گناه شناسی

سیصد و سیزده فدائی منجی انسانهایی هستند حلال زاده، با تربیتی درست، با ایمانی استوار چون کوه، دارای کسب حلال و گوش،چشم،زبان،شکم و دامن پاک

داستان ارتباط شوم با جنس مخالف

  • ۲۷۵۴ نمایش
  • حضرت امیرالمؤمنین علیه ‏السلام می فرمایند:

    الاعتِبارُ یُثمِرُ العِصمَةَ .

    عـبـرت گـرفتن ، مـصونیت (از گناه و خطا) مى‏‎آورد . (غرر الحکم : 879 منتخب میزان الحکمة : 356)

    داستان ذیل بسیار آموزنده و عبرت انگیز است، آن را نقل می کنیم تا شاید برخی از دخترها عبرت بگیرند!!!
    شماره تلفنش را یکی از هم کلاسی هایم به من داد و گفت: فرزاد، پسرخاله ام است و خیلی مغرور است بیا و به طور ناشناس با او تماس بگیر و اذیتش کن تا دلم خنک شود! متاسفانه من که تازه گوشی تلفن همراه خریده بودم و ذوق و شوق داشتم بدون توجه به عواقب این کار اشتباه و از روی مسخره بازی به تلفن پسر غریبه زنگ زدم. فرزاد پس از چند بار تماس تلفنی، گفت: اگر شجاعت نداری و می ترسی خودت را نشانم بدهی پس چرا زنگ می زنی؟

    دختر جوان در دایره اجتماعی کلانتری شهید نواب صفوی مشهد افزود: من حماقت کردم و شوخی شوخی دلباخته پسری شدم که بعدا فهمیدم پسرخاله هم کلاسی ام نیست و قبلا سر او نیز کلاه گذاشته است. ولی وقتی در  این باره از فرزاد توضیح خواستم که چرا به هم کلاسی ام نامردی کرده ای؟ او با چرب زبانی تمام تقصیرها را به گردن دوستم انداخت و گفت: واقعا قصد ازدواج داشتم اما این دختر لیاقت ندارد و...!من با آرامشی که در صدای این پسر جوان حس می کردم و با علاقه قلبی که به او داشتم خام شدم و حدود ۳ ماه با او در ارتباط بودم تا این که یک روز غروب به بهانه جشن تولدش مرا به خارج از شهر برد و با وعده ازدواج و توسل به زور مورد آزار و اذیت قرار داد! از آن به بعد حتی هروقت در پارک قرار ملاقات می گذاشتیم و هم دیگر را می دیدیم با این ادعا که یک نخود تریاک می تواند از نظر عصبی آرامم کند چند بار از این مواد لعنتی در چای و نوشیدنی حل کرد و به خوردم داد. ولی چون واقعا دوستش داشتم نمی خواستم او را از دست بدهم و به همین خاطر با اشتباهی بزرگ، به خواسته هایش تن دادم. اما خیلی زود فهمیدم به بیراهه رفته ام چون با مشکلی که برایم به وجود آمده بود نگرانی خاصی داشتم و دیگر نمی توانستم به این ارتباط شوم ادامه بدهم. من از فرزاد خواستم هرچه سریع تر تکلیفم را روشن کند ولی او خیلی خونسرد در حالی که چاقویی را نشانم داد گفت: تکلیف تو از روز اول هم روشن بود بهتر است بروی و گورت را گم کنی در غیر این صورت نمی گذارم یک روز خوش ببینی و...!با شنیدن این جملات تهدیدآمیز دنیا روی سرم خراب شد و تصمیم گرفتم موضوع را به مادرش خبر بدهم اما پیرزن با چشمانی اشک بار نگاهم کرد و پرسید: تو چندمین دختری هستی که فریب این آدم احمق را خورده ای؟ از دست این پسر ناخلف خسته شده ام و نمی دانم به خاطر این خطاهایش چه جوابی به همسر و دختربچه اش بدهم؟ پیرزن با آه و ناله مرا نفرین کرد و تازه فهمیدم چه ساده و راحت فریب خورده ام و حیثیتم را به باد داده ام.دختر جوان افزود: نمی توانم در این باره چیزی به مادرم بگویم چون او بعد از مرگ پدرم هر کاری که از دستش برمی آمده، انجام داده است و اگر چنین حرف هایی را بشنود سکته می کند، ولی من حالا چه کنم...!

    منبع:http://1000tarh.blogfa.com

    خود دختره خیلی ببخشید خر بوده که با پسر ها دوست میشده مقصر بعدی پسره که بعد از داشتن زن و بچه از این غلطا میکرده
    اول از همه منبعت تو حلقم معتبر تر از این وبلاگ وجود نداره
    بعد حالا مقصر اینجا کیه؟ دختره؟ پسره؟ این "خام شدن" دختران مملکت توسط پسران شهوت ران رو هزار بارم بگین فرقی تو حقیقت ایجاد نمی کنه، تو متن نوشته شده "به زور مورد آزار و اذیت قرار داد" خوب این اسمش تجاوزه، می خواستی بری پیش پلیس، از اونطرف هم چرا بعد از این که این کارو کرد دوباره باهاش رفت و آمد داشت، خوب چرته، داداش من، منبعت چرته، داستانی هم که از توش در میاد چرته، آماری هم که از توش درمیاد چرته، اگه احترام برای آیات قرآن داری نچسبون به این چرت و پرتا رشته، 
    اونجوری خفه میشید!
    آیه قرآن یا حدیث نیست که حتما باید منبع آن چنانی داشته باشه
    در ضمن اگر تجاوز هم باشد خود این شخص مقصرند
    در ضمن جامعه پر است از داستانهای اینچنینی و حتی به خود بنده چندین مورد مشابه مراجعه کرده اند.
    پس بی خود همه چیز را رد نکنید
    این نشون می ده که این مسائل و ارتباط با نامحرم چه ضرر هائی داره در واقع بعضی از این مردان هوسران هیچ علاقه ای به زن وبچه وخانواده ندارن و تنها دنبال شهوت جنسی خودشونن وبه طرف مقابل به عنوان یک ابزار نگاه می کنن وبعد از اتمام کار طرف را مثل یک تکه اشغال می اندازن بیرون-خداوند شهوت جنسی را برای ارامش و جلوگیری از فساد وتناسل نسل بشر قرار داده نه اینکه بعضی از افراد به خاطر ارضا غریزه جنسی دست به ارتباط جنسی با نامحرم یا با همجنس وحیوان و...بزنند- متاسفانه امروزه نه تنها در ایران بلکه در جهان پر شده از فساد ورابطه نامشروع و داخل تمامی کانال های تلویزیون وفیلم وسریال بسیاری از کشورها پر است از فساد و فحشا و ورود فساد به ایران هم اگر چه غیر مستیم دچار مشکل کرده-در دین اسلام نگاه به نامحرم گناه بزرگی هست وبدبختانه ما شاهدیم که کلی از تصاویر نامحرم در تلویزیون های کشورهایی غیر از ایران به شکل اشکار پخش می شه-متاسفانه بعضی افراد به خاطر کشش شهوت خود به زور می خواهند وارد جاهای ممنوع بشوند-هواهای نفسانی اکثر مواقع مشکل سازه وکار را به جرم و جنایت می کشه-بنابراین بهترین راه حل دو چیزه یا ازدواج یا اینکه برنامه هایی که با ان نفس خودمان را مشغول کنیم مثل همین فوتبال و والیبال و ورزش و قصه همچنین کسی که با علاقه طرف قران ونماز و دعا بره حوصلش سر نمی ره-متاسفانه بعضی ها نه اهل نمازند نه اهل روزه ونه دعا بعد می گویند ما حوصله مان سر می رود-کسی که به سوی خدا برود و از یکجا نشینی وگوشه گیری واعمال بی ارزش خودداری کند چطور ممکن هست حوصله اش سر برود شما در زندان هم باشید-باز با دعا و جدا کردن خودتون از این دنیای پست وچسبیدن به عالم اخرت حوصلتون سر نمی ره دنیای مادی به قول امام علی از اب دماغ شتر وبند یک کفش کهنه هم پست تره پس با دل بستن به امور دنیایی لذت انسان تسکین نمی یابد بلکه با خدا تسکین می یابد.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    بسم الله الرحمن الرحیم
    حضرت امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام:
    الذُّنوبُ الدّاءُ، و الدَّواءُ الاستغِفارُ، و الشِّفاءُ أن لا تَعودَ.
    گناهان بیماری‎اند و دارو استغفار است و شفایش به این است که به گناه باز نگردند.
    با توجه به حدیث شریف بیماری جامعه ما و افراد آن گناه است و بدترین بیماری آن است که صاحب آن از وجودش مطلع نباشد یا آنرا بیماری نداند.
    سعی بنده این است که به عنوان یک طلبه علوم دینی به انجام وظیفه در جبهه جهاد جنگ نرم به معرفی مصادیق، ریشه ها و علل بروز گناهان، آثار و عواقب دنیوی و اخروی، معرفی راه های پیشگیری و درمان گناه بپردازم.
    در ضمن محوریت با بحثهای گناهان شایع و مبتلی به است.
    باشد که مرضی رضای پروردگار متعال و باعث خشنودی مولایمان حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف واقع شود.
    موضوعات
    پیوندها

    طراح و مدیر سایت:سید محمد علوی زاده

    کپی برداری از مطالب با ذکر منبع و افزودن لینکش سایت باعث امتنان و مسرت است و بدون آن بلامانع.