گناه شناسی

سیصد و سیزده فدائی منجی انسانهایی هستند حلال زاده، با تربیتی درست، با ایمانی استوار چون کوه، دارای کسب حلال و گوش،چشم،زبان،شکم و دامن پاک

عاقبت سهل انگارى و بى توجهى نسبت به معلم بی دین فرزند

  • ۷۰۳ نمایش
  • قتل والدین توسط فرزند بخاطر القائات شیطانی معلم
    در یک مجله عربى آمده بود:

    جوانى که پدر و مادر خود را کشته بود، در بازجویى گفت : من آموزگارى دارم که بى دین است و پیوسته به خدا و نظام آفرینش بد مى گوید و معتقد است که والدینش بزرگترین خیانت را به وى کرده اند که او را زاییده اند!
    او همواره مى گوید: همه پدر و مادرها جنایتکارند و دشمن کودکان معصوم . اینها به خاطر شهوترانى پلید خود، ما را زاییده و از آن جهان آرام و بى درد و رنج به این جهان پر درد و زحمت آورده اند. هیچ پدر و مادرى فرزندشان را دوست ندارند، فقط خود و ارضاى شهوت خود را دوست دارند و اگر به فرزند خود هم اظهار دوستى مى کنند، براى این است که خودشان را دوست دارند و فرزند را وسیله رسیدن به خواسته هاى خودشان مى دانند، چنان که مثلا اتومبیلشان را هم بدین جهت دوست دارند!این گفتار و پندار معلم نه تنها در من بلکه در عده اى از شاگردان دیگر اثرى عمیق بخشید به طورى که افکار و رفتارمان را نسبت به والدین دگرگون ساخت . این بود که من مانند یک آدم کوکى - که معلم کوکش کرده باشد - تحریک شدم و پدر و مادرم را کشتم و اکنون براى هر گونه مجازاتى حاضرم . اما باید بگویم که : من هیچ گونه تقصیرى ندارم ، بلکه والدین من مقصرند و جنایتکار زیرا آنان معلم مرا به خوبى مى شناختند و حتى گاهى هم او را به منزل دعوت مى کردند. گاهى که من از عقاید ضد خدایى او انتقاد مى کردم ، پدر و مادرم مى گفتند: «ما به عقاید فاسدش کارى نداریم ، او هر چه هست ، خوب درس مى دهد و شاگردانش با معدل عالى قبول مى شوند، ما هم قبولى و پیشرفت تو را مى خواهیم ...»!

    اگر والدین من خوشبختى و سعادت مرا مى خواستند، هرگز اجازه نمى دادند که شاگرد چنین معلم منحرفى باشم و به خاطر خوب نمره آوردن و قبول شدن ، اندیشه واخلاق و روحم مسموم و آلوده گردد![1]


    [1] . الگوهاى تربیت اجتماعى ، ص 257.

    منظور شما دقیقا از معلم کی-این کسانی که تو اموزش وپرورش هستند وعنوان رسمی معلم دارند-یک حیوان هم می تواند معلم باشد کجای کارید-تو این مملکت-صفاتی که می تواند برای همه باشد را تبدیل به مسئولیت رسمی کرده اند-همه چیز رسمی شده-الان اقای علوی زاده شما هم یک معلم واموزگارید-تا اسم معلم می یاد این مردم یاد فلان شخص می افته که تو مدرسه هست-اصلا این صفات در قدیم مربوط به یک شخص خاص با مسئولیت خاص نبوده-هر کی علم و دانش می داده سواد وقران و... می اموخته معلم بوده-نه الان که خیال می کنن فلانی که تو مدرسه هست حتما به اون می گن معلم-من هم می تونم برای رضای خدا برم اموزش قران بدم پولم نگیرم در صورتی که هیچ مقام ومسئولیت هم ندارم-اینها همش از اواخر دوره قاجار واوایل پهلوی توی ایران رسمی شد.
    بله حق با شماست
    مربی باشگاه
    مربی هر نوع کلاس آموزشی
    طلبه ای که منبرمی رود و به قول شما حتی بنده هم معلم هستم
    اما خانواده ها باید معلمهای مدرسه دانش آموزان و حتی اساتید دانشگاه فرزندانشان را هم باید رصد کنند.
    بنده داشگاهی هم هستم و کم نیستند اساتید سکولار و حتی لائیکی که به هر بهانه ای افکار پوچ خود را به خورد دانشجو می دهند.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    بسم الله الرحمن الرحیم
    حضرت امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام:
    الذُّنوبُ الدّاءُ، و الدَّواءُ الاستغِفارُ، و الشِّفاءُ أن لا تَعودَ.
    گناهان بیماری‎اند و دارو استغفار است و شفایش به این است که به گناه باز نگردند.
    با توجه به حدیث شریف بیماری جامعه ما و افراد آن گناه است و بدترین بیماری آن است که صاحب آن از وجودش مطلع نباشد یا آنرا بیماری نداند.
    سعی بنده این است که به عنوان یک طلبه علوم دینی به انجام وظیفه در جبهه جهاد جنگ نرم به معرفی مصادیق، ریشه ها و علل بروز گناهان، آثار و عواقب دنیوی و اخروی، معرفی راه های پیشگیری و درمان گناه بپردازم.
    در ضمن محوریت با بحثهای گناهان شایع و مبتلی به است.
    باشد که مرضی رضای پروردگار متعال و باعث خشنودی مولایمان حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف واقع شود.
    موضوعات
    پیوندها

    طراح و مدیر سایت:سید محمد علوی زاده

    کپی برداری از مطالب با ذکر منبع و افزودن لینکش سایت باعث امتنان و مسرت است و بدون آن بلامانع.