گناه شناسی

سیصد و سیزده فدائی منجی انسانهایی هستند حلال زاده، با تربیتی درست، با ایمانی استوار چون کوه، دارای کسب حلال و گوش،چشم،زبان،شکم و دامن پاک

اولین استمناء کننده بر روی زمین

  • ۱۴۱۲ نمایش

  • امام صادق (علیه اسلام)  مى‏‎فرمایند:

    وَ هَبَطَ إِبْلِیسُ وَ لَا زَوْجَةَ لَهُ وَ هَبَطَتِ الْحَیَّةُ وَ لَا زَوْجَ لَهَا فَکَانَ أَوَّلَ مَنْ یَلُوطُ بِنَفْسِهِ إِبْلِیسُ فَکَانَتْ ذُرِّیَّتُهُ مِنْ نَفْسِهِ وَ کَذَلِکَ الْحَیَّةُ

    ابلیس هنگامى که به زمین هبوط کرد صاحب همسرى نبود و او اولین کسى بود که به خود ارضایى پرداخت (تحت اللفظی: با خودش لواط کرد)، وضعیت مار نیز به همین منوال بود و ذریه آنها نیز اینگونه از او به وجود آمدند. (علل الشرایع- ص547 )

    توجه:

    با این وجود تولید مثل شیطان بدون جنس ماده و فقط از خودش خواهد بود.

    جالب اینکه در مورد مارها هم تولید مثل بکر زائی وجود دارد.

    به متن و تصویر ذیل توجه کنید:

    این مار عجیب برای تولید مثل نیاز به نر ندارد!

    این مار عجیب برای تولید مثل نیاز به نر ندارد + عکس

    پارس ناز: به دور از هرگونه معجزه تولید مثل بدون لقاح در طبیعت امر غریبی نیست. علاوه بر گونه هائی از جانداران بدون استخوان بچه های بدون پدر در ماهی ها، کوسه ها، پرندگان، خزندگان و مارها دیده می شوند. این پدیده که به عنوان تناسل بکری (ایجاد مولود بوسیله جنس مونث بدون عمل لقاح) شناخته شده حتی در گونه های خاصی از جانوران دیده شده که با عمل لقاح نیز تولید مثل می کنند.به گزارش پارس ناز اکنون تحلیلهای دی ان ای در مورد دو نوع مار پیت وایپرز pit vipers که بایسکشوال (دوجنسه) هستند نشان داده که آنها بدون هیچ عمل جنسی تولید مثل می کنند.
    این تصویر یکی از این مارهای ماده است. این مار زهر دار در کنار نوزاد نر خود قابل مشاهده است. برای اثبات این امر در طبیعت وارن بوث از دانشگاه دولتی کارولینای شمالی در رالی همراه با تیمی از محققین یک پیت وایپر باردار را گرفتند و با تکنیک میکرو ستلایت microsatellite، آزمایش ژنتیکی در مورد ویژگیهای تولید مثل آن انجام دادند. آزمایشات نشان داد که بچه این مار پدر ندارد!
     
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    بسم الله الرحمن الرحیم
    حضرت امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام:
    الذُّنوبُ الدّاءُ، و الدَّواءُ الاستغِفارُ، و الشِّفاءُ أن لا تَعودَ.
    گناهان بیماری‎اند و دارو استغفار است و شفایش به این است که به گناه باز نگردند.
    با توجه به حدیث شریف بیماری جامعه ما و افراد آن گناه است و بدترین بیماری آن است که صاحب آن از وجودش مطلع نباشد یا آنرا بیماری نداند.
    سعی بنده این است که به عنوان یک طلبه علوم دینی به انجام وظیفه در جبهه جهاد جنگ نرم به معرفی مصادیق، ریشه ها و علل بروز گناهان، آثار و عواقب دنیوی و اخروی، معرفی راه های پیشگیری و درمان گناه بپردازم.
    در ضمن محوریت با بحثهای گناهان شایع و مبتلی به است.
    باشد که مرضی رضای پروردگار متعال و باعث خشنودی مولایمان حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف واقع شود.
    موضوعات
    پیوندها

    طراح و مدیر سایت:سید محمد علوی زاده

    کپی برداری از مطالب با ذکر منبع و افزودن لینکش سایت باعث امتنان و مسرت است و بدون آن بلامانع.