت رو از بین میبرن به بهونه بیماری که فقط لذتشونو ببرن اینا ازحیوونا کثیف ترن بره به جهنم علمیکه به دینم ایرادبگیره اصا امل بودن تو این شرایط(به تفکر اینا)باشرفتره
    سلام , منم یکی از دوستامو خیلی دوس دارم واقعا از ته وجودم دوسش دارم وتاحالا هم ب هیچ جنس مخالفی انقد علاقه نداشتم, ولی باهاش ب رابطه ی جنسی فکر نکرده و نمیکنم, ولی دوس دارم همیشه کنارم باشه و دستاش توو دستم, حکم این چیه؟
    سلام و درود بر شما 
    اشکال ندارد!
    منظور ما از همجنس بازی عمل منفور لواط 
    و منظور از همجنس گرایی، تمایل شدید به برقراری رابطه جنسی با جنس موافق است!
    چهارشنبه ۱۵ بهمن ۹۳ , ۱۲:۴۷ دکتر شاهین مظفری زاده
    همجنس بازی نوعی بیماری ست که تنها راه حلش مداوا . ازطریق روانشناسی از این طریق بطور کامل حل شدنی ست واعدام و شلاق هیچ کار ایی نداره فقط باید فرهنگ سازی کرد کسانیکه از اعدام حرف میزنن بهتره سکوت اختیار کنن چون برا شون سنگین تره اینجورضایع نمیشن قبلا که اعدام کردن نه تنها درست نشد بدترم شد تنها کسانیکه میتونن حلش کنن بطور کامل فقط دکترای روانشناس هستن وبعدروانشناسی کردن بهتره برن طرف خدا وبه خداتوسل کنن. همیشه بایدگفت اول خدا بعدشم خدا دکترشاهین مظفری زاده
    با سلام خدمت دکتر 
    همجنس بازی یا لواط یک جرم و گناه است مانند سایر گناهان مثل دروغ و غیبت و زنا و... 
    راه پاک شدن از این گناه هم مانند سایر گناهان توبه است که البته اگر در نزد قاضی شرع اثبات شد حکمش اعدام است مثل برخی دیگر از گناهان مثل ارتداد، زنای محسنه، قتل عمد و...
    نظر شما فقط یک فرضیه غلط است و حربه ای است برای توجیه این گناه بزرگ و ترغیب همجسبازان به ادامه فعل زشتشان!!!
    والسلام 
    برای نیلوفر عزیز..... تو ھمون کشورھایی کہ ازادن دیدہ شدہ افراد ھمجنس گرا در نھایت افسردہ میشن.تو کتابای ما کہ ااز امریکا میاد و بہ قول بعضی ھا از بلاد کفر!!!! ھمجنس گرایی یک اختلال جنسی بہ حساب میاد ازادی دادن بہ معنی نرمال بودن. اون بہ حساب نمیاد..... چون ذاتا شما دختری و نیاز بہ آغوش یک مرد داری....اگہ بہ پزشک یا روانشناس مراجعہ کنید این باور رو براتون القا میکنن و مطمئن باش نگاھت عوض میشہ....یادت نرہ مادر شدن لذت فوق العادہ ای دارہ.... موفق باشی
    ممنون از حضور گرم و مشاوره شما!

    من لزم وامیدوارم روزی برسه که توایران همه لزاازادباشنوهیچ حرف چرتی پشت سرشون نباشه
    متاسفم براتون
    به امید روزی که همه جوونها مشکل ازدواجشون حل بشه و فرهنگ جامعه طوری بشه که همه جوونها در ابتدای نیاز به ازدواج بتونن سریع ازدواج کنن تا  فکر همجنس بازی هم تو ذهنشون خطور نکنه!
    معتاد ھم بیمارہ باید بھش کمک کرد... شما تا حالا چندتا ھمجنس باز رو از نزدیک دیدین و پای درد دلشون نشستین؟چقداز اینکہ مجرم شناختہ میشن ناراحتن.اصلا میدونید چقد این ادما از ایران میرن چون جایگاھی ندارن.... میدونید چند درصدشون حداقل یکبار اقدام بہ خودکشی میکنن؟ بیماریہ و درمانش سخت ولی ممکن.مجرم دونستن این ادما ھیچی رو عوض نمیکنہ...خودشون بہ اندازہ کافی عذاب میکشن
    البته همه مجرمین به نوعی بیمار هستند.
    در ضمن گاھی اوقات علت ژنتیکی دارہ کہ اون بحثش جداست.بیشتر اوقات علتش تربیت جنسی غلط, خشونت خانوادگی,طلاق,بی بندوباری جنسی درخانوادہ,تجاوز دوران کودکی,....... گاھی اوقات ھم ھیچ علتی ندارہ....بعضی وقتا ھم علت ھورمونی دارہ....مصرف الکل زیاد و اعتیاد بہ الکل ھم گاھی اوقات.....دنبال علت نباشین چون مھم اینہ کہ بہ اون فرد کمک کنیم.خواھش میکنم دید خلافکارانہ بہ این افراد نداشتہ باشین چون خیلی راحت خودکشی میکنن تحمل انگ خوردن و سرخوردگی رو ندارن. فشار روحی روانی بھشون وارش نکنیم.ممنون
    بہ عنوان یک پزشک اشنا بہ بیماریھای روانپزشکی بہ دوستان عزیز ھمجنسگرا توصیہ میکنم حتما بہ یہ روانپزشک حاذق تو شھر محل سکونتشون مراجعہ کنن و امید داشتہ باشن کہ باتوکل بہ خدا میتونن درمان بشن.... گاھی اوقات بہ خاطر خجالت و بی ابرویی این افراد مراجعہ بہ پزشک نمیکنن ولی من بہ عنوان کسی کہ چندین مورد درمان شدہ رو از نزدیک دیدم و شاھد حال خوب و رضایتشون بودم بھتون توصیہ میکنم بہ اصلاح شیوہ زندگیتون فکر کنید...دوستان عزیزی ھم کہ نظر میدن توصیہ ھای غیر علمی نداشتہ باشین چون نتیجہ عکس میدہ
    سلام
    همجنس بازی با همجنس گرایی فرق دارد!
    آخر نفهمیدیم به حرف کدامیک از شما پزشکها گوش کنیم!؟؟ یکی می گوید بیماری ژنتیکی است!!! یکی می گوید روانی است!!؟
    و اما به نظر ما که الفبای پزشگی را هم بلد نیستیم و هیچ ادعایی هم ندریم این است که خداوند به انسانها قدرت اراده و انتخاب داده و هر راهی را که انتخاب کند می رود یا به هر تمایلی که در وجودش باشد می تواند پاسخ مثبت یا منفی دهد!
    همجنسگرایی  یک میل است در وجود انسان که اگر به آن پاسخ مثبت دهد و به همجنس بازی بیانجامد شخص مجرم می شود!
    دقیقا مثل کسی که علاقه وافری به پول دارد و دزدی میکند! اگر چند بار تکرار کرد و مزه پول مفت را چشید به این عمل عادت می کند!!! این کجاش بیماری روانیه!؟؟
    دقیقا مثل اعتیاد که جرم است نه بیماری!!؟؟
    البته انسان می تواند از وسیله های مختلف برای ترک این جرمها استفاده کند!
    روانپزشک، تقویت اراده، مطالعه کتب و افزایش معلومات در مورد مضرات و عواقب جرم، مشاوره و...
    اینطوری درمورد افراد ھمجنسگرا صحبت کردن اصلا درست نیست.بھشون بگیم کارشون زشتہ ترک کنن گناہ دارہ.......فقط یہ ھمجنس گرا میتونہ ھمجنس گرا رو درک کنہ....علتھای مختلفی دارہ و این حس از کودکی شروع میشہ نمیشہ با این حرفھا درستش کرد تازہ خیلی ھاشون علاقہ ای بہ عوض شدن ندارن.انواع مختلف دارہ کہ ھرکدوم بحث مفصل خودشو دارہ.بہ ھمجنسگراھای عزیز توصیہ میکنم بہ سایت دکتر شمشیری برن افراد زیادی میان اونجا درد دل میکنن دکتر ھم نگاہ انسانی بہ این افراد دارہ و واقعا کمکشون میکنہ تا درمان بشن.باید بہ این افراد امید داد و پذیرفت کہ حق زندگی دارن نباید با عذاب وجدان و تھدید و ترس و... نا امیدشون کنید.در مجموع اینجا خیلی مزخرفہ شما اصلا الفبای پزشکی رو نمیدونید اونوقت درمورد یکی از سخت ترین بیماریھای روانپزشکی صحبت میکنین
    من متاسفانه از بچه گی از پسر خوشم پیوندهای صد روش رفتم نتونستم ترک کنم چیکار کنم باید اعدام بشم،،،،،؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    کسی نگفته باید اعدام بشی
    باید ترک کنی!! توبه کنی!
    دوستان عزیز الآن جاهیلت مدرنه؛همه خدا رو از یاد بردن و غریزه ی جنسی روی کار اومده.واقعا همجنس بازها خجالت بکشین بیماری ژنتیکی همش بهونس و میخان جوونای با استعداد رو به این کار قبیح و زشت بکشونن شما ها باید توبه کنید و گرنه خشم امام زمان و خدا باعث هلاکتتون می شه.آهای پسر و دختری که همجنس بازی می کنی می دونستی که داری کار قوم لوط رو انجام می دهی و روز قیامت با اونا محشور می شی و خون امام حسین و شهدا رو ضایع می کنی.واقعا راست می گفتند ائمه معصوم که هر دنیا به قیامت نزدیک تر باشه فسق و فجور و ظلم بیش تر می شه.من دیگه حرفی ندارم خیلی ناراحتم....
    سلام من تو دوره ی دبیرستان با همکلاسیام همجنسبازی میکردم و خیلی این کارو دوست داشتم ولی الان هرچی سنم داره میره بالاتر از این کار دیگه خوشم نمیاد به جنس مخالف علاقه دارم پیدا میکنم به نظره من همجنسباز بودن یه دوره ای داره که زودم تموم میشه من که اینجوری بودم.
    خطاب به هم جنس بازان :
    اگه این بیماری ژنتیک. یعنیژنتیکی هم جنس باز شدید. یعنی از طرف خانواده هم جنس باز شدید .
    این یعنی ژنتیک. نمیدونم ژنتیک را به چی میبینید شماها.
    ژنتیک یعنی حالتی به ارث رسیدن از پدر یا مادر...
    اگه شما همجنس باز شدید و اسمشو میزارید ژنتیک پس ژنتیکی پدر یا مادر خودتون  هم،  هم جنس باز بوده ...
    معنی ژنتیک از نظر شماچیه؟
    اقای ثفقت میگم شمااحیانا از گروه ملحد داعش نیستی .بابا برادر یکم ارام باش اعدام کنید چیه
    چهارتارو اعدام کنند بقیه میشینن سرجاشون
    دعش بیگناه اعدام میکنه نه گنهکار!!!!
    من نمیدونم تمام مشکل ما همجنس بازی:/
     من اصلا قبول ندارم که این به بیماری ژنتیکی اینا همه به خاطر تبلیغات غرب و شرق من خودم به آدم معمولی بودم اما فیلمهایی که چه از ماهواره هاچه از اینترنت دیدم باعث شده که تمایلاتی به همجنس خودم پیدا کنم و به نظر خودم این مسیله قابل درمان میگم مسیله چون من بیماری به حسابش نماییم البته من موافق برخورد شدید با این افراد نیستم به هرصورت همه ی ما به یه اندازه تو این موضوع نقش داریم 
    سلام
    برخورد شدید لازمه اما توجیه، اطلاع رسانی و فرهنگسازی لازمتر و مقدم تره!!
    متاشفانه ما فقط برخورد شدید داریم!!!

    اونایی که اصرار دارن بگند این بیماری زنتیکییه  قبول   اسلام هم راهکار درمان این بیماری را داده واون هم 

    اعدامه 

    سلام لطفا مقاله دکتر شمشیری رودرمورد همجنس گرایان مطالعه کنید و جواب دوستان رابدید خواهش میکنم وقتی درمورد چیزی اطلاع علمی ندارید بانظرات خودتون دیگران رو ناراحت وسر درگم نکنید شما حتی امس از منابع خودتون در جواب به دیگران نمیدید لطفا مطالعه کنید
    سلام
    ممنون از شما در مورد معرفی دکتر شمشیری
    سلام اصلا بعضی انگار تا حالا اینکار نکردن آلش آینه که بخود دروغ نگیرد اکثر دوس دارن ولی بخاطر یکسری چیزی مخفی میکنند. .خوب خوب خوبه دوس دارم
    سلام
    ارضاء تمایلات جنسی رو همه دوست دارن!
    اگر محدودیتی از جانب شرع و عرف وجود نداشت اکثر مردم براشون شکل ارضاء فرقی نداشت!
    پس اینکه بعضی همجنسگرا هستند دلیلش این است که این راه را انتخاب کرده اند نه اینکه وراثتی یا ژنتیکی باشد!
    سلام شما اگه وافعا قصد راهنمایی دیگران رو دارید بهتر نیست حرف زدنتون و لحن پاسخ به نظرات رو مهربون تر کنید.لحنتون نه تنها دیگران رو به راه درست نمیکشونه بلکه نتیجه عکس میده.
    خدا تو قرآن به موسی گفت وقتی پیش فرعون میری باهاش با لحن مهربون و آروم حرف بزن.و میدونیم که فرعون یکی از آدمای منفور تو قرآنه.
    سلام
    حق با شماست!
    بروی چشم سعی میکنم
    من علاقه ای به جنس مخالفم ندارم و علاقه ی زیادی به همجنسم دارم اما تا الان کنترلش کردم یا با عکس یا فیلم هایی که وسوسه شده ام مقابله کرده ام
    اما گاهی یک حس درونی نمیذاره که انسان پاکی باشم و منو میکشونه به همجنس گرایی هرکاری هم ک انجام دادم کارساز نبوده که کم کم اعتقادم رو دارم از دس میدم و همیشه دختران رو به چشم دوست معمولی دیده ام نه همسر اما به پسران به چشم پارتنر سکس نگاه کردم اما بخاطر اسلام و جامعه بروز نداده ام
    خواهشن کمک کنید
    سلام
    انشاءالله بزودی با ازدواج مشکل شما حل خواهد شد!
    موفق و پیروز باشید
    واقعا خیلی زشته که به نام دین همچین جنایاتی رو مرتکب میشید.شاید انسان تو یه دوره خاص از زندگیش مسیر رو اشتباه بره، باید کمکشون کنیم، ببینیم مشکلشون چی بوده که حاضر به همچین کارایی شدن نه اینکه اعدامشون کنیم!واقعا لعنت خدا بر تو و امثالت که با همچین طرز فکری جامعه رو دارید به فنا میدید، به خاطر وجود سگهای کثیفی مثل شماها قشر جوان از دین فراری شدن.در صورتی که راه و روش پیامبران به خصوص دین اسلام به هیچ وجه اینطور نبوده.وقتی میبینم جوامع دیگه با افراد مرتکب گناه پای صحبت میشینن و مشکل رو حل میکنن، فرد رو به زندگی بر میگردونن و این رو حق مسلم یک انسان میدونن که اشتباه کنه و در صدد جبران برآد،و از طرفی ما مسلمان ها فقط بلدیم حکم شلاق و اعدام و....بدیم واقعا تاسف میخورم.
    ظاهرا شما دین را نمی شناسید که احکام آن را جنایت می نامید!
    اگر هر روز به اندازه نصف وقتی که برای آرایش صرف می کنید، برای مطالعه قرآن، کتابهای حدیثی، تاریخ اسلام و... وقت می گذاشتید این نظر رو ثبت نمی کردید!!
    در ضمن نه شما جامعه ما را میشناسید و نه جوامع دیگر را!! 
    Hamjensbazi zhenetikie va sabet shode ,pas dast az sare ma hamjensbazha bardarid ,
    Be omide rozi ke hameye hamjensbaza to sarasare donya rahat zendegi konan
    هزاران فرضیه علمی یقینیو ثابت شده وجود داشته که اکنون خلاف آن ثابت شده است!!
    و البته مشکل ژنتیکی بودن همجنس بازی هم نه تنها فرضیه علمی نیست بلکه یک دروغ بزرگی است که جوامع مطرح کننده آن هم آنرا باور ندارند!یا
    سیاستی که اکنون در دنیا در حال اجراست این است که یک دروغ را آنقدر تکرار کنند تا مردم آنرا باور کنند و امثال شما فریب این سیاست را خورده اید!!

    تو هیچ حقى ندارى راجع به تمایلات جنسى دیگران نظرى بدى! هر کس تمایل و سلیقه خودشو داره و شما حق اظهار نظر درباره دیگرانو ندارى, فوقش مى تونى راجع به خودت نظر بدى . به اسم على و ملى و سکینه و کلثوم دنیا گلستون نمى شه😏😆 وقتى تو مملکتى براى حیووناى زبون بسته ارزشى قایل نباشن انتظر دارید براى تمایلات دیگران ارزش قایل باشن. اینا مردمى هستن که هرچى تو گوششون بخونن همونو تا اخر عمر تکرار مى کنن و دنبال دلیل چیزى نیستند.
    احمق به دنیا میان و احمق هم از دنیا مى رن
    با توجه به اینکه انسانها اعضای مشترک جامعه انسانی هستند پس تا حدودی در مورد یکدیگر مسئولیتها و حقوقی را دارند!!
    در ضمن ما سعی میکنیم نظر دین را که تضمین کننده سعادت جوامع است را بیان کنیم.
    سلام...راستش من خودم درگیر همچین حسی هستم.الان 2 ساله ک درگیر این حس لعنتی هستم.من با یکی از دوستام صمیمی بودم و از اون حرفای چرت خ بهش گفتم اما اون هیچوقت نمیذاشت و نمیذاره بهش نزدیک بشم.بخدا دستشم خ کم گرفتم اما با همون دست گرفتنم کلی حس بهم دس میداد.......خلاصه اینکه اون هیچ کمکی بهم نکرد و خدا شاهده تا حالا با هیشکی اونجوری نبودم.هر جنس مخالفی رو هم ک بهش علاقه داشتم اصا هیچوقت گیرم نیومد......من ی دختر 22 ساله ک خوبیم زبونزده و مث بقیه دخترا نیستم با این حس لعنتی و این نیازم ب نظرتون میتونم چیکا کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟مرسی
    سلام و درود بر شما
    ظاهرا مشکل افزایش سن، بلوغ زودرس و نیازهای جنسی  این حالت را در شما ایجاد کرده که انشاءالله با ازدواج حل خواهد شد!
    شما باید از هر چیزی که موجب تحریک هیجانهای جنسی می شوید دوری کنید!
    ای پست می تواند به شما کمک کند:

    چهل توصیه مهم و کاربردی برای کنترل شهوت و ترک گناهان جنسی

    توصیه های مفید

     

    من نمیدونستم زن ها هم همجنس باز یا همجنس گرا هستند. بعدشم توضیح همجنس گرایی که دادید خیلی کلی است منظور از علاقه جنسی چیه که با همجنس بازی متفاوتش می کند؟
    سلام
    تمایل به هم جنس یعنی همجنس گرایی
    ارتباط جنسی با همجنس یعنی همجنس بازی
    دوستان من،برخلاف خیلی ازهم وطنان عزیزمون که فکرنکنم هرگز احترام به عقایددیگران رو یادبگیرن یااینکه بخوان که یادبگیرن من به عقایدهمه شمااحترام وارزش قائلم چه اونایی که موافق اند و چه اونایی که مخالف؛ولی بذارین یه چیزی بهتون بگم:ما آدما مخصوصا مامسلمونا ومخصوصا ماایرانیا همیشه خودمونو حق مطلق میدونیم درحالیکه حق مطلق فقط خداست.ماهرچه قدرهم که مطمئن باشیم در رابطه بایک موضوع موردبحث نباید خودمونو 100درصدحق بدونیم،انسان عاقل وفهمیده به نظرمن کسیه که هرچه قدرهم ازحق بودنش مطمئن باشه حداقل باید1دصداحتمال بده که دراشتباهه وهمین باعث خواهدشدکه اون شخص به عقاید طرف مقابل گوش بده که قابل توجه اونایی که ازقرآن دم میزنن مصداق این آیه قرآنیه:فبشرعبادالذین یستعمون القول فیتبعون احسنه(زمر18) یعنی:ای پیامبربشارت بده آن دسته از بندگان مرا که به سخن گوش میدهند وسپس بهترین راههارا انتخاب میکنند.اگردقت کنید گفته"القول" نه قول مسیحی یا مسلمان ونگفته قول همجنسگرا یا غیرهمجنسگرا.ولی اکثرما آدما حتی حاضرنیستیم به حرفای طرف مقابلمون گوش بدیم که نشون میده ماخودمونو حق مطلق میدونیم که این تفاوتی با شرک نداره.آخه مگه من مگه خالق اون شخص همجنسگرا هستم که بیام براش حکم اعدام صادرکنم؟!چراماها اینقدرگستاخیم که به خودمون اجازه میدیم نحوه ی زندگی افراد رو بهشون دیکته کنیم ودستور بدیم؟!به عقیده من تجاوزگر باید اعدام بشه والبته قبل ازاعدام باید توسط یک سگ موردتجاوزقرار بگیره تامقابله به مثل بشه!اینکه میگم سگ به خاطر اینه که چنین شخصی لیاقت اینو نداره که حتی توسط آلت یک انسان موردتجاوزقراربگیره!ولی نظرمن در رابطه با همجنسگرایی که خودش با رضایت خودش این کار رو میکنه این نیست.عقیده من اینه که هم جنسگرایی یک خطر برای جامعه محسوب میشه مخصوصا برای جامعه ما که باتوجه به آماری که رئیس مرکزآمار ورئیس ثبت احوال ارائه میدن آمار زادوولد خیلی نگران کننده ست وبی میلی به ازدواج و سن ازدواج به خاطرمشکلات مالی واقتصادی روز به روز درحال افزایشه.حالافرض کنید تو این وضعیت بذاریم همجنسگرایی هم تو کشور رشد کنه،فاجعه به وجودمیاد ولی مطمئن باشید راه زور درمسائل فرهنگی هیچ وقت پاسخ گو نخواهدبود و تنها نتیجه اش این خواهد بود که چهره بدی از ملت ایران در تاریخ به جا خواهدماند وآیندگان به استخوان های ماخواهندشاشید!به عقیده من ایران هراسی را خودما ایرانی ها باهمین وحشیگری هامون به راه می اندازیم نه آمریکا!برای نمونه پیشنهاد میکنم در موردماجرای اعدام دو نوجوان به نام های Ayaz MarhuniوMasood Asgari درسال2005 یک تحقیقی کنید وببینید چه اثراتی در جوامع بین اللمل به جاگذاشت و چه نفرتی از ایرانیان در دنیا پیدا شد.این نشون میده که ما با گروه تروریستی داعش هیچ فرقی نداریم و ماهم رادیکال و افراطی هستیم.بهتره در مواردی مثل مشکل رشد همجنسگرایی زود قضاوت نکنیم وبه جای اینکه مثل یک وحشی بیفتیم اعدام کنیم اینا رو،بگردیم ریشه مشکل رو پیدا کنیم.آخه مگه میشه یک مرد اجازه بده کسی بهش دست ورزی کنه چه برسد به اینکه لذت ببره ازاین کار! پس این نشون میده که مشکل خیلی جدیه.اگه یک مقدارمطالعه داشته باشید میدونید که از گذشته هم جنسبازی بوده ولی همجنسگرایی نبوده و اگر هم بوده به این اندازه جامعه اش بزرگ نبوده.آقایان مقدس مآب فکرمیکنن که مشکلات فرهنگی رو میشه همیشه با قرائت چندتا روایت و حدیث وآیه حل کرد.نخیرعزیزم!این جوریا نیست! اگه بخوای با کتک و شلاق واعدام و بازداشت فرهنگ رو اصلاح کنی نتیجه ش بهتر از این نمیشه که اگه به سایت ثبت احوال مراجعه کنید میبینید که در سال 92 بیش از150هزار طلاق ثبت شده! راستی یه سوال از حاج آقا تسبیح ریش نژاد:تو این چند سال اخیر بیشترین آمار کلیساهای خانگی کجا بوده؟!تهران؟!شیراز؟!تبریز؟!اصفهان؟! هیچ کدوم!بیشترینشون تو مشهد بوده!مشهد!قلب تپنده مذهب ایران! ای کاش تو ایران هرکاری رو به کاربلدش میسپردن ولی همین ای کاش ها ازمابه ارث خواهدموند. ای کاش مسئولین فرهنگی به اندازه یک چوپان کار بلد بودن که چوپان بابی سوادی اش یک سگ وحشی را رام میکند ولی این حاج آقا ها حتی بلدنیستن یک بچه مدرسه ای رو درست تربیت کنن که یه خبر خوش هم به روحانیون عزیز بدم:مصرف مشروبات الکلی هم از دبیرستان به راهنمایی رسید و الآن خود من چندین بچه مدرسه ای راهنمایی رو میشناسم که به شدت الکلی هستن! واقعا باید به مسئولین تبریک گفت.وقتی توی کل رسانه ملی یه برنامه نباشه که مسائل مربوط به بلوغ وخطرات احتمالی سر راهش رو به نوجوونا و والدین آموزش بده،وقتی دانش آموز تو مدرسه از حاج آقا بپرسه که مثلا کاندوم چیه بگه استغفرالله،تازمانی که به جای اخلاق وانسانیت درمدارس ومساجد احکام شکیات نماز تدریس بشه،بیشترازاین نباید انتظار داشت!موفق باشید(من یک پسر20 ساله هستم وبه شدت آدم معتقدی هستم مخصوصا نسبت به امام حسین وهمراهانشون،حافظ دوجزء قرآن هستم وقاری قرآن هم هستم اما نه مثل بعضی مقدس مآب ها!اینو گفتم نه به خاطر تعریف از خود بلکه به خاطر اینکه بدونید این حرفا رو از یک نفرمذهبی دارید میشنویدنه شبکه ضدانقلاب که درحال تلاش برای ریشه کن کردن مبانی فکری اسلام هست!!!!!!!!!!!!!)
    سلام
    شما اول فرمودید
    :«حق مطلق فقط خداست» قبول ولی بعدا گفتید:«اکثرما آدما حتی حاضرنیستیم به حرفای طرف مقابلمون گوش بدیم که نشون میده ماخودمونو حق مطلق میدونیم که این تفاوتی با شرک نداره.آخه مگه من مگه خالق اون شخص همجنسگرا هستم که بیام براش حکم اعدام صادرکنم؟!چراماها اینقدرگستاخیم که به خودمون اجازه میدیم نحوه ی زندگی افراد رو بهشون دیکته کنیم ودستور بدیم؟!به عقیده من تجاوزگر باید اعدام بشه والبته قبل ازاعدام باید توسط یک سگ موردتجاوزقرار بگیره تامقابله به مثل بشه!اینکه میگم سگ به خاطر اینه که چنین شخصی لیاقت اینو نداره که حتی توسط آلت یک انسان موردتجاوزقراربگیره!»
    شما با چه حقی در مورد احکام حق مطلق اظهار نظر می کنید و بعد فتوا صادر میکنید که باید با سگ...
    در مورد خطرات اجتماعی همجنس گرایی هم حق با شماست ولی خطر همجنس گرایی فقط اجتماعی نیست!!
     اعدام هم،در همه جا وجود داره حتی دموکراتیکترین کشورها البته اعدام در ایران اجرای حکم و حدود خدای مطلق ست نه حکم مجلس و پارلمانی که هر روز به یک رنگی در میاد و البته ما نباید تحت تاثیر شانتاژهای تبلیغاتی غربیها با اون امکانات وسیع و گستردشون قرار بگیریم بلکه ما هم باید تبلیغاتمونو تقویت بکنیم و فضا ی آلوده موجود را که ققط جنبه های خشن دینو نشون میده، عوض بکنیم!! و از همه جنبه ها و محاسن دین بگیم و الحق که مسئولین فرهنگی و تبلیغی ما کم گذاشته اند! و دراین زمینه هم حق با شماست.
    در ضمن شما که ادعا میکنید مذهبی هستید چرا عفت کلام ندارید؟؟؟؟؟ متاسفم که این پست رو تایید میکنیم!
    در ضمن شما که مذهبی و حسینی هستید چرا علمای دین رو مسخره میکنید؟؟؟
    فاتحه اون جامعه ای که مذهبیهاش ادبیاتی مثل شما رو داشته باشند رو باید خوند. در ضمن علت و ریشه همه این انتقاداتی که بر امثال شما برادر محترم وارد کرده دوری و جدایی از علمای دینه!! که این هم یکی از دسیسه های دشمنان اسلام برای نابودی دینه که مردم رو از علما دور نگه دارن و روحانیت و مرجعیت رو تضعیف بکنن!
    والسلام


    من نمی تونم کار هم جنس بازی رو ترک کن
    س. من تا بحاال با کسی هم جنس بازی نکردم و نمیتونم بکنم ولی نسبت به همجنس خودم علاقه خاصی دارم به هرکس علاقه ای ندارم افراد خاصی جزو ستاره داران من هستن آیا برچسب همجنسباز به من میخوره؟؟؟
    سلام
    منظور از همجنس باز کسی است که با همجنس خود رابطه جنسی برقرار می کند(لواط می کند)
    منظور از همجنس گرا کسی است که به جنس موافق خود علاقه  جنسی دارد.
    کسی که به دوستانش علاقه و محبت عاطفی مفرط دارد نه همجنس باز است و نه همجنس گرا! ولی باید مراقب خود باشد که این علاقه به گناه منتهی نشود.
    درود بر شما
    lاین انتخاب جنسی هر کسیه...همجنس گرا ها دست خودشون نیست اینطوری به دنیا اومدن ... خدا اینارو به وجود اورده پس مشکلی نیست...هیچ کجای قران ننوشته که تمایل جنسی گناهه... توچیو میخوای ثابت کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این یه چیز واقعیه عوض شدنشم دست تو نیست
    همه چیز دست خود آدمه
    اگر دست خود آدم نبود حرام نمیشد
    این که می گویند «همجنس گرا ها دست خودشون نیست» یک فریب، مغالطه و دروغ بزرگ است برای توجیه این عمل زشت!
    شجاع باش ایمیلتو بذار تا جواب رو برات بفرستم!!!
    خداجونم از شر شیطان فقط و فقط به خودت پناه میبرم.
    اگر خدا در ذهن نباشد، انجام هر کاری ممکن است............

    ساخت خبرنامه برای وبلاگ ها و وبسایت ها

    ساخت خبرنامه اتوماتیک گوگل (فیدبرنر) به همراه یک حساب اختصاصی گوگل برای وبلاگ ها و وبسایت ها فقط با 10 هزار تومان

    وقتی مطلب جدیدی به وبلاگ یا سایت خودتان ارسال میکنید ممکن است مخاطبین شما تا مدتها از بروزرسانی سایتتان باخبر نشوند، خبرنامه فیدبرنر ابزاری است که به طور خودکار از طریق لینکی که به ایمیل مخاطبین شما ارسال می کند آنها را از بروزرسانی وبلاگ آگاه نموده و به سایت شما ارجاع داده میشوند.

    برای داشتن خبرنامه فیدبرنر تضمینی در وبلاگ یا وبسایتتان با منو و پیام خوش آمد فارسی و دلخواه به همراه یک حساب جیمیل اختصاصی وبلاگ، کافیست به وبلاگ ما تشریف بیاورید:

    http://khabarnameh110.blogsky.com

    البته کاربران محترم بیان قبل از اقدام به نصب خبرنامه باید امکان درج کدهای جاوا را از قسمت امکانات اختیاری خریداری کرده باشند!

    خبرنامه 110

    به چشمایه خیس امام حسن ع در حال نگاه کردن کتک خوردن مادرش خدا قسمت میدم هرکی به این مشکل گیر افتاده شفاش بده.

    انشاءالله
    شنبه ۲۵ مرداد ۹۳ , ۰۱:۳۰ دوستدار خداوند
    هم جنس بازی واقعا کار زشتیه.خداوند مهربان زن و مرد را افرید تا با یکدیکر ازدواج کرده و تشکیل خانواده دهند.خداوند همه جا هم جنس کرایی را منع کرده اند و بارها تکرار کرده اند که به این کناه الوده نشوید.از خداوند مهربان تمنا میکنم که هیج کس دجار این مرض نشود 
    هم جنس بازی واقعا کار زشتیه.خداوند مهربان زن و مرد را افرید تا با یکدیکر ازدواج کرده و تشکیل خانواده دهند.خداوند همه جا هم جنس کرایی را منع کرده اند و بارها تکرار کرده اند که به این کناه الوده نشوید.از خداوند مهربان تمنا میکنم که هیج کس دجار این مرض نشود 
    غفلت و فریب اغواهای شیطان رو خوردن باعث شده در برابر این گناه کبیره چنین نظراتی داشته باشیم . گناهی که هم در دنیا عذاب دارد هم درآخرت عذاب های شدیدی و طولانی بهمراه دارد .
     وقتی درپیشگاه کبریایی خداوند حاضر شویم خواهیم فهمید که ژنتیک بوده ؟؟!!بیماری بوده؟؟!!
    حال می داده؟؟؟!!! و .....  -خدا عاقبت همه رو ختم به خیر و روسفیدی کند
    لحظه ای درنگ !! آیا خدا راضی است ؟؟؟؟
    خدایا تمام جونای مارو به راه راست هدایت کن .اگه هدایت نمیشن خدایا از رو زمین برشون دار....
    من واقعـا برای همجنس بازان متاسفم این کار خیلی گناه داره و واقعا ادمو ب انحراف میکشه
    برید جمع کنید خودتونو بابا بیمارم خودتونید منودوستم همجنسیم وعاشق همیم هیچ وقتم باجنس مخالفم دوس نبودم....یعنی ارزش همجنسمو بیستر از جنس مخالفم میدونم...مّّّّّّّّّّّهم اّّّّّینه...کسی ک شعور داشته باشه حرفامو میفهمه من دخترم. حالا بای.
    ؟؟؟؟؟!!!!!
    فهمیدن حرفاتون شعور بالایی نمی خواد بلکه درک زشتی کاراتون شعور میخواد!!
    خیلی تند روی کردین متاسفم
    ?????????
    همجنسگرایی متاسفانه ب اختیار فرد همجنسگرا نیس و ب نوعی حتی بیماری ب حساب می اید و فرد ب نوع غریزی ب سمت همجنس خود جذب میشود..اما همجنسبازی در اختیار فرد همجنسباز است و غریزه ای در کارنیس بلکه فرد با این کار فقط لذت میبرد و و این کار را خودش انتخاب میکند و میتواند اراده کند اما نمیخواهد...
    من هم جنسبازم وعاشق این کار

    به بد دردی مبتلا شدید

    از خدا میخوام دستتونو بگیره

    یا حق

    شما بیمارید و عقب مونده از علم که هنوز نمیفهمید همنجنسگرایی ژنتیکیه..متاسفم برای همه ی کسایی که با اسم دین چشمشون رو به روی همه چیز بستن و کور شدن
    اگر بیماری زنتیکی باشه که نیست!!!، بیمار و عقب مانده اونایی هستند که...
    اگر هم به قول ما بیماری قلبی باشه که باز هم بیماراونایی هستند که...
    راستش من درگیری روحی شدیدی بابت همین هم جنس گرای دارم !
    از همون زمان بچگی ! خیلی دوست دارم این کارو تجربه کنم و گاهی به خاطر فشار های جنسی طوری مجنون میشم که نمیتونم کارامو انجام بدم :(
    یا علیییییییییییییی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    بسم الله الرحمن الرحیم
    حضرت امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام:
    الذُّنوبُ الدّاءُ، و الدَّواءُ الاستغِفارُ، و الشِّفاءُ أن لا تَعودَ.
    گناهان بیماری‎اند و دارو استغفار است و شفایش به این است که به گناه باز نگردند.
    با توجه به حدیث شریف بیماری جامعه ما و افراد آن گناه است و بدترین بیماری آن است که صاحب آن از وجودش مطلع نباشد یا آنرا بیماری نداند.
    سعی بنده این است که به عنوان یک طلبه علوم دینی به انجام وظیفه در جبهه جهاد جنگ نرم به معرفی مصادیق، ریشه ها و علل بروز گناهان، آثار و عواقب دنیوی و اخروی، معرفی راه های پیشگیری و درمان گناه بپردازم.
    در ضمن محوریت با بحثهای گناهان شایع و مبتلی به است.
    باشد که مرضی رضای پروردگار متعال و باعث خشنودی مولایمان حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف واقع شود.
    موضوعات
    پیوندها

    طراح و مدیر سایت:سید محمد علوی زاده

    کپی برداری از مطالب با ذکر منبع و افزودن لینکش سایت باعث امتنان و مسرت است و بدون آن بلامانع.