گناه شناسی

سیصد و سیزده فدائی منجی انسانهایی هستند حلال زاده، با تربیتی درست، با ایمانی استوار چون کوه، دارای کسب حلال و گوش،چشم،زبان،شکم و دامن پاک

عاقبت مردی که با مرد دیگر لواط کند

  • ۱۳۷۵ نمایش
  •  

    رسول خدا صلی الله علیه و آله :

    جَامَعَ غُلَاماً جَاءَ یَوْمَ الْقِیَامَةِ جُنُباً لَا یُنَقِّیهِ مَاءُ الدُّنْیَا وَ غَضِبَ اللَّهُ عَلَیْهِ وَ لَعَنَهُ وَ أَعَدَّ لَهُ جَهَنَّمَ وَ سَاءَتْ مَصِیراً إِنَّ الذَّکَرَ یَرْکَبُ الذَّکَرَ فَیَهْتَزُّ الْعَرْشُ لِذَلِکَ الْحَدِیثَ.

    کسى که با نوجوانى، یا جوانى لواط کند، روز قیامت جنب وارد مى‎‏شود، چرا که آب دنیا او را پاک نمى‏کند، خداوند بر او غضب مى‏کند و وى را لعنت مى‏نماید، و دوزخ را براى او آماده مى‏سازد، و دوزخ بد جایگاهى است.چون مردى با مردى لواط کند عرش به علت این کار به لرزه مى‏آید،

    وسائل الشیعة، ج‏20، ص: 329

    این حدیث را قبول دارم مشکل دستوری نداره ودر فارسی قابل فهمه-اما چند تا سوال شما جواب بدهید جناب علوی زاده-اول که جنب اصلا یعنی چه؟دوم فرض کنیم کسی با این اشخاص لواط کرد بعدش توبه کرد و تا پایان عمر دست به این عمل زشت نزد خوب ایا در صورت توبه هم در قیامت جنب می شه و همین موارد که گفته شد؟و سوم شاید طرف اصلا لواط نکنه و فقط دست به اعمال حرام بزنه مثل نوازش کردن و بوسه کردن-وهمین چیزها و دیگه کار به لواط و این اعمال زشت نکشه ایا باز هم جنب وارد قیامت می شه؟کاری به مساله توبه در مورد بند اخری ندارم این کاملا مشخصه شما فقط لطف کن فقط منتشر نکن جواب ما رو هم بنویس-بنده این چند سطر برای این نوشتم که جواب را بفهمم-در غیر این صورت واگه می خواهید جواب ندهید و طفره بروید پس لطفا منتشر نکنید. 
    با توجه به دیگر روایات همه اینها در صورت عدم توبه است
     مفهوم لغوی لواط و موضوع بیشتر روایات، همجنس بازی مردان، اعم از دخول یا سایر استمتاعات است؛ هر چند دومی به دلیل شرعی، موضوع حدّ نیست

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    بسم الله الرحمن الرحیم
    حضرت امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام:
    الذُّنوبُ الدّاءُ، و الدَّواءُ الاستغِفارُ، و الشِّفاءُ أن لا تَعودَ.
    گناهان بیماری‎اند و دارو استغفار است و شفایش به این است که به گناه باز نگردند.
    با توجه به حدیث شریف بیماری جامعه ما و افراد آن گناه است و بدترین بیماری آن است که صاحب آن از وجودش مطلع نباشد یا آنرا بیماری نداند.
    سعی بنده این است که به عنوان یک طلبه علوم دینی به انجام وظیفه در جبهه جهاد جنگ نرم به معرفی مصادیق، ریشه ها و علل بروز گناهان، آثار و عواقب دنیوی و اخروی، معرفی راه های پیشگیری و درمان گناه بپردازم.
    در ضمن محوریت با بحثهای گناهان شایع و مبتلی به است.
    باشد که مرضی رضای پروردگار متعال و باعث خشنودی مولایمان حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف واقع شود.
    موضوعات
    پیوندها

    طراح و مدیر سایت:سید محمد علوی زاده

    کپی برداری از مطالب با ذکر منبع و افزودن لینکش سایت باعث امتنان و مسرت است و بدون آن بلامانع.