گناه شناسی

سیصد و سیزده فدائی منجی انسانهایی هستند حلال زاده، با تربیتی درست، با ایمانی استوار چون کوه، دارای کسب حلال و گوش،چشم،زبان،شکم و دامن پاک

پسران بعد از آلوده کردن عفت دوست دختر با او ازدواج نمی‌ کنند!!!

  • ۱۴۶۳ نمایش
  • به گزارش گناه شناسی به نقل از  ممتازنیوز، یک آسیب‌شناس اجتماعی با اشاره به نتایج تحقیق بر روی ۵۰ پسری که با دوست دختران خود رابطه جنسی داشتند، گفت: این پسران عنوان کردند که اگر تا آخر عمر هم مجرد باقی بمانند حاضر به ازدواج با این دختران نیستند چون خیانت توسط این افراد دور از انتظار نیست.
    امان الله قرائی مقدم با اشاره به نتایج تحقیق بر روی پسرانی که قبل از ازدواج رابطه جنسی با دوست دختر خود داشتند، اظهار داشت: در این تحقیق ۵۰ پسری که در دوران تجرد رابطه جنسی داشتند،‌بررسی شدند.
    نکته جالب در تحقیق این بود که آنها اعلام کردند به هیچ عنوان حاضر نیستند با دختری که رابطه جنسی با او داشتند ازدواج کنند.
    وی افزود: این پسران عنوان کردند دختری که با آنها ارتباط جنسی برقرار کرده به راحتی می‌تواند پس از ازدواج به همسر خود خیانت کند و مخفیانه از همسر با فرد دیگری رابطه جنسی داشته باشد.

    دوشنبه ۲۸ تیر ۹۵ , ۰۷:۵۸ کتایون دولتشاهی
    سلام اگه منو دنبال کنید خوش حالم میکنید
    سلام علیکم
    ببینم وبلاگتونو پسندیدم بروی چشم
    اصلا این تحقیق درست نیست. تحقیق در شرایط آزاد و در جامعه آزاد و در بستر فرهنگی جامعه انجام بشه. تا افراد نظرات خودشون رو به راحتی بیان کنند.تازه همینطور که به اون دختر ها نمیشه اعتماد کرد به حرف این مردها هم نمیشه اعتماد کرد. رابطه همیشه دو طرفه است لابد این پسرها رو بزور بردن واسههرابطهه جنسی. یکی نیست بگه مردی که به این راحتی میره با دختری سکس میکنه میتونه نظر صادقانه بده.
    حالا نتیجه این تحقیق اصلا چه فایده ای داره. از چهارتا جوان بلهوس که نمیشه به کل جامعه تامییم داد. من خودم در اطراف و اشنایان خیلی دیدم که روابط به ازدواج خطم شده. اصلا یکی از مباحث خود شما مشمول طلاق در ازدواجهایی که محصول آشنایی قبل ازدواج هست که در خیلی از اونها شامل ارتباط جنسی هم میشه. الان بچه های دبیرستانی هم سکس میکنند. باید چشم باز کرد. باید وفا داری به عهده و پیمان ترویج کرد. وگرنه سکس هم مثل غذا و خواب میمونه.
    باید استفاده از روش های ناباروری رو درست پیاده کرد.باید به جوون ها یاد داد به هم به چشم دستمال کاغذی نگاه نکنند. باید قبه ارتباط سالم بین زن و مرد رو شکست. باید فهموند که باید به هم به چشم آدم نگاه کنید. الان ازدواج سفید مطرحه. دیکه دوران ازدواج سنتی به پایان رسیده. امروز عصر پارتنری هست. باید یاد گرفت که دوران جاهلیت سنتی به سر آمده. دوره جاهلیت مدرنه باید سعی کرد به مدرنیته عقلانی روی آورد. برای رویدادهایی امروز قرارداد و فانون نوشت. کاری که پیشینیان ما در زمان خودشون کردن.
    قوانین در اسلام امضایی و تاسیسی هست.نود درصد قوانین اسلام امضاء عقلای زمان خود بود در برخی موارد با کمی اصلاح. نزدیک کمتر از ده درصد تاسیسی بود. ما هم باید به عقلای زمان خود نگاه کنیم که در حال پیشرفت هستند. و برای نیازهایی مدرن خود قوانیینههم تاسیس کنیم.
    این تحقیق هم هیچ ارزش علمی نداره چون توسط آدم های بی قرض تهیه و یا پاسخگوی نشده مثل درصد پیروزی صدام و قذافی و اسد میمونه. اونها هم همیشه صد درصد آرا رو میگرفتن.
    جامعه تحقیقی پسرانی بودند که دختران را آلوده کرده اند!!
    اگر این پسرها بولهوس نیستند پس چه هستند؟؟؟؟؟
    شما یک وقت ادعا میکنید مسلمانید یک وقت ادعا میکنید مسیحی هستید حالا میگید ازدواج سفید مطرحه و قبح فساد و بی بند و باری شکسته بشه و...
    عزیز من کدوم دین و کدوم عاقلی و کجای دنیا اینها رو تایید میکنه!؟؟؟؟
    اگر از روسپی ها هم بپرسی کار خودش رو تایید نمیکنه!!!/
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    بسم الله الرحمن الرحیم
    حضرت امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام:
    الذُّنوبُ الدّاءُ، و الدَّواءُ الاستغِفارُ، و الشِّفاءُ أن لا تَعودَ.
    گناهان بیماری‎اند و دارو استغفار است و شفایش به این است که به گناه باز نگردند.
    با توجه به حدیث شریف بیماری جامعه ما و افراد آن گناه است و بدترین بیماری آن است که صاحب آن از وجودش مطلع نباشد یا آنرا بیماری نداند.
    سعی بنده این است که به عنوان یک طلبه علوم دینی به انجام وظیفه در جبهه جهاد جنگ نرم به معرفی مصادیق، ریشه ها و علل بروز گناهان، آثار و عواقب دنیوی و اخروی، معرفی راه های پیشگیری و درمان گناه بپردازم.
    در ضمن محوریت با بحثهای گناهان شایع و مبتلی به است.
    باشد که مرضی رضای پروردگار متعال و باعث خشنودی مولایمان حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف واقع شود.
    موضوعات
    پیوندها

    طراح و مدیر سایت:سید محمد علوی زاده

    کپی برداری از مطالب با ذکر منبع و افزودن لینکش سایت باعث امتنان و مسرت است و بدون آن بلامانع.